Amanda en Brian deden wel iets knuffel en handwerk van te voren...kwam alleen steeds wat tussen...eerst Selene over een ei'tje en later Huub over het optreden en de Nintendo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Bij Brian en Amanda is er echt nooit sprake van voorspel. Hij duikt op Amanda en begint te konijnen.
Opdat wij niet zullen vergeten............quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:42 schreef Clank het volgende:
Nadia draagt niet alleen Dennis' shirt maar volgens mij ook z'n onderbroek
Aha, die had ik even gemist maar ik zie het eigenlijk nooit bij Brian en Amanda, het voorspel dan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Amanda en Brian deden wel iets knuffel en handwerk van te voren...kwam alleen steeds wat tussen...eerst Selene over een ei'tje en later Huub over het optreden en de Nintendo.
Neuken doe je niet met je mond. Een beetje speler laat zich door een potje neuken niet de kans ontnemen om Nadia te beigen als ze toevallig in de buurt is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Huub een slappe boel zou hebben gehad, was dat zeker een optie. Maar dat had Huub niet ......
Lieke kon niet hebben dat Huub wel info van achter kreeg en zei niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Lieke over het bedrog van het hokje, niet nagekomen toezeggingen. (Verklaring over vervanging Dennix). Meteen streamwissel.
Ik ben bang dat Nadia veilig is, ze gaat weg, dus is ze geen speler meer in hun ogen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:16 schreef Py het volgende:
Kan nog extra geil zijn ook.
Tijdens konijnen:
'Ja Nadia, hoe ga jij nu je behoeftes bevredigen? Of zal ik je slip nog eens van je reet rukken terwijl je over me heen kotst, als ik straks met dit mokkel klaar ben? '
De S1-2 streamlocker gaat koffiedrinken, S3-4 loopt wel door ......quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Dat gaat niet meevallen voor de streamlockpersoon vandaag, niemand kan zijn mond houden, nu weer Jaap over vervangingen van miljonairs.
Nou, nou.....wat een fanatisme op deze zonnige zaterdag.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:16 schreef Py het volgende:
Kan nog extra geil zijn ook.
Tijdens konijnen:
'Ja Nadia, hoe ga jij nu je behoeftes bevredigen? Of zal ik je slip nog eens van je reet rukken terwijl je over me heen kotst, als ik straks met dit mokkel klaar ben? '
IK WIL ACTIEquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, nou.....wat een fanatisme op deze zonnige zaterdag.
Eerst zien, dan geloven. Volgens mij loopt ze de hele boel te fucken met haar BS verhaal over het niet kunnen/mogen aanvragen van haar 24 uur.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Nadia veilig is, ze gaat weg, dus is ze geen speler meer in hun ogen.
Ik word hier zo niet goed van. Is het niet Naad die jankt dan is het de laatste dagen Lieke.quote:
Ik zie ook niet echt nog verhaallijntjes voor haar. Of ze moeten haar gaan beigen. Maar dat eindigt ook in exit.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Nadia veilig is, ze gaat weg, dus is ze geen speler meer in hun ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |