en de dokter die erbij was toen Bloemers doodging...quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
En Rik zijn advocaat vanavondAls je het voorstukje gezien hebt.
Oja, daar zeg je wat!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:33 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
en de dokter die erbij was toen Bloemers doodging...
Al weet die dokter dat zelf nog niet..![]()
Vast wel..quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoop wel dat ze die verhaallijn niet wekenlang gaan rekken
Privacy van de verdachtequote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef ggiirrll het volgende:
waarom hebben ze geen bewakingscamera's of microfoontjes in een cel...
ze kan ook binnen een dag 10 jaar ouder worden net als Nina..quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:50 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Privacy van de verdachtealleen in speciale gevallen mag er gefilmd worden. Als er bijvoorbeeld sprake is van verdachten die zelfmoord willen plegen.
Verder had die bewaker het natuurlijk wel in de gaten kunnen hebben, welke rechercheur gaat het nu op zo'n manier over Rik zijn dochtertje hebben. Van mij mag Rikky trouwens wel wat overkomen, die vind ik erg irritant.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef GSMboy het volgende:
Echt, Ik hoop dat Rik Lanschot keihard wat aandoet, sleutels pakt en de cel verlaat, en dat ze na 3 maanden een lijk in die cel tegenkomen.
Want als ik Rik was had ik Lansschot helemaal naar het hiernamaals geschopt.
Inderdaad. Hij is goed bezig om een berekenende sadist te worden. Dat kan nog mooie gebeurtenissen opleveren. Hij kan de volgende Pete Jenssens worden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:21 schreef James1988 het volgende:
Mm, Lanschot mag van mij op zich wel blijven, GTST is de laatste tijd iets te zoetsappig. Een bad guy kan geen kwaad, kennelijk is Lanschot diegene.
En hij beoordeelt dat zo ff in een paar minuten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef ScottTracy het volgende:
En die advocaatDat is te belachelijk voor woorden, een advocaat die zijn eigen cliënt niet gelooft en hem zelfs indirect beschuldigt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |