quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:54 schreef -SG- het volgende:
iemand stream voor graafschap - heereveen Hoe kom ik erop!! Graafschap - PSV natuurlijk?
Plaaggeest is dat..quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:58 schreef El-Salvador het volgende:
Amrabat! Topper in spé.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
2-0 Willem II.
Demougequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
2-0 Willem II.
Is 't al wat, verder?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:05 schreef venomsnake het volgende:
Nijhuis. klapmongool
Hadden minstens 1 pingel moeten hebben, misschien wel twee.
Berg word constant onderuit getrapt, maar hij laat gewoon doorspelen.![]()
2 grote kansen gehad. Wel de betere ploeg.quote:
Volgens L1 radio is het wachten op de 1-0 voor Groningen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:13 schreef venomsnake het volgende:
Men, weer een kans omzeep geholpen..![]()
Live wedstrijden via Internet streams #19quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef -SG- het volgende:
Niemand een stream van psv?
Groningen heeft weer veel te veel kansen nodig..quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Volgens L1 radio is het wachten op de 1-0 voor Groningen.
planetvoetbal.nlquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef Loserkid het volgende:
waar kijken jullie
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:20 schreef FredAFCA het volgende:
Hmm, een vriend van mij zei dattie morgen in het uitvak zit bij Roda - Vitesse. Volgens mij klopt er iets niet :p
en 2-0 door Lamahquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:32 schreef Elvislives het volgende:
Roda - Vitesse is al een tijdje 1-0 door Lamah
veul te vaak..quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
OMG, hoevaak hebben jullie die Vak P'er wel niet?![]()
shit 1-0 Groningenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Wordt wel een nulletje of 3 in de 2e helft.
Zou mooi zijn.. Ik kreeg al Vitesse flashbacks..quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wordt wel een nulletje of 3 in de 2e helft.
Heb ook een slecht gevoel erover ja, wat wil je met zon baggeropstellingquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:48 schreef AminBen het volgende:
Ik zie De Graafschap echt zo'n goaltje zo erin prikken in de 2e helft.
Geen buitenspel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
De scheids
2x PSV teruggevloten voor buitenspel terwijl het niet was
corner ontnomen
Koevermans, Aissati en/of Perez erin
Of jij neemt een tele2 abbo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:51 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Geen buitenspel?Ga naar een opticien man
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
De scheids
2x PSV teruggevloten voor buitenspel terwijl het niet was
corner ontnomen
Koevermans, Aissati en/of Perez erin
hij zat er op z'n minst 2x naastquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:51 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Geen buitenspel?Ga naar een opticien man
Zie jequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij zat er op z'n minst 2x naast
Na een actie zie je de replay en zag je duidelijk dat de laatste PSVer voor de buitenspel lijn stondquote:
Milan - Juve natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vraag me af welke wedstrijd het leukst is om te kijken...
WIIquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:10 schreef FredAFCA het volgende:
Willem II lekker bezig, 5-0 al
Volgens jouw redenatie is Psv veel minder dan Ajax want Ajax won met 1-8 en Psv staat met moeite 0-1 voor...quote:
Wat? Waarom haal je Ajax er nou bij?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens jouw redenatie is Psv veel minder dan Ajax want Ajax won met 1-8 en Psv staat met moeite 0-1 voor...
Ik las ooit eens een geniale opmerking van jou dat Psv beter was dan Ajax want Psv won wel van Sparta en Ajax niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat? Waarom haal je Ajax er nou bij?
Ik heb gewoon het gevoel dat PSV niet zo goed speelt want anders had het wel meer dan 0-1 gestaan. En Ajax kwam ook maar met moeite voor tegen de Graafschaap
Dat zei ik omdat iemand aankwam dat PSV slecht was want die wonnen maar met 3-1 van VVVquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik las ooit eens een geniale opmerking van jou dat Psv beter was dan Ajax want Psv won wel van Sparta en Ajax niet..
Nou ja, volgens die redenatie is Ajax dus beter dan Psv, want Ajax rolde de Graafschap lachend op.....
Excelsiorquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:17 schreef ganzenherder het volgende:
Tegen wie speelt Willem II eigenlijk?
De Graafschap speelde vorig jaar nog gelijk tegen Emmen dus Emmen is beter dan PSV.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik las ooit eens een geniale opmerking van jou dat Psv beter was dan Ajax want Psv won wel van Sparta en Ajax niet..
Nou ja, volgens die redenatie is Ajax dus beter dan Psv, want Ajax rolde de Graafschap lachend op.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |