Slaapplek regelen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:02 schreef Monidique het volgende:
Utrecht. Hm... Laatste trein: 23:40.
Het cafe ertegenover beviel me prima. Mooi rustig, en schonk Maredsous 10.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar in Utrecht? Toch niet in het linkse bolwerk Cafe Belgie waar jullie de vorige keer zaten?
Andere kant van het water zegmaar?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:12 schreef sigme het volgende:
Het cafe ertegenover beviel me prima. Mooi rustig, en schonk Maredsous 10.
Op de hoek met de Gaardbrug, als ik het niet mis heb.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Andere kant van het water zegmaar?
Nee, maar ik wil er wel eentje bijhouden:quote:
Ok. Je mag mij onder heel misschien zetten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil er wel eentje bijhouden:
Opkomstlijst:
Zeker
Boze_Appel
Misschien
Het is heel makkelijk te vinden en het tweede ben je zelf bij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik wil ook wel een keer komen alleen ben ik bang dat ik ten eerste dat cafe nooit vindt en ten tweede nooit heelhuids thuiskom
Het heelhuids thuiskomen heb je zelf in de hand. Wanneer je het cafe niet vindt dan moet je gewoon iemand bellen die wel de weg weet en gedesorienteerde meisjes in de goede richting weet te sturen. Doe ik ook altijd als ik iets niet kan vinden (vrij vaak dusquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik wil ook wel een keer komen alleen ben ik bang dat ik ten eerste dat cafe nooit vindt en ten tweede nooit heelhuids thuiskom
ik ben alleen geen meisjequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het heelhuids thuiskomen heb je zelf in de hand. Wanneer je het cafe niet vindt dan moet je gewoon iemand bellen die wel de weg weet en gedesorienteerde meisjes in de goede richting weet te sturen. Doe ik ook altijd als ik iets niet kan vinden (vrij vaak dus).
Dat hoeft geen belemmering te zijn. Iemand die gedesorienteerde meisjes in de goede richting weet te sturen, kan dat vast ook wel bij gedesorienteerde jongetjes.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik ben alleen geen meisje
Ik heb eigenlijk veel liever dat meisjes een gedesoriënteerde jongen de weg wijzen dan dat jongens dat doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hoeft geen belemmering te zijn. Iemand die gedesorienteerde meisjes in de goede richting weet te sturen, kan dat vast ook wel bij gedesorienteerde jongetjes.
Die categorie heb ik niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:20 schreef Reya het volgende:
Deo Volente ben ik aanwezig.
Ook livEliveD?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hoeft geen belemmering te zijn. Iemand die gedesorienteerde meisjes in de goede richting weet te sturen, kan dat vast ook wel bij gedesorienteerde jongetjes.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk veel liever dat meisjes een gedesoriënteerde jongen de weg wijzen dan dat jongens dat doen
Dan moet je een meisje bellen als je het niet kunt vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk veel liever dat meisjes een gedesoriënteerde jongen de weg wijzen dan dat jongens dat doen
Pff, die laat ik niet op mij zitten!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:25 schreef Reya het volgende:
Dat is wel een erg schraal aanbod. Je lijkt wel de overheid
Of denk je, Amsterdam was toch de betere keuze geweest (als Reya zich niet zo bemoeierig met de plaatsbepaling had bezig gehouden in de pol-fb)quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef gronk het volgende:
Het moeilijkste is niet de kroeg vinden; het moeilijkste is het juiste clubje vinden. Voor je 't weet schuif je aan bij een ander groepje, en denk je 'ach, eigenlijk is dit ook wel gezellig'
Goed planquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef gronk het volgende:
Ik sluit me aan bij HenriO en hou gewoon m'n eigen POL-meet. Niemand die mij een plaats gaat opleggen.
goirle dus tilburg csquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar moet je vandaan komen ijsje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |