abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54980997
Hoezo? gewoon 1 wedstrijd toch?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54981570
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ongelooflijk onverdiende overwinning.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_54981643
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:48 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ben het wel met BS eens.
pi_54982572
Zondag,14.30 uur:

Ajax - NAC Breda
Feyenoord - Heracles Almelo
NEC - sc Heerenveen
FC Twente - AZ
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 2 december 2007 @ 01:34:44 #80
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54982608
Ajax, Feyenoord en Heerenveen zullen wel winnen.

Twente - AZ
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54982633
Heerenveen ben ik niet zeker van, die krijgen een moeilijke middag in Nijmegen. NEC is goed bezig de laatste weken.
That's all folks!
pi_54982708
quote:
Op zondag 2 december 2007 01:34 schreef Joe. het volgende:
Ajax, Feyenoord en Heerenveen zullen wel winnen.

Twente - AZ
Feyenoord wint dat nooit!
  zondag 2 december 2007 @ 02:56:15 #83
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54983561
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ben het wel met BS eens.
Wat een onzin. Eerste helft was PSV redelijk goed en hebben ze genoeg kansen gecreerd. Zelfs in de 2e helft hebben ze nog genoeg kansen gehad.
pi_54986086
4-1
pi_54986114
1-4

En tot zo.
  zondag 2 december 2007 @ 12:51:06 #86
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54987301
jammer van de Graafschap
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 2 december 2007 @ 13:26:58 #87
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54988278
Come on Twente.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_54988395
WTF TELE2

Eerst zenden ze gister de topper Willem II - Excelsior uit ipv Roda JC - Vitesse

En nu de kraker 'Feyenoord - Heracles Almelo' ipv FC Twente - AZ

Ze snappen daar echt geen fuck van wat wel en niet een goede affiche is he... wie doet de programmering? Truus van de kantine?
pi_54988527
Hup NEC.
Moet lukken tegen Heerenveen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 2 december 2007 @ 13:37:29 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54988550
hup ajax

doelsaldo verbeteren
Huilen dan.
pi_54988651
Hup Twente en NAC
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_54988852
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:31 schreef Hertog_Martin het volgende:

Ze snappen daar echt geen fuck van wat wel en niet een goede affiche is he... wie doet de programmering? Truus van de kantine?

Misschien omdat de landelijke aanhang van Feyenoord groter is dan die van Twente en AZ bij elkaar?
pi_54989015
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:48 schreef Blawh het volgende:

[..]

Misschien omdat de landelijke aanhang van Feyenoord groter is dan die van Twente en AZ bij elkaar?
De echte feyenoord aanhangers zitten in het stadion, de mensen die thuis achter de buis kijken zien liever een mooie wedstrijd. Man, zelfs als ik feyenoord supporter zou zijn zou ik nog liever Twente - AZ kijken dan een kutaffiche als die tegen heracles.

En Tele2 is het schuldig aan de BETALENDE abbonee's om een breder aanbod dan alleen ajax, psv en feyenoord te geven. Het gaat er om wat je als abbonee in een compleet seizoen aan wedstrijden laat zien. Dan zullen de feyenoord fans het minder erg vinden dat zo'n kutaffiche dan niet live getoond word dan degenen die niet feyenoord fan zijn.

De toppers spelen per seizoen al zat wedstrijden die het waard zijn om te laten zien... Subtoppers tegen elkaar gebeurd minder vaak
pi_54989213
Plus dat ze gister dus ook Willem II - Excelsior verkozen boven Roda - Vitesse.... waar mag dat dan op slaan? Einde van seizoen is nog ver weg dus het telt niet dat het een 'degredatie-wedstrijd' is oid

Oh en dan komt Twente - AZ in de delay, maar voordat de delay komt doen ze bij tele2/sport1 heel leuk even alle uitslagen vermelden tot 3x toe in zowel beeld als geluid... eventjes niet opletten en de wedstrijd is al verneukt voor je nog voordat je m kan zien

Amateurs
pi_54989250
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

De echte feyenoord aanhangers zitten in het stadion, de mensen die thuis achter de buis kijken zien liever een mooie wedstrijd. Man, zelfs als ik feyenoord supporter zou zijn zou ik nog liever Twente - AZ kijken dan een kutaffiche als die tegen heracles.
Er zijn genoeg (vooral wat ouderen met een gezin) Feyenoord supporters die niet meer iedere keer naar de kuip gaan omdat ze of een gezin hebben of een redelijk eind van Rotterdam vandaan wonen. Bovendien zijn er nog heel veel supporters die zelf op zondag(ochtend) moeten voetballen een daardoor niet in het stadion kunnen zijn.

En een Feyenoord supporter die een andere wedstrijd boven zijn eigen team prefereert, daar zijn er echt niet zoveel van hoor.

Als neutrale toeschouwer snap ik dat je veel liever Twente - AZ ziet, maar als bedrijf zal men ook niet goed bezig zijn om een wedstrijd van Feyenoord niet uit te zenden terwijl een groot deel van je klanten Feyenoord een warm hart toedraagt.
  zondag 2 december 2007 @ 14:04:19 #96
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54989266
Ze moeten idd meer kanalen hebben, maar ik denk dat dat technisch nog niet mogelijk is ofzo.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_54989354
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Blawh het volgende:

Als neutrale toeschouwer snap ik dat je veel liever Twente - AZ ziet, maar als bedrijf zal men ook niet goed bezig zijn om een wedstrijd van Feyenoord niet uit te zenden terwijl een groot deel van je klanten Feyenoord een warm hart toedraagt.
Als feyenoord fan en abbonee van Tele2 zie je zo'n 20 degelijke feyenoord affiche's per jaar. Als er dan een speeldag is waar een aantrekkelijk affiche als Twente - AZ is tegenover Feyenoord - Heracles dan doe je die feyenoord fans minder onrecht aan door voor twente te kiezen dan andersom. Aangezien feyenoord dus elke keer al wordt uitgezonden verder.

En ja er zijn meer feyenoord fans dan twente/az fans... maar PSV, FC groningen, FC utrecht etc fans bij elkaar zijn er meer, en die hebben hun wedstrijden al gehad en willen vandaag ook voetbal kijken...

Stel even he, stel, er zijn 2x meer supporters van Manchester United dan van Arsenal. Man U speelt tegen de nummer laatst en ondertussen is er Arsenal-Liverpool... welke wedstrijd zend je uit als programmeur?

En een groot deel van de man u fans zouden dan ook naar Arsenal - Liverpool kijken als ze eigen wedstrijd niet kunnen zien, dus je loopt echt geen kijkers mis hoor. Ik denk dat Twente - AZ meer kijkers oplevert dan Feyenoord - Heracles... laatsgenoemde is enkel interessant voor supporters van beide clubs, Twente - AZ voor heel voetbalkijkend nederland wel.
pi_54989556
Gewoon belacheljik als je voor die zooi betaalt .
pi_54989644
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
WTF TELE2

Eerst zenden ze gister de topper Willem II - Excelsior uit ipv Roda JC - Vitesse

Dan moet je maar Tele2 internet nemen met dat Tele2 voetbal gedoe

Dan heb je wel ALLE wedstrijden
pi_54989700
Hup Ajax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')