in het ergste geval sta je daar dus met zn drieen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Opkomstlijst:
Zeker
Boze_Appel
sigme
HenriOsewoudt
Deo Volente
Reya
Autodidact
ExtraWaskracht
Apropos
Chewie
gronk
PJORourke
Misschien
Rock_de_Braziliaan
Heel misschien
Alicey
SCH
Nou ja, als jij misschien komt, dan kom ik natuurlijk ook misschienquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik kom 'misschien'.
Jezus man, die meet is over een maand. Wat is er mis met een beetje improvisatie?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:59 schreef Hexagon het volgende:
Ik kom ook misschien
btw ik ken verder geen hond hier, is er nog een algemeen meeting punt?
'quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nou ja, als jij misschien komt, dan kom ik natuurlijk ook misschien
We komen elkaar vast wel een keer tegen, is het niet in dit leven, dan wel in het leven van een volgende identiteit. Ik kijk het bier nog even uit de boomquote:Op maandag 7 januari 2008 00:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
'
Je mag best eens een biertje bij me komen drinken hoor, buiten iedere meet om.
Waar kan ik je bij zetten?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:46 schreef freako het volgende:
Ondanks dat ik nauwelijks post de laatste maanden, meld ik me aan voor de meet.,
We zetten gewoon een foto van je op tafel, ben je er toch een beetje bij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Doe maar "zeker niet".
Tenzij dus in New York.
Doe dat maar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
We zetten gewoon een foto van je op tafel, ben je er toch een beetje bij.
Nee, maar zal ik jou maar gewoon bij zeker zetten?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Is er ook een lijstje van mensen die niet komen? Een verdeling naar waarschijnlijkheid?
Ik heb je nog niet eens op het lijstje staan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:59 schreef Monidique het volgende:
Hoe laat?
Apropos schijnt zulke dingen allemaal te bepalen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:02 schreef Monidique het volgende:
Dat is mijn vraag niet,. Hoe laat?
In principe maakt dat niet uit; vorige keer begon het zo rond een uur of een-twee 's middags, maar de meesten kwamen later.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:02 schreef Monidique het volgende:
Dat is mijn vraag niet,. Hoe laat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |