Het blijft een omhooggevallen tuinkabouter die door de hoge popupoll denkt dat hij heel wat is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals altijd, Huub en Lieke maken ruzie en Huub gaat zichzelf weer goedpraten bij Japio.
Jaap vroeg er zelf naar en wdb geloof ik Huub zijn verhaal wel, futiliteiten weer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals altijd, Huub en Lieke maken ruzie en Huub gaat zichzelf weer goedpraten bij Japio.
Ja, zoiets was het inderdaad. Toen moest hij snel zijn kop houden. Ik snap Lieke niet. Verbreek dan de deal die je hebt en ga niet zo achterbaks doen. Rechtstreeks niks durven zeggen of weglopen maar achter de rug om ze zwart maken. Maar lekker blijven koken, poetsen, knuffelen met de tegenstanders. Snap geen hol van dat kind en ze heeft gewoon haar beste tijd gehad daar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat hij op Jaap begint te lijken volgens mij.
hokje heeft niks bedrogenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is FOK en Huub is al 2 dagen niet te genieten, niks vrolijk, wel eerlijk. Dat is de reden dat hij baalt, het hokje liegt en bedriegt.
Natuurlijk vroeg Japio er zelf naar. Daarom loopt Huub iedere keer naar hem toe, in de wetenschap dat de vraag dan vanzelf komt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jaap vroeg er zelf naar en wdb geloof ik Huub zijn verhaal wel, futiliteiten weer.
Waarom moeten ze Nada nog aanpakken, die gaat wegquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hokje heeft niks bedrogen
maar hupert had aleen geen geduld om ff af te wachten
want hupert weet nu ook dat er met de 5 die overblijven geen tv te maken valt
maar het kind moest een dag drama schoppen alles op lieke afreageren
ipv nadia dood te zieken pakte hij lieke
triest
Dan moet je toch beter luisteren. Het is Lieke die steeds niet wil praten, alleen als het haar uitkomt, keer op keer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, Huub is al 2 dagen niet te genieten. En dan moet hij op iets of iemand afreageren .......
Huub gebruikt Jaap als praatpaal om zich goed te praten voor de Loekies.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
je moet 1 ding niet vergeten toen huub er uit wasquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, zoiets was het inderdaad. Toen moest hij snel zijn kop houden. Ik snap Lieke niet. Verbreek dan de deal die je hebt en ga niet zo achterbaks doen. Rechtstreeks niks durven zeggen of weglopen maar achter de rug om ze zwart maken. Maar lekker blijven koken, poetsen, knuffelen met de tegenstanders. Snap geen hol van dat kind en ze heeft gewoon haar beste tijd gehad daar.
Och, dat doet Lieke ook zovaak, op haar halfjaardag nog, was ze van plan om mee naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aan de ene kant wordt Huub altijd kwaad als Lieke iets wil of doet wat niet past in het spel van Huub. Aan de andere kant dreigde hij weer een keer na zijn 1-jaardag niet terug te komen, waardoor Lieke alleen achterblijft.
nogmaals ze pakt hem op het imago wat wil laten zien eerlijk, oprecht en consequentquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:42 schreef noekje het volgende:
Huub moet haar ook eens leren negeren. Gewoon een paar dagen niet tegen haar praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |