Hij wil zijn eigen falen niet toegeven. De ene keer worden afspraken niet nagekomen, de andere keer stond het op zich goed (zonder zelf wat te creeren), een andere keer wordt er teveel druk op de wedstrijd gezet vanuit de buitenwereld, we missen een aantal spelers, .... Altijd weet hij wel iets te verzinnen om zijn eigen falen niet te hoeven benadrukken.quote:Op maandag 26 november 2007 15:59 schreef JanVanHalst het volgende:
Brood gaat voor plaats 17?
Hij zei, de 1e die we THUIS ontvangen. Sparta, Excelsior en NEC waren uitwedstrijden.quote:Op maandag 26 november 2007 16:17 schreef JanVanHalst het volgende:
Ik heb Heracles niet zo intensief gevolgd dit seizoen, dus daar kan ik allemaal niet over oordelen. Maar het is natuurlijk een zeer opmerkelijke redenering van Brood, om zo indirect Sparta en Excelsior géén concurrenten te noemen.
Inderdaad, hij zat al binnen zei hij.quote:Op maandag 26 november 2007 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
Hij heeft de fluitconcerten en boe-geroep niet gehoord
En Willem II?quote:Op maandag 26 november 2007 16:17 schreef JanVanHalst het volgende:
Ik heb Heracles niet zo intensief gevolgd dit seizoen, dus daar kan ik allemaal niet over oordelen. Maar het is natuurlijk een zeer opmerkelijke redenering van Brood, om zo indirect Sparta en Excelsior géén concurrenten te noemen.
Ohja, ik zie het. Dan las ik verkeerd!quote:Op maandag 26 november 2007 16:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij zei, de 1e die we THUIS ontvangen. Sparta, Excelsior en NEC waren uitwedstrijden.
Als er met passie en druk naar voren gespeeld werd dan had ik daar nog vrede mee, maar het is zo verschrikkelijk laf. 1e helft geen kans gehad en er zelf redelijk wat tegen, zonder Piecke stond je al 0-2 achter.quote:Op maandag 26 november 2007 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
Dan nog. Uit 2 punten en nu thuis 1 punt. 3 punten tegen concurrenten in 4 wedstrijden
Vind je het gek dat je als spits weinig vertrouwen hebt wanneer je bijna iedere week als enige spits een paar hoge vuurpijlen te verwerken krijgt en tegenover een meerderheid van verdedigers staat. Ik weet nu ook al wie de komende weken wissel staat.quote:In de rust wisselde Brood zijn spits Everton, de Braziliaan voldeed totaal niet aan de verwachtingen van de trainer: "Ik wisselde hem in de rust, want hij was totaal onzichtbaar en dat geeft te denken."
Misschien is Brood in de leer bij Marco van Basten.quote:Op maandag 26 november 2007 16:48 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehehe totaal onzichtbaar![]()
4 tegen 1, gek inderdaad
Qua keuzes zou je haast zeggen dat ze in hetzelfde groepje gezeten hebben bij de trainerscursusquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Misschien is Brood in de leer bij Marco van Basten.
Hopelijk Klavan optijd fit.quote:Heracles zal een zware dag tegemoet gaan in Rotterdam. Rob Maas kreeg tijdens de laatste training weer last van zijn hamstring en Eddy Bosnar ontbrak wegens koorts. Rahim(hamstring) en Ragnar Klavan(knie) zijn nog twijfelgevallen. Het goede nieuws is dat Martin Pieckenhagen op tijd fit is. De Duitse doelman kreeg eerder deze week last van een lichte kuitblessure. Ook Karim Bridji en Emmanuel Boakye ontbreken wegens blessureleed. Trainer Ruud Brood zal daarom maarliefst vier spelers van Jong Heracles meenemen, namelijk Sander Weenk, Tim Breukers, Nino Beukert en John Lubbers.
www.hafc.nl
Alles onder de 10 is meegenomen.quote:Op zondag 2 december 2007 12:02 schreef Incolumis het volgende:
nulletje of 6 dacht ik zo vandaag :s
quote:Op zondag 2 december 2007 12:02 schreef Incolumis het volgende:
Ga eens ergens anders feestvieren jij!quote:
Verbeek wou toch weg bij Heerenveen?quote:Op zondag 2 december 2007 17:19 schreef De_Hypotheker het volgende:
Been en Verbeek babbelden na de persconferentie NEC-Heerenveen nog wat met elkaar en verwachtten dat vanavond weer een collega, namelijk Brood, eruit wordt gegooid.
Zit er intussen ook wel aan te komen... Succes jongens.
Been en Verbeek hebben het over een collega die eruit wordt gegooid?quote:Op zondag 2 december 2007 17:19 schreef De_Hypotheker het volgende:
Been en Verbeek babbelden na de persconferentie NEC-Heerenveen nog wat met elkaar en verwachtten dat vanavond weer een collega, namelijk Brood, eruit wordt gegooid.
Zit er intussen ook wel aan te komen... Succes jongens.
hahaquote:Op zondag 2 december 2007 12:02 schreef Incolumis het volgende:
Er komt dus toch wel wat bij. Een jeugdinternational van Denemarken, ik ben benieuwd.quote:Martin Christensen loopt stage
HERACLES.NL - Martin Christensen (19) zal deze week meetrainen bij Heracles Almelo. De Deen staat momenteel onder contract bij Charlton Athletic in Engeland en speelde daarvoor voor Herfølge in zijn vaderland.
Algemeen Directeur Nico Jan Hoogma: “Christensen is ons opgevallen bij Jong Denemarken, vandaar dat we hem hebben uitgenodigd deze week stage te lopen. Hij is een speler die hangend aan de rechterkant speelt.”
www.heracles.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |