abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54967881
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:00:13 #277
168951 STAP01
body and brain
pi_54967884
Nou, met Lieke als vriendin heb je geen vijanden meer nodig! Wat een dom wijf dat ze alles aan Amanda vertelt!
Why don't you just use that thing inside your head....
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 15:00:18 #278
135305 beequeen
Lost.
pi_54967886
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:58 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

en ondertussen dreigen met vertrek ??

das wat ik bedoel met de "eerlijke" huub

want hij gaat niet weg
Ik stop met deze discussie. Als je de COSSEN leest van de afgelopen 2 dagen weet je precies wat er aan de hand is met Huub en waarom.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54967896
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef Rotterdammert het volgende:

[..]

huub is NIET boos vanwege de vervanging maar vanwege bepaalde dingen van het hokje die hem niet verteld zijn. Heeft ie gister nog gezegd.
Ze worden daar constant anaal vernedert door het Hokje.. Eigenlijk zijn het best wel kansloze figuren stuk voor stuk, je zo laten vernederen is eigenlijk onmenselijk!
pi_54967904
Btw, wel leuk dat ze eindelijk eens iets nieuws krijgen om te doen
pi_54967914
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik stop met deze discussie. Als je de COSSEN leest van de afgelopen 2 dagen weet je precies wat er aan de hand is met Huub en waarom.
Jep. Want in de cossen staat alleen maar de objectieve waarheid

pi_54967926
Nou zit Lieke der gal te spuien bij Amanda

crimineel, wat is die dom bezig.......
pi_54967928
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef Rotterdammert het volgende:

[..]

huub is NIET boos vanwege de vervanging maar vanwege bepaalde dingen van het hokje die hem niet verteld zijn. Heeft ie gister nog gezegd.
hij heeft gewoon de pest in dat lieke de set up van de febo eerder doorhad dan hem
want hij is toch de slimste ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54967940
pi_54967947
Huub heeft LIeke een kastdeur in haar gezicht gegooid, vertelt Lieke.
'Da's schrikken hè', zei Huub daarbij
pi_54967951
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Da's toch niet zo gek als je al een jaar in dat hok zit?
Nee zeker niet, tis ook aardig bedoeld. Voor miljonairs hebben ze maar weinig gadgets, als ik dat geld had had ik dit daar naar gezet!!!: http://www.megagadgets.nl/hov-pod-p-802.html en dan een beetje crossen over het terrein haha. Tis allemaal een beetje goedkoop daarbinnen vind ik. Dit huis is een blamage in vergelijking met een MTV cribhouse...toch...das pas leuk...anyway...zou niet ontevreden zijn met dit hoor daar niet van.
pi_54967956
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:02 schreef Py het volgende:

[..]

Jep. Want in de cossen staat alleen maar de objectieve waarheid

Beetje jammer dit soort grappige opmerkingen
pi_54967969
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:

[..]

ach een verschil van mening
moet kunnen
ik ken iemand die daar helemaal niet tegen kan
(geintje)
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54967972
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:04 schreef Py het volgende:
Huub heeft LIeke een kastdeur in haar gezicht gegooid, vertelt Lieke.
'Da's schrikken hè', zei Huub daarbij
krijg huub nu ook brian trekjes? Miischien is het idd verstandig om naar huis te gaan.
pi_54967982
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:04 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Nee zeker niet, tis ook aardig bedoeld. Voor miljonairs hebben ze maar weinig gadgets, als ik dat geld had had ik dit daar naar gezet!!!: http://www.megagadgets.nl/hov-pod-p-802.html en dan een beetje crossen over het terrein haha.
Klopt, in het begin kregen ze alles, leefden elke dag als miljonairs, nu wordt dat steeds wat minder, ze willen er niet meer zoveel geld in stoppen denk ik
pi_54967990
Lieke en Huub hadden afgesproken dat ze samen zouden ontbijten. Maar volgens Huub mag hij alleen gaan ontbijten als hij daar zin in heeft.
Huub verdraait alles en liegt en bedriegt, volgens Lieke
Amanda en Selene zijn het met haar eens.
pi_54968002
pi_54968011
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:05 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Klopt, in het begin kregen ze alles, leefden elke dag als miljonairs, nu wordt dat steeds wat minder, ze willen er niet meer zoveel geld in stoppen denk ik
precies...vlieglessen...dit les..dat les...zus en zo..nu is het gewoon een armoedige bende..als ik daar zou zitten..kom maar op met de gadgets..kom maar op met de werkelijke luxe... Maar ja...ze zouden ook bedrijven gaan opstarten en weet ik veel is ook niks van te recht gekomen.
pi_54968023
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:04 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Beetje jammer dit soort grappige opmerkingen
Ben je nu over de zeik?
pi_54968036
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:39 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

hokje heeft niks bedrogen
maar hupert had aleen geen geduld om ff af te wachten
want hupert weet nu ook dat er met de 5 die overblijven geen tv te maken valtmaar het kind moest een dag drama schoppen alles op lieke afreageren
ipv nadia dood te zieken pakte hij lieke

triest
volgens mij is het spel zo dat er 1 overblijft en dan wint dus je komt er niet onderuit steeds iemand weg te stemmen en dus met steeds minder mensen tv te maken
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54968040
En waarom halen ze alle afdankertjes uit andere shows naar DGK? Selena was van Beauty and the nerd, Die kleding dude van het fashion programma..ik bedoel....WHY>>>>??
pi_54968043
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:03 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

hij heeft gewoon de pest in dat lieke de set up van de febo eerder doorhad dan hem
want hij is toch de slimste ?
Huh? Huub had gisteren een afspraak om 11.00 uur 's ochtends en om 11.00 uur 's avonds heeft hij er maar eens achteraan gebeld en heeft daarbij een afspraak afgedwongen. Dat stond Lieke niet aan want zij moest afwachten en hij dwingt het af. Heeft niks te maken met eerder doorhebben.
Huub is het niet eens met achter, zoals ze heel vaak niet zijn. Alleen Lieke blijft daar politiek correct in. De rest dwingt het wel af. Zelfs Brian zie je dat doen. Amanda doet dat heel vaak en Jaap ook want anders weigert hij tv te maken. Dat Lieke zo dom is om het allemaal te pikken...tja.
Go hard or go home
pi_54968047
pi_54968053
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:00 schreef STAP01 het volgende:
Nou, met Lieke als vriendin heb je geen vijanden meer nodig! Wat een dom wijf dat ze alles aan Amanda vertelt!
Precies en dat doet ze al tijden. Nu gaat Del iets beter om met Huub maar ze is toch zijn vijand
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 15:09:39 #300
135305 beequeen
Lost.
pi_54968061
Ik moet hier toch wel om lachen, Brian en Huub gamen samen.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')