Geef mij maar nieuw bloed, al die oud spelers heb ik zo langzamerhand wel gezien.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:57 schreef Sonique het volgende:
Ik hoor de naam van Nathanael wel vaak over het scherm rollen op de streams als eventuele nieuwe speler.
het zou wel een stunt zijn, zolang weg geweest, en dan eventjes afmaken...
Het zou het spel iig wel weer in balans brengen. Het xou ook een hele andere demensie aan het spel geven, amdat we nu veel meer te zien krijgen, en oom veel meer weten hou DGK werkt..
Ik houdurvannn...![]()
NL had er iig wel oren naar als we Huub mogen geloven. Die sprak tijdens de exit van Dennis z'n mond (semi) voorbij...quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:59 schreef itsme het volgende:
Ik niet. Heb genoeg van die arrogante windbul en dat is ook weer een vriendje voor BA
Idd, maar dan iemand die gewoon komt om te rammen en te rauzen door dat huis heen, geen pussy plannen van tevoren, MAYHEM!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Geef mij maar nieuw bloed, al die oud spelers heb ik zo langzamerhand wel gezien.
De naam Nathanael hoor je vaak, omdat Brian iedere keer z'n naam noemt. Hij zoekt gewoon iemand die voor hem de kooltjes uit het vuur kan halen. Een voortzetting van zijn 'zelf niets doen' story.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:57 schreef Sonique het volgende:
Ik hoor de naam van Nathanael wel vaak over het scherm rollen op de streams als eventuele nieuwe speler.
het zou wel een stunt zijn, zolang weg geweest, en dan eventjes afmaken...
Het zou het spel iig wel weer in balans brengen. Het zou ook een hele andere demensie aan het spel geven, omdat we nu veel meer te zien krijgen, en ook veel meer weten hoe DGK werkt..
Ik houdurvannn...![]()
Op een gewone manier, niet op een terror manier imo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, maar dan iemand die gewoon komt om te rammen en te rauzen door dat huis heen, geen pussy plannen van tevoren, MAYHEM!!
NL was helemaal geen vriendje van Brian. Hij was alleen maar handig, maar hij was hem liever kwijt dan rijk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De naam Nathanael hoor je vaak, omdat Brian iedere keer z'n naam noemt. Hij zoekt gewoon iemand die voor hem de kooltjes uit het vuur kan halen. Een voortzetting van zijn 'zelf niets doen' story.
Hoe zie je dat voor je, kan NL dan alsnog in de finale komen of is hij dan gewoon een soort buffer om de zaak een beetje uit elkaar te trekken?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL was helemaal geen vriendje van Brian. Hij was alleen maar handig, maar hij was hem liever kwijt dan rijk.
Zou het niet geweldig zijn als NL zich tegen Brian en consorten keert en die er eerst samen met huub allemaal uit speelt om vervolgens het spel met de echte spelers af te maken?
Dan heeft die dat knap verborgen weten te houden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL was helemaal geen vriendje van Brian. Hij was alleen maar handig, maar hij was hem liever kwijt dan rijk.
nee.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zou het niet geweldig zijn als NL zich tegen Brian en consorten keert en die er eerst samen met huub allemaal uit speelt om vervolgens het spel met de echte spelers af te maken?
verhaallijn Brian/Amdanda is allang doodgebloed, en verder komt er geen kont uit. Wat dat betreft Dennis meer voor elkaar gekregen uitzichzelf.
Nadia rot sowieso op
Dan blijf je met Jaap, Huub, Lieke en dan NL over. Dat wordt hart tegen hart...
Ik kon je volgen tot "NL samen met Huub" en daar hield het op. Dat gaat 'm nooit worden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
verhaallijn Brian/Amdanda is allang doodgebloed, en verder komt er geen kont uit. Wat dat betreft Dennis meer voor elkaar gekregen uitzichzelf.
Nadia rot sowieso op
Dan blijf je met Jaap, Huub, Lieke en dan NL over. Dat wordt hart tegen hart...
In principe kan NL nog het spel in komen, op dezelfde manier als dat Huub erin is gekomen weer. Ze waren allebij schuldig... En na het schoppen van Natasia zie ik helemaal geen reden dat NL niet terug kan komen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je, kan NL dan alsnog in de finale komen of is hij dan gewoon een soort buffer om de zaak een beetje uit elkaar te trekken?
Je weet toch dat NL in de States woont bij z'n nieuwe vriendin ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
In principe kan NL nog het spel in komen, op dezelfde manier als dat Huub erin is gekomen weer. Ze waren allebij schuldig... En na het schoppen van Natasia zie ik helemaal geen reden dat NL niet terug kan komen...
Maar hij kan er ook als een speler ingezet worden die niet kan winnen. Voor een bedrag de boel in een stroomversnelling brengen...
Hoezo komen jullie erbij dat hij vriendjes was met brian?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kon je volgen tot "NL samen met Huub" en daar hield het op. Dat gaat 'm nooit worden.
Overigens was NL wel dik maatje met Brian, beiden in de strijd tegen Huub.
Precies, hij heeft natuurlijk wel het voordeel dat hij alles op de streams en in de uitzendingen van een afstandje heeft kunnen bekijken, hij heeft niet in de kooi gezeten en weet nu wat iedereen er over zegt en heeft een flinke pauze gehad, als hij er in zou komen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
In principe kan NL nog het spel in komen, op dezelfde manier als dat Huub erin is gekomen weer. Ze waren allebij schuldig... En na het schoppen van Natasia zie ik helemaal geen reden dat NL niet terug kan komen...
Maar hij kan er ook als een speler ingezet worden die niet kan winnen. Voor een bedrag de boel in een stroomversnelling brengen...
Nee, je vergeet 'n fase. Bart en Brian vertrouwden elkaar al een tijdje niet meer en hadden hun samenwerking 'stilzwijgend' opgezegd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo komen jullie erbij dat hij vriendjes was met brian?
Hij zat in dat groepje, maar NL vertrouwede hem voor geen meter, en was met bart van plan om hem weg te drijven.
De groepjes waren op het eind: Huub/Sylvia tegen Nathanael/Bart en de rest hing er bij (leeches)
Nadat NL weg was en Huub weer terug hebben Bart en Sylvia de krachten samen gebonden, en samen met Huub tegen de rest gegaan.
En dan is er reuring tussen brian en Amanda...quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:20 schreef Verida het volgende:
Als die optredens van Huub, Jaap en Brian blijven doorgaan zie ik echt niet dat er een confrontatie zal komen tussen Huub en Brian. Brian zal het blijven spelen via Amanda en Huub mag helemaal niets meer ondernemen van het hokje. Het hele 'spel' zit gewoon helemaal vast, gastspelers of geen gastspelers. De enige die nog voor reuring kan zorgen is Nadia, door een wig te drijven tussen Brian en Amanda. Dit is eigenlijk nog het enige wat Brian een beetje para krijgt, het gedrag en niet luisteren van Amanda....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |