En daarna eroverheen.quote:Op zondag 2 december 2007 15:01 schreef Lyzio het volgende:
Kom op Ajax. Rechttrekken die handel.
Ik mag toch een beetje lol hebben?quote:Op zondag 2 december 2007 14:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zou me meer drukker maken om je eigen club die in datzelfde stadion na 18 seconden al achter stond met 1-0.
Hij had m moeten laten gaan voor die andere gozah, die stond er veel beter voorquote:Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef Zwansen het volgende:
Wat een egoist die Makaay.
Zoals Van Hanegem zei: Als je die jongen ook ziet op de training, van de 100 ballen die ie schiet, zijn er gewoon 99 op de goalquote:Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef TC03 het volgende:
Echt bizar hoe effectief Makaay is. Snap niet waarom mensen Huntelaar zo duidelijkbeter vinden, ik vind Huntelaar helemaal niet zo effectief dit seizoen.
Valencia schijnt hem te willen kopenquote:Op zondag 2 december 2007 15:02 schreef TOBOL_KOSTANAY het volgende:
Emanuelson wisselen zou een stuk schelen
Met een paar miljoen zou gunstig zijnquote:Op zondag 2 december 2007 15:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Valencia schijnt hem te willen kopen
Strik eromheen...
Hij staat wel bovenaan op het topscorerslijstje. Maar Makaay vind ik eigenlijk op het moment ook beter in z'n vel zitten. Kans is goal, dat is een fase. Wordt ook nog wel minder.quote:Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef TC03 het volgende:
Echt bizar hoe effectief Makaay is. Snap niet waarom mensen Huntelaar zo duidelijkbeter vinden, ik vind Huntelaar helemaal niet zo effectief dit seizoen.
eerst moet Koeman wel de portemonee trekkenquote:Op zondag 2 december 2007 15:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Valencia schijnt hem te willen kopen
Strik eromheen...
Ja, maar het is dom om je blind te staren op het topscorerslijstje. Feyenoord is aanvallend minder dan Ajax, Huntelaar krijgt meer mogelijkheden dan Makaay.quote:Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hij staat wel bovenaan op het topscorerslijstje. Maar Makaay vind ik eigenlijk op het moment ook beter in z'n vel zitten. Kans is goal, dat is een fase. Wordt ook nog wel minder.
En die goals toen tegen Graafschap zijn uiteraard minder belangrijk dan een 1-0 hier bv.quote:Op zondag 2 december 2007 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar het is dom om je blind te staren op het topscorerslijstje. Feyenoord is aanvallend minder dan Ajax, Huntelaar krijgt meer mogelijkheden dan Makaay.
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 2 december 2007 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar het is dom om je blind te staren op het topscorerslijstje. Feyenoord is aanvallend minder dan Ajax, Huntelaar krijgt meer mogelijkheden dan Makaay.
Ajax had net een behoorlijke kans, maar als die niet maakt, dan valt die aan de andere kant.quote:Op zondag 2 december 2007 15:06 schreef Lyzio het volgende:
Ziet het spel van Ajax er naar uit dat ze 't gelijktrekken of hangt de 0-2 eerder in de lucht?
quote:Op zondag 2 december 2007 15:07 schreef Blawh het volgende:
Daelemans geblesseerd, en we hadden maar een selectie van 12 man.
Jeugdspeler erin.
Suarez staat niet centraal.quote:Op zondag 2 december 2007 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leo gaat Suarez uit de basis spelen.
Leo kan prima op linksquote:Op zondag 2 december 2007 15:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Suarez staat niet centraal.
Jankjong Leonardo moet Huntelaar uit de basis spelen. En sja, AS IF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |