En ik kan er geen genoeg van krijgen, dus voor mij mag dit script nog wel even worden voortgezet!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hear, hear, wat Huub betreft.Ik moet er wel bijzeggen dat ik Selene een ontzettende "zwaan kleef aan" vind, vooral bij Lieke. Ik werd er gisteren bijna onpasselijk van, het leek wel een lesbisch stel. Ik heb niks tegen lesbiennes hoor maar ik hoef het niet met eigen ogen te aanschouwen.
dan heb ik het vage vermoeden dat je binnenkort geens streams meer gaat kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hear, hear, wat Huub betreft.Ik moet er wel bijzeggen dat ik Selene een ontzettende "zwaan kleef aan" vind, vooral bij Lieke. Ik werd er gisteren bijna onpasselijk van, het leek wel een lesbisch stel. Ik heb niks tegen lesbiennes hoor maar ik hoef het niet met eigen ogen te aanschouwen.
Zal dat dan het nieuwe script zijn? Lieke en Selene als lesbisch stel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dan heb ik het vage vermoeden dat je binnenkort geens streams meer gaat kijken
Emma, my dear, ik had van jou ook geen ander antwoord verwacht.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:56 schreef Pearlbitch het volgende:
En ik kan er geen genoeg van krijgen, dus voor mij mag dit script nog wel even worden voortgezet!!!
Zolang ze het onder de dekens doen vind ik alles best of een andere stream opzetten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dan heb ik het vage vermoeden dat je binnenkort geens streams meer gaat kijken
Waarschijnlijk wel ja.... Niks verbaast me meer wat haar betreft.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:04 schreef DrsH het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat Natte Naad ons allemaal goed te grazen neemt en gewoon lekker blijft zitten in de Kooi
Lieke neukt, doe je nu ook mee?quote:
Nee, m'n vriend ligt ook nog op één oor dus dat gaat 'm even niet worden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke neukt, doe je nu ook mee?![]()
Beterschap.
Een BUITENGEWOON STRALEND GOEIEMIDDAG Dokter !!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:02 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede middag toegewenst alle aanwezigen
Om niet te zeggen: "DUH"quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:23 schreef ruby het volgende:
Jaap vraagt of het Nadia verhaal weer een schreeuw om aandacht is.
Maar natuurlijk Jaap.
Altijd! En dan kijken we ook de film Midnight Cowboy en zal ik je voor het slapen gaan voorlezen uit het gelijknamige boek. De volgende ochtend wek ik je terwijl ik 'Everybody's talking' neurie en krijg je een lekker espressootje van me!quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:30 schreef Gert het volgende:
Mag ik ook een keer komen logeren en dat we dan samen naar Everybody's Talking gaan luisteren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |