Ja maar hij mag niet meediscusieren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kan PJO'rourke nog wel komen nu hij hier drie maanden weg moet blijven?
Zitten jullie constant op die banmeldtopics te F5'en ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kan PJO'rourke nog wel komen nu hij hier drie maanden weg moet blijven?
Wat hebben we daar te zoeken? En sowieso, randstadchauvinisme....Doe maar Utrecht of Amsterdam.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:22 schreef gronk het volgende:
Wat ik al zei. En idealiter verzamelen we in/voor Nieuwspoort.
Misschien is eindhoven toch niet zo'n beroerd planquote:Op woensdag 12 december 2007 20:30 schreef Autodidact het volgende:
En sowieso, randstadchauvinisme....Doe maar Utrecht of Amsterdam.
Uitgeretraited?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
Er dient bier te zijn en Apropos dient er te zijn, dan doe ik mijn best er ook te wezen .
Je kent mijn eis.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is er al een lijstje van aanhakers en afhakers?
Waar bier is, is Apropos. Behalve dan wanneer het bier wit is of aangelengd met rose.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
Er dient bier te zijn en Apropos dient er te zijn, dan doe ik mijn best er ook te wezen .
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:36 schreef Apropos het volgende:
[..]
Waar bier is, is Apropos. Behalve dan wanneer het bier wit is of aangelengd met rose.
In Utrecht of Amsterdam?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:42 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Maar ga je 9 februari op de verzameling zijn?
Nou, het is handig voor mij als je later weten welke van die twee, en iets precieser nog wel. Gaarne.quote:
Ohja, Apropos was de tijd en plaatsbepaler?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:44 schreef sigme het volgende:
Nou, het is handig voor mij als je later weten welke van die twee, en iets precieser nog wel. Gaarne.
Traditioneel heeft hij een zware stem in het kapittel.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, Apropos was de tijd en plaatsbepaler?
Dan heb ik het goed onthouden.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:44 schreef sigme het volgende:
Traditioneel heeft hij een zware stem in het kapittel.
Sterker nog, ik ben de tijd- en ruimtebepaler.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, Apropos was de tijd en plaatsbepaler?
Kom maar op dan met je tijd en ruimte.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:10 schreef Apropos het volgende:
Sterker nog, ik ben de tijd- en ruimtebepaler.
Alleen in deze dimensie, ja,quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben de tijd- en ruimtebepaler.
De Joden waren kosmonauten, dus in iedere dimensie.quote:
Het is niet dat dit fraai Nederlands is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is niet dat die zakkenwasser ooit is komen opdagen.
Een waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het is niet dat dit fraai Nederlands is.
Aye!quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:01 schreef Reya het volgende:
9 februari, Utrecht? Tegen Utrecht lijken de minste veto's te zijn.
Eindelijk iemand die een knoop doorhakt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:01 schreef Reya het volgende:
9 februari, Utrecht? Tegen Utrecht lijken de minste veto's te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |