http://www.thialf.nl/quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Is er al een plaats bepaald dan?
Niet in Doekle-land.quote:
Ik zeg verbanning.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:22 schreef Zwaardvisch het volgende:
Schaatsen is achterlijk.
Dank je. kLowJow zal een ander lintje om mijn nek willen hangen. Eentje dat je strak aan kunt trekken.quote:
Lijkt me een toepasselijke straf voor cultuurverraad.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dank je. kLowJow zal een ander lintje om mijn nek willen hangen. Eentje dat je strak aan kunt trekken.
Boeren en cultuurquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lijkt me een toepasselijke straf voor cultuurverraad.
Leiden verwelkomt u met open armen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Is er al een plaats bepaald dan?
Het zijn wat dat betreft net Fransen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Leiden verwelkomt u met open armen.
Ik blaas het graag op.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef Apropos het volgende:
Leiden verwelkomt u met open armen.
Dat kan ik me voorstellen, we kunnen niet allemaal heldhaftig de Spanjaarden het hoofd bieden.quote:
Die exotische? Doet ze Rechten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
M'n ex woont daar.
Twee van mij ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
M'n ex woont daar.
Nederlands.quote:
Zodat ze leren spellen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Een Marokkaan die Nederlands studeert
Nee.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hmm het wordt dus eindhoven
Dan heb je buiten twee chauvinistische Marokkanen Rotterdammers gerekend.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Utrecht of Amsterdam ... lijken mij, afgezien waar alle mafkezen vandaan komen de meest logische keuzes wat betreft logistiek.
Zou alleen nuttig zijn als er bergen belgen kwamen. Niet het geval.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
Eindhoven is onzin natuurlijk.
uh? heh?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:43 schreef Apropos het volgende:
Dan heb je buiten twee chauvinistische Marokkanen Rotterdammers gerekend.
klowjow en Mutant willen niet naar Amsterdam.quote:
Leiden daarentegen wil ik wel eens flink ontzetten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
klowjow en Mutant willen niet naar Amsterdam.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:52 schreef Monidique het volgende:
Anders: Alkmaar.
Dan gaat Mutant niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:52 schreef Monidique het volgende:
Waarom ga je niet naar Amsterdam, KLOJO? Anders: Alkmaar.
Amsterdam is kut.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat is de reden dat Mutant niet naar Amsterdam wil komen?
Vergeef hen, ze weten niet waarover ze spreken.quote:
Maar ik vind Amsterdam ook niet echt een geweldige stad.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Vergeef hen, ze weten niet waarover ze spreken.
Ik weet niet waar je heen moet maar je komt net zo thuis als dat het in A'dam of Utrecht is.quote:
In Thialf komen jongelingen tot wasdom!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat is ook niet nodig, maar de kans op een leuke avond is in Amsterdam vrij groot. Bij Thialf of in Eindhoven betwijfel ik dat.
Mij op Voos.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Kroos doet mij via een kronkelgang uitkomen op De Wilde Jagers.
jij bent nooit in eindhoven geweestquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat is ook niet nodig, maar de kans op een leuke avond is in Amsterdam vrij groot. Bij Thialf of in Eindhoven betwijfel ik dat.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
jij bent nooit in eindhoven geweest
Eindhoven is de gezelligste stad van het land.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
Eindhoven is onzin natuurlijk.
Allemaal leuk en aardig, maar niet centraal. Het ligt voor een paar malloten dichtbij maar voor de rest een takkeend ver weg.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:57 schreef PJORourke het volgende:
Eindhoven is de gezelligste stad van het land.
Een kip geadopteerd?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
M'n ex woont daar.
Leiden ligt helegaar niet centraalquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar niet centraal. Het ligt voor een paar malloten dichtbij maar voor de rest een takkeend ver weg.
scratched
Een hert.quote:
Dat doe ik meestal met m'n bumper.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
Een hert.
Nou, het is zo'n bloederige bezigheid. Maar ja, een echte schipper...quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het 'hertjes scoren' is in Limburg nog niet doorgedrongen?
Amsterdam hebben we ook al gehad. 2 x zelfs.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:43 schreef Reya het volgende:
Amsterdam dan maar doen, overigens? Utrecht hebben we al gehad en de bezwaren tegen Amsterdam lijken nou ook weer niet zo groot.
Da's een puik plan.quote:Op maandag 10 december 2007 18:58 schreef gronk het volgende:
Jezus, wat een geneuzel toch. Waar kan een POL-meet anders plaatsvinden dan in Den Haag?
Nou vooruit, brussel is een alternatief.
Dan kom je duidelijk in de verkeerde kroegenquote:Op maandag 10 december 2007 21:14 schreef PJORourke het volgende:
Den Haag is zo ongezellig...
Inderdaad, ik zat laatst in dezelfde tent als Wilders (en z'n lijfwachten).quote:Op maandag 10 december 2007 21:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Dan kom je duidelijk in de verkeerde kroegen
Na zonsondergang lijkt het wel Detroit man.quote:Op maandag 10 december 2007 21:17 schreef gronk het volgende:
Dan kom je duidelijk in de verkeerde kroegen
En Eindhoven Soweto?quote:Op maandag 10 december 2007 21:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Na zonsondergang lijkt het wel Detroit man.
Of Bergen op Zoom.quote:Op maandag 10 december 2007 18:58 schreef gronk het volgende:
Nou vooruit, brussel is een alternatief.
Nee, Monaco.quote:Op maandag 10 december 2007 21:28 schreef Apropos het volgende:
En Eindhoven Soweto?
Ik ben voor.quote:Op maandag 10 december 2007 18:58 schreef gronk het volgende:
Jezus, wat een geneuzel toch. Waar kan een POL-meet anders plaatsvinden dan in Den Haag?
De POL-meet is in fucking februari. Ik weet niet of je wel eens in februari buiten hebt gelopen in den haag, maar gezellig op een terrasje zitten is er niet bij, omdat je wegwaait of wegvriest. Daarnaast, waarom zou je ook buiten willen zitten, als je binnen voldoende bier & andere drank & lekkere hapjes hebt?quote:Op maandag 10 december 2007 21:27 schreef PJORourke het volgende:
Na zonsondergang lijkt het wel Detroit man.
quote:
Ik denk dat 'ie vooral bezorgd is om de terugreis naar het station, niet zozeer om het terras.quote:Op maandag 10 december 2007 21:34 schreef gronk het volgende:
[..]
De POL-meet is in fucking februari. Ik weet niet of je wel eens in februari buiten hebt gelopen in den haag, maar gezellig op een terrasje zitten is er niet bij, omdat je wegwaait of wegvriest. Daarnaast, waarom zou je ook buiten willen zitten, als je binnen voldoende bier & andere drank & lekkere hapjes hebt?
Wannabee-hippe-luitjes.![]()
Je moet ook nog wel eens een stukje lopen om van CS naar the Bronx te komen, en in Februari is het dan naargeestig, ongezellig, uitgestorven en ja, donker.quote:Op maandag 10 december 2007 21:34 schreef gronk het volgende:
De POL-meet is in fucking februari. Ik weet niet of je wel eens in februari buiten hebt gelopen in den haag, maar gezellig op een terrasje zitten is er niet bij, omdat je wegwaait of wegvriest. Daarnaast, waarom zou je ook buiten willen zitten, als je binnen voldoende bier & andere drank & lekkere hapjes hebt?
Wannabee-hippe-luitjes.![]()
Om luitjes zoals jij tegemoet te komen heeft de gemeente den haag heel veel belastinggeld uitgegeven om een tramtunnel aan te leggen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:38 schreef PJORourke het volgende:
Je moet ook nog wel eens een stukje lopen om van CS naar the Bronx te komen, en in Februari is het dan naargeestig, ongezellig, uitgestorven en ja, donker.
Inderdaad, je zou zomaar eens een van die negen, pardon, tien foute kamerleden tegenkomen op weg van CS naar je favoriete drinkhokquote:Op maandag 10 december 2007 21:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie vooral bezorgd is om de terugreis naar het station, niet zozeer om het terras.
Scheiss d'rauf. Gezellig en Den Haag gaan niet samen. Leer er mee leven.quote:Op maandag 10 december 2007 21:41 schreef gronk het volgende:
Om luitjes zoals jij tegemoet te komen heeft de gemeente den haag heel veel belastinggeld uitgegeven om een tramtunnel aan te leggen.
Dan ben ik erg benieuwd of jouw voorstel zoveel beter isquote:Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Scheiss d'rauf. Gezellig en Den Haag gaan niet samen. Leer er mee leven.
Ja. Bezuiden de rivieren hebben we gezelligheid.quote:Op maandag 10 december 2007 21:54 schreef gronk het volgende:
Dan ben ik erg benieuwd of jouw voorstel zoveel beter is
Inderdaad. Tilburg en Eindhoven zijn na zessen echt zo ontzettend gezelligquote:Op maandag 10 december 2007 21:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja. Bezuiden de rivieren hebben we gezelligheid.
BRABANT IS ALTIJD GEZELLIGquote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Inderdaad. Tilburg en Eindhoven zijn na zessen echt zo ontzettend gezellig
Gaat lang duren voor je antwoord krijgt.quote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Inderdaad. Tilburg en Eindhoven zijn na zessen echt zo ontzettend gezellig
Je kunt het woord niet eens fatsoenlijk uitspreken.quote:
PRECIES! EN MENSEN DIE NIET GEZELLIG MEEDOEN, DIE KUNNEN EEN KLEUN VOOR HUN BAKKES KRIJGEN!quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 22:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Amsterdam of Utrecht
en aanders toch unnen stot vur hun appel of ni?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:04 schreef gronk het volgende:
[..]
PRECIES! EN MENSEN DIE NIET GEZELLIG MEEDOEN, DIE KUNNEN EEN KLEUN VOOR HUN BAKKES KRIJGEN!
Hoe hoor je mijn uitspraak dan? Volgens mij lees je alleen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je kunt het woord niet eens fatsoenlijk uitspreken.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:04 schreef gronk het volgende:
[..]
PRECIES! EN MENSEN DIE NIET GEZELLIG MEEDOEN, DIE KUNNEN EEN KLEUN VOOR HUN BAKKES KRIJGEN!
Dit is de Grote Markt in Bergen op Zoom.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:11 schreef sneakypete het volgende:
Waar is dit precies?
Trouwens wat maakt het uit als je lekker de ruimte hebt? Liever dit dan op het leidse plein als ajax speelt toch?
(als je dat ooit meegemaakt hebt)
't hangt er maar vanaf wat je bedoelt met 'gezellig'. Ik vind met een stapel kratten pils en goed gezelschap op 't strand zitten ook best gezellig. Alleen niet in februariquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:11 schreef sneakypete het volgende:
Waar is dit precies?
Trouwens wat maakt het uit als je lekker de ruimte hebt? Liever dit dan op het leidse plein als ajax speelt toch?
(als je dat ooit meegemaakt hebt)
Juist heel typisch. Oeverloos gepolder heeft er toe geleid dat er nog niet eens een locatie geprikt is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:17 schreef gronk het volgende:
(Gut, een POL-meet zonder agenda, dat kan toch nooit goedgaan)
Dat scheelt per kroeg ja en brengt mij gelijk op het volgende punt:quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:17 schreef gronk het volgende:
[..]
't hangt er maar vanaf wat je bedoelt met 'gezellig'. Ik vind met een stapel kratten pils en goed gezelschap op 't strand zitten ook best gezellig. Alleen niet in februariMaar d'r zijn mensen die het 'gezellig' vinden om de hele avond van kroeg naar kroeg te lopen (alsof het bier daar anders is?). Bon, moeten zij weten. D'r zijn ook mensen die het pas 'gezellig' vinden als ze de hele avond in een hippe discotheek hebben kunnen zwijgen.
(Gut, een POL-meet zonder agenda, dat kan toch nooit goedgaan)
Gezellig, zo tussen de havenarbeiders.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Rotterdam, alleen nu nog een gezellig oord vinden.![]()
Dit is geen gepolder, dit is gewoon posities in loopgraven innemen en vooral niet toegeven.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Juist heel typisch. Oeverloos gepolder heeft er toe geleid dat er nog niet eens een locatie geprikt is.
De vooroordelen leven hevigquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:34 schreef sneakypete het volgende:
Liever dan in een bekakte omgeving.
Typisch des POL's dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
Dit is geen gepolder, dit is gewoon posities in loopgraven innemen en vooral niet toegeven.
Dan kunnen we de mening van het volk goed peilen. Zeker voor wat betreft de wat conservatievere agenda heb je in hun zeker medestanders vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
Gezellig, zo tussen de havenarbeiders.
Mwoch, ik heb hier in de haag ook niet te klagen hoor. Tenzij je tot de 'snobs' hoort die het verschil proeven tussen het ene massabier en het andere. Maar goed, waarom zou je beroerd bier drinken terwijl ze ook lekker bier op de kaart hebben staan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:20 schreef sneakypete het volgende:
Onder de sloot smaakt het bier beter. Althans de merkkeuze deugt meer. Daarom pleit ik liever voor Brabant of Limburg, daar weten ze wat te schenken (met vooral de complimenten aan limburg!)
prijsverschil?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:48 schreef gronk het volgende:
[..]
Mwoch, ik heb hier in de haag ook niet te klagen hoor. Tenzij je tot de 'snobs' hoort die het verschil proeven tussen het ene massabier en het andere. Maar goed, waarom zou je beroerd bier drinken terwijl ze ook lekker bier op de kaart hebben staan?
Zie jij hem staan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is er al een lijstje van aanhakers en afhakers?
Prima. Ik begin:quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:48 schreef Reya het volgende:
Utrecht, Amsterdam of Den Haag dus. Ik stel voor dat er tot middernacht gestemd kan worden en er morgen een besluit wordt genomen.
Niet dus.quote:Op maandag 10 december 2007 21:20 schreef Napalm het volgende:
ik kom. Onder dezelfde voorwaarden als de vorige keer.
Kan PJO'rourke nog wel komen nu hij hier drie maanden weg moet blijven?quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja maar hij mag niet meediscusieren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kan PJO'rourke nog wel komen nu hij hier drie maanden weg moet blijven?
Zitten jullie constant op die banmeldtopics te F5'en ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kan PJO'rourke nog wel komen nu hij hier drie maanden weg moet blijven?
Wat hebben we daar te zoeken? En sowieso, randstadchauvinisme....Doe maar Utrecht of Amsterdam.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:22 schreef gronk het volgende:
Wat ik al zei. En idealiter verzamelen we in/voor Nieuwspoort.
Misschien is eindhoven toch niet zo'n beroerd planquote:Op woensdag 12 december 2007 20:30 schreef Autodidact het volgende:
En sowieso, randstadchauvinisme....Doe maar Utrecht of Amsterdam.
Uitgeretraited?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
Er dient bier te zijn en Apropos dient er te zijn, dan doe ik mijn best er ook te wezen .
Je kent mijn eis.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waar bier is, is Apropos. Behalve dan wanneer het bier wit is of aangelengd met rose.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
Er dient bier te zijn en Apropos dient er te zijn, dan doe ik mijn best er ook te wezen .
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:36 schreef Apropos het volgende:
[..]
Waar bier is, is Apropos. Behalve dan wanneer het bier wit is of aangelengd met rose.
In Utrecht of Amsterdam?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:42 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Maar ga je 9 februari op de verzameling zijn?
Nou, het is handig voor mij als je later weten welke van die twee, en iets precieser nog wel. Gaarne.quote:
Ohja, Apropos was de tijd en plaatsbepaler?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:44 schreef sigme het volgende:
Nou, het is handig voor mij als je later weten welke van die twee, en iets precieser nog wel. Gaarne.
Traditioneel heeft hij een zware stem in het kapittel.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, Apropos was de tijd en plaatsbepaler?
Dan heb ik het goed onthouden.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:44 schreef sigme het volgende:
Traditioneel heeft hij een zware stem in het kapittel.
Sterker nog, ik ben de tijd- en ruimtebepaler.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, Apropos was de tijd en plaatsbepaler?
Kom maar op dan met je tijd en ruimte.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:10 schreef Apropos het volgende:
Sterker nog, ik ben de tijd- en ruimtebepaler.
Alleen in deze dimensie, ja,quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben de tijd- en ruimtebepaler.
De Joden waren kosmonauten, dus in iedere dimensie.quote:
Het is niet dat dit fraai Nederlands is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is niet dat die zakkenwasser ooit is komen opdagen.
Een waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het is niet dat dit fraai Nederlands is.
Aye!quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:01 schreef Reya het volgende:
9 februari, Utrecht? Tegen Utrecht lijken de minste veto's te zijn.
Eindelijk iemand die een knoop doorhakt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:01 schreef Reya het volgende:
9 februari, Utrecht? Tegen Utrecht lijken de minste veto's te zijn.
Slaapplek regelen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:02 schreef Monidique het volgende:
Utrecht. Hm... Laatste trein: 23:40.
Het cafe ertegenover beviel me prima. Mooi rustig, en schonk Maredsous 10.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar in Utrecht? Toch niet in het linkse bolwerk Cafe Belgie waar jullie de vorige keer zaten?
Andere kant van het water zegmaar?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:12 schreef sigme het volgende:
Het cafe ertegenover beviel me prima. Mooi rustig, en schonk Maredsous 10.
Op de hoek met de Gaardbrug, als ik het niet mis heb.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Andere kant van het water zegmaar?
Nee, maar ik wil er wel eentje bijhouden:quote:
Ok. Je mag mij onder heel misschien zetten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil er wel eentje bijhouden:
Opkomstlijst:
Zeker
Boze_Appel
Misschien
Het is heel makkelijk te vinden en het tweede ben je zelf bij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik wil ook wel een keer komen alleen ben ik bang dat ik ten eerste dat cafe nooit vindt en ten tweede nooit heelhuids thuiskom
Het heelhuids thuiskomen heb je zelf in de hand. Wanneer je het cafe niet vindt dan moet je gewoon iemand bellen die wel de weg weet en gedesorienteerde meisjes in de goede richting weet te sturen. Doe ik ook altijd als ik iets niet kan vinden (vrij vaak dusquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik wil ook wel een keer komen alleen ben ik bang dat ik ten eerste dat cafe nooit vindt en ten tweede nooit heelhuids thuiskom
ik ben alleen geen meisjequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het heelhuids thuiskomen heb je zelf in de hand. Wanneer je het cafe niet vindt dan moet je gewoon iemand bellen die wel de weg weet en gedesorienteerde meisjes in de goede richting weet te sturen. Doe ik ook altijd als ik iets niet kan vinden (vrij vaak dus).
Dat hoeft geen belemmering te zijn. Iemand die gedesorienteerde meisjes in de goede richting weet te sturen, kan dat vast ook wel bij gedesorienteerde jongetjes.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik ben alleen geen meisje
Ik heb eigenlijk veel liever dat meisjes een gedesoriënteerde jongen de weg wijzen dan dat jongens dat doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hoeft geen belemmering te zijn. Iemand die gedesorienteerde meisjes in de goede richting weet te sturen, kan dat vast ook wel bij gedesorienteerde jongetjes.
Die categorie heb ik niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:20 schreef Reya het volgende:
Deo Volente ben ik aanwezig.
Ook livEliveD?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hoeft geen belemmering te zijn. Iemand die gedesorienteerde meisjes in de goede richting weet te sturen, kan dat vast ook wel bij gedesorienteerde jongetjes.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk veel liever dat meisjes een gedesoriënteerde jongen de weg wijzen dan dat jongens dat doen
Dan moet je een meisje bellen als je het niet kunt vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk veel liever dat meisjes een gedesoriënteerde jongen de weg wijzen dan dat jongens dat doen
Pff, die laat ik niet op mij zitten!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:25 schreef Reya het volgende:
Dat is wel een erg schraal aanbod. Je lijkt wel de overheid
Of denk je, Amsterdam was toch de betere keuze geweest (als Reya zich niet zo bemoeierig met de plaatsbepaling had bezig gehouden in de pol-fb)quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef gronk het volgende:
Het moeilijkste is niet de kroeg vinden; het moeilijkste is het juiste clubje vinden. Voor je 't weet schuif je aan bij een ander groepje, en denk je 'ach, eigenlijk is dit ook wel gezellig'
Goed planquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef gronk het volgende:
Ik sluit me aan bij HenriO en hou gewoon m'n eigen POL-meet. Niemand die mij een plaats gaat opleggen.
goirle dus tilburg csquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar moet je vandaan komen ijsje?
Wat vaagquote:Op maandag 24 december 2007 09:12 schreef Chewie het volgende:
Vooralsnog ben ik erbij
Volgens mij laat het zich gewoon naar Deo Volente vertalen...quote:
Dat betekend dus dat ik erbij ben of er moet tegen die tijd een reden zijn om niet te gaan (werk ofzo)quote:
Shit, wat intimiderendquote:Op maandag 24 december 2007 10:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Jijzelf dan? Het is zowat bij je om de hoek.
Ik ben bangquote:Op maandag 24 december 2007 10:13 schreef Chewie het volgende:
Kom nou gewoon uit de kast man!
Zo eng zijn we ook alweer niet.
Wat was je beroep ook alweer?quote:Op maandag 24 december 2007 10:15 schreef SCH het volgende:
weer allemaal nieuwe mensen waar je vragen aan moet stellen en die vragen aan jou stellen en wat je dan moet onthouden etc.
Ik heb je bij "heel misschien" neergezet.quote:Op maandag 24 december 2007 10:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben bang![]()
Neuh hoor, ik zal het opschrijven maar reken er niet op, ik hou gewoon niet zo van die meets, weer allemaal nieuwe mensen waar je vragen aan moet stellen en die vragen aan jou stellen en wat je dan moet onthouden etc.
quote:Op maandag 24 december 2007 10:19 schreef SCH het volgende:
Hoe hoog is het lekkere mannen gehalte eigenlijk?
Socialistisch slijm.quote:Op maandag 24 december 2007 10:50 schreef SCH het volgende:
Ga je me zoenen?
Ik ben er niet bij, dus erg hoog kan het niet zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 10:19 schreef SCH het volgende:
Hoe hoog is het lekkere mannen gehalte eigenlijk?
in het ergste geval sta je daar dus met zn drieen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Opkomstlijst:
Zeker
Boze_Appel
sigme
HenriOsewoudt
Deo Volente
Reya
Autodidact
ExtraWaskracht
Apropos
Chewie
gronk
PJORourke
Misschien
Rock_de_Braziliaan
Heel misschien
Alicey
SCH
Nou ja, als jij misschien komt, dan kom ik natuurlijk ook misschienquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik kom 'misschien'.
Jezus man, die meet is over een maand. Wat is er mis met een beetje improvisatie?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:59 schreef Hexagon het volgende:
Ik kom ook misschien
btw ik ken verder geen hond hier, is er nog een algemeen meeting punt?
'quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nou ja, als jij misschien komt, dan kom ik natuurlijk ook misschien
We komen elkaar vast wel een keer tegen, is het niet in dit leven, dan wel in het leven van een volgende identiteit. Ik kijk het bier nog even uit de boomquote:Op maandag 7 januari 2008 00:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
'
Je mag best eens een biertje bij me komen drinken hoor, buiten iedere meet om.
Waar kan ik je bij zetten?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:46 schreef freako het volgende:
Ondanks dat ik nauwelijks post de laatste maanden, meld ik me aan voor de meet.,
We zetten gewoon een foto van je op tafel, ben je er toch een beetje bij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Doe maar "zeker niet".
Tenzij dus in New York.
Doe dat maar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
We zetten gewoon een foto van je op tafel, ben je er toch een beetje bij.
Nee, maar zal ik jou maar gewoon bij zeker zetten?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Is er ook een lijstje van mensen die niet komen? Een verdeling naar waarschijnlijkheid?
Ik heb je nog niet eens op het lijstje staan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:59 schreef Monidique het volgende:
Hoe laat?
Apropos schijnt zulke dingen allemaal te bepalen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:02 schreef Monidique het volgende:
Dat is mijn vraag niet,. Hoe laat?
In principe maakt dat niet uit; vorige keer begon het zo rond een uur of een-twee 's middags, maar de meesten kwamen later.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:02 schreef Monidique het volgende:
Dat is mijn vraag niet,. Hoe laat?
Reya's antwoord heeft mijn zegen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Apropos schijnt zulke dingen allemaal te bepalen.
Je komt zelf maar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Komt er een video verslag van de happening op Youtube?
Mijn dag is nu mooi naar de klote. Kom alsjeblieft terug op je beslissing.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:19 schreef Aoristus het volgende:
ik heb besloten om verstek te laten gaan. Ik vind jullie nog te onvolwassen
hm.. Sigme komt he? Ik zal er nog even over nadenkenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mijn dag is nu mooi naar de klote. Kom alsjeblieft terug op je beslissing.
Ik heb je naam al doorgestreept op het lijstje.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef Aoristus het volgende:
hm.. Sigme komt he? Ik zal er nog even over nadenken
Bedankt voor deze oppepper
Wiens probleem is dat precies?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb je naam al doorgestreept op het lijstje.
Goede vraag, geen idee.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:18 schreef Aoristus het volgende:
Wiens probleem is dat precies?
terechtquote:Op zondag 20 januari 2008 20:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Aoristus, als ik uit fokking Groningen kom, dan kom ik je desnoods uit die junkenbuurt van je halen.
Ik sta nog wel op misschien he.quote:
Jammer, ik vond het wel een prettige gedachte dat je me kwam ophalenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik sta nog wel op misschien he.
Een paar km meer of minder maakt dan niet uit.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Jammer, ik vond het wel een prettige gedachte dat je me kwam ophalen
Daarom. En de vorige keer heb ik je ook laten zitten, geloof ikquote:Op zondag 20 januari 2008 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een paar km meer of minder maakt dan niet uit.
Ja drie jaar geleden geloof ik. Dit was zo'n schok dat ik sindsdien elke andere meet aan me voorbij heb laten gaan...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daarom. En de vorige keer heb ik je ook laten zitten, geloof ik
nicht.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:20 schreef du_ke het volgende:
elke meet aan je voorbij laten gaan.
Ja jij komt ook nooit opdagen!quote:
Hard Gay!quote:
Bier zuipen met internetters.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:00 schreef du_ke het volgende:
sorry sjors maar het meetidee trekt me nu eenmaal niet zo.
Om bier te zuipen hoef ik niet naar Utrechtquote:
Kom gewoon joh, misschien kun je er ook nog tegen iemand anders dartenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om bier te zuipen hoef ik niet naar Utrecht.
(al ontwikkel ik de laatste tijd ernstig sonnemazuipgedrag)
Ik ben er eenmaal geweest en me best vermaakt. Dit itt mijn verwachting.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:00 schreef du_ke het volgende:
Ook daar zitten sociale exemplaren tussen.quote:
dartenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Kom gewoon joh, misschien kun je er ook nog tegen iemand anders darten
Darten is bijna net zo dom als pokeren.quote:
Toch een beetje laf. Jammer.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:00 schreef du_ke het volgende:
Ze zitten inderdaad dicht bij elkaarquote:Op zondag 20 januari 2008 22:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Darten is bijna net zo dom als pokeren.
En nu ben je mod. So what?!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben er eenmaal geweest en me best vermaakt. Dit itt mijn verwachting.
Sigme komt ook. Kom ook manquote:
En jij stinkt.quote:
Nou en? Wie is sigme anyway?quote:
We missen een autarkisch ingesteld persoon, maar het zal vast wel weer vroeg sigmetjesbedtijd zijn, ben ik bangquote:Op maandag 21 januari 2008 21:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Sigme neemt hier mythische proporties aan.
Maar waarom?
Zou ze het al niet zijn?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Sigme neemt hier mythische proporties aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |