Reya's antwoord heeft mijn zegen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Apropos schijnt zulke dingen allemaal te bepalen.
Je komt zelf maar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Komt er een video verslag van de happening op Youtube?
Mijn dag is nu mooi naar de klote. Kom alsjeblieft terug op je beslissing.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:19 schreef Aoristus het volgende:
ik heb besloten om verstek te laten gaan. Ik vind jullie nog te onvolwassen
hm.. Sigme komt he? Ik zal er nog even over nadenkenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mijn dag is nu mooi naar de klote. Kom alsjeblieft terug op je beslissing.
Ik heb je naam al doorgestreept op het lijstje.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef Aoristus het volgende:
hm.. Sigme komt he? Ik zal er nog even over nadenken
Bedankt voor deze oppepper
Wiens probleem is dat precies?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb je naam al doorgestreept op het lijstje.
Goede vraag, geen idee.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:18 schreef Aoristus het volgende:
Wiens probleem is dat precies?
terechtquote:Op zondag 20 januari 2008 20:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Aoristus, als ik uit fokking Groningen kom, dan kom ik je desnoods uit die junkenbuurt van je halen.
Ik sta nog wel op misschien he.quote:
Jammer, ik vond het wel een prettige gedachte dat je me kwam ophalenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik sta nog wel op misschien he.
Een paar km meer of minder maakt dan niet uit.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Jammer, ik vond het wel een prettige gedachte dat je me kwam ophalen
Daarom. En de vorige keer heb ik je ook laten zitten, geloof ikquote:Op zondag 20 januari 2008 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een paar km meer of minder maakt dan niet uit.
Ja drie jaar geleden geloof ik. Dit was zo'n schok dat ik sindsdien elke andere meet aan me voorbij heb laten gaan...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daarom. En de vorige keer heb ik je ook laten zitten, geloof ik
nicht.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:20 schreef du_ke het volgende:
elke meet aan je voorbij laten gaan.
Ja jij komt ook nooit opdagen!quote:
Hard Gay!quote:
Bier zuipen met internetters.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:00 schreef du_ke het volgende:
sorry sjors maar het meetidee trekt me nu eenmaal niet zo.
Om bier te zuipen hoef ik niet naar Utrechtquote:
Kom gewoon joh, misschien kun je er ook nog tegen iemand anders dartenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om bier te zuipen hoef ik niet naar Utrecht.
(al ontwikkel ik de laatste tijd ernstig sonnemazuipgedrag)
Ik ben er eenmaal geweest en me best vermaakt. Dit itt mijn verwachting.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:00 schreef du_ke het volgende:
Ook daar zitten sociale exemplaren tussen.quote:
dartenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Kom gewoon joh, misschien kun je er ook nog tegen iemand anders darten
Darten is bijna net zo dom als pokeren.quote:
Toch een beetje laf. Jammer.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:00 schreef du_ke het volgende:
Ze zitten inderdaad dicht bij elkaarquote:Op zondag 20 januari 2008 22:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Darten is bijna net zo dom als pokeren.
En nu ben je mod. So what?!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben er eenmaal geweest en me best vermaakt. Dit itt mijn verwachting.
Sigme komt ook. Kom ook manquote:
En jij stinkt.quote:
Nou en? Wie is sigme anyway?quote:
We missen een autarkisch ingesteld persoon, maar het zal vast wel weer vroeg sigmetjesbedtijd zijn, ben ik bangquote:Op maandag 21 januari 2008 21:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Sigme neemt hier mythische proporties aan.
Maar waarom?
Zou ze het al niet zijn?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Sigme neemt hier mythische proporties aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |