ik vrees dat ook met grote vreze en stooknadia wordt lekker in de luwte gehoudenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:28 schreef noekje het volgende:
Okéééé, dit gaat weer een dag zeiken worden...
Niet over Jaap toch? Het ging toch om Huub?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
Wat heeft Lieke over Jaap gezegd?
nah, dan zoek je ook wat om te janken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:30 schreef ericahysterica het volgende:
lieke neemt huub ook kwalijk dat hij gisteren naar achter heeft gebeld en info daar kreeg. Zij vindt dat zijn afdwinggedrag wordt beloond. Ik ga me steeds meer ergeren aan lieke
Ik hoorde Huub zeggen dat zij iets had gezegd over Jaap. Dacht ik hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet over Jaap toch? Het ging toch om Huub?
Dat hij op Jaap begint te lijken volgens mij.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub zeggen dat zij iets had gezegd over Jaap. Dacht ik hoor.
Inderdaad, altijd dat domme gezeik om niets (van beide kanten trouwens). Huub wil het vervolgens uitpraten of bespreken en Lieke loopt dan 9 van de 10 keer weg en wil niet praten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:31 schreef blomst het volgende:
[..]
nah, dan zoek je ook wat om te janken.
Dit is FOK en Huub is al 2 dagen niet te genieten, niks vrolijk, wel eerlijk. Dat is de reden dat hij baalt, het hokje liegt en bedriegt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:32 schreef Nomrc2 het volgende:
huub begint steeds meer op st kubatz lijken
alles recht lullen voor de streamers
want hij is oprecht en eerlijk
volgens nowlive leden dan
Ja hoorde ik ook, ik dacht dat Huub zei 'je zegt dat ik net zo gek ban als Jaap'quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub zeggen dat zij iets had gezegd over Jaap. Dacht ik hoor.
Ach wat, ze heeft gewoon publiek aan Selene. Goedkoop hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
Lieke moet gewoon naar huis gaan, ze zit er helemaal doorheen. Ze heeft inmiddels iedere dag wel wat.
Klopt, Huub is al 2 dagen niet te genieten. En dan moet hij op iets of iemand afreageren .......quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is FOK en Huub is al 2 dagen niet te genieten, niks vrolijk, wel eerlijk. Dat is de reden dat hij baalt, het hokje liegt en bedriegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |