Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De Graafschap speelde vorig jaar nog gelijk tegen Emmen dus Emmen is beter dan PSV.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:28 schreef Zwansen het volgende:
Blessure tijd toch al mag ik hopen?
Nog 20min blessuretijd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:28 schreef Zwansen het volgende:
Blessure tijd toch al mag ik hopen?
Doe je nou zo dom?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Tering. Nog een kwartier begrijp ik dus?
Ik toch ook?quote:
Wat een kneusquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:45 schreef Thieske het volgende:
[..]
Geel voor hands en geel voor te vroeg inlopen bij een vrije trap tegen.
Ik een super strontboerquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hoe kun jij dat als psv'er nou leuk vinden?
Ik zie de connectie niet tussen het vragen over hoe lang ze nog moeten spelen en vinden dat ik dom doe.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ongelooflijk onverdiende overwinning.
Zo hebben we ze het liefstquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV was toch 1e helft beter qua kansen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inderdaad, want ik zie Ajax morgen ook niet van NAC winnenquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:59 schreef Thieske het volgende:
Nou morgen verspeelt Ajax punten dus PSV weer bovenaan na dit weekend.
Die is er de 16e dus nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:51 schreef borisz het volgende:
Lazofiets, hoe dom kan je een rode kaart pakken.
Feyenoord wint dat nooit!quote:Op zondag 2 december 2007 01:34 schreef Joe. het volgende:
Ajax, Feyenoord en Heerenveen zullen wel winnen.
Twente - AZ
Wat een onzin. Eerste helft was PSV redelijk goed en hebben ze genoeg kansen gecreerd. Zelfs in de 2e helft hebben ze nog genoeg kansen gehad.quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 13:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
En nu de kraker 'Feyenoord - Heracles Almelo' ipv FC Twente - AZ![]()
![]()
Ze snappen daar echt geen fuck van wat wel en niet een goede affiche is he... wie doet de programmering? Truus van de kantine?
De echte feyenoord aanhangers zitten in het stadion, de mensen die thuis achter de buis kijken zien liever een mooie wedstrijd. Man, zelfs als ik feyenoord supporter zou zijn zou ik nog liever Twente - AZ kijken dan een kutaffiche als die tegen heracles.quote:Op zondag 2 december 2007 13:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Misschien omdat de landelijke aanhang van Feyenoord groter is dan die van Twente en AZ bij elkaar?
Er zijn genoeg (vooral wat ouderen met een gezin) Feyenoord supporters die niet meer iedere keer naar de kuip gaan omdat ze of een gezin hebben of een redelijk eind van Rotterdam vandaan wonen. Bovendien zijn er nog heel veel supporters die zelf op zondag(ochtend) moeten voetballen een daardoor niet in het stadion kunnen zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
De echte feyenoord aanhangers zitten in het stadion, de mensen die thuis achter de buis kijken zien liever een mooie wedstrijd. Man, zelfs als ik feyenoord supporter zou zijn zou ik nog liever Twente - AZ kijken dan een kutaffiche als die tegen heracles.
Als feyenoord fan en abbonee van Tele2 zie je zo'n 20 degelijke feyenoord affiche's per jaar. Als er dan een speeldag is waar een aantrekkelijk affiche als Twente - AZ is tegenover Feyenoord - Heracles dan doe je die feyenoord fans minder onrecht aan door voor twente te kiezen dan andersom. Aangezien feyenoord dus elke keer al wordt uitgezonden verder.quote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Blawh het volgende:
Als neutrale toeschouwer snap ik dat je veel liever Twente - AZ ziet, maar als bedrijf zal men ook niet goed bezig zijn om een wedstrijd van Feyenoord niet uit te zenden terwijl een groot deel van je klanten Feyenoord een warm hart toedraagt.
Dan moet je maar Tele2 internet nemen met dat Tele2 voetbal gedoequote:Op zondag 2 december 2007 13:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
WTF TELE2
Eerst zenden ze gister de topper Willem II - Excelsior uit ipv Roda JC - Vitesse
En nu de kraker 'Feyenoord - Heracles Almelo' ipv FC Twente - AZ![]()
![]()
Ze snappen daar echt geen fuck van wat wel en niet een goede affiche is he... wie doet de programmering? Truus van de kantine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |