quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:33 schreef tipsch het volgende:
óf Gefrustreerde Relatie
Edit:
TT moet zijn: Gefrustreerde Reality
Kan een lief modje dat svp corrigeren?
Welterusten fokkertquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:39 schreef Desii het volgende:
Lieke was moe en wilde gaan slapen
Ondertussen
Lieke leest nog
Huub slaapt ?
Er zal iig nog wel een ruzie volgen...... episode ontelbaar
Ik ga het niet live meemaken..... de rust Fokkies
Trusten Desiiquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:39 schreef Desii het volgende:
Lieke was moe en wilde gaan slapen
Ondertussen
Lieke leest nog
Huub slaapt ?
Er zal iig nog wel een ruzie volgen...... episode ontelbaar
Ik ga het niet live meemaken..... de rust Fokkies
Ik hoop dat hij wakker wordt geschud tijdens z'n 8 uur "verlof"quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:23 schreef miesy het volgende:
[..]
hij moet gewoon niet meer tegen haar praten.
probleem opgelost.
half 3 dus weer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Lieke en Selene hadden het over de regie, en Lieke zei dit toen...
quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wakker wordt geschud tijdens z'n 8 uur "verlof"
Hij moet lekker bij Japio in de MB gaan liggenquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:49 schreef miesy het volgende:
[..]
![]()
hoop het ook.
ik baal dat hij zich nu alweer naar haar heeft toegedraaid.
jaa, gesellig!quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij moet lekker bij Japio in de MB gaan liggen
quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:59 schreef miesy het volgende:
tis een gods wonder...hij slaapt!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze probeert hem heel subtiel wakker te houdenquote:Op zaterdag 1 december 2007 03:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nu heeft dat rare mokkelt weer een arm om Huub heengeslagen![]()
sluimermartelingquote:Op zaterdag 1 december 2007 03:08 schreef miesy het volgende:
[..]
ze probeert hem heel subtiel wakker te houden
doeiiquote:Op zaterdag 1 december 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
Ik gaat nog een gekke slaapfilm kijken en erbij in slaap vallen (Stesti). Welterusten
Hij leeft bij de gratie van conflicten, dus als hij geen fut meer heeft om ruzie te trappen en Lieke helemaal af te branden moet ie echt wel ziek zijn!quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:59 schreef miesy het volgende:
tis een gods wonder...hij slaapt!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze keer is het anders.quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij leeft bij de gratie van conflicten, dus als hij geen fut meer heeft om ruzie te trappen en Lieke helemaal af te branden moet ie echt wel ziek zijn!
zie dat iedereen lieke hier aan het afbranden isquote:Op zaterdag 1 december 2007 03:23 schreef miesy het volgende:
[..]
deze keer is het anders.
hij durfde nauwelijks nog de slaapkamer in te gaan uit angst voor confrontatie.
en deed uiteindelijk niet eens zijn best om een discussie met haar aan te gaan.
donderdagavond was hij ook zwaar of de zeik door het gelieg van het hokje......... dit sprak hij al uit tegen Japie in de tuin.quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zie dat iedereen lieke hier aan het afbranden is
maar ik kan haar geen ongelijk geven de gozer die zegt eerlijk en consequent te zijn
is zo inconsequent als de pest en als hij daarmee geconfronteerd wordt gaat hij vaag lopen dicuseren
en proberen de schuld om te draaien
bv gisteren over de zeik dat er een nieuwe miljonair komt
vandaag vindt hij dat leuk
lieke is gewoon zo straight als een deur en daar kan huub niet tegen want alle nowlivers geloven dat hij zo'n eerlijke en oprechte jongen, en als leike daar gaten inprikt wordt hij boos
Misschien slaapt Nadia bij Seleentjequote:Op zaterdag 1 december 2007 07:46 schreef jassy het volgende:
Stream 4 staat op buiten, en op stream 3 zie ik geloof ik een leeg bed...
Mogge, het zalLieke wel zijn denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:51 schreef ericahysterica het volgende:
en wie staat daar nu te poetsen in de keuken?
Dat doen de Huub-fans al vanaf de dag dat ze de villa binnen kwam, toen ze haar nog helemaal niet kenden. Ze geven haar de schuld dat huub veranderd is. Wat natuurlijk onzin is, want de redaktie bepaald het spelverloop en de vrijheid die de oude Huub had is nu onmogelijk met de nieuwe spelregels (tenminste niet als je Huub heet).quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:38 schreef Nomrc2 het volgende:
zie dat iedereen lieke hier aan het afbranden is
quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:07 schreef Ning het volgende:
Een ontzettend mooi stukje op Ilona haar hyves
http://ilonajuly.hyves.nl(...)_leven_of_dood/JD_F/
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
Ik ga dit weekend alle fun (...) missen, want krijg mijn jongste neefje te logeren en moet dus leuke tante dingen doen (zoals een breakdance battle houden (en verliezen) en voor de zoveelste keer naar High School Musical kijkenen zondag naar De Scheepsjongens van de Bontekoe in de bios ) .
Ik hoop dat als ik zondagavond weer eens kom kijken, ik een 'zwaai hier Nadia'-topic zie.
En uiteraard een goede morgen aan allen.
Ik vind het gewoon een humorloze drammerige trut. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat doen de Huub-fans al vanaf de dag dat ze de villa binnen kwam, toen ze haar nog helemaal niet kenden. Ze geven haar de schuld dat huub veranderd is. Wat natuurlijk onzin is, want de redaktie bepaald het spelverloop en de vrijheid die de oude Huub had is nu onmogelijk met de nieuwe spelregels (tenminste niet als je Huub heet).
Mag ik ook een keer komen logeren en dat we dan samen naar Everybody's Talking gaan luisteren?quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
Ik ga dit weekend alle fun (...) missen, want krijg mijn jongste neefje te logeren en moet dus leuke tante dingen doen (zoals een breakdance battle houden (en verliezen) en voor de zoveelste keer naar High School Musical kijkenen zondag naar De Scheepsjongens van de Bontekoe in de bios ) .
Ik hoop dat als ik zondagavond weer eens kom kijken, ik een 'zwaai hier Nadia'-topic zie.
Have fun en breek je nek niet tijdens het breakdancen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
Succes, veel plezier met dansen en film kijken!quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
Hear, hear, wat Huub betreft.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:29 schreef Clank het volgende:
Selene pakte het een stuk beter aan door er over te gaan geinen en daar gaat Huub dan makkelijk in mee en had met haar gisteren op de bank de grootste lol.. óndanks zijn boze bui. (.. een eigenschap die Sylvia ook in zich had).
En ik kan er geen genoeg van krijgen, dus voor mij mag dit script nog wel even worden voortgezet!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hear, hear, wat Huub betreft.Ik moet er wel bijzeggen dat ik Selene een ontzettende "zwaan kleef aan" vind, vooral bij Lieke. Ik werd er gisteren bijna onpasselijk van, het leek wel een lesbisch stel. Ik heb niks tegen lesbiennes hoor maar ik hoef het niet met eigen ogen te aanschouwen.
dan heb ik het vage vermoeden dat je binnenkort geens streams meer gaat kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hear, hear, wat Huub betreft.Ik moet er wel bijzeggen dat ik Selene een ontzettende "zwaan kleef aan" vind, vooral bij Lieke. Ik werd er gisteren bijna onpasselijk van, het leek wel een lesbisch stel. Ik heb niks tegen lesbiennes hoor maar ik hoef het niet met eigen ogen te aanschouwen.
Zal dat dan het nieuwe script zijn? Lieke en Selene als lesbisch stel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dan heb ik het vage vermoeden dat je binnenkort geens streams meer gaat kijken
Emma, my dear, ik had van jou ook geen ander antwoord verwacht.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:56 schreef Pearlbitch het volgende:
En ik kan er geen genoeg van krijgen, dus voor mij mag dit script nog wel even worden voortgezet!!!
Zolang ze het onder de dekens doen vind ik alles best of een andere stream opzetten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dan heb ik het vage vermoeden dat je binnenkort geens streams meer gaat kijken
Waarschijnlijk wel ja.... Niks verbaast me meer wat haar betreft.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:04 schreef DrsH het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat Natte Naad ons allemaal goed te grazen neemt en gewoon lekker blijft zitten in de Kooi
Lieke neukt, doe je nu ook mee?quote:
Nee, m'n vriend ligt ook nog op één oor dus dat gaat 'm even niet worden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke neukt, doe je nu ook mee?![]()
Beterschap.
Een BUITENGEWOON STRALEND GOEIEMIDDAG Dokter !!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:02 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede middag toegewenst alle aanwezigen
Om niet te zeggen: "DUH"quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:23 schreef ruby het volgende:
Jaap vraagt of het Nadia verhaal weer een schreeuw om aandacht is.
Maar natuurlijk Jaap.
Altijd! En dan kijken we ook de film Midnight Cowboy en zal ik je voor het slapen gaan voorlezen uit het gelijknamige boek. De volgende ochtend wek ik je terwijl ik 'Everybody's talking' neurie en krijg je een lekker espressootje van me!quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:30 schreef Gert het volgende:
Mag ik ook een keer komen logeren en dat we dan samen naar Everybody's Talking gaan luisteren?![]()
Begrijp jij het nog, ik namelijk niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:37 schreef Clank het volgende:
Brian had het net over het 'frauderen' van Nadia.. dat ze met Dennis had besproken om samen de poort uit te lopen. Zulke afspraken mogen niet gemaakt worden zegt hij.
Dat geldt toch alleen als je je eigen exit forceert dmv een stemming?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:37 schreef Clank het volgende:
Brian had het net over het 'frauderen' van Nadia.. dat ze met Dennis had besproken om samen de poort uit te lopen. Zulke afspraken mogen niet gemaakt worden zegt hij.
Alleen Jaap en Brian en die hebben een nogal vaag verhaal over het frauderen van Naad.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:32 schreef Copycat het volgende:
Nog anderhalf uur rust ...
On topic () zijn er al miljonairs wakker?
Nou laten we het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Begrijp jij het nog, ik namelijk niet.
Als je aankondigt dat je weggaat en geld niet belangrijk is kan het hokje je toch niks maken, of ben ik nu gek?
Brian zegt al dat Naad helemaal niet weggaat, dit ivm een vervanging voor haar maar Huub vertelde gisteren dat er 1 nieuwe milonair komt ipv 2 als Naad opstapt. Dat had hij in het hokje gehoord.
Ik ben het spoor bijster of het moet zo zijn dat Naad echt de boel weer in de zeik loopt te nemen.
Dat bedoel ik dus. Als je aankondigt dat je weggaat maakt dat toch niks uit, of gaat dit over het wegstemmen van Dennix?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:42 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat geldt toch alleen als je je eigen exit forceert dmv een stemming?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:47 schreef DrsH het volgende:
Als Lieke en Selene zo doorgaan moeten we waarschijnlijk binnenkort een VBP sje opsturen naar DGK
Nee, die vent ben ik nou ook wel eens beu. Komt niets van in dus.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:45 schreef Clank het volgende:
Ze hebben het nu over Nathanaël die er wel weer in zou willen als gastspeler.. asjeblieft niet zeg!!!
Een wat?quote:
Wat is een VBP-sje?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:47 schreef DrsH het volgende:
Als Lieke en Selene zo doorgaan moeten we waarschijnlijk binnenkort een VBP sje opsturen naar DGK
Een VBP sjequote:
Nee, dan liever Nicolaasquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:45 schreef Clank het volgende:
Ze hebben het nu over Nathanaël die er wel weer in zou willen als gastspeler.. asjeblieft niet zeg!!!
Dat was tenminste een leuke alcoholist. Alleen zijn teint per minuut bekijken leverde al leuke streams op.quote:
En dan ook nog quasi stoere Engelse termen door z'n lulverhalen gooien.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:53 schreef noekje het volgende:
NL, de kantoorklerk die je elke dag aan het werk zag gaan met een map onder zijn arm, alwaar hij om 17.00 uur uit het kantoor kwam om zich vervolgens op zijn alcoholverslaving te storten. Als die behoefte was vervuld ging die plaatjes draaien en iedereen vertellen hoe de wereld in elkaar stak, dit deed hij dan met veel Engelse termen zodat het nog boeiender leek.
Wat een eersteklas kansloze lul was dat zeg.
Dat zeg ik!quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:55 schreef ruby het volgende:
[..]
En dan ook nog quasi stoere Engelse termen door z'n lulverhalen gooien.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:54 schreef Clank het volgende:
Het valt me op dat er de laatste dagen veel minder snel een SL komt als er over het spel/concept gesproken wordt. Denk zomaar dat dat een bewuste keuze is.. een tijd lang hebben ze geprobeerd om voor de streamers de schijn op te houden dat bepaalde verhaallijnen 'echt' waren. Maar daar werd zonder meer doorheen geprikt.
Iedereen weet inmiddels hoe de tv uitzendingen tot stand komen. Beelden worden in willekeurige volgorden geknipt en geplakt om er een echte soap van te maken.
Bepaalde miljonairs weten dat zelf maar al te goed.. Jaap weet bijvoorbeeld dat als hij een gekke bek trekt dat vaak goed te gebruiken is voor een 'shot'. Je ziet hem ook wel eens allerlei verschillende uitdrukkingen achter elkaar doen.. dan kan de regie daar de beste van uitzoeken.
De tv uitzendingen en de regiebeelden (waar wij naar kijken) komen steeds verder uit elkaar te liggen en ik heb het vermoeden dat wij nu openlijker naar die beelden mogen kijken.
Geef mij maar nieuw bloed, al die oud spelers heb ik zo langzamerhand wel gezien.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:57 schreef Sonique het volgende:
Ik hoor de naam van Nathanael wel vaak over het scherm rollen op de streams als eventuele nieuwe speler.
het zou wel een stunt zijn, zolang weg geweest, en dan eventjes afmaken...
Het zou het spel iig wel weer in balans brengen. Het xou ook een hele andere demensie aan het spel geven, amdat we nu veel meer te zien krijgen, en oom veel meer weten hou DGK werkt..
Ik houdurvannn...![]()
NL had er iig wel oren naar als we Huub mogen geloven. Die sprak tijdens de exit van Dennis z'n mond (semi) voorbij...quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:59 schreef itsme het volgende:
Ik niet. Heb genoeg van die arrogante windbul en dat is ook weer een vriendje voor BA
Idd, maar dan iemand die gewoon komt om te rammen en te rauzen door dat huis heen, geen pussy plannen van tevoren, MAYHEM!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Geef mij maar nieuw bloed, al die oud spelers heb ik zo langzamerhand wel gezien.
De naam Nathanael hoor je vaak, omdat Brian iedere keer z'n naam noemt. Hij zoekt gewoon iemand die voor hem de kooltjes uit het vuur kan halen. Een voortzetting van zijn 'zelf niets doen' story.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:57 schreef Sonique het volgende:
Ik hoor de naam van Nathanael wel vaak over het scherm rollen op de streams als eventuele nieuwe speler.
het zou wel een stunt zijn, zolang weg geweest, en dan eventjes afmaken...
Het zou het spel iig wel weer in balans brengen. Het zou ook een hele andere demensie aan het spel geven, omdat we nu veel meer te zien krijgen, en ook veel meer weten hoe DGK werkt..
Ik houdurvannn...![]()
Op een gewone manier, niet op een terror manier imo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, maar dan iemand die gewoon komt om te rammen en te rauzen door dat huis heen, geen pussy plannen van tevoren, MAYHEM!!
NL was helemaal geen vriendje van Brian. Hij was alleen maar handig, maar hij was hem liever kwijt dan rijk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De naam Nathanael hoor je vaak, omdat Brian iedere keer z'n naam noemt. Hij zoekt gewoon iemand die voor hem de kooltjes uit het vuur kan halen. Een voortzetting van zijn 'zelf niets doen' story.
Hoe zie je dat voor je, kan NL dan alsnog in de finale komen of is hij dan gewoon een soort buffer om de zaak een beetje uit elkaar te trekken?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL was helemaal geen vriendje van Brian. Hij was alleen maar handig, maar hij was hem liever kwijt dan rijk.
Zou het niet geweldig zijn als NL zich tegen Brian en consorten keert en die er eerst samen met huub allemaal uit speelt om vervolgens het spel met de echte spelers af te maken?
Dan heeft die dat knap verborgen weten te houden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL was helemaal geen vriendje van Brian. Hij was alleen maar handig, maar hij was hem liever kwijt dan rijk.
nee.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zou het niet geweldig zijn als NL zich tegen Brian en consorten keert en die er eerst samen met huub allemaal uit speelt om vervolgens het spel met de echte spelers af te maken?
verhaallijn Brian/Amdanda is allang doodgebloed, en verder komt er geen kont uit. Wat dat betreft Dennis meer voor elkaar gekregen uitzichzelf.
Nadia rot sowieso op
Dan blijf je met Jaap, Huub, Lieke en dan NL over. Dat wordt hart tegen hart...
Ik kon je volgen tot "NL samen met Huub" en daar hield het op. Dat gaat 'm nooit worden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
verhaallijn Brian/Amdanda is allang doodgebloed, en verder komt er geen kont uit. Wat dat betreft Dennis meer voor elkaar gekregen uitzichzelf.
Nadia rot sowieso op
Dan blijf je met Jaap, Huub, Lieke en dan NL over. Dat wordt hart tegen hart...
In principe kan NL nog het spel in komen, op dezelfde manier als dat Huub erin is gekomen weer. Ze waren allebij schuldig... En na het schoppen van Natasia zie ik helemaal geen reden dat NL niet terug kan komen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je, kan NL dan alsnog in de finale komen of is hij dan gewoon een soort buffer om de zaak een beetje uit elkaar te trekken?
Je weet toch dat NL in de States woont bij z'n nieuwe vriendin ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
In principe kan NL nog het spel in komen, op dezelfde manier als dat Huub erin is gekomen weer. Ze waren allebij schuldig... En na het schoppen van Natasia zie ik helemaal geen reden dat NL niet terug kan komen...
Maar hij kan er ook als een speler ingezet worden die niet kan winnen. Voor een bedrag de boel in een stroomversnelling brengen...
Hoezo komen jullie erbij dat hij vriendjes was met brian?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kon je volgen tot "NL samen met Huub" en daar hield het op. Dat gaat 'm nooit worden.
Overigens was NL wel dik maatje met Brian, beiden in de strijd tegen Huub.
Precies, hij heeft natuurlijk wel het voordeel dat hij alles op de streams en in de uitzendingen van een afstandje heeft kunnen bekijken, hij heeft niet in de kooi gezeten en weet nu wat iedereen er over zegt en heeft een flinke pauze gehad, als hij er in zou komen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
In principe kan NL nog het spel in komen, op dezelfde manier als dat Huub erin is gekomen weer. Ze waren allebij schuldig... En na het schoppen van Natasia zie ik helemaal geen reden dat NL niet terug kan komen...
Maar hij kan er ook als een speler ingezet worden die niet kan winnen. Voor een bedrag de boel in een stroomversnelling brengen...
Nee, je vergeet 'n fase. Bart en Brian vertrouwden elkaar al een tijdje niet meer en hadden hun samenwerking 'stilzwijgend' opgezegd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo komen jullie erbij dat hij vriendjes was met brian?
Hij zat in dat groepje, maar NL vertrouwede hem voor geen meter, en was met bart van plan om hem weg te drijven.
De groepjes waren op het eind: Huub/Sylvia tegen Nathanael/Bart en de rest hing er bij (leeches)
Nadat NL weg was en Huub weer terug hebben Bart en Sylvia de krachten samen gebonden, en samen met Huub tegen de rest gegaan.
En dan is er reuring tussen brian en Amanda...quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:20 schreef Verida het volgende:
Als die optredens van Huub, Jaap en Brian blijven doorgaan zie ik echt niet dat er een confrontatie zal komen tussen Huub en Brian. Brian zal het blijven spelen via Amanda en Huub mag helemaal niets meer ondernemen van het hokje. Het hele 'spel' zit gewoon helemaal vast, gastspelers of geen gastspelers. De enige die nog voor reuring kan zorgen is Nadia, door een wig te drijven tussen Brian en Amanda. Dit is eigenlijk nog het enige wat Brian een beetje para krijgt, het gedrag en niet luisteren van Amanda....
De optredens zijn beperkt tot de maand december (de feestmaand). Of nog 'n weekje langer (ik twijfel of het 4 of 6 weken zou duren)quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:20 schreef Verida het volgende:
Als die optredens van Huub, Jaap en Brian blijven doorgaan zie ik echt niet dat er een confrontatie zal komen tussen Huub en Brian. Brian zal het blijven spelen via Amanda en Huub mag helemaal niets meer ondernemen van het hokje. Het hele 'spel' zit gewoon helemaal vast, gastspelers of geen gastspelers. De enige die nog voor reuring kan zorgen is Nadia, door een wig te drijven tussen Brian en Amanda. Dit is eigenlijk nog het enige wat Brian een beetje para krijgt, het gedrag en niet luisteren van Amanda....
ik herinner mij zijn laatste bezoek ..........toen hij zo complimenteus was over zijn ex; kapster patricia de zg vriendin van Natasia.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:22 schreef itsme het volgende:
Jij hebt het over toen NL nog in het huis zat maar je vergeet hoe hij deed tijdens zijn bezoekjes. Was hij duidelijk anti Huub en pro Biran en klike
Die bezoekjes zeggen niet veel, en zijn nauwelijks in de reguliere geweest.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:22 schreef itsme het volgende:
Jij hebt het over toen NL nog in het huis zat maar je vergeet hoe hij deed tijdens zijn bezoekjes. Was hij duidelijk anti Huub en pro Biran en klike
Brian en Japio bespraken Joris zojuist al. Hij was eind vorig jaar al gevraagd door de redactie in DGK te komen, maar wilde dat absoluut niet. (Maatschappelijke carriere en honkbal vond hij belangrijker)quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
......
Of men moet iemand hebben die dat ook kan, wat Jaap als zei, de broer van Huub. Maar ik zie daar ook haken en ogen aan zitten.
Bovendien zou dat oneerlijk zijn (als we nog over een eerslijk spel kunnen spreken dan :p)quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian en Japio bespraken Joris zojuist al. Hij was eind vorig jaar al gevraagd door de redactie in DGK te komen, maar wilde dat absoluut niet. (Maatschappelijke carriere en honkbal vond hij belangrijker)
Huh?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Die bezoekjes zeggen niet veel, en zijn nauwelijks in de reguliere geweest.
Huub en Nl hebben elkaar altijd zeer gewaardeerd om het spel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:26 schreef itsme het volgende:
Precies. NL was altijd erg anti Huub en die wil ik er zeker niet in hebben.
Laat er nu maar eens iemand in die wel Brian aandurft. Tot nu toe was dat alleen Huub en in de laatste 15 minuten van zijn verblijf Dennis.
Ja, zou weleens een keer wat anders zijn, daar wacht ik ook al de hele tijd op, is nog nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:26 schreef itsme het volgende:
Laat er nu maar eens iemand in die wel Brian aandurft. Tot nu toe was dat alleen Huub en in de laatste 15 minuten van zijn verblijf Dennis.
Brian en Nathanael waren wel degelijk vrienden met 1 gemeenschappelijke vijand: Huub. Hoeveel uren hebben ze niet zitten samenspannen op dat kantoor, avond aan avond waren ze dingetjes aan het verzinnen om Huub weg te pesten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Huub en Nl hebben elkaar altijd zeer gewaardeerd om het spel.
NL heeft altijd gezegt dat als hij zich zou vervelen hij eruit zou gaan. NL zou zich nu stierlijk vervelen.
Als hij er in zou komen zou hij niet op de zelfde voet door gaan, hij weet nu immers waarvoor hij moet gaan. Hij heeft uitgebreidt kunnen mee kijken.
Z'n mening zou zo maar eens even om kunnen slaan.
Vergeet niet dat hij tijdens z'n laatste bezoek heeft gezegt dat iedereen met grooste plannen loopt, maar dat het uitvoeren ervan nul is. Het suddert alleen maar door, en niks is meer vernieuwend zei hij.
Allemaal aanwijzingen dat ALS hij erin zou komen, het roer omgegooid gaat worden.
Als het niet in de reguliere is geweest, dan is het niet gebeurt.... Dat weten we nu toch zo langzamerhand wel toch?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh?Wat heeft dat met de uitzneding te maken? Het gaat er om dat jij beweert dat NL niet een vriendje van brian was. Dat hij dat wel was hebben we toen kunnen zien.
nee nee. Bart en NL...quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Brian en Nathanael waren wel degelijk vrienden met 1 gemeenschappelijke vijand: Huub. Hoeveel uren hebben ze niet zitten samenspannen op dat kantoor, avond aan avond waren ze dingetjes aan het verzinnen om Huub weg te pesten.
Dat moet je als gastspeler ook maar net weten, natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:37 schreef T-lex het volgende:
Selene is ook al zo slim...ze gaat een eitje koken voor brian...vult ze die pan met kraanwater...terwijl er een koker in die keuken zit.
Vergeet je alleen dat Brian en NL een betere klik hadden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
nee nee. Bart en NL...
Brian zat erbij, en crusiale dingen werden niet met hem besproken.
Er is een verschil
Wat ik trouwens echt een schijtactie vond van Dennis, 'je bent een vrouwenmishandelaar! je wurgde haar met de doucheslang vuile vrouwenmishandelaar!" Wat eenkutje ben je dan , als je het echt zo erg vind had je er wat van moeten zeggen en niet terwijl je je koffers aan het pakken bentquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:26 schreef itsme het volgende:
In het artikel :quote:
quote:Maribelle schudt haar weelderige krullenbos en brengt het gesprek weer op haar hedendaagse geluk: „Ik ben ervan overtuigd dat Nicolaas juist nu op mijn pad moest komen. Het heeft even geduurd voor hij mijn leven kwam verrijken, maar ik ben nu heel gelukkig. Nee, we gaan niet samenwonen. We houden allebei onze eigen woonruimte aan. We hebben allebei al het een en ander meegemaakt. Dan is het belangrijk dat je je eigen plekje hebt.”
quote:Het aantal kinderen in het leven van Maribelle is met die van Nicolaas erbij van één naar vier stuks gegaan. „Hij heeft drie kinderen van 19, 14 en 3. Tel dat bij mijn Dirkjan op en het is een drukte van belang. De twee oudsten heb ik nog niet ontmoet, maar dat gaat binnenkort gebeuren. Met Nicolaas’ jongste zoontje zijn we laatst naar de sinterklaasintocht geweest. En met Kerstmis komt het hele spul hier. Daar kan ik me nu al op verheugen.”
quote:De Volendamse zangeres gelooft niet in toeval. De tekst van haar nieuwe single sluit, ondanks dat die al was geschreven voor Nicolaas ten tonele verscheen, naadloos aan op haar nieuwe liefde. „De titel is: Het waren jouw ogen. Héél toepasselijk”, glundert ze. „Want ik verdrink in zijn ogen.” Trots: „Het heeft een Spaanse sound. Lekker vrolijk en zomers. Precies zoals ik me nu in mijn hart voel.”
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:39 schreef Clank het volgende:
Nadia heeft een roze shirt van Dennis aan
ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De naam Nathanael hoor je vaak, omdat Brian iedere keer z'n naam noemt. Hij zoekt gewoon iemand die voor hem de kooltjes uit het vuur kan halen. Een voortzetting van zijn 'zelf niets doen' story.
Zou wel eens een langszame overgang van naspel naar voorspel kunnen worden. De odol-ochtendwip is al geweest.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:56 schreef Py het volgende:
[..]
Hebben ze al gekonijnt?
Ofwel: voorspel of naspel?
Ze hadden ondertussen Nadia kunnen beigenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou wel eens een langszame overgang van naspel naar voorspel kunnen worden. De odol-ochtendwip is al geweest.
Als Huub een slappe boel zou hebben gehad, was dat zeker een optie. Maar dat had Huub niet ......quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:05 schreef Py het volgende:
[..]
Ze hadden ondertussen Nadia kunnen beigen
Slappe boel
Amanda en Brian deden wel iets knuffel en handwerk van te voren...kwam alleen steeds wat tussen...eerst Selene over een ei'tje en later Huub over het optreden en de Nintendo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Bij Brian en Amanda is er echt nooit sprake van voorspel. Hij duikt op Amanda en begint te konijnen.
Opdat wij niet zullen vergeten............quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:42 schreef Clank het volgende:
Nadia draagt niet alleen Dennis' shirt maar volgens mij ook z'n onderbroek
Aha, die had ik even gemist maar ik zie het eigenlijk nooit bij Brian en Amanda, het voorspel dan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Amanda en Brian deden wel iets knuffel en handwerk van te voren...kwam alleen steeds wat tussen...eerst Selene over een ei'tje en later Huub over het optreden en de Nintendo.
Neuken doe je niet met je mond. Een beetje speler laat zich door een potje neuken niet de kans ontnemen om Nadia te beigen als ze toevallig in de buurt is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Huub een slappe boel zou hebben gehad, was dat zeker een optie. Maar dat had Huub niet ......
Lieke kon niet hebben dat Huub wel info van achter kreeg en zei niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Lieke over het bedrog van het hokje, niet nagekomen toezeggingen. (Verklaring over vervanging Dennix). Meteen streamwissel.
Ik ben bang dat Nadia veilig is, ze gaat weg, dus is ze geen speler meer in hun ogen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:16 schreef Py het volgende:
Kan nog extra geil zijn ook.
Tijdens konijnen:
'Ja Nadia, hoe ga jij nu je behoeftes bevredigen? Of zal ik je slip nog eens van je reet rukken terwijl je over me heen kotst, als ik straks met dit mokkel klaar ben? '
De S1-2 streamlocker gaat koffiedrinken, S3-4 loopt wel door ......quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Dat gaat niet meevallen voor de streamlockpersoon vandaag, niemand kan zijn mond houden, nu weer Jaap over vervangingen van miljonairs.
Nou, nou.....wat een fanatisme op deze zonnige zaterdag.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:16 schreef Py het volgende:
Kan nog extra geil zijn ook.
Tijdens konijnen:
'Ja Nadia, hoe ga jij nu je behoeftes bevredigen? Of zal ik je slip nog eens van je reet rukken terwijl je over me heen kotst, als ik straks met dit mokkel klaar ben? '
IK WIL ACTIEquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, nou.....wat een fanatisme op deze zonnige zaterdag.
Eerst zien, dan geloven. Volgens mij loopt ze de hele boel te fucken met haar BS verhaal over het niet kunnen/mogen aanvragen van haar 24 uur.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Nadia veilig is, ze gaat weg, dus is ze geen speler meer in hun ogen.
Ik word hier zo niet goed van. Is het niet Naad die jankt dan is het de laatste dagen Lieke.quote:
Ik zie ook niet echt nog verhaallijntjes voor haar. Of ze moeten haar gaan beigen. Maar dat eindigt ook in exit.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Nadia veilig is, ze gaat weg, dus is ze geen speler meer in hun ogen.
ik vrees dat ook met grote vreze en stooknadia wordt lekker in de luwte gehoudenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:28 schreef noekje het volgende:
Okéééé, dit gaat weer een dag zeiken worden...
Niet over Jaap toch? Het ging toch om Huub?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
Wat heeft Lieke over Jaap gezegd?
nah, dan zoek je ook wat om te janken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:30 schreef ericahysterica het volgende:
lieke neemt huub ook kwalijk dat hij gisteren naar achter heeft gebeld en info daar kreeg. Zij vindt dat zijn afdwinggedrag wordt beloond. Ik ga me steeds meer ergeren aan lieke
Ik hoorde Huub zeggen dat zij iets had gezegd over Jaap. Dacht ik hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet over Jaap toch? Het ging toch om Huub?
Dat hij op Jaap begint te lijken volgens mij.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub zeggen dat zij iets had gezegd over Jaap. Dacht ik hoor.
Inderdaad, altijd dat domme gezeik om niets (van beide kanten trouwens). Huub wil het vervolgens uitpraten of bespreken en Lieke loopt dan 9 van de 10 keer weg en wil niet praten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:31 schreef blomst het volgende:
[..]
nah, dan zoek je ook wat om te janken.
Dit is FOK en Huub is al 2 dagen niet te genieten, niks vrolijk, wel eerlijk. Dat is de reden dat hij baalt, het hokje liegt en bedriegt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:32 schreef Nomrc2 het volgende:
huub begint steeds meer op st kubatz lijken
alles recht lullen voor de streamers
want hij is oprecht en eerlijk
volgens nowlive leden dan
Ja hoorde ik ook, ik dacht dat Huub zei 'je zegt dat ik net zo gek ban als Jaap'quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub zeggen dat zij iets had gezegd over Jaap. Dacht ik hoor.
Ach wat, ze heeft gewoon publiek aan Selene. Goedkoop hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
Lieke moet gewoon naar huis gaan, ze zit er helemaal doorheen. Ze heeft inmiddels iedere dag wel wat.
Klopt, Huub is al 2 dagen niet te genieten. En dan moet hij op iets of iemand afreageren .......quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is FOK en Huub is al 2 dagen niet te genieten, niks vrolijk, wel eerlijk. Dat is de reden dat hij baalt, het hokje liegt en bedriegt.
Het blijft een omhooggevallen tuinkabouter die door de hoge popupoll denkt dat hij heel wat is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals altijd, Huub en Lieke maken ruzie en Huub gaat zichzelf weer goedpraten bij Japio.
Jaap vroeg er zelf naar en wdb geloof ik Huub zijn verhaal wel, futiliteiten weer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals altijd, Huub en Lieke maken ruzie en Huub gaat zichzelf weer goedpraten bij Japio.
Ja, zoiets was het inderdaad. Toen moest hij snel zijn kop houden. Ik snap Lieke niet. Verbreek dan de deal die je hebt en ga niet zo achterbaks doen. Rechtstreeks niks durven zeggen of weglopen maar achter de rug om ze zwart maken. Maar lekker blijven koken, poetsen, knuffelen met de tegenstanders. Snap geen hol van dat kind en ze heeft gewoon haar beste tijd gehad daar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat hij op Jaap begint te lijken volgens mij.
hokje heeft niks bedrogenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is FOK en Huub is al 2 dagen niet te genieten, niks vrolijk, wel eerlijk. Dat is de reden dat hij baalt, het hokje liegt en bedriegt.
Natuurlijk vroeg Japio er zelf naar. Daarom loopt Huub iedere keer naar hem toe, in de wetenschap dat de vraag dan vanzelf komt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jaap vroeg er zelf naar en wdb geloof ik Huub zijn verhaal wel, futiliteiten weer.
Waarom moeten ze Nada nog aanpakken, die gaat wegquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hokje heeft niks bedrogen
maar hupert had aleen geen geduld om ff af te wachten
want hupert weet nu ook dat er met de 5 die overblijven geen tv te maken valt
maar het kind moest een dag drama schoppen alles op lieke afreageren
ipv nadia dood te zieken pakte hij lieke
triest
Dan moet je toch beter luisteren. Het is Lieke die steeds niet wil praten, alleen als het haar uitkomt, keer op keer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, Huub is al 2 dagen niet te genieten. En dan moet hij op iets of iemand afreageren .......
Huub gebruikt Jaap als praatpaal om zich goed te praten voor de Loekies.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
je moet 1 ding niet vergeten toen huub er uit wasquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, zoiets was het inderdaad. Toen moest hij snel zijn kop houden. Ik snap Lieke niet. Verbreek dan de deal die je hebt en ga niet zo achterbaks doen. Rechtstreeks niks durven zeggen of weglopen maar achter de rug om ze zwart maken. Maar lekker blijven koken, poetsen, knuffelen met de tegenstanders. Snap geen hol van dat kind en ze heeft gewoon haar beste tijd gehad daar.
Och, dat doet Lieke ook zovaak, op haar halfjaardag nog, was ze van plan om mee naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aan de ene kant wordt Huub altijd kwaad als Lieke iets wil of doet wat niet past in het spel van Huub. Aan de andere kant dreigde hij weer een keer na zijn 1-jaardag niet terug te komen, waardoor Lieke alleen achterblijft.
nogmaals ze pakt hem op het imago wat wil laten zien eerlijk, oprecht en consequentquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:42 schreef noekje het volgende:
Huub moet haar ook eens leren negeren. Gewoon een paar dagen niet tegen haar praten.
Gut, is het al weer moessontijd? Tijd om de zandzakken tevoorschijn te toveren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:46 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap begint over de stank van de wc in de masterbedroom. Brian zegt dat het door de pijpleidingen in het huis komt in combinatie met het regenseizoen. Brian: "Doordat het regenseizoen is aangebroken hebben we er last van"
gisterenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Waarom moeten ze Nada nog aanpakken, die gaat weg
Dan luister je niet goed. Hij zegt juist dat hij daar geen zin in heeft, door chantage dingen af te dwingen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:50 schreef Nomrc2 het volgende:
leuk hoor hupert is de febo aan het chanteren
Flens is en blijft een doos,....waarom liggen die meiden nog steeds in bed in godsnaam...quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu moet je bijna op je knieen voor Flens om dingen te regelen.
Amanda hoefde maar één keer te zeggen dat ze weg zou gaan en de volgende dag lag er een pruik van ik weet niet hoeveel euro's achter.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu moet je bijna op je knieen voor Flens om dingen te regelen en dan nog word je in je rug gestoken.
huub is NIET boos vanwege de vervanging maar vanwege bepaalde dingen van het hokje die hem niet verteld zijn. Heeft ie gister nog gezegd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:47 schreef akveor het volgende:
Het is toch logisch dat daar tegenin gegaan wordt? Huub was meteen tegen vervanging.
Da's toch niet zo gek als je al een jaar in dat hok zit?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef PumaStreamer het volgende:
God huub ontdekt de Wii....hahha
en ondertussen dreigen met vertrek ??quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan luister je niet goed. Hij zegt juist dat hij daar geen zin in heeft, door chantage dingen af te dwingen.
Toen Stijn er nog was werden er gewoon dingen geregeld als mensen zich verveelden, dat is helemaal weggevallen .
Nu moet je bijna op je knieen voor Flens om dingen te regelen en dan nog word je in je rug gestoken.
Ik sprak ook eigenlijk meer vanuit Huub, sorry voor het misverstand.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda hoefde maar één keer te zeggen dat ze weg zou gaan en de volgende dag lag er een pruik van ik weet niet hoeveel euro's achter.
Nadia belt haar 24 uur door en diezelfde dag heeft ze weer een stijltang.
Ze wordt steeds vervelender.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Handig, ruzie maken waar iedereen bij is Lieke.![]()
Huub heeft gezegd dat hij misschien niet meer terugkomt naar zijn jaardag. Dat wilde hij haar vannacht vertellen maar toen wilde zij niet praten, dat neemt ze hem nu kwalijk, zeikwijf.
Ik stop met deze discussie. Als je de COSSEN leest van de afgelopen 2 dagen weet je precies wat er aan de hand is met Huub en waarom.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en ondertussen dreigen met vertrek ??
das wat ik bedoel met de "eerlijke" huub
want hij gaat niet weg
Ze worden daar constant anaal vernedert door het Hokje.. Eigenlijk zijn het best wel kansloze figuren stuk voor stuk, je zo laten vernederen is eigenlijk onmenselijk!quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
huub is NIET boos vanwege de vervanging maar vanwege bepaalde dingen van het hokje die hem niet verteld zijn. Heeft ie gister nog gezegd.
Jep. Want in de cossen staat alleen maar de objectieve waarheidquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stop met deze discussie. Als je de COSSEN leest van de afgelopen 2 dagen weet je precies wat er aan de hand is met Huub en waarom.
hij heeft gewoon de pest in dat lieke de set up van de febo eerder doorhad dan hemquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
huub is NIET boos vanwege de vervanging maar vanwege bepaalde dingen van het hokje die hem niet verteld zijn. Heeft ie gister nog gezegd.
Nee zeker niet, tis ook aardig bedoeld. Voor miljonairs hebben ze maar weinig gadgets, als ik dat geld had had ik dit daar naar gezet!!!: http://www.megagadgets.nl/hov-pod-p-802.html en dan een beetje crossen over het terrein haha. Tis allemaal een beetje goedkoop daarbinnen vind ik. Dit huis is een blamage in vergelijking met een MTV cribhouse...toch...das pas leuk...anyway...zou niet ontevreden zijn met dit hoor daar niet van.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's toch niet zo gek als je al een jaar in dat hok zit?
Beetje jammer dit soortquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:02 schreef Py het volgende:
[..]
Jep. Want in de cossen staat alleen maar de objectieve waarheid![]()
ach een verschil van meningquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stop met deze discussie. Als je de COSSEN leest van de afgelopen 2 dagen weet je precies wat er aan de hand is met Huub en waarom.
krijg huub nu ook brian trekjes? Miischien is het idd verstandig om naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:04 schreef Py het volgende:
Huub heeft LIeke een kastdeur in haar gezicht gegooid, vertelt Lieke.
'Da's schrikken hè', zei Huub daarbij
Klopt, in het begin kregen ze alles, leefden elke dag als miljonairs, nu wordt dat steeds wat minder, ze willen er niet meer zoveel geld in stoppen denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee zeker niet, tis ook aardig bedoeld. Voor miljonairs hebben ze maar weinig gadgets, als ik dat geld had had ik dit daar naar gezet!!!: http://www.megagadgets.nl/hov-pod-p-802.html en dan een beetje crossen over het terrein haha.
precies...vlieglessen...dit les..dat les...zus en zo..nu is het gewoon een armoedige bende..als ik daar zou zitten..kom maar op met de gadgets..kom maar op met de werkelijke luxe... Maar ja...ze zouden ook bedrijven gaan opstarten en weet ik veel is ook niks van te recht gekomen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, in het begin kregen ze alles, leefden elke dag als miljonairs, nu wordt dat steeds wat minder, ze willen er niet meer zoveel geld in stoppen denk ik
Ben je nu over de zeik?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Beetje jammer dit soortgrappige
opmerkingen
volgens mij is het spel zo dat er 1 overblijft en dan wint dus je komt er niet onderuit steeds iemand weg te stemmen en dus met steeds minder mensen tv te makenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hokje heeft niks bedrogen
maar hupert had aleen geen geduld om ff af te wachten
want hupert weet nu ook dat er met de 5 die overblijven geen tv te maken valtmaar het kind moest een dag drama schoppen alles op lieke afreageren
ipv nadia dood te zieken pakte hij lieke
triest
Huh? Huub had gisteren een afspraak om 11.00 uur 's ochtends en om 11.00 uur 's avonds heeft hij er maar eens achteraan gebeld en heeft daarbij een afspraak afgedwongen. Dat stond Lieke niet aan want zij moest afwachten en hij dwingt het af. Heeft niks te maken met eerder doorhebben.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij heeft gewoon de pest in dat lieke de set up van de febo eerder doorhad dan hem
want hij is toch de slimste ?
Precies en dat doet ze al tijden. Nu gaat Del iets beter om met Huub maar ze is toch zijn vijandquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:00 schreef STAP01 het volgende:
Nou, met Lieke als vriendin heb je geen vijanden meer nodig! Wat een dom wijf dat ze alles aan Amanda vertelt!
Held Huub is een boertje uut Oldenzaal en daar vragen ze altijd om iets, Amanda komt uit de ''grote'' stad en daar eisen ze gewoon iets. Ies cultuur verschilquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik sprak ook eigenlijk meer vanuit Huub, sorry voor het misverstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |