quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:09 schreef NrSiX het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en bovendien, degene die schoot was Charlie, Sjors had dat spijkergeval alleen weggemieterd, en Nick en Charlie zijn daarna ook nog diverse malen bij elkaar geweest.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef Canisfire het volgende:
ongeloofelijk is het wel...
Die gekke trien heeft die kerel van zijn mannelijkheid beroofd....
toch heel vreemd dat hij dan iets met haar wil toch...
Iedereen zit maar te zeuren dat het ongeloofelijk is dat ze iets doet met haar verkrachter maar ik zie het van af de andere kant.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar jij bent verliefd op Nick, das heel iets anders.
Een heer met stijl![]()
Ik vind die Bob wel iets weghebben van die gestoorde ex van Jane Dekker die werd gespeeld door Paul Gieske (de broer van Wilbert inderdaad) uit seizoen 1....Een heer met stijl![]()
De actrice die Nina speelt had een tijd lang hele erge wallen onder d'r ogen. Erg sneu voor zo'n jong meisje.
Toen ze na de zomerstop weer terug is zijn we opeens weg. Of ze heeft eens goed uitgerust of ze heeft een andere visagist.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!![]()
Die Natalie is natuurlijk de moeder van Job en dat jeugdvriendinnetje van Rik, dat is de reden dat Landschot tegen Rik is
Een heer met stijl![]()
Dat werd hier eerder ook al opgemerkt, ik denk het idd ook ja.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die Natalie is natuurlijk de moeder van Job en dat jeugdvriendinnetje van Rik, dat is de reden dat Landschot tegen Rik isknow'm sayin?
word? word.![]()
zou het niet gewoon toeval kunnen zijn? gewoon handig omdat rik de enige vriend van dian is? de rest van meerdijk heeft alleen maar de pest aan haar.![]()
nou iddquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou de ontdekking van Anita & Dennis geeft het verhaal toch wel weer een speciale wending, vandaar ook mijn bovenstaande post
![]()
ja want rik was immers eerst niet de enige verdachte.. door het gedoe met het masker en ludo... en uiteindelijk is het richting rik doorgeslagen..quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:47 schreef lady-wrb het volgende:
zou het niet gewoon toeval kunnen zijn? gewoon handig omdat rik de enige vriend van dian is? de rest van meerdijk heeft alleen maar de pest aan haar.
Denk jij wat ik denk? Wil je het mij dan ff vertellen.. ik ben er met mijn gedachten niet bij..![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 00:14 schreef Frey het volgende:
http://www.elfyourself.com/?id=1466774187
Een heer met stijl![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 00:14 schreef Frey het volgende:
http://www.elfyourself.com/?id=1466774187
hoe krijg je dr nou vier naast elkaar![]()
![]()
Of juist iets heel goedsquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef NrSiX het volgende:
idd.. actie in de keet, ludo mag wel weer wat fout doenDian redden ofzo
Pretentieus geneuzel.![]()
Inderdaad, gewoon Ludo de heldquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:17 schreef roooosje het volgende:
[..]
Of juist iets heel goedsDian redden ofzo
Een heer met stijl![]()
Ludo ís een heldquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon Ludo de held![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: