http://www.thialf.nl/quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Is er al een plaats bepaald dan?
Niet in Doekle-land.quote:
Ik zeg verbanning.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:22 schreef Zwaardvisch het volgende:
Schaatsen is achterlijk.
Dank je. kLowJow zal een ander lintje om mijn nek willen hangen. Eentje dat je strak aan kunt trekken.quote:
Lijkt me een toepasselijke straf voor cultuurverraad.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dank je. kLowJow zal een ander lintje om mijn nek willen hangen. Eentje dat je strak aan kunt trekken.
Boeren en cultuurquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lijkt me een toepasselijke straf voor cultuurverraad.
Leiden verwelkomt u met open armen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Is er al een plaats bepaald dan?
Het zijn wat dat betreft net Fransen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Leiden verwelkomt u met open armen.
Ik blaas het graag op.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef Apropos het volgende:
Leiden verwelkomt u met open armen.
Dat kan ik me voorstellen, we kunnen niet allemaal heldhaftig de Spanjaarden het hoofd bieden.quote:
Die exotische? Doet ze Rechten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
M'n ex woont daar.
Twee van mij ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
M'n ex woont daar.
Nederlands.quote:
Zodat ze leren spellen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Een Marokkaan die Nederlands studeert
Nee.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hmm het wordt dus eindhoven
Dan heb je buiten twee chauvinistische Marokkanen Rotterdammers gerekend.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Utrecht of Amsterdam ... lijken mij, afgezien waar alle mafkezen vandaan komen de meest logische keuzes wat betreft logistiek.
Zou alleen nuttig zijn als er bergen belgen kwamen. Niet het geval.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
Eindhoven is onzin natuurlijk.
uh? heh?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:43 schreef Apropos het volgende:
Dan heb je buiten twee chauvinistische Marokkanen Rotterdammers gerekend.
klowjow en Mutant willen niet naar Amsterdam.quote:
Leiden daarentegen wil ik wel eens flink ontzetten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
klowjow en Mutant willen niet naar Amsterdam.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:52 schreef Monidique het volgende:
Anders: Alkmaar.
Dan gaat Mutant niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:52 schreef Monidique het volgende:
Waarom ga je niet naar Amsterdam, KLOJO? Anders: Alkmaar.
Amsterdam is kut.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat is de reden dat Mutant niet naar Amsterdam wil komen?
Vergeef hen, ze weten niet waarover ze spreken.quote:
Maar ik vind Amsterdam ook niet echt een geweldige stad.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Vergeef hen, ze weten niet waarover ze spreken.
Ik weet niet waar je heen moet maar je komt net zo thuis als dat het in A'dam of Utrecht is.quote:
In Thialf komen jongelingen tot wasdom!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat is ook niet nodig, maar de kans op een leuke avond is in Amsterdam vrij groot. Bij Thialf of in Eindhoven betwijfel ik dat.
Mij op Voos.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Kroos doet mij via een kronkelgang uitkomen op De Wilde Jagers.
jij bent nooit in eindhoven geweestquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat is ook niet nodig, maar de kans op een leuke avond is in Amsterdam vrij groot. Bij Thialf of in Eindhoven betwijfel ik dat.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
jij bent nooit in eindhoven geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |