Was dat maar zoquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:17 schreef ReWinD het volgende:
Trouwerij Rik en Anita:
Oh, ik zie het nu ook pas!quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Whehe, die had ik nog nieteens gezien
Ik zag het ook meteen zo van:quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:30 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Oh, ik zie het nu ook pas!Tja, ben nog steeds Rik en Anita gewend
Ik dacht: Ohnee die gaat dood.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:36 schreef Otmed het volgende:
Oh, en toen detective Bloemers wild begon te schudden moest ik echt keihard lachen.
Het zag er zo eng uitquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik dacht: Ohnee die gaat dood.Dan kan hij niet zeggen wie de stalker is, maar dat kon nog net.
Ik vond het een hele mooie aflevering, alleen die laatste 5 minuten hebben alles verpest.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:06 schreef the_legend_killer het volgende:
op gtst courant allemaal bllije reactie's dat het suer mooi was en spannend ivm stalker
Go fuck yourself gtst gaat langzaam kapot.
Die oude spanning is er niet
Acteur Stephan Evenblij was voor het eerst in GTST te zien in aflevering 2971 (MA. 23-05-2005). Toen speelde hij detective Geert. In aflevering 3030 (VR. 14-10-2005) bleek z'n achternaam Busman te zijn. In aflevering 3148 stond hij opeens als detective Bloemers op de aftiteling en zo is hij blijven heten tot z'n stuiterbal-imitatie van gisteren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:42 schreef ReWinD het volgende:
Nog even uit vorig topic:
Dat was dus het einde van Detective Bloemers
Op imdb staat trouwens dat hij ook in de allereerste en 2e aflevering van gtst heeft gespeeld (in 1990).
Zie: http://us.imdb.com/title/tt0906157/ (Stephan Evenblij, private detective)
Weet iemand of dit klopt? Dan is hij dus al vanaf 1990 een terugkerend personage.
De oude Rik?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:31 schreef Canisfire het volgende:
ik heb trouwens wel een plus puntje.
Rik was weer bij vlagen de oude Rik zo als op die berg heerlijk..
Hoe horen ze dan te zijn? Ik heb het niet gezien dus vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:56 schreef Canisfire het volgende:
Ja Rik zo als het hoort. Anita ook weer trouwens.. alleen op die berg dan.
bij de "oude" rik misschien niet.. maar ik vind hem de laatste tijd wel vet iritant :Squote:Op zaterdag 1 december 2007 15:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik denk dat het huwelijk toch niet lang duurt. Wat ik jammer vond van Rik dat hij zo drammerig werd toen ie tegen Anita zei dat ie haar kwam halen. Dat past niet bij hem.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Hij heeft haar wekenlang in onzekerheid gelaten en dan komt hij terug en wil zonder al te veel te zeggen gewoon scheiden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:27 schreef Perico het volgende:
en kan die Bing niet gewoon zijn scheiding krijgen, neeee, want liefde moet zegevieren en GristenSjors moet altijd haar zin krijgen
Gewoon op de sitequote:Op maandag 3 december 2007 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb het vrijdag niet gezien. Waar kan je die aflevering terug zien?
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op maandag 3 december 2007 20:12 schreef heaven7 het volgende:
Hoe is Rik uiteindelijk ontsnapt uit die gevangenis in? Thailand ofzo?
Hij zat er omdat iemand drugs in zijn koffer had gestopt, dat werd vervolgens ontdekt toen hij met Anita naar Thailand ging. Hoe hij precies ontsnapt is tijdens die brand, geen idee.quote:Op maandag 3 december 2007 20:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af.
En ook waarom hij daar ook alweer zat?
Dat heeft wel wat, kijken of Ludo er wat aan kan doen.quote:Op maandag 3 december 2007 20:31 schreef BettyR het volgende:
Die van Lanschot is knettergestoord. Zuster Vincenza x 2.
Er was een grote brand in de gevangenis en zijn celgenoot werd daarin verbrand. Deze celgenoot stond net op het punt om vrij gelaten te worden. Toen heeft Rik zijn identiteit aangenomen, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 3 december 2007 20:12 schreef heaven7 het volgende:
Hoe is Rik uiteindelijk ontsnapt uit die gevangenis in? Thailand ofzo?
Ohja. Ik wist nog wel dat hij was vrijgelaten, maar ik wist niet meer hoe dat kwam.quote:Op maandag 3 december 2007 20:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Er was een grote brand in de gevangenis en zijn celgenoot werd daarin verbrand. Deze celgenoot stond net op het punt om vrij gelaten te worden. Toen heeft Rik zijn identiteit aangenomen, als ik het me goed herinner.
Volgens mij deed hij toen zijn trouwring om de vinger van het verkoolde lichaam van die anderen zodat ze aannamen dat Rik dood was.quote:Op maandag 3 december 2007 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja. Ik wist nog wel dat hij was vrijgelaten, maar ik wist niet meer hoe dat kwam.
en de dokter die erbij was toen Bloemers doodging...quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
En Rik zijn advocaat vanavondAls je het voorstukje gezien hebt.
Oja, daar zeg je wat!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:33 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
en de dokter die erbij was toen Bloemers doodging...
Al weet die dokter dat zelf nog niet..![]()
Vast wel..quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoop wel dat ze die verhaallijn niet wekenlang gaan rekken
Privacy van de verdachtequote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef ggiirrll het volgende:
waarom hebben ze geen bewakingscamera's of microfoontjes in een cel...
ze kan ook binnen een dag 10 jaar ouder worden net als Nina..quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:50 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Privacy van de verdachtealleen in speciale gevallen mag er gefilmd worden. Als er bijvoorbeeld sprake is van verdachten die zelfmoord willen plegen.
Verder had die bewaker het natuurlijk wel in de gaten kunnen hebben, welke rechercheur gaat het nu op zo'n manier over Rik zijn dochtertje hebben. Van mij mag Rikky trouwens wel wat overkomen, die vind ik erg irritant.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef GSMboy het volgende:
Echt, Ik hoop dat Rik Lanschot keihard wat aandoet, sleutels pakt en de cel verlaat, en dat ze na 3 maanden een lijk in die cel tegenkomen.
Want als ik Rik was had ik Lansschot helemaal naar het hiernamaals geschopt.
Inderdaad. Hij is goed bezig om een berekenende sadist te worden. Dat kan nog mooie gebeurtenissen opleveren. Hij kan de volgende Pete Jenssens worden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:21 schreef James1988 het volgende:
Mm, Lanschot mag van mij op zich wel blijven, GTST is de laatste tijd iets te zoetsappig. Een bad guy kan geen kwaad, kennelijk is Lanschot diegene.
En hij beoordeelt dat zo ff in een paar minuten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef ScottTracy het volgende:
En die advocaatDat is te belachelijk voor woorden, een advocaat die zijn eigen cliënt niet gelooft en hem zelfs indirect beschuldigt
Ja wie weet, maar de vraag is dan wel wanneerquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:34 schreef GSMboy het volgende:
Dian komt er wel achter dat Bob een beetje vervelend is. En Dian zorgt er zelf voor dat Bob een lesje krijgt.
Wel de eerste Job danquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:28 schreef roooosje het volgende:
Die advocaat ja
Misschien komt Job wel terug in de verhaallijn, die komt dan zijn pa redden, zoals Rik Job heeft gered
Wauw
Leuk weer een homo in GTST.quote:GTST op zoek naar homosexuele mannen
Met homosexualiteit is er wel ooit wel gesjoemeld in GTST. Morris bijvoorbeeld bleek geregeld op mannen te vallen en ook de geaardheid van Fos is nog niet helemaal bekend. Over enkele weken start er een nieuwe, homosexuele verhaallijn in de soapserie waar Harry Klooster Casting homosexuele mannen voor nodig heeft.
Op de website van het castingbureau wordt tevens vermeldt dat het om scènes van GAY-Night in Teluma gaat. De opnames starten al aanstaande donderdag. Klik hier om naar Harry Klooster Casting te gaan. GoedeTijden
Ik denk dat die schrijvers zichzelf een beetje vast hebben gezet, ik weet nog dat Lanschot Dian er enkele weken geleden van probeerde te overtuigen dat zowel Ludo en Rik niet de stalker waren, volgens mij waren ze ook nog niet van plan hem de stalker te maken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:42 schreef nWo4Life het volgende:
Ik was niet tevreden over de aflevering. Ik keek wel uit naar de verwachte Anita-moet-kiezen-tussen-Rik-of-Dennis-momenten, maar die werden wel erg lang gerekt. Geen verrassende wendingen, schokkende gebeurtenissen of terugkerende personages. Dat was diep triest. Anita en Dennis gaan toch wel snel uit elkaar, dat kan niet anders. Bovendien is de stalker wel een echte anti-climax; dat zagen we mijlenver aankomen. Ik ben teleurgesteld... alweer.
Ja hoor natuurlijk, dan kan hij als ze erachter komen alsnog de cel inquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef GSMboy het volgende:
Echt, Ik hoop dat Rik Lanschot keihard wat aandoet, sleutels pakt en de cel verlaat, en dat ze na 3 maanden een lijk in die cel tegenkomen.
Want als ik Rik was had ik Lansschot helemaal naar het hiernamaals geschopt.
Nee, Singapore.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:54 schreef Madelon03 het volgende:
Viel het jullie ook op dat Anita zei dat Rik in Singapore zat gevangen?Dat was toch Thailand?
Linda Dekker zat gevangen in Thailand en Rik en Anita zijn wel samen naar Thailand geweest om Nanda (vriendin van Anita) daarheen terug te brengen.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:54 schreef Madelon03 het volgende:
Viel het jullie ook op dat Anita zei dat Rik in Singapore zat gevangen?Dat was toch Thailand?
Heb je tevens weer de incest te pakkenquote:Op woensdag 5 december 2007 09:51 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Leuk weer een homo in GTST.
Hopelijk nu niet weer dat halfslachterig gedoe zoals met Morris dat die opeens weer homo is en dat na een poosje weer word vergeten en weer opeens hetero word en natuurlijk Laura die even Lesbo was. Hopelijk een nieuwe vaste cast die van begin homo is en ook blijft.
Of anders moeten Jef en Robert maar homo worden en een verhouding krijgen![]()
![]()
Inderdaad, die idioten daar verdienen eigenlijk echt helemaal geen kijkers.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat die schrijvers zichzelf een beetje vast hebben gezet, ik weet nog dat Lanschot Dian er enkele weken geleden van probeerde te overtuigen dat zowel Ludo en Rik niet de stalker waren, volgens mij waren ze ook nog niet van plan hem de stalker te maken.
Naarmate het voortduurde zagen ze geen oplossing voor de verhaallijn dus besloten ze maar de makkelijke weg te kiezen, driemaal jammer, dit was een van de weinige verhaallijnen met potentieel.
Dan flikken ze ons dat kunstje met Dennis en Anita nog eens, afgrijselijk, eigenlijk zou ik nu gewoon moeten afhaken, het lijkt net of ze kijkers willen verliezen
Met die acteur hadden ze toch problemen op de set? Dan zallie ook wel niet terugkomen!quote:
Wat is er met fos dan? Hij valt wel op ouwe wijven maar hij is toch wel gewoon hetro??quote:GTST op zoek naar homosexuele mannen
Met homosexualiteit is er wel ooit wel gesjoemeld in GTST. Morris bijvoorbeeld bleek geregeld op mannen te vallen en ook de geaardheid van Fos is nog niet helemaal bekend. Over enkele weken start er een nieuwe, homosexuele verhaallijn in de soapserie waar Harry Klooster Casting homosexuele mannen voor nodig heeft.
Op de website van het castingbureau wordt tevens vermeldt dat het om scènes van GAY-Night in Teluma gaat. De opnames starten al aanstaande donderdag. Klik hier om naar Harry Klooster Casting te gaan. GoedeTijden
op zn minst dus 3... anders kunnen ze niet vreemdgaan!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:51 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Leuk weer een homo in GTST.
Hopelijk nu niet weer dat halfslachterig gedoe zoals met Morris dat die opeens weer homo is en dat na een poosje weer word vergeten en weer opeens hetero word en natuurlijk Laura die even Lesbo was. Hopelijk een nieuwe vaste cast die van begin homo is en ook blijft.
Of anders moeten Jef en Robert maar homo worden en een verhouding krijgen![]()
![]()
Rik word wel homo als die in de bak zitquote:Op woensdag 5 december 2007 21:23 schreef roooosje het volgende:
Misschien kan Dennis wel homo worden.
Nathalie, de (inmiddels overleden) ex van Rik en de moeder van Job!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:08 schreef Canisfire het volgende:
* Anita komt erachter dat Nathalie de ex-vrouw was van Bob en besluit af te reizen naar Nathalie`s vader om hem te vragen naar de relatie tussen Bob en Nathalie. Naderhand heeft Anita erg veel spijt van haar impulsieve actie..
Nathalie als in dat meisje waar van anita aids heeft gekregen?
Skylar & Vikky??quote:Op donderdag 6 december 2007 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik wil 2 vrouwen die zich op die manier tot elkaar aangetrokken voelen in gtst, en geen Laura/Tessel vrouwen, maar gewoon wat jonger. Dat homo gedoe is zo ongelooflijk irritant (vind ik dan)
Goh orgineel Victoria Koblenko speelde een pot en heeft relatie gehad met verschillende dames.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:00 schreef mirelia het volgende:
[..]
Skylar & Vikky??
Dat had lekker geweest
Ik maak me drukker om hoe ze dit weer gaan aanpakken. Ik erger me wel als het alweer zo'n hele uit-de-kast-komen-verhaallijn is. Als ze zo graag een homo of lesbiënne in de serie willen, gooi die dan erin, maar zonder teveel gezeik om diens geaardheid. Dat hebben we nu wel vaker gezien en dat waren nou niet zulke geweldige verhaallijnen (denk aan Morris...).quote:Op donderdag 6 december 2007 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik wil 2 vrouwen die zich op die manier tot elkaar aangetrokken voelen in gtst, en geen Laura/Tessel vrouwen, maar gewoon wat jonger. Dat homo gedoe is zo ongelooflijk irritant (vind ik dan)
De soap is zichzelf gewoon moe, eigenlijk zouden ze de stekker eruit moeten trekken, het is dat ik verslaafd ben, ander zou ik allang zijn gestoptquote:Op donderdag 6 december 2007 22:13 schreef nWo4Life het volgende:
Verder was er vandaag weer weinig te zien. Dat Sjors en Nick wat met elkaar gaan krijgen is nu ook zo duidelijk als het maar kan. Veel fouter kan het niet meer worden, denk ik....
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De soap is zichzelf gewoon moe, eigenlijk zouden ze de stekker eruit moeten trekken, het is dat ik verslaafd ben, ander zou ik allang zijn gestopt
dat is al een tijdje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:57 schreef suus21 het volgende:
en nog niet online en sinds wanneer komt de herhaling niet meer om 12:00..........?
Goh handig.quote:De aflevering van donderdag 6 december is pas maandag beschikbaar.
Thnxquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef Perico het volgende:
Samenvatting? Charlie betaalde 120 euro aan Dorothea voor een vage waarheidssessie... Jack wilde Bing meteen eruit werpen, maar Sambo hield voet bij stuk en wilde zeker nog 2 maanden blijven werken... Jack werd op het eind soft en zei dat hij zijn frustraties niet op Bing moet afreageren.
Nina heeft Ludo bewogen om een nieuwe afspraak te maken met de meneer waarmee de afspraak eerst misliep, Janine brengt het dure beeldje terug... Sjors heeft de scheidingspapieren ondertekend en uitgehuild met Janine een beetje, met een enorm laag uitgesneden decolleté.
Lorena deed eerst weer erg bot na weer een kado te hebben gekregen, daarna was ze wel begripvol naar Nick toe, ging weer over Valentijn.
Voor de verdere rest weet ik het niet meer, Charlie zegt op het eind tegen Jack dat ze de waarheid aan iedereen wil vertellen en Jack zegt dat ze knettergek is geworden.
Geen idee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:29 schreef alors het volgende:
En waarom maandag pas? Heeft iemand em per ongeluk mee naar huis genomen ofzo?
Die is wel gay overigens.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Canisfire het volgende:
maar toch waarom Fos!.
Neem dan een nieuw personage...
Die kerel die op de bruiloft speelde is toch een nieuw personage ?
Ja en altijd ook maar 1 donkerkleurige familie.. vink ook belachelijk..quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:32 schreef alors het volgende:
Hehe die Bob had wel een freaky blik in zn ogen![]()
En homo's in gtst vind ik prima, maar ze doen het altijd zo dat ze een tijdje homo zijn en daarna bi. Nog nooit iemand die echt homoseksueel was. Beetje jammer is dat wel dan.
Alsof er zoveel families zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:37 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ja en altijd ook maar 1 donkerkleurige familie.. vink ook belachelijk..
Robert had het een keer met een donkere vrouw kunnen doen... daar komt altijd een kind uit voort!quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Robert had het een keer met een donkere vrouw kunnen doen... daar komt altijd een kind uit voort!
Nog iemand om Alberts te noemen..quote:
Heb je een hekel aan alle Albertsen? Ik eigenlijk aan Dennis, Noud en Milan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:50 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Nog iemand om Alberts te noemen..
o nee hoor.. ik vind het prima.. hoe slecht het verhaal ook is, ik kijk wel.. ik kijk al 15 jaar...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan alle Albertsen? Ik eigenlijk aan Dennis, Noud en Milan.
Die oudjes zijn wel ok.Dian gaat ook nog wel.
Van zowel Gijs en Daniel zijn de ouders weleens in beeld geweest, bij Daniel heeft zijn moeder vooral nog een vrije lange rol gehad, het werden echter nooit vaste personages.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:56 schreef Canisfire het volgende:
Ik mis personages zonder een familie band,.
Vroeger had je Mathilde, Gijs , Daniel... (de aller eerste denk ik ) gewoon los staande personages.
Die van Donderdag komt maandag online.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:35 schreef James1988 het volgende:
WTF... de versie die online staat heeft geen geluid. En gisteren staat nog steeds niet online
ze kwamen elkaar voor huis op straat tegen... ze zag hem naar buiten komen..quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:07 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Die van Donderdag komt maandag online.
En ik viel gisteren in slaap tijdens GTST, dus heb alle van de reklame tot aan 20:24 gemist.
En dan nog dat ze nu een Karaoke-versie van GTST online hebben staan.
Naja, wie woont er tegenover Dian? Bob zeker? En hoe kwam DIan erachter?
het huis (het woonkamer decor) is wel mooi.. maar zou beter staan in een vila, die beelden van de woonwijk buiten.. vonk zo gewoon.. niet iets voor een steenrijke bitch, dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:52 schreef Otmed het volgende:
Ik vind het huis wel tof.
Ik zei ook al zoiets.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waarom wist ik nu al 2 weken geleden dat dit zou gebeuren met Dian en Bob?
quote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee joh, hij gaat haar eerst neuken en dan komt ze erachter.Ofzo.
![]()
Geen idee, maar het is wel een goed idee.quote:
nee, wanneer ze dat doen krijgen we geheid ook van die terug blikken te zien van de verkrachtingquote:Op zondag 9 december 2007 10:08 schreef Dizer het volgende:
Wanneer gaan Sjors en Nick neuken? Dat wil ik eens zien gebeuren!!!
Misschien met de kerstaflevering! Een jubileum of zo.
Ja gaaf!quote:Op zondag 9 december 2007 19:29 schreef fresta het volgende:
[..]
nee, wanneer ze dat doen krijgen we geheid ook van die terug blikken te zien van de verkrachting
jij bent sick.. wat is daar nou gaaf aan!quote:
Nou, dat hele verhaallijn. Dat ze dan wat met elkaar gaan doen en dat ze dat laten zien dat ze vroeger door hem verkracht werd. Wat is daar zo ziek aan. Als ik ziek ben, dan is al dat hele verhaalllijn de vorige keer van de verkrachting ziek.quote:Op zondag 9 december 2007 20:09 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
jij bent sick.. wat is daar nou gaaf aan!![]()
DAT hele verhaallijn?quote:Op zondag 9 december 2007 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, dat hele verhaallijn. Dat ze dan wat met elkaar gaan doen en dat ze dat laten zien dat ze vroeger door hem verkracht werd. Wat is daar zo ziek aan. Als ik ziek ben, dan is al dat hele verhaalllijn de vorige keer van de verkrachting ziek.
Goh, jij herkent ook een buitenlander van verafquote:Op zondag 9 december 2007 21:42 schreef mirelia het volgende:
[..]
DAT hele verhaallijn?
Zowiezo wel heel veel keer dat in die eerste zin zeg
[/muggeziftmodus]
De verhaallijn is niet ziek... het is ziek dat je graag beelden van een verkrachting terugziet.. dat is het enige waar ik commentaar op had.. niet op de verhaallijn..quote:Op zondag 9 december 2007 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, dat hele verhaallijn. Dat ze dan wat met elkaar gaan doen en dat ze dat laten zien dat ze vroeger door hem verkracht werd. Wat is daar zo ziek aan. Als ik ziek ben, dan is al dat hele verhaalllijn de vorige keer van de verkrachting ziek.
Als de kijkers het niet fijn vonden om naar te kijken, had de SP of de Christen Uni vast wel bezwaar gemaakt omdat het ziekelijk is om een verkrachting op TV te laten zien. En tevens op alle andere netten, films en series...
Hehe, neem het niet te serieus joh. Het is maar een soap.quote:Op maandag 10 december 2007 16:23 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
De verhaallijn is niet ziek... het is ziek dat je graag beelden van een verkrachting terugziet.. dat is het enige waar ik commentaar op had.. niet op de verhaallijn..
just....shut upquote:Op maandag 10 december 2007 19:56 schreef ggiirrll het volgende:
De soap neem ik niet serieus, maar het onderwerp wel...
het was beeldmateriaal zonder geluid, trouwens die aflevering van zaterdg was volgens mij ook saaiquote:Op maandag 10 december 2007 19:22 schreef heaven7 het volgende:
Potverdrie waar is de utizending van vrijdag!!!Ik denk ga ff kijken voor de nieuwe begint
Aflevering van zaterdag?quote:Op maandag 10 december 2007 23:36 schreef janimie het volgende:
[..]
het was beeldmateriaal zonder geluid, trouwens die aflevering van zaterdg was volgens mij ook saai
Klopt, maar die heeft ie al best lang. Ik zag laatst beelden uit seizoen 10 en daar zie je al duidelijk die plek. Op tv is daar inderdaad bijna nooit iets van te zien.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Net Erik de Vogel en Caroline de Bruijn gezien bij Boulevard, die Erik heeft gewoon een kale plek op zijn achterhoofd, vanaf die hoek filmen ze hem natuurlijk nooit in gtst
ik zat net de vooruitzichten voor volgende week te bekijken, maar dat zag er toch wel weer hoopgevend uit.quote:Op maandag 10 december 2007 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een gruwelijk saaie aflevering zeg, gezeik over Charlie, gedoe met Rik voor de rest helemaal niks anders.
Ze zitten echt uit te testen hoe diep ze kunnen zinken
Nu moet Nick haar nog even strikken als moeder van zijn kind en dan zit Jack klemquote:
Geweldig!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu moet Nick haar nog even strikken als moeder van zijn kind en dan zit Jack klem
Ook dit zagen we nu wel aankomen. Waarom hebben ze deze hele verhaallijn ook zo gemaakt dat Lorena al voorspelde wat er zou gaan gebeuren? Ze hadden dit beter helemaal uit het niets kunnen laten gebeuren. Bovendien is het belachelijk en nog enigszins smakeloos ook. Welke vrouw die verkracht is gaat een tijdje later met haar verkrachter staan zoenen? Beetje triest dit....quote:
Het is MEERDIJK...quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ook dit zagen we nu wel aankomen. Waarom hebben ze deze hele verhaallijn ook zo gemaakt dat Lorena al voorspelde wat er zou gaan gebeuren? Ze hadden dit beter helemaal uit het niets kunnen laten gebeuren. Bovendien is het belachelijk en nog enigszins smakeloos ook. Welke vrouw die verkracht is gaat een tijdje later met haar verkrachter staan zoenen? Beetje triest dit....
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:30 schreef GSMboy het volgende:
Hoelang moeten Dennis en Anita nog in dat hok van Laura logeren?
Wat voor een hopeloze asbest-verwijderings-bedrijf zit er wel niet in Meerdijk? Als ik asbest in mijn huis vind kan ik er na 4 weken hoogstens wel weer in hoor.
quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:44 schreef Frey het volgende:
omdat Robert er binnenkort weer tijdelijk uit gaat
Inderdaad, en daar moeten veel spannendere zaken gebeuren. Waar blijven die slechteriken? Het is zo oersaai dat we zulke slechte verhaallijnen voorgeserveerd krijgen. Lees maar eens wat er in seizoen drie allemaal gebeurde. Daar ging het van aanslagen tot ontvoeringen en van chantage tot psychopaten. Dat is pas MEERDIJK.quote:
vindt ik ook maar vergeet niet dat Sjors z'n bal erafgeschoten heeft als reactie op wat haar is overkomen , dus ze staan KIET ... alleen het blijft wel een onnatuurlijk move na 2 jaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Bovendien is het belachelijk en nog enigszins smakeloos ook. Welke vrouw die verkracht is gaat een tijdje later met haar verkrachter staan zoenen? Beetje triest dit....
of dat ze wat met bing begintquote:Op woensdag 12 december 2007 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoop wel dat lorena nu doordraait en lekker evil gaat doen
Dan zie jij het anders dan het gros van de mensen ben ik bang.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef Canisfire het volgende:
ongeloofelijk is het wel...
Die gekke trien heeft die kerel van zijn mannelijkheid beroofd....
toch heel vreemd dat hij dan iets met haar wil toch...
Iedereen zit maar te zeuren dat het ongeloofelijk is dat ze iets doet met haar verkrachter maar ik zie het van af de andere kant.
Ja maar jij bent verliefd op Nick, das heel iets andersquote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef Canisfire het volgende:
Iedereen zit maar te zeuren dat het ongeloofelijk is dat ze iets doet met haar verkrachter maar ik zie het van af de andere kant.
dat is toch niet moeiijk ? 'Bobbie' is de stalkert en daar mag ze niet achterkomen anders loopt het niet goed voor haar af.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar jij bent verliefd op Nick, das heel iets anders.
Maar goed, wat verzwijgt Rick nou voor Anita???
Ik ga er ook eens goed voor zitten.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:49 schreef Dizer het volgende:
Ik ga vandaag (als ik niet gebeld word of zo) een hele aflevering kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt gezellig tussen Dian en Bob![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:08 schreef GSMboy het volgende:dat klinkt wel heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt gezellig tussen Dian en Bob![]()
dat was echt zo overduidelijk een popquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:53 schreef James1988 het volgende:
De scene dat Nick Sjors zag rondlopen met wat zijn kind zou zijn vond ik ook wel mooi...
Johquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:22 schreef janimie het volgende:
[..]
dat was echt zo overduidelijk een pop
Ik kijk altijd online, en zit dan ook altijd andere dingen te doen. Behalve als Ludo komt ja, dan kijk ik echt welquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef suus21 het volgende:
ik zap steeds weg als het over die lovetree gaat en over vicky![]()
ja dan blijft er nog weinig over om te kijken..maar Ludo maakt altijd alles goed
Ik ben benieuwd naar "Dorrie"'s reactie op wat Jef zei: "Je zit in een of andere sekte!"quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:22 schreef Frey het volgende:
Hopelijk is die Lovetree inderdaad een levensgevaarlijke sekte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:09 schreef NrSiX het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Pretentieus geneuzel.
Dacht ik ook direct aan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:30 schreef heaven7 het volgende:
Oh jee, Janine Sofia (hoe heet ze ookweer?) gedoe
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:09 schreef NrSiX het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en bovendien, degene die schoot was Charlie, Sjors had dat spijkergeval alleen weggemieterd, en Nick en Charlie zijn daarna ook nog diverse malen bij elkaar geweest.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef Canisfire het volgende:
Iedereen zit maar te zeuren dat het ongeloofelijk is dat ze iets doet met haar verkrachter maar ik zie het van af de andere kant.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar jij bent verliefd op Nick, das heel iets anders.
Een heer met stijl![]()
Ik vind die Bob wel iets weghebben van die gestoorde ex van Jane Dekker die werd gespeeld door Paul Gieske (de broer van Wilbert inderdaad) uit seizoen 1....Een heer met stijl![]()
De actrice die Nina speelt had een tijd lang hele erge wallen onder d'r ogen. Erg sneu voor zo'n jong meisje.
Toen ze na de zomerstop weer terug is zijn we opeens weg. Of ze heeft eens goed uitgerust of ze heeft een andere visagist.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!![]()
Die Natalie is natuurlijk de moeder van Job en dat jeugdvriendinnetje van Rik, dat is de reden dat Landschot tegen Rik is
Een heer met stijl![]()
Dat werd hier eerder ook al opgemerkt, ik denk het idd ook ja.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die Natalie is natuurlijk de moeder van Job en dat jeugdvriendinnetje van Rik, dat is de reden dat Landschot tegen Rik isknow'm sayin?
word? word.![]()
zou het niet gewoon toeval kunnen zijn? gewoon handig omdat rik de enige vriend van dian is? de rest van meerdijk heeft alleen maar de pest aan haar.![]()
nou iddquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou de ontdekking van Anita & Dennis geeft het verhaal toch wel weer een speciale wending, vandaar ook mijn bovenstaande post
![]()
ja want rik was immers eerst niet de enige verdachte.. door het gedoe met het masker en ludo... en uiteindelijk is het richting rik doorgeslagen..quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:47 schreef lady-wrb het volgende:
zou het niet gewoon toeval kunnen zijn? gewoon handig omdat rik de enige vriend van dian is? de rest van meerdijk heeft alleen maar de pest aan haar.
Denk jij wat ik denk? Wil je het mij dan ff vertellen.. ik ben er met mijn gedachten niet bij..![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 00:14 schreef Frey het volgende:
http://www.elfyourself.com/?id=1466774187
Een heer met stijl![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 00:14 schreef Frey het volgende:
http://www.elfyourself.com/?id=1466774187
hoe krijg je dr nou vier naast elkaar![]()
![]()
Of juist iets heel goedsquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef NrSiX het volgende:
idd.. actie in de keet, ludo mag wel weer wat fout doenDian redden ofzo
Pretentieus geneuzel.![]()
Inderdaad, gewoon Ludo de heldquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:17 schreef roooosje het volgende:
[..]
Of juist iets heel goedsDian redden ofzo
Een heer met stijl![]()
Ludo ís een heldquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon Ludo de held![]()
![]()
Wat jullie niet snappen is dat als Ludo weer slecht wordt iedereen zich helemaal tegen hem keert, Nina, Janine, Nick, ik vind Ludo juist ook wel leuk als familieman. Iemand tegen we de mensen uit Meerdijk opkijken. Ik vind zoals ze dat nu gedaan hebben met Landschot wel goed, gewoon een slechterik onafhankelijk van Ludoquote:
Een heer met stijl![]()
Dat is wel waar, maar dan moet er een goede vervanger komen.. bob is over een tijdje weer van het toneel af denk ik..Zo niet.. dan toch!![]()
Niet helemaal, hij heeft die detective van Ludo toch vermoord? Vind het sowieso erg raar dat Ludo daar niks meer mee doet verder. Hij is dood (na jarenlang 'trouwe dienst') en hij laat het er verder bij zitten. Vind ik niet echt bij het karakter Ludo passen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat jullie niet snappen is dat als Ludo weer slecht wordt iedereen zich helemaal tegen hem keert, Nina, Janine, Nick, ik vind Ludo juist ook wel leuk als familieman. Iemand tegen we de mensen uit Meerdijk opkijken. Ik vind zoals ze dat nu gedaan hebben met Landschot wel goed, gewoon een slechterik onafhankelijk van LudoConformists will be cast away by the tide of history![]()
Dat ben ik met je eens. Naast een kleine woede-uitbarsting tegenover Dian heeft hij helemaal niets gedaan, past totaal niet bij Ludo.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Niet helemaal, hij heeft die detective van Ludo toch vermoord? Vind het sowieso erg raar dat Ludo daar niks meer mee doet verder. Hij is dood (na jarenlang 'trouwe dienst') en hij laat het er verder bij zitten. Vind ik niet echt bij het karakter Ludo passen.
Ludo is te soft geworden.![]()
Met onafhankelijk bedoel ik dat het niet in opdracht van Ludo is.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Niet helemaal, hij heeft die detective van Ludo toch vermoord? Vind het sowieso erg raar dat Ludo daar niks meer mee doet verder. Hij is dood (na jarenlang 'trouwe dienst') en hij laat het er verder bij zitten. Vind ik niet echt bij het karakter Ludo passen.
Ja vroeger zou hij wraak nemen, leuk en aardig, maar het gevolg: zijn halve familie tegen hem, heel Meerdijk tegen hem, hij is falliet, blind of invalide voor een hele tijd. Dat soort periodes vond ik altijd vreselijk stom .![]()
Nu is hij tenminste gewoon normaal met behoudt van macht en autoriteit
Een heer met stijl![]()
Een beetje zoals Herman Hogendoorn of Onno P. Wassenaar, die kwamen ook overal mee weg, terwijl ze behoorlijk slecht waren. Anders dan Martine Hafkamp en Frits van Houten, die martelingen, bedreigingen, gevangenis en de dood hebben gekregen als wraak voor hun slechte plannetjes. Ludo moet nu ook wat meer op de achtergrond gaan optreden als slechterik, dan blijft hij ook buiten schot bij wraakacties. Ik vind dat mensen als Jack en Nick nu aan de beurt zijn om de nieuwe slechteriken te worden. Ieder op een eigen manier.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Met onafhankelijk bedoel ik dat het niet in opdracht van Ludo is.
Ja vroeger zou hij wraak nemen, leuk en aardig, maar het gevolg: zijn halve familie tegen hem, heel Meerdijk tegen hem, hij is falliet, blind of invalide voor een hele tijd. Dat soort periodes vond ik altijd vreselijk stom .![]()
Nu is hij tenminste gewoon normaal met behoudt van macht en autoriteit"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"![]()
gisteravond niets bijzonders gebeurd? heb het niet kunnen zien, en kan het nu niet terugkijken
Zo niet.. dan toch!![]()
HELEMAAAAAAAAAAAAAL NIKSquote:Op donderdag 20 december 2007 14:03 schreef NrSiX het volgende:
gisteravond niets bijzonders gebeurd? heb het niet kunnen zien, en kan het nu niet terugkijken.
Ze hadden netzo goed een aflevering kunnen overslaan!!! Echt
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Beetje ruzie tussen Nina en Milan, een Noud die het toch niet tegen Fos durfde te vertellen, Fos die z'n kans probeert te slaan en Vicky zoent. That's about it.
O, en ruzie tussen Nick en Lorena die zo weer bijgelegd was...![]()
Vicky is wel een lekkerding trouwens wanneer krijgen personages van die leeftijd ook weer eens een echte verhaalijn ik bedoel. Toen kim er net inzat ging het ook niet over wel of niet zingen in een musical maar over incest, kanker, en huwelijken, Nu gaat het bij Fos Noud en Nina alleen maar over liefde dit liefde dat.
ik zit toch niet naar saved by the bell the kijken..Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !![]()
nou echt wel, dr gebeurde totaal niks. wat was dat zonde van mijn half uurquote:Op donderdag 20 december 2007 14:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
HELEMAAAAAAAAAAAAAL NIKS.
Ze hadden netzo goed een aflevering kunnen overslaan!!! Echt
ik hoop dat er vanavond meer gebeurt. (nou is minder dan gisteren ook bijna niet mogelijk )![]()
Ben ik volledig met je eens. Ze hadden Noud toen hij nog zo'n schoffie was in problemen moeten laten komen met drugdealers en ontvoerders of dergelijke. Ook die Vicky was een meid met pit, maar is nu net zo'n doos als al die andere jongedames. Dat hele verliefdheidsgedoe is echt vreselijk om aan te zien.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:52 schreef Canisfire het volgende:
Vicky is wel een lekkerding trouwens wanneer krijgen personages van die leeftijd ook weer eens een echte verhaalijn ik bedoel. Toen kim er net inzat ging het ook niet over wel of niet zingen in een musical maar over incest, kanker, en huwelijken, Nu gaat het bij Fos Noud en Nina alleen maar over liefde dit liefde dat.
ik zit toch niet naar saved by the bell the kijken..
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"![]()
Eerder een inspiratiedepressie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
ze zitten echt in een inspiratiedip he?tvp!![]()
Ik word zwaar gestooord door Fos, iedere aflevering zit hij nu elke zin die iemand wil zeggen af te maken. Als er iets is dat irritant is, is het dat wel.
Dus stap ik op hem af en wil ik zegg...
Fos: "Ja, wat leuk dat je op me afstapt. Wat fijn, een fan. Hier een handtekening. Wilde je iets vragen? Je wilt vast vragen of ik Vicki een lekker ding vind. Het antwoord is JA."![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:43 schreef Perico het volgende:
Ik word zwaar gestooord door Fos, iedere aflevering zit hij nu elke zin die iemand wil zeggen af te maken. Als er iets is dat irritant is, is het dat wel.
Dus stap ik op hem af en wil ik zegg...
Fos: "Ja, wat leuk dat je op me afstapt. Wat fijn, een fan. Hier een handtekening. Wilde je iets vragen? Je wilt vast vragen of ik Vicki een lekker ding vind. Het antwoord is JA."
Pretentieus geneuzel.![]()
t was weer helemaal naadje vanavond.
wat speelt die bewaker met die grote tanden toch ergerlijk hopeloos zeg.
als rik m niet op zijn bek had geramd, had ik t graag gedaan. wat een draak van een 'acteur' zeg![]()
Haha die preview met JJ
Ik vind Bob trouwens echt freaky man, hij is goed![]()
En de 4 corrupte agenten die Nederland telt, zitten allemaal toevallig in Meerdijk
know'm sayin?
word? word.![]()
irritant ook al vind ik Rik wel steeds beter nu hij niet meer zo achter Anita aanloopt.
Verder een zaad aflevering met gelukkig een goed momentje waar Jack die rekening verscheurdeMijn Snape wat doe je !
Toen ik gisteren in de preview zag dat Jack die rekening verscheurde begon ik te applaudiseren. Jammergenoeg kwam hij er later weer op terug. Dat zou de echte Jack dus niet doen.
Op zich vind ik Lovetree wel interessant, als ze meer nadruk leggen op het sekte-gedoe, erg mooi dat Laura probeert Doortje te waarschuwen. Het hele gezemel eromheen - zeker van Charlie - mogen ze nu wel weglaten vind ik. Wat boeit het nou dat Charlie lid wil worden? Ze is toch al een labiel persoon...
Vond de aflevering op zich wel te doen, maar jammer dat die bewaker zo snel z'n portofoon te pakken had, dat Rik hem niet meer aandeed. Wat een eikel zeg
Net zo'n creep als die Bob...![]()
Charlies was, is en blijft afgrijselijk, verder gebeurde er vanavond letterlijk niks, behalve wat zinloos heen en weer gepraat.Een heer met stijl![]()
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/jan.xml
dus eigenlijk is Rik nog voortvluchtig dan toch ?Mijn Snape wat doe je !
o bedoel je het zoquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:02 schreef Canisfire het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/jan.xml
dus eigenlijk is Rik nog voortvluchtig dan toch ?
ik dacht al: hij zit toch in de isolatie nu?
ja als je het zo bekijkt, istie gewoon voortvluchtig. maar kennelijk hebben ze hem in singapore nog niet gemist.
hoewel...... hij had toch van identiteit geruild? dan zoeken ze toch in singapore naar jan eerdmans?![]()
Maar wat ik dan niet snap.. Heeft een bob of een ander bij de Meerdijkse politie dat dan niet door?
Bob zou hem gewoon terug naar Singapore kunnen sturen..Mijn Snape wat doe je !
Rik is dood verklaard is Singapore, dus zoeken ze hem niet meer. En Jan is vrij dus die zoeken ze ook niet.know'm sayin?
word? word.![]()
Rik heeft in Singapore de identiteit van Jan Eerdmas aangenomen die ineens gratie kreeg, de echte verbrandde Jan Eerdmans werd als Rik de Jong opgegeven. Zoals Alors zegquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:49 schreef lady-wrb het volgende:
hoewel...... hij had toch van identiteit geruild? dan zoeken ze toch in singapore naar jan eerdmans?
Maar ik betwijfel of ze dat in Singapore zouden merken, volgens mij beseffen ze daar ook wel dat Rik de Jong een veel voorkomende naam is in Nederland.
Een heer met stijl![]()
Idd een erg saaie aflevering.. dat bob zo evil is is het enige leuke op dit moment.Zo niet.. dan toch!![]()
Ik vond de aflevering van vrijdag niet zo slecht. Er zat weer wat meer spanning in, zoals Laura die vreest voor de sekte, Rik die in de problemen kwam en de boosaardigheid van Lanschot. Ik ben altijd dol op zulke cliffhangers, waar slechteriken een boosaardige blik in de camera werpen; dat hebben we al veel te lang moeten missen. Dat hondje op zijn schoot maakte het helemaal af.
Verder gebeurde er niet zo heel veel spannends, maar ik ben niet geheel ontevreden."Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"![]()
vond het wel grappig dat ze deze week weer wat herinneringen aan het ophalen waren..
laura en haar sekte...
anita die over hedwig begon die de loterij had gewonnen...
Rik die droomt over anita in combinatie met zn zoon job...
normaal hoor je ze nooit meer over wat er int verleden gebeurd is en al helemaal niet over mensen die uit de serie zijn.. Dit is een stuk realistischer! Ik vind het vooral zo raar dat al die kinderen die naar het buitenland verhuizen nooit even naar huis bellen.. of een kaartje sturen..
Denk jij wat ik denk? Wil je het mij dan ff vertellen.. ik ben er met mijn gedachten niet bij..![]()
Ja zo achterlijk helemaal als er iemand dood gaat.
Ik weet nog wel toen Simon dood ging en Linda niet eens even langskwam.
Dat vind ik echt zwaar idioot. En waar was Stefano toen Ludo zogenaamt dood was ?
Acteurs kunnen best wel voor 1 keer terug komen heeft George Cloony toen ook gedaan bij E.RMijn Snape wat doe je !
Ludo en Janine hadden Stefano van het 'masterplan' ingelicht. Vandaar dat Stefano niet terugkwam uit New Yorkquote:Op zondag 23 december 2007 15:02 schreef Canisfire het volgende:
Dat vind ik echt zwaar idioot. En waar was Stefano toen Ludo zogenaamt dood was ?![]()
wat een schijtkind die JJ
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."![]()
Ja idd, ook die Wiet bv, die laten ze lekker wegrotten in die inrichtingquote:Op zondag 23 december 2007 14:16 schreef ggiirrll het volgende:
vond het wel grappig dat ze deze week weer wat herinneringen aan het ophalen waren..
laura en haar sekte...
anita die over hedwig begon die de loterij had gewonnen...
Rik die droomt over anita in combinatie met zn zoon job...
normaal hoor je ze nooit meer over wat er int verleden gebeurd is en al helemaal niet over mensen die uit de serie zijn.. Dit is een stuk realistischer! Ik vind het vooral zo raar dat al die kinderen die naar het buitenland verhuizen nooit even naar huis bellen.. of een kaartje sturen..![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
ja nou je het zegt......quote:Op zondag 23 december 2007 23:16 schreef Otmed het volgende:
Ook dom dat je niks meer hoort over dat asbest.
maar dat was toch ook het huis van janine?
als anita daar nu niet woont, waarom zit janine dan in teluma? dat asbest zal toch ooit wel eens opgeruimd zijn. het zat toch alleen maar op zolder ofzo?![]()
Janine ging bij Ludo wonen en Dennis en Anita in wat eerst Janines huis was. Later ging Janine weer weg bij Ludo en verhuisde naar Teluma.quote:Op maandag 24 december 2007 08:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja nou je het zegt......
maar dat was toch ook het huis van janine?
als anita daar nu niet woont, waarom zit janine dan in teluma? dat asbest zal toch ooit wel eens opgeruimd zijn. het zat toch alleen maar op zolder ofzo?
Volgens mij zat het idd alleen maar op zolder. Raar hoor.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Jep, alleen op zolder.quote:Op maandag 24 december 2007 08:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Janine ging bij Ludo wonen en Dennis en Anita in wat eerst Janines huis was. Later ging Janine weer weg bij Ludo en verhuisde naar Teluma.
Volgens mij zat het idd alleen maar op zolder. Raar hoor.
En ik las toevallig nog dat iemand op gtst-courant zei dat het nieuwe huis van Dian hetzelfde decor is als het oude huis van Anita en Dennis. Nou ik heb even goed gekeken en het lijkt er op zich wel op. Bijvoorbeeld die grote 'deur' naar de gang lijkt precies op die van dat asbesthuis.
Al betwijfel ik wel of het serieus hetzelfde decor is.
Volgens mij zijn ze heel die asbestverhaallijn vergeten en komen ze er gewoon nooit meer op terug of zo.
tvp!![]()
Ik hoop dat Bob Lansschot binnenkort keihard de serie uit klapt en zelf to hell gaat...
Hij wordt nu echt vervelend...
Als ik Rik was had ik meteen mijn vingers in zijn oog geprikt. Kalmeert hem een beetje en hij zal zichzelf wel verlinken.>:). En tja, op de camerabeelden in zijn cel zal je wel totaaloverzicht hebben, en staat lansschot met zijn papiertje te wapperen wat dreigend overkomt en daara spontaan verscheurt...
Mooi, dat staat op de beelden, lansschot wordt door politie als verdachtte gezien en verhaal afgelopen.
Waarom wordt ik geen scriptschrijver?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaat er dan nu met Dian gebeuren?![]()
Tsja. Het in elkaar zetten van een soapverhaal zal zo moeilijk niet zijn. Blijkbaar zijn de schrijvers er gewoon niet zo goed in.quote:Op maandag 24 december 2007 20:41 schreef GSMboy het volgende:
Ik hoop dat Bob Lansschot binnenkort keihard de serie uit klapt en zelf to hell gaat...
Hij wordt nu echt vervelend...
Als ik Rik was had ik meteen mijn vingers in zijn oog geprikt. Kalmeert hem een beetje en hij zal zichzelf wel verlinken.>:). En tja, op de camerabeelden in zijn cel zal je wel totaaloverzicht hebben, en staat lansschot met zijn papiertje te wapperen wat dreigend overkomt en daara spontaan verscheurt...
Mooi, dat staat op de beelden, lansschot wordt door politie als verdachtte gezien en verhaal afgelopen.
Waarom wordt ik geen scriptschrijver?
Ik heb vaak echt gewoon het idee dat ik het zelf veel beter had kunnen verzinnen, maar ach.tvp!![]()
ik heb weer een beetje hoop dat de spanning weer een beetje terugkomt.
tot nu toe is het maar slapjes, maar vandaag leek op een verbetering![]()
![]()
Vandaag voor kerst het GTST jubileumboek gekregen van 12,5 jaar GTST. Er staat echt veel in. Leuke foto's, wat er allemaal gebeurde en stukjes van en over de acteurs
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: