Dit is geen gepolder, dit is gewoon posities in loopgraven innemen en vooral niet toegeven.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Juist heel typisch. Oeverloos gepolder heeft er toe geleid dat er nog niet eens een locatie geprikt is.
De vooroordelen leven hevigquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:34 schreef sneakypete het volgende:
Liever dan in een bekakte omgeving.
Typisch des POL's dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
Dit is geen gepolder, dit is gewoon posities in loopgraven innemen en vooral niet toegeven.
Dan kunnen we de mening van het volk goed peilen. Zeker voor wat betreft de wat conservatievere agenda heb je in hun zeker medestanders vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
Gezellig, zo tussen de havenarbeiders.
Mwoch, ik heb hier in de haag ook niet te klagen hoor. Tenzij je tot de 'snobs' hoort die het verschil proeven tussen het ene massabier en het andere. Maar goed, waarom zou je beroerd bier drinken terwijl ze ook lekker bier op de kaart hebben staan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:20 schreef sneakypete het volgende:
Onder de sloot smaakt het bier beter. Althans de merkkeuze deugt meer. Daarom pleit ik liever voor Brabant of Limburg, daar weten ze wat te schenken (met vooral de complimenten aan limburg!)
prijsverschil?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:48 schreef gronk het volgende:
[..]
Mwoch, ik heb hier in de haag ook niet te klagen hoor. Tenzij je tot de 'snobs' hoort die het verschil proeven tussen het ene massabier en het andere. Maar goed, waarom zou je beroerd bier drinken terwijl ze ook lekker bier op de kaart hebben staan?
Zie jij hem staan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is er al een lijstje van aanhakers en afhakers?
Prima. Ik begin:quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:48 schreef Reya het volgende:
Utrecht, Amsterdam of Den Haag dus. Ik stel voor dat er tot middernacht gestemd kan worden en er morgen een besluit wordt genomen.
Niet dus.quote:Op maandag 10 december 2007 21:20 schreef Napalm het volgende:
ik kom. Onder dezelfde voorwaarden als de vorige keer.
Kan PJO'rourke nog wel komen nu hij hier drie maanden weg moet blijven?quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is er al een lijstje van aanhakers en afhakers?
Ja maar hij mag niet meediscusieren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kan PJO'rourke nog wel komen nu hij hier drie maanden weg moet blijven?
Zitten jullie constant op die banmeldtopics te F5'en ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kan PJO'rourke nog wel komen nu hij hier drie maanden weg moet blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |