abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54967397
pi_54967406
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals altijd, Huub en Lieke maken ruzie en Huub gaat zichzelf weer goedpraten bij Japio.
Het blijft een omhooggevallen tuinkabouter die door de hoge popupoll denkt dat hij heel wat is.
Het wordt tijd dat iemand hem met beide benen terug op de grond brengt.

En Lieke....meid ga toch lekker naar huis, bouw een nieuw bestaan op en ga weer lekker naar je familie en vrienden.
Winnen kun je het toch niet meer, je hebt meer dan genoeg bewezen dat je voortaan overal tegen kan. Dit gezeik met Huub zorgt er alleen maar voor dat het opgebouwde zelfvertrouwen weer teniet wordt gedaan.
pi_54967411
quote:
Zoals altijd, Huub en Lieke maken ruzie en Huub gaat zichzelf weer goedpraten bij Japio.
Jaap vroeg er zelf naar en wdb geloof ik Huub zijn verhaal wel, futiliteiten weer.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_54967421
De dingen die Huub zei tegen Japie klopten wel totaan de SL iig

De rest kan ik niet controleren
pi_54967441
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:33 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Dat hij op Jaap begint te lijken volgens mij.
Ja, zoiets was het inderdaad. Toen moest hij snel zijn kop houden. Ik snap Lieke niet. Verbreek dan de deal die je hebt en ga niet zo achterbaks doen. Rechtstreeks niks durven zeggen of weglopen maar achter de rug om ze zwart maken. Maar lekker blijven koken, poetsen, knuffelen met de tegenstanders. Snap geen hol van dat kind en ze heeft gewoon haar beste tijd gehad daar.
Go hard or go home
pi_54967458
pi_54967462
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dit is FOK en Huub is al 2 dagen niet te genieten, niks vrolijk, wel eerlijk. Dat is de reden dat hij baalt, het hokje liegt en bedriegt.
hokje heeft niks bedrogen
maar hupert had aleen geen geduld om ff af te wachten
want hupert weet nu ook dat er met de 5 die overblijven geen tv te maken valt
maar het kind moest een dag drama schoppen alles op lieke afreageren
ipv nadia dood te zieken pakte hij lieke

triest
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54967469
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:36 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Jaap vroeg er zelf naar en wdb geloof ik Huub zijn verhaal wel, futiliteiten weer.
Natuurlijk vroeg Japio er zelf naar. Daarom loopt Huub iedere keer naar hem toe, in de wetenschap dat de vraag dan vanzelf komt.
Keep the Sunny Side Up
pi_54967480
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:39 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

hokje heeft niks bedrogen
maar hupert had aleen geen geduld om ff af te wachten
want hupert weet nu ook dat er met de 5 die overblijven geen tv te maken valt
maar het kind moest een dag drama schoppen alles op lieke afreageren
ipv nadia dood te zieken pakte hij lieke

triest
Waarom moeten ze Nada nog aanpakken, die gaat weg
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 14:40:28 #235
135305 beequeen
Lost.
pi_54967482
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Klopt, Huub is al 2 dagen niet te genieten. En dan moet hij op iets of iemand afreageren .......
Dan moet je toch beter luisteren. Het is Lieke die steeds niet wil praten, alleen als het haar uitkomt, keer op keer.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54967493
pi_54967494
pi_54967497
Lieke leeft van zeur moment naar zeur moment.
Goedemorgen :W
pi_54967501
Laat Lieke ook gewoon oppleuren samen met Nadia
pi_54967507
pi_54967523
Huub moet haar ook eens leren negeren. Gewoon een paar dagen niet tegen haar praten.
Go hard or go home
pi_54967527
Aan de ene kant wordt Huub altijd kwaad als Lieke iets wil of doet wat niet past in het spel van Huub. Aan de andere kant dreigde hij weer een keer na zijn 1-jaardag niet terug te komen, waardoor Lieke alleen achterblijft.
Keep the Sunny Side Up
pi_54967530
quote:
Huub gebruikt Jaap als praatpaal om zich goed te praten voor de Loekies.
Deed Dennis ook. Doen ze trouwens allemaal. Gesprekjes met elkaar aangaan om dingen over de streams te verklaren
pi_54967555
pi_54967570
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:38 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, zoiets was het inderdaad. Toen moest hij snel zijn kop houden. Ik snap Lieke niet. Verbreek dan de deal die je hebt en ga niet zo achterbaks doen. Rechtstreeks niks durven zeggen of weglopen maar achter de rug om ze zwart maken. Maar lekker blijven koken, poetsen, knuffelen met de tegenstanders. Snap geen hol van dat kind en ze heeft gewoon haar beste tijd gehad daar.
je moet 1 ding niet vergeten toen huub er uit was
heeft hij 14 UUR beeld matriaal bekeken
hij weet precies waneer hij off steam is, hoe hij overkomt,ect
hij verteld lieke het een en de streamers wat anders
debk dat ze daarom een beetje gestoord van die gozer wordt

let maar eens op in bijna al z'n ruzies met probeert hij te bewijzen dat hij eerlijk is
pi_54967598
Jaap begint over de stank van de wc in de masterbedroom. Brian zegt dat het door de pijpleidingen in het huis komt in combinatie met het regenseizoen. Brian: "Doordat het regenseizoen is aangebroken hebben we er last van"
pi_54967603
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aan de ene kant wordt Huub altijd kwaad als Lieke iets wil of doet wat niet past in het spel van Huub. Aan de andere kant dreigde hij weer een keer na zijn 1-jaardag niet terug te komen, waardoor Lieke alleen achterblijft.
Och, dat doet Lieke ook zovaak, op haar halfjaardag nog, was ze van plan om mee naar huis te gaan.

Die twee passen gewoon niet bijelkaar, Huub wil geen zeur relatie, en Lieke kan niet anders dan zeuren.
Goedemorgen :W
  zaterdag 1 december 2007 @ 14:47:03 #248
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54967606
Lieke is speltechnisch zo verschrikkelijk selcht. Het is toch superbelangrijk dat er iemand opstaat en tegen de vervanging van Dennis is. Het is toch logisch dat daar tegenin gegaan wordt? Huub was meteen tegen vervanging. IPV dat iedereen opstond en het daar ook niet mee eens was was het dus voornamelijk Huub die tegen was. En met name tegen het het feit dat Dennis vertrekt in scene is gezet door de febo. Ook Lieke was in het begin tegen. Aleen Jaap was voor vanwege de 'show'. Lieke leek het al snel te accepteren. In mijn ogen een speltechische slappe keuze.
Binnenkort heeft Huub z'n acht uur en twijfelt of ie wel terug wil komen. Waarschijnlijk gebruikt Huub dat als presiie middel tegen de febo. En dat lijkt me niet meer dan logisch. Maar die muts snapt dat weer niet. Opzouten met dat zeikwijf.

Goedemiddag
Op zaterdag 1 december 2007 14:42 schreef noekje het volgende:
Huub moet haar ook eens leren negeren. Gewoon een paar dagen niet tegen haar praten.
nogmaals ze pakt hem op het imago wat wil laten zien eerlijk, oprecht en consequent
dus dat kan hij nooit laten zitten
pi_54967625
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:44 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
GI Lieke onder de troostende bescherming van Amanda
Loosert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: