quote:
Als ie hulp nodig heeft moet ie me ff PMen en dan ben ik er in 5 min.. Servers staan hier om de hoek :-)quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gofferdomme, dan zit iteejer daar ook. Het hele weekend een traag Fok!. Of zou Breuls het in zijn eentje kunnen klaren
Ja, die met die lange nagels.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:47 schreef Marietje_34 het volgende:
Maar naat vindt dus iemand van achter leuk? Net met dat telefoontje?
ik weet nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Maar gelukkig komt Jensen.....! (toch?)
Amanda heeft achter ook een scharrel hoorde ik N&A laatste zeggen. Naad was terug gekomen en had Amans scharrel gezien..quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:47 schreef Marietje_34 het volgende:
Maar naat vindt dus iemand van achter leuk? Net met dat telefoontje?
Daar kom je nu pas meequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie hulp nodig heeft moet ie me ff PMen en dan ben ik er in 5 min.. Servers staan hier om de hoek :-)
dat zou wel heel grappig zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Amanda heeft achter ook een scharrel hoorde ik N&A laatste zeggen. Naad was terug gekomen en had Amans scharrel gezien..
NU ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:50 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda ziet er nu uit als een verlepte hoer
Nu?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:50 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda ziet er nu uit als een verlepte hoer
Ik heb geen sleutel of toegang daar, dus zal ik toch teostemming moeten hebben en alle wachtwoorden natuurlijk :-)quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas mee. Bel op , spring erin. maak Fok sneller je kan het.
Zou hij gekeken hebben?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was even aan het zappen en zag een boze Deninis schelden tegen Naad. Stukje nostalgie
Oops reply ipv edit :-(quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen sleutel of toegang daar, dus zal ik toch toestemming moeten hebben en alle wachtwoorden natuurlijk :-)
Amanda ziet er vandaag nog meer uit als een verlepte hoer dan anders.quote:
Het zijn allebei kuthoeren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:50 schreef Varen het volgende:
Nadia belt naar achter. tegen Amanda: Hij is er weer, ik hoorde het aan zijn stem
Zit me er helemaal dood aan te ergeren. Als ik niet beter wist dan zou ik denken dat die twee een lesbische relatie hebben....quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:53 schreef Marietje_34 het volgende:
En Lieke slaat door in haar nieuwe rol als 'vriendin'Voorhoofd voelen
En dat lievige begripvolle
Ik hoop dat José hem ontslaat, ze is helemaal niet tevreden over hem. Die pisnicht komt me mijn strot uit.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:53 schreef schatje het volgende:
Ricardo is echt zwaar irritant.
erg hequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit me er helemaal dood aan te ergeren. Als ik niet beter wist dan zou ik denken dat die twee een lesbische relatie hebben....
Ik erger me aan iedereen daar!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:56 schreef schatje het volgende:
Ik erger me eigenlijk altijd aan Lieke. Er is altijd wel wat.
Amanda kan ik ook niet uitstaan, maar daar kan ik tenminste nog af en toe om lachen.
Net waarvan je zegt, dat is nou ook weer niet nodig....quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:53 schreef Marietje_34 het volgende:
En Lieke slaat door in haar nieuwe rol als 'vriendin'Voorhoofd voelen
En dat lievige begripvolle
Idd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat José hem ontslaat, ze is helemaal niet tevreden over hem, die pisnicht komt mijn strot uit.
Ja, het is heel erg wisselend, Het ene moment supersnel en later weer een paar minuten wachtenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops reply ipv edit :-(
Trouwens is de snelheid nu eigenlijk best wel weer te pruimen
En overal datzelfde monotone serieuze saaie stemgeluid bij. Dan krijg ik opeens het gevoel dat ik naar rondom 10 zit te kijken ofzo...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:56 schreef schatje het volgende:
Ik erger me eigenlijk altijd aan Lieke. Er is altijd wel wat.
Amanda kan ik ook niet uitstaan, maar daar kan ik tenminste nog af en toe om lachen.
en dat is natuurlijk ook het leukequote:
zit er wel aan te komenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit me er helemaal dood aan te ergeren. Als ik niet beter wist dan zou ik denken dat die twee een lesbische relatie hebben....
Je bedoelt dat wijsneuzerige robottoontje? Dat kan heel tenenkrommend zijn ja.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En overal datzelfde monotone serieuze saaie stemgeluid bij. Dan krijg ik opeens het gevoel dat ik naar rondom 10 zit te kijken ofzo...
Meer een trio denk ik. Toen ik vanmorgen even zat te kijken zag ik Huub met z'n neus in het kruis van Selene op de bank liggenquote:
00:00 uur nu opzouten wicawdoquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
12 uur Ricawdo moet opzouten. Einde werktijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |