Eindhoven is de gezelligste stad van het land.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
Eindhoven is onzin natuurlijk.
Allemaal leuk en aardig, maar niet centraal. Het ligt voor een paar malloten dichtbij maar voor de rest een takkeend ver weg.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:57 schreef PJORourke het volgende:
Eindhoven is de gezelligste stad van het land.
Een kip geadopteerd?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
M'n ex woont daar.
Leiden ligt helegaar niet centraalquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar niet centraal. Het ligt voor een paar malloten dichtbij maar voor de rest een takkeend ver weg.
scratched
Een hert.quote:
Dat doe ik meestal met m'n bumper.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
Een hert.
Nou, het is zo'n bloederige bezigheid. Maar ja, een echte schipper...quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het 'hertjes scoren' is in Limburg nog niet doorgedrongen?
Amsterdam hebben we ook al gehad. 2 x zelfs.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:43 schreef Reya het volgende:
Amsterdam dan maar doen, overigens? Utrecht hebben we al gehad en de bezwaren tegen Amsterdam lijken nou ook weer niet zo groot.
Da's een puik plan.quote:Op maandag 10 december 2007 18:58 schreef gronk het volgende:
Jezus, wat een geneuzel toch. Waar kan een POL-meet anders plaatsvinden dan in Den Haag?
Nou vooruit, brussel is een alternatief.
Dan kom je duidelijk in de verkeerde kroegenquote:Op maandag 10 december 2007 21:14 schreef PJORourke het volgende:
Den Haag is zo ongezellig...
Inderdaad, ik zat laatst in dezelfde tent als Wilders (en z'n lijfwachten).quote:Op maandag 10 december 2007 21:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Dan kom je duidelijk in de verkeerde kroegen
Na zonsondergang lijkt het wel Detroit man.quote:Op maandag 10 december 2007 21:17 schreef gronk het volgende:
Dan kom je duidelijk in de verkeerde kroegen
En Eindhoven Soweto?quote:Op maandag 10 december 2007 21:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Na zonsondergang lijkt het wel Detroit man.
Of Bergen op Zoom.quote:Op maandag 10 december 2007 18:58 schreef gronk het volgende:
Nou vooruit, brussel is een alternatief.
Nee, Monaco.quote:Op maandag 10 december 2007 21:28 schreef Apropos het volgende:
En Eindhoven Soweto?
Ik ben voor.quote:Op maandag 10 december 2007 18:58 schreef gronk het volgende:
Jezus, wat een geneuzel toch. Waar kan een POL-meet anders plaatsvinden dan in Den Haag?
De POL-meet is in fucking februari. Ik weet niet of je wel eens in februari buiten hebt gelopen in den haag, maar gezellig op een terrasje zitten is er niet bij, omdat je wegwaait of wegvriest. Daarnaast, waarom zou je ook buiten willen zitten, als je binnen voldoende bier & andere drank & lekkere hapjes hebt?quote:Op maandag 10 december 2007 21:27 schreef PJORourke het volgende:
Na zonsondergang lijkt het wel Detroit man.
quote:
Ik denk dat 'ie vooral bezorgd is om de terugreis naar het station, niet zozeer om het terras.quote:Op maandag 10 december 2007 21:34 schreef gronk het volgende:
[..]
De POL-meet is in fucking februari. Ik weet niet of je wel eens in februari buiten hebt gelopen in den haag, maar gezellig op een terrasje zitten is er niet bij, omdat je wegwaait of wegvriest. Daarnaast, waarom zou je ook buiten willen zitten, als je binnen voldoende bier & andere drank & lekkere hapjes hebt?
Wannabee-hippe-luitjes.![]()
Je moet ook nog wel eens een stukje lopen om van CS naar the Bronx te komen, en in Februari is het dan naargeestig, ongezellig, uitgestorven en ja, donker.quote:Op maandag 10 december 2007 21:34 schreef gronk het volgende:
De POL-meet is in fucking februari. Ik weet niet of je wel eens in februari buiten hebt gelopen in den haag, maar gezellig op een terrasje zitten is er niet bij, omdat je wegwaait of wegvriest. Daarnaast, waarom zou je ook buiten willen zitten, als je binnen voldoende bier & andere drank & lekkere hapjes hebt?
Wannabee-hippe-luitjes.![]()
Om luitjes zoals jij tegemoet te komen heeft de gemeente den haag heel veel belastinggeld uitgegeven om een tramtunnel aan te leggen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:38 schreef PJORourke het volgende:
Je moet ook nog wel eens een stukje lopen om van CS naar the Bronx te komen, en in Februari is het dan naargeestig, ongezellig, uitgestorven en ja, donker.
Inderdaad, je zou zomaar eens een van die negen, pardon, tien foute kamerleden tegenkomen op weg van CS naar je favoriete drinkhokquote:Op maandag 10 december 2007 21:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie vooral bezorgd is om de terugreis naar het station, niet zozeer om het terras.
Scheiss d'rauf. Gezellig en Den Haag gaan niet samen. Leer er mee leven.quote:Op maandag 10 december 2007 21:41 schreef gronk het volgende:
Om luitjes zoals jij tegemoet te komen heeft de gemeente den haag heel veel belastinggeld uitgegeven om een tramtunnel aan te leggen.
Dan ben ik erg benieuwd of jouw voorstel zoveel beter isquote:Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Scheiss d'rauf. Gezellig en Den Haag gaan niet samen. Leer er mee leven.
Ja. Bezuiden de rivieren hebben we gezelligheid.quote:Op maandag 10 december 2007 21:54 schreef gronk het volgende:
Dan ben ik erg benieuwd of jouw voorstel zoveel beter is
Inderdaad. Tilburg en Eindhoven zijn na zessen echt zo ontzettend gezelligquote:Op maandag 10 december 2007 21:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja. Bezuiden de rivieren hebben we gezelligheid.
BRABANT IS ALTIJD GEZELLIGquote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Inderdaad. Tilburg en Eindhoven zijn na zessen echt zo ontzettend gezellig
Gaat lang duren voor je antwoord krijgt.quote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Inderdaad. Tilburg en Eindhoven zijn na zessen echt zo ontzettend gezellig
Je kunt het woord niet eens fatsoenlijk uitspreken.quote:
PRECIES! EN MENSEN DIE NIET GEZELLIG MEEDOEN, DIE KUNNEN EEN KLEUN VOOR HUN BAKKES KRIJGEN!quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 22:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Amsterdam of Utrecht
en aanders toch unnen stot vur hun appel of ni?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:04 schreef gronk het volgende:
[..]
PRECIES! EN MENSEN DIE NIET GEZELLIG MEEDOEN, DIE KUNNEN EEN KLEUN VOOR HUN BAKKES KRIJGEN!
Hoe hoor je mijn uitspraak dan? Volgens mij lees je alleen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je kunt het woord niet eens fatsoenlijk uitspreken.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:04 schreef gronk het volgende:
[..]
PRECIES! EN MENSEN DIE NIET GEZELLIG MEEDOEN, DIE KUNNEN EEN KLEUN VOOR HUN BAKKES KRIJGEN!
Dit is de Grote Markt in Bergen op Zoom.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:11 schreef sneakypete het volgende:
Waar is dit precies?
Trouwens wat maakt het uit als je lekker de ruimte hebt? Liever dit dan op het leidse plein als ajax speelt toch?
(als je dat ooit meegemaakt hebt)
't hangt er maar vanaf wat je bedoelt met 'gezellig'. Ik vind met een stapel kratten pils en goed gezelschap op 't strand zitten ook best gezellig. Alleen niet in februariquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:11 schreef sneakypete het volgende:
Waar is dit precies?
Trouwens wat maakt het uit als je lekker de ruimte hebt? Liever dit dan op het leidse plein als ajax speelt toch?
(als je dat ooit meegemaakt hebt)
Juist heel typisch. Oeverloos gepolder heeft er toe geleid dat er nog niet eens een locatie geprikt is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:17 schreef gronk het volgende:
(Gut, een POL-meet zonder agenda, dat kan toch nooit goedgaan)
Dat scheelt per kroeg ja en brengt mij gelijk op het volgende punt:quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:17 schreef gronk het volgende:
[..]
't hangt er maar vanaf wat je bedoelt met 'gezellig'. Ik vind met een stapel kratten pils en goed gezelschap op 't strand zitten ook best gezellig. Alleen niet in februariMaar d'r zijn mensen die het 'gezellig' vinden om de hele avond van kroeg naar kroeg te lopen (alsof het bier daar anders is?). Bon, moeten zij weten. D'r zijn ook mensen die het pas 'gezellig' vinden als ze de hele avond in een hippe discotheek hebben kunnen zwijgen.
(Gut, een POL-meet zonder agenda, dat kan toch nooit goedgaan)
Gezellig, zo tussen de havenarbeiders.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Rotterdam, alleen nu nog een gezellig oord vinden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |