Snelste doelpunt in de Eredivisie - Koos Waslander (8 sec) (1982)quote:Op zondag 2 december 2007 14:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4plGEnlNN4Q yep 10 seconden toen
Wat is snelste in de eredivisie?
Dat is snelquote:Op zondag 2 december 2007 14:36 schreef the_undertaker het volgende:
Makaay 1-0 na 18 seconden
[ afbeelding ]
Iedereen leest over je reacties heenquote:Op zondag 2 december 2007 14:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Snelste doelpunt in de Eredivisie - Koos Waslander (8 sec) (1982)
Jij blijkbaar niet .... en moet jij zeggenquote:Op zondag 2 december 2007 14:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Iedereen leest over je reacties heen![]()
Het viel me gewoon opquote:Op zondag 2 december 2007 14:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij blijkbaar niet .... en moet jij zeggen
Heb je een bril nodig, gezien het aantal reakties op die reakties van mequote:
BIJ MIJ OOK!quote:Op zondag 2 december 2007 14:50 schreef Lyzio het volgende:
Hoe doet Ajax het? Tele2 ligt op z'n gat, of m'n tv. Een van beide
Op moment van spelen staat hij achter de bal, geen buitenspel dus.quote:Op zondag 2 december 2007 14:47 schreef -jos- het volgende:
[..]
Trouwens ik ruik wel buitenspel is niet helemaal goed te zien
Oh oh, die spanningsboog is voelbaar hoor.. Battlequote:Op zondag 2 december 2007 14:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Heb je een bril nodig, gezien het aantal reakties op die reakties van me
En waarom moet je zonodig zo'n opmerking maken, je zet jezelf al genoeg voor schut in GAM... hou dingen eens voor je ofzo.
Zoals gezegd vond ik het een grappig detail. Waarom moet je dan zo vreselijk happen?quote:Op zondag 2 december 2007 14:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Heb je een bril nodig, gezien het aantal reakties op die reakties van me
En waarom moet je zonodig zo'n opmerking maken, je zet jezelf al genoeg voor schut in GAM... hou dingen eens voor je ofzo.
quote:Op zondag 2 december 2007 14:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oh oh, die spanningsboog is voelbaar hoor.. Battle
Goed gezien, ijzeren Rinusquote:Op zondag 2 december 2007 14:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op moment van spelen staat hij achter de bal, geen buitenspel dus.
Ik weet van niets.quote:Op zondag 2 december 2007 14:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oh oh, die spanningsboog is voelbaar hoor.. Battle
Omdat ie wel andere aanvallende spelers selecteert die niets presteren in Oranje laatste tijd (Kuyt, Babel, Robben, over Slory maar te zwijgen die hoort er niet eens bij). Makaay doet het goed, geef em weer es een kans.quote:Op zondag 2 december 2007 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, maar Makaay faalde onder Advocaat, Hiddink en Rijkaard.
Waarom moet Bassie z'n ogen precies openen?
Ehm, dan snap ik je niet echt, het leek echt een poging mij te dissen... waarom zou je anders zoiets zeggen als ondertussen op bijna alles wat ik zeg gereageerd is? Of je uberhaupt voor anderen kan spreken of ze mijn reakties lezen... dus enkel jouw mening over mijn reakties...quote:Op zondag 2 december 2007 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals gezegd vond ik het een grappig detail. Waarom moet je dan zo vreselijk happen?
Goeie morgen zeg....verkeerde been uit bed enzo
Ik ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |