Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De Graafschap speelde vorig jaar nog gelijk tegen Emmen dus Emmen is beter dan PSV.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:28 schreef Zwansen het volgende:
Blessure tijd toch al mag ik hopen?
Nog 20min blessuretijd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:28 schreef Zwansen het volgende:
Blessure tijd toch al mag ik hopen?
Doe je nou zo dom?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Tering. Nog een kwartier begrijp ik dus?
Ik toch ook?quote:
Wat een kneusquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:45 schreef Thieske het volgende:
[..]
Geel voor hands en geel voor te vroeg inlopen bij een vrije trap tegen.
Ik een super strontboerquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hoe kun jij dat als psv'er nou leuk vinden?
Ik zie de connectie niet tussen het vragen over hoe lang ze nog moeten spelen en vinden dat ik dom doe.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ongelooflijk onverdiende overwinning.
Zo hebben we ze het liefstquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV was toch 1e helft beter qua kansen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inderdaad, want ik zie Ajax morgen ook niet van NAC winnenquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:59 schreef Thieske het volgende:
Nou morgen verspeelt Ajax punten dus PSV weer bovenaan na dit weekend.
Die is er de 16e dus nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:51 schreef borisz het volgende:
Lazofiets, hoe dom kan je een rode kaart pakken.
Feyenoord wint dat nooit!quote:Op zondag 2 december 2007 01:34 schreef Joe. het volgende:
Ajax, Feyenoord en Heerenveen zullen wel winnen.
Twente - AZ
Wat een onzin. Eerste helft was PSV redelijk goed en hebben ze genoeg kansen gecreerd. Zelfs in de 2e helft hebben ze nog genoeg kansen gehad.quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 13:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
En nu de kraker 'Feyenoord - Heracles Almelo' ipv FC Twente - AZ![]()
![]()
Ze snappen daar echt geen fuck van wat wel en niet een goede affiche is he... wie doet de programmering? Truus van de kantine?
De echte feyenoord aanhangers zitten in het stadion, de mensen die thuis achter de buis kijken zien liever een mooie wedstrijd. Man, zelfs als ik feyenoord supporter zou zijn zou ik nog liever Twente - AZ kijken dan een kutaffiche als die tegen heracles.quote:Op zondag 2 december 2007 13:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Misschien omdat de landelijke aanhang van Feyenoord groter is dan die van Twente en AZ bij elkaar?
Er zijn genoeg (vooral wat ouderen met een gezin) Feyenoord supporters die niet meer iedere keer naar de kuip gaan omdat ze of een gezin hebben of een redelijk eind van Rotterdam vandaan wonen. Bovendien zijn er nog heel veel supporters die zelf op zondag(ochtend) moeten voetballen een daardoor niet in het stadion kunnen zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
De echte feyenoord aanhangers zitten in het stadion, de mensen die thuis achter de buis kijken zien liever een mooie wedstrijd. Man, zelfs als ik feyenoord supporter zou zijn zou ik nog liever Twente - AZ kijken dan een kutaffiche als die tegen heracles.
Als feyenoord fan en abbonee van Tele2 zie je zo'n 20 degelijke feyenoord affiche's per jaar. Als er dan een speeldag is waar een aantrekkelijk affiche als Twente - AZ is tegenover Feyenoord - Heracles dan doe je die feyenoord fans minder onrecht aan door voor twente te kiezen dan andersom. Aangezien feyenoord dus elke keer al wordt uitgezonden verder.quote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Blawh het volgende:
Als neutrale toeschouwer snap ik dat je veel liever Twente - AZ ziet, maar als bedrijf zal men ook niet goed bezig zijn om een wedstrijd van Feyenoord niet uit te zenden terwijl een groot deel van je klanten Feyenoord een warm hart toedraagt.
Dan moet je maar Tele2 internet nemen met dat Tele2 voetbal gedoequote:Op zondag 2 december 2007 13:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
WTF TELE2
Eerst zenden ze gister de topper Willem II - Excelsior uit ipv Roda JC - Vitesse
En nu de kraker 'Feyenoord - Heracles Almelo' ipv FC Twente - AZ![]()
![]()
Ze snappen daar echt geen fuck van wat wel en niet een goede affiche is he... wie doet de programmering? Truus van de kantine?
Ja dat deed ik altijd, maar dan heb je streams en dat vergelijkt niet met digitale tv op de beamer. En om dan dubbel te gaan betalen omdat tele2 niet kan programmeren....quote:Op zondag 2 december 2007 14:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dan moet je maar Tele2 internet nemen met dat Tele2 voetbal gedoe
Dan heb je wel ALLE wedstrijden
quote:Op zondag 2 december 2007 14:31 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn ze grappig bij tele2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wel erg snel idd.quote:
Dat verprutste de "beste spits van Nederland"overigens wel..quote:Op zondag 2 december 2007 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
''De verdediger (NAC) die vol aan de bak moet tegen de beste spits van Nederland''
![]()
![]()
NACquote:
[ afbeelding ]
Heracles gaat waarschijnlijk zelf voor sinterklaas spelen.quote:Op zondag 2 december 2007 14:35 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Heracles liet zich afleiden door die ouwe.
Ik blijf het zeggen: De beste spits zonder kampioenschaal.quote:Op zondag 2 december 2007 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
''De verdediger (NAC) die vol aan de bak moet tegen de beste spits van Nederland''
![]()
![]()
de kuip zit ook niet echt vol.quote:
Bassie moet toch juist altijd in de binnen kant van z'n ogen kijken?quote:Op zondag 2 december 2007 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weer Makaay. Wanneer opent Bassie de ogen?
Bassie kijkt naar de topscorerslijst en ziet Klaas Jan hoger staan. en ook die neemt ie niet.quote:Op zondag 2 december 2007 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 14:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bassie moet toch juist altijd in de binnen kant van z'n ogen kijken?
Idd, viel mij ook al opquote:Op zondag 2 december 2007 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
Snap niet waarom Tele2 die ene projood altijd als commentator naar Feyenoord stuurt
whehe ja kom op zeg. Dit is toch te triest voor woorden eigenlijkquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nuja, of je nu een goal in de 88e minuut tegen krijgt of in de 1e.... wat is nu eigenlijk het verschil daartussen? Wedstrijd is 90min, elke minuut kan je een verdedigingsfout maken... dit is toevallig de 1e.quote:Op zondag 2 december 2007 14:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe ja kom op zeg. Dit is toch te triest voor woorden eigenlijk!
Vind ik niet, in de 1e minuut ben je nog helemaal fris en moet je geconcentreerd zijn. Als je in de 88e minuut bent dan heb je al een inspanning geleverd en dan kan ik een fout beter verdragen.quote:Op zondag 2 december 2007 14:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nuja, of je nu een goal in de 88e minuut tegen krijgt of in de 1e.... wat is nu eigenlijk het verschil daartussen? Wedstrijd is 90min, elke minuut kan je een verdedigingsfout maken... dit is toevallig de 1e.
Het staat nu eenmaal lulligerquote:Op zondag 2 december 2007 14:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nuja, of je nu een goal in de 88e minuut tegen krijgt of in de 1e.... wat is nu eigenlijk het verschil daartussen? Wedstrijd is 90min, elke minuut kan je een verdedigingsfout maken... dit is toevallig de 1e.
Dat je staat te slapen! Dat je vermoeid bent en in de 88e minuut een foutje maake oké maar na 18 sec. al in de fout gaat en die gozert zo vrij als god in frankrijk laat staatquote:Op zondag 2 december 2007 14:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja tegen Real.quote:Op zondag 2 december 2007 14:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Makaay houd wel van vroeg scoren trouwens, in de CL heeft/had ie toch record voor snelste doelpunt?
Sorry, maar Makaay faalde onder Advocaat, Hiddink en Rijkaard.quote:Op zondag 2 december 2007 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met recht een blinde tyfushond dusquote:Op zondag 2 december 2007 14:44 schreef venomsnake het volgende:
Blom houdt de kaarten op zak vandaag.
Snelste doelpunt in de Eredivisie - Koos Waslander (8 sec) (1982)quote:Op zondag 2 december 2007 14:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4plGEnlNN4Q yep 10 seconden toen
Wat is snelste in de eredivisie?
Dat is snelquote:Op zondag 2 december 2007 14:36 schreef the_undertaker het volgende:
Makaay 1-0 na 18 seconden
[ afbeelding ]
Iedereen leest over je reacties heenquote:Op zondag 2 december 2007 14:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Snelste doelpunt in de Eredivisie - Koos Waslander (8 sec) (1982)
Jij blijkbaar niet .... en moet jij zeggenquote:Op zondag 2 december 2007 14:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Iedereen leest over je reacties heen![]()
Het viel me gewoon opquote:Op zondag 2 december 2007 14:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij blijkbaar niet .... en moet jij zeggen
Heb je een bril nodig, gezien het aantal reakties op die reakties van mequote:
BIJ MIJ OOK!quote:Op zondag 2 december 2007 14:50 schreef Lyzio het volgende:
Hoe doet Ajax het? Tele2 ligt op z'n gat, of m'n tv. Een van beide
Op moment van spelen staat hij achter de bal, geen buitenspel dus.quote:Op zondag 2 december 2007 14:47 schreef -jos- het volgende:
[..]
Trouwens ik ruik wel buitenspel is niet helemaal goed te zien
Oh oh, die spanningsboog is voelbaar hoor.. Battlequote:Op zondag 2 december 2007 14:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Heb je een bril nodig, gezien het aantal reakties op die reakties van me
En waarom moet je zonodig zo'n opmerking maken, je zet jezelf al genoeg voor schut in GAM... hou dingen eens voor je ofzo.
Zoals gezegd vond ik het een grappig detail. Waarom moet je dan zo vreselijk happen?quote:Op zondag 2 december 2007 14:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Heb je een bril nodig, gezien het aantal reakties op die reakties van me
En waarom moet je zonodig zo'n opmerking maken, je zet jezelf al genoeg voor schut in GAM... hou dingen eens voor je ofzo.
quote:Op zondag 2 december 2007 14:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oh oh, die spanningsboog is voelbaar hoor.. Battle
Goed gezien, ijzeren Rinusquote:Op zondag 2 december 2007 14:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op moment van spelen staat hij achter de bal, geen buitenspel dus.
Ik weet van niets.quote:Op zondag 2 december 2007 14:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oh oh, die spanningsboog is voelbaar hoor.. Battle
Omdat ie wel andere aanvallende spelers selecteert die niets presteren in Oranje laatste tijd (Kuyt, Babel, Robben, over Slory maar te zwijgen die hoort er niet eens bij). Makaay doet het goed, geef em weer es een kans.quote:Op zondag 2 december 2007 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, maar Makaay faalde onder Advocaat, Hiddink en Rijkaard.
Waarom moet Bassie z'n ogen precies openen?
Ehm, dan snap ik je niet echt, het leek echt een poging mij te dissen... waarom zou je anders zoiets zeggen als ondertussen op bijna alles wat ik zeg gereageerd is? Of je uberhaupt voor anderen kan spreken of ze mijn reakties lezen... dus enkel jouw mening over mijn reakties...quote:Op zondag 2 december 2007 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals gezegd vond ik het een grappig detail. Waarom moet je dan zo vreselijk happen?
Goeie morgen zeg....verkeerde been uit bed enzo
Ik ook niet.quote:
Nou wat een dissquote:Op zondag 2 december 2007 14:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ehm, dan snap ik je niet echt, het leek echt een poging mij te dissen... waarom zou je anders zoiets zeggen als ondertussen op bijna alles wat ik zeg gereageerd is?
5-1quote:Op zondag 2 december 2007 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eigen goal Ajax..
Hopelijk blijven die "ooooh makkie, 5-0" praatjes nu eens achterwege..
Urzaiz erinquote:Op zondag 2 december 2007 14:56 schreef Cheiron het volgende:
De tering.. En nou gaat het helemaal dicht bij nac natuurlijk.
Ik zou me meer drukker maken om je eigen club die in datzelfde stadion na 18 seconden al achter stond met 1-0.quote:Op zondag 2 december 2007 14:57 schreef Blawh het volgende:
Whehe, gejuich in de Kuip na die tussenstand bij Ajax.
5-1quote:Op zondag 2 december 2007 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eigen goal Ajax..
Hopelijk blijven die "ooooh makkie, 5-0" praatjes nu eens achterwege..
Correctie, 2-0.quote:Op zondag 2 december 2007 14:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zou me meer drukker maken om je eigen club die in datzelfde stadion na 18 seconden al achter stond met 1-0.
Alweer gejuich dus?quote:
Geweldenaar is het..quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou wat een diss.
Nevermind ik kijk gewoon verder naar de wedstrijden.
En daarna eroverheen.quote:Op zondag 2 december 2007 15:01 schreef Lyzio het volgende:
Kom op Ajax. Rechttrekken die handel.
Ik mag toch een beetje lol hebben?quote:Op zondag 2 december 2007 14:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zou me meer drukker maken om je eigen club die in datzelfde stadion na 18 seconden al achter stond met 1-0.
Hij had m moeten laten gaan voor die andere gozah, die stond er veel beter voorquote:Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef Zwansen het volgende:
Wat een egoist die Makaay.
Zoals Van Hanegem zei: Als je die jongen ook ziet op de training, van de 100 ballen die ie schiet, zijn er gewoon 99 op de goalquote:Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef TC03 het volgende:
Echt bizar hoe effectief Makaay is. Snap niet waarom mensen Huntelaar zo duidelijkbeter vinden, ik vind Huntelaar helemaal niet zo effectief dit seizoen.
Valencia schijnt hem te willen kopenquote:Op zondag 2 december 2007 15:02 schreef TOBOL_KOSTANAY het volgende:
Emanuelson wisselen zou een stuk schelen
Met een paar miljoen zou gunstig zijnquote:Op zondag 2 december 2007 15:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Valencia schijnt hem te willen kopen
Strik eromheen...
Hij staat wel bovenaan op het topscorerslijstje. Maar Makaay vind ik eigenlijk op het moment ook beter in z'n vel zitten. Kans is goal, dat is een fase. Wordt ook nog wel minder.quote:Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef TC03 het volgende:
Echt bizar hoe effectief Makaay is. Snap niet waarom mensen Huntelaar zo duidelijkbeter vinden, ik vind Huntelaar helemaal niet zo effectief dit seizoen.
eerst moet Koeman wel de portemonee trekkenquote:Op zondag 2 december 2007 15:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Valencia schijnt hem te willen kopen
Strik eromheen...
Ja, maar het is dom om je blind te staren op het topscorerslijstje. Feyenoord is aanvallend minder dan Ajax, Huntelaar krijgt meer mogelijkheden dan Makaay.quote:Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hij staat wel bovenaan op het topscorerslijstje. Maar Makaay vind ik eigenlijk op het moment ook beter in z'n vel zitten. Kans is goal, dat is een fase. Wordt ook nog wel minder.
En die goals toen tegen Graafschap zijn uiteraard minder belangrijk dan een 1-0 hier bv.quote:Op zondag 2 december 2007 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar het is dom om je blind te staren op het topscorerslijstje. Feyenoord is aanvallend minder dan Ajax, Huntelaar krijgt meer mogelijkheden dan Makaay.
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 2 december 2007 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar het is dom om je blind te staren op het topscorerslijstje. Feyenoord is aanvallend minder dan Ajax, Huntelaar krijgt meer mogelijkheden dan Makaay.
Ajax had net een behoorlijke kans, maar als die niet maakt, dan valt die aan de andere kant.quote:Op zondag 2 december 2007 15:06 schreef Lyzio het volgende:
Ziet het spel van Ajax er naar uit dat ze 't gelijktrekken of hangt de 0-2 eerder in de lucht?
quote:Op zondag 2 december 2007 15:07 schreef Blawh het volgende:
Daelemans geblesseerd, en we hadden maar een selectie van 12 man.
Jeugdspeler erin.
Suarez staat niet centraal.quote:Op zondag 2 december 2007 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leo gaat Suarez uit de basis spelen.
Leo kan prima op linksquote:Op zondag 2 december 2007 15:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Suarez staat niet centraal.
Jankjong Leonardo moet Huntelaar uit de basis spelen. En sja, AS IF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |