abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:56:57 #101
521 ruby
Hell yeah!
pi_54965362
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:55 schreef noekje het volgende:

[..]

Dat zeg ik!
Sorry, ik had het ff te snel gelezen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:57:52 #102
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54965381
Ik hoor de naam van Nathanael wel vaak over het scherm rollen op de streams als eventuele nieuwe speler.

het zou wel een stunt zijn, zolang weg geweest, en dan eventjes afmaken...

Het zou het spel iig wel weer in balans brengen. Het zou ook een hele andere demensie aan het spel geven, omdat we nu veel meer te zien krijgen, en ook veel meer weten hoe DGK werkt..

Ik houdurvannn...
pi_54965398
pi_54965421
Ik niet. Heb genoeg van die arrogante windbul en dat is ook weer een vriendje voor BA
pi_54965451
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:57 schreef Sonique het volgende:
Ik hoor de naam van Nathanael wel vaak over het scherm rollen op de streams als eventuele nieuwe speler.

Het zou het spel iig wel weer in balans brengen. Het xou ook een hele andere demensie aan het spel geven, amdat we nu veel meer te zien krijgen, en oom veel meer weten hou DGK werkt..

Ik houdurvannn...
Geef mij maar nieuw bloed, al die oud spelers heb ik zo langzamerhand wel gezien.
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:01:58 #106
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54965470
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:59 schreef itsme het volgende:
Ik niet. Heb genoeg van die arrogante windbul en dat is ook weer een vriendje voor BA
NL had er iig wel oren naar als we Huub mogen geloven. Die sprak tijdens de exit van Dennis z'n mond (semi) voorbij...

En nu hoor ik z'n naam ook weer vallen, er wordt dus wel over gepraat achter.
pi_54965518
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:00 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Geef mij maar nieuw bloed, al die oud spelers heb ik zo langzamerhand wel gezien.
Idd, maar dan iemand die gewoon komt om te rammen en te rauzen door dat huis heen, geen pussy plannen van tevoren, MAYHEM!!
pi_54965525
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:57 schreef Sonique het volgende:

Het zou het spel iig wel weer in balans brengen. Het zou ook een hele andere demensie aan het spel geven, omdat we nu veel meer te zien krijgen, en ook veel meer weten hoe DGK werkt..

Ik houdurvannn...
De naam Nathanael hoor je vaak, omdat Brian iedere keer z'n naam noemt. Hij zoekt gewoon iemand die voor hem de kooltjes uit het vuur kan halen. Een voortzetting van zijn 'zelf niets doen' story.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:06:06 #109
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54965552
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:04 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Idd, maar dan iemand die gewoon komt om te rammen en te rauzen door dat huis heen, geen pussy plannen van tevoren, MAYHEM!!
Op een gewone manier, niet op een terror manier imo.

Zodat mensen jankend de poort uit lopen...

Het wordt tijd dat het kaf van het koren gescheiden gaat worden. Er zitten te veel 'leeches' in het huis die de boel gigantisch ophouden.
pi_54965554
Noord Oost Zuid West , overal is de gouden kooi the best.
As spoke de dichter des vaderlands.
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:08:03 #111
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54965587
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

De naam Nathanael hoor je vaak, omdat Brian iedere keer z'n naam noemt. Hij zoekt gewoon iemand die voor hem de kooltjes uit het vuur kan halen. Een voortzetting van zijn 'zelf niets doen' story.
NL was helemaal geen vriendje van Brian. Hij was alleen maar handig, maar hij was hem liever kwijt dan rijk.

Zou het niet geweldig zijn als NL zich tegen Brian en consorten keert en die er eerst samen met huub allemaal uit speelt om vervolgens het spel met de echte spelers af te maken?

verhaallijn Brian/Amdanda is allang doodgebloed, en verder komt er geen kont uit. Wat dat betreft Dennis meer voor elkaar gekregen uitzichzelf.

Nadia rot sowieso op

Dan blijf je met Jaap, Huub, Lieke en dan NL over. Dat wordt hart tegen hart...
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:11:16 #112
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54965644
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:08 schreef Sonique het volgende:

[..]

NL was helemaal geen vriendje van Brian. Hij was alleen maar handig, maar hij was hem liever kwijt dan rijk.

Zou het niet geweldig zijn als NL zich tegen Brian en consorten keert en die er eerst samen met huub allemaal uit speelt om vervolgens het spel met de echte spelers af te maken?
Hoe zie je dat voor je, kan NL dan alsnog in de finale komen of is hij dan gewoon een soort buffer om de zaak een beetje uit elkaar te trekken?
be nice or go away
pi_54965664
quote:

[..]

Dan heeft die dat knap verborgen weten te houden.
Go hard or go home
pi_54965667
quote:

[..]

verhaallijn Brian/Amdanda is allang doodgebloed, en verder komt er geen kont uit. Wat dat betreft Dennis meer voor elkaar gekregen uitzichzelf.

Nadia rot sowieso op

nee.
Nathanel was wel een vriend van brian en consorten en een enorme vijand van Huub en lieke. Dat heb ik nu wel genoeg gezien.

laat eerst Nadia er maar uit gaan. Er behoort zolang zij er is geen vervanger te komen in my eyes
pi_54965687
quote:

[..]

Nadia rot sowieso op

Ik kon je volgen tot "NL samen met Huub" en daar hield het op. Dat gaat 'm nooit worden.

Overigens was NL wel dik maatje met Brian, beiden in de strijd tegen Huub.
Keep the Sunny Side Up
pi_54965718
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:14:36 #117
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54965740
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:11 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je, kan NL dan alsnog in de finale komen of is hij dan gewoon een soort buffer om de zaak een beetje uit elkaar te trekken?
In principe kan NL nog het spel in komen, op dezelfde manier als dat Huub erin is gekomen weer. Ze waren allebij schuldig... En na het schoppen van Natasia zie ik helemaal geen reden dat NL niet terug kan komen...

Maar hij kan er ook als een speler ingezet worden die niet kan winnen. Voor een bedrag de boel in een stroomversnelling brengen...
pi_54965779
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Sonique het volgende:

[..]

In principe kan NL nog het spel in komen, op dezelfde manier als dat Huub erin is gekomen weer. Ze waren allebij schuldig... En na het schoppen van Natasia zie ik helemaal geen reden dat NL niet terug kan komen...

Maar hij kan er ook als een speler ingezet worden die niet kan winnen. Voor een bedrag de boel in een stroomversnelling brengen...
Je weet toch dat NL in de States woont bij z'n nieuwe vriendin ?

(Terugkomen na een driekwart jaar omdat hij 'onterecht' zou zijn weggestuurd geloof je toch zelf ook niet !)
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:17:48 #119
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54965798
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ik kon je volgen tot "NL samen met Huub" en daar hield het op. Dat gaat 'm nooit worden.

Overigens was NL wel dik maatje met Brian, beiden in de strijd tegen Huub.
Hoezo komen jullie erbij dat hij vriendjes was met brian?

Hij zat in dat groepje, maar NL vertrouwede hem voor geen meter, en was met bart van plan om hem weg te drijven.

De groepjes waren op het eind: Huub/Sylvia tegen Nathanael/Bart en de rest hing er bij (leeches)

Nadat NL weg was en Huub weer terug hebben Bart en Sylvia de krachten samen gebonden, en samen met Huub tegen de rest gegaan.
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:18:03 #120
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54965802
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Sonique het volgende:

[..]

Precies, hij heeft natuurlijk wel het voordeel dat hij alles op de streams en in de uitzendingen van een afstandje heeft kunnen bekijken, hij heeft niet in de kooi gezeten en weet nu wat iedereen er over zegt en heeft een flinke pauze gehad, als hij er in zou komen.
Het zou imho niet helemaal eerlijk zijn om hem een kans op de eindoverwinning te geven.
be nice or go away
pi_54965843
Als die optredens van Huub, Jaap en Brian blijven doorgaan zie ik echt niet dat er een confrontatie zal komen tussen Huub en Brian. Brian zal het blijven spelen via Amanda en Huub mag helemaal niets meer ondernemen van het hokje. Het hele 'spel' zit gewoon helemaal vast, gastspelers of geen gastspelers. De enige die nog voor reuring kan zorgen is Nadia, door een wig te drijven tussen Brian en Amanda. Dit is eigenlijk nog het enige wat Brian een beetje para krijgt, het gedrag en niet luisteren van Amanda....
pi_54965878
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:17 schreef Sonique het volgende:

[..]

Hoezo komen jullie erbij dat hij vriendjes was met brian?

Hij zat in dat groepje, maar NL vertrouwede hem voor geen meter, en was met bart van plan om hem weg te drijven.

De groepjes waren op het eind: Huub/Sylvia tegen Nathanael/Bart en de rest hing er bij (leeches)

Nadat NL weg was en Huub weer terug hebben Bart en Sylvia de krachten samen gebonden, en samen met Huub tegen de rest gegaan.
Nee, je vergeet 'n fase. Bart en Brian vertrouwden elkaar al een tijdje niet meer en hadden hun samenwerking 'stilzwijgend' opgezegd.

Even voordat Huub (en NL) eruit moesten was de samenwerking Huub-Sylvia-Bart. En nadat Huub wegging zag je Bart meteen helemaal bonden met Sylvia. Dat was al binnen 1 uur na het vertrek van Huub. Terwijl iedereen dacht dat Sylvia alleen zou komen te staan.
Keep the Sunny Side Up
pi_54965879
NL heeft zijn kans al gehad, het zou toch belachelijk zijn dat hij weer de villa in mag komen.
pi_54965891
Jij hebt het over toen NL nog in het huis zat maar je vergeet hoe hij deed tijdens zijn bezoekjes. Was hij duidelijk anti Huub en pro Biran en klike
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:23:15 #125
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54965904
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:20 schreef Verida het volgende:
Als die optredens van Huub, Jaap en Brian blijven doorgaan zie ik echt niet dat er een confrontatie zal komen tussen Huub en Brian. Brian zal het blijven spelen via Amanda en Huub mag helemaal niets meer ondernemen van het hokje. Het hele 'spel' zit gewoon helemaal vast, gastspelers of geen gastspelers. De enige die nog voor reuring kan zorgen is Nadia, door een wig te drijven tussen Brian en Amanda. Dit is eigenlijk nog het enige wat Brian een beetje para krijgt, het gedrag en niet luisteren van Amanda....
En dan is er reuring tussen brian en Amanda...

Wat helpt dat het spel?

het enige wat gaat helpen is een speler van buiten af die de boel kan laten springen zodat het in een stroomversnelling gaat komen.

In mijn ogen is NL daar perfect voor...

Of men moet iemand hebben die dat ook kan, wat Jaap als zei, de broer van Huub. Maar ik zie daar ook haken en ogen aan zitten.
pi_54965930
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:20 schreef Verida het volgende:
De optredens zijn beperkt tot de maand december (de feestmaand). Of nog 'n weekje langer (ik twijfel of het 4 of 6 weken zou duren)
Keep the Sunny Side Up
pi_54965938
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:22 schreef itsme het volgende:
Jij hebt het over toen NL nog in het huis zat maar je vergeet hoe hij deed tijdens zijn bezoekjes. Was hij duidelijk anti Huub en pro Biran en klike
ik herinner mij zijn laatste bezoek ..........toen hij zo complimenteus was over zijn ex; kapster patricia de zg vriendin van Natasia.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:25:23 #128
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54965954
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:22 schreef itsme het volgende:
Die bezoekjes zeggen niet veel, en zijn nauwelijks in de reguliere geweest.
pi_54965979
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:23 schreef Sonique het volgende:

[..]

......

Of men moet iemand hebben die dat ook kan, wat Jaap als zei, de broer van Huub. Maar ik zie daar ook haken en ogen aan zitten.
Brian en Japio bespraken Joris zojuist al. Hij was eind vorig jaar al gevraagd door de redactie in DGK te komen, maar wilde dat absoluut niet. (Maatschappelijke carriere en honkbal vond hij belangrijker)
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:26:37 #130
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54965982
Nou ja, het was maar een brainfart.. lol

Anyway, Ik ga boodschappen doen. Tot vanavond
pi_54965990
Precies. NL was altijd erg anti Huub en die wil ik er zeker niet in hebben.

Laat er nu maar eens iemand in die wel Brian aandurft. Tot nu toe was dat alleen Huub en in de laatste 15 minuten van zijn verblijf Dennis.
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:27:35 #132
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54966008
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Brian en Japio bespraken Joris zojuist al. Hij was eind vorig jaar al gevraagd door de redactie in DGK te komen, maar wilde dat absoluut niet. (Maatschappelijke carriere en honkbal vond hij belangrijker)
Bovendien zou dat oneerlijk zijn (als we nog over een eerslijk spel kunnen spreken dan :p)
pi_54966020
pi_54966029
pi_54966065
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:25 schreef Sonique het volgende:

[..]

Die bezoekjes zeggen niet veel, en zijn nauwelijks in de reguliere geweest.
Huh? Wat heeft dat met de uitzending te maken? Het gaat er om dat jij beweert dat NL niet een vriendje van brian was. Dat hij dat wel was hebben we toen kunnen zien.
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:31:57 #136
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54966085
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:26 schreef itsme het volgende:

Laat er nu maar eens iemand in die wel Brian aandurft. Tot nu toe was dat alleen Huub en in de laatste 15 minuten van zijn verblijf Dennis.
Huub en Nl hebben elkaar altijd zeer gewaardeerd om het spel.

NL heeft altijd gezegt dat als hij zich zou vervelen hij eruit zou gaan. NL zou zich nu stierlijk vervelen.

Als hij er in zou komen zou hij niet op de zelfde voet door gaan, hij weet nu immers waarvoor hij moet gaan. Hij heeft uitgebreidt kunnen mee kijken.

Z'n mening zou zo maar eens even om kunnen slaan.

Vergeet niet dat hij tijdens z'n laatste bezoek heeft gezegt dat iedereen met grooste plannen loopt, maar dat het uitvoeren ervan nul is. Het suddert alleen maar door, en niks is meer vernieuwend zei hij.

Allemaal aanwijzingen dat ALS hij erin zou komen, het roer omgegooid gaat worden.
pi_54966092
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:26 schreef itsme het volgende:

Ja, zou weleens een keer wat anders zijn, daar wacht ik ook al de hele tijd op, is nog nooit gebeurd.
pi_54966093
pi_54966103
Hoe ze daar praten, lijk het net of ze het leuk vinden dat er steeds spelers bijkomen en het spel winnen is niet eens belangrijk.

Waarom hadden ze het trouwens over 2 nieuwe millionairs? Nadia gaat echt niet de regels overtreden, want dan naait ze amanda.
pi_54966125
pi_54966139
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:31 schreef Sonique het volgende:

[..]

Huub en Nl hebben elkaar altijd zeer gewaardeerd om het spel.

NL heeft altijd gezegt dat als hij zich zou vervelen hij eruit zou gaan. NL zou zich nu stierlijk vervelen.

Als hij er in zou komen zou hij niet op de zelfde voet door gaan, hij weet nu immers waarvoor hij moet gaan. Hij heeft uitgebreidt kunnen mee kijken.

Z'n mening zou zo maar eens even om kunnen slaan.

Vergeet niet dat hij tijdens z'n laatste bezoek heeft gezegt dat iedereen met grooste plannen loopt, maar dat het uitvoeren ervan nul is. Het suddert alleen maar door, en niks is meer vernieuwend zei hij.

Allemaal aanwijzingen dat ALS hij erin zou komen, het roer omgegooid gaat worden.
Brian en Nathanael waren wel degelijk vrienden met 1 gemeenschappelijke vijand: Huub. Hoeveel uren hebben ze niet zitten samenspannen op dat kantoor, avond aan avond waren ze dingetjes aan het verzinnen om Huub weg te pesten.
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:35:39 #142
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54966167
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:30 schreef itsme het volgende:

[..]

Huh? Wat heeft dat met de uitzneding te maken? Het gaat er om dat jij beweert dat NL niet een vriendje van brian was. Dat hij dat wel was hebben we toen kunnen zien.
Als het niet in de reguliere is geweest, dan is het niet gebeurt.... Dat weten we nu toch zo langzamerhand wel toch?

Het enige wat ik van z'n laatste bezoek over heb gehouden is dat hij het allemaal maar een beetje gepruttel vond, en dat als ze Huub willen aanpakken zeker andere methodes moesten gaan zoeken. Hoe ze dat moesten doen moesten ze zelf zoeken, dat zei hij niet. Het kwam mij over dat hij het maar een poppenkast vond met sukkels waarvan Huub de enige was met een 'spel'..
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:36:50 #143
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54966193
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:34 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Brian en Nathanael waren wel degelijk vrienden met 1 gemeenschappelijke vijand: Huub. Hoeveel uren hebben ze niet zitten samenspannen op dat kantoor, avond aan avond waren ze dingetjes aan het verzinnen om Huub weg te pesten.
nee nee. Bart en NL...

Brian zat erbij, en crusiale dingen werden niet met hem besproken.

Er is een verschil
pi_54966205
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:37:27 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54966209
Én ik wil dus niet morgenavond niet naast het 'Zwaai hier Nadia'-topic een 'Herverwelkom hier Nathanaël'- topic zien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54966213
Selene is ook al zo slim...ze gaat een eitje koken voor brian...vult ze die pan met kraanwater...terwijl er een koker in die keuken zit.
pi_54966216
Amanda en Nadia liggen te fluisteren. Eerst gaat het over dromen die ze gehad hebben... later over het aanvragen van de 24 uur van Nadia.
Lieke vraagt of ze rustiger willen doen.. en Amanda en Nadia besluiten dan maar op te staan.
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:39:15 #148
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54966231
Maar ik ga nu echt boodschappen doen, tot vanavond.

We zullen allemaal wel zien.
pi_54966235
pi_54966239
Nadia heeft een roze shirt van Dennis aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')