DAT hele verhaallijn?quote:Op zondag 9 december 2007 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, dat hele verhaallijn. Dat ze dan wat met elkaar gaan doen en dat ze dat laten zien dat ze vroeger door hem verkracht werd. Wat is daar zo ziek aan. Als ik ziek ben, dan is al dat hele verhaalllijn de vorige keer van de verkrachting ziek.
Goh, jij herkent ook een buitenlander van verafquote:Op zondag 9 december 2007 21:42 schreef mirelia het volgende:
[..]
DAT hele verhaallijn?
Zowiezo wel heel veel keer dat in die eerste zin zeg
[/muggeziftmodus]
De verhaallijn is niet ziek... het is ziek dat je graag beelden van een verkrachting terugziet.. dat is het enige waar ik commentaar op had.. niet op de verhaallijn..quote:Op zondag 9 december 2007 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, dat hele verhaallijn. Dat ze dan wat met elkaar gaan doen en dat ze dat laten zien dat ze vroeger door hem verkracht werd. Wat is daar zo ziek aan. Als ik ziek ben, dan is al dat hele verhaalllijn de vorige keer van de verkrachting ziek.
Als de kijkers het niet fijn vonden om naar te kijken, had de SP of de Christen Uni vast wel bezwaar gemaakt omdat het ziekelijk is om een verkrachting op TV te laten zien. En tevens op alle andere netten, films en series...
Hehe, neem het niet te serieus joh. Het is maar een soap.quote:Op maandag 10 december 2007 16:23 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
De verhaallijn is niet ziek... het is ziek dat je graag beelden van een verkrachting terugziet.. dat is het enige waar ik commentaar op had.. niet op de verhaallijn..
just....shut upquote:Op maandag 10 december 2007 19:56 schreef ggiirrll het volgende:
De soap neem ik niet serieus, maar het onderwerp wel...
het was beeldmateriaal zonder geluid, trouwens die aflevering van zaterdg was volgens mij ook saaiquote:Op maandag 10 december 2007 19:22 schreef heaven7 het volgende:
Potverdrie waar is de utizending van vrijdag!!!Ik denk ga ff kijken voor de nieuwe begint
Aflevering van zaterdag?quote:Op maandag 10 december 2007 23:36 schreef janimie het volgende:
[..]
het was beeldmateriaal zonder geluid, trouwens die aflevering van zaterdg was volgens mij ook saai
Klopt, maar die heeft ie al best lang. Ik zag laatst beelden uit seizoen 10 en daar zie je al duidelijk die plek. Op tv is daar inderdaad bijna nooit iets van te zien.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Net Erik de Vogel en Caroline de Bruijn gezien bij Boulevard, die Erik heeft gewoon een kale plek op zijn achterhoofd, vanaf die hoek filmen ze hem natuurlijk nooit in gtst
ik zat net de vooruitzichten voor volgende week te bekijken, maar dat zag er toch wel weer hoopgevend uit.quote:Op maandag 10 december 2007 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een gruwelijk saaie aflevering zeg, gezeik over Charlie, gedoe met Rik voor de rest helemaal niks anders.
Ze zitten echt uit te testen hoe diep ze kunnen zinken
Nu moet Nick haar nog even strikken als moeder van zijn kind en dan zit Jack klemquote:
Geweldig!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu moet Nick haar nog even strikken als moeder van zijn kind en dan zit Jack klem
Ook dit zagen we nu wel aankomen. Waarom hebben ze deze hele verhaallijn ook zo gemaakt dat Lorena al voorspelde wat er zou gaan gebeuren? Ze hadden dit beter helemaal uit het niets kunnen laten gebeuren. Bovendien is het belachelijk en nog enigszins smakeloos ook. Welke vrouw die verkracht is gaat een tijdje later met haar verkrachter staan zoenen? Beetje triest dit....quote:
Het is MEERDIJK...quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ook dit zagen we nu wel aankomen. Waarom hebben ze deze hele verhaallijn ook zo gemaakt dat Lorena al voorspelde wat er zou gaan gebeuren? Ze hadden dit beter helemaal uit het niets kunnen laten gebeuren. Bovendien is het belachelijk en nog enigszins smakeloos ook. Welke vrouw die verkracht is gaat een tijdje later met haar verkrachter staan zoenen? Beetje triest dit....
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:30 schreef GSMboy het volgende:
Hoelang moeten Dennis en Anita nog in dat hok van Laura logeren?
Wat voor een hopeloze asbest-verwijderings-bedrijf zit er wel niet in Meerdijk? Als ik asbest in mijn huis vind kan ik er na 4 weken hoogstens wel weer in hoor.
quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:44 schreef Frey het volgende:
omdat Robert er binnenkort weer tijdelijk uit gaat
Inderdaad, en daar moeten veel spannendere zaken gebeuren. Waar blijven die slechteriken? Het is zo oersaai dat we zulke slechte verhaallijnen voorgeserveerd krijgen. Lees maar eens wat er in seizoen drie allemaal gebeurde. Daar ging het van aanslagen tot ontvoeringen en van chantage tot psychopaten. Dat is pas MEERDIJK.quote:
vindt ik ook maar vergeet niet dat Sjors z'n bal erafgeschoten heeft als reactie op wat haar is overkomen , dus ze staan KIET ... alleen het blijft wel een onnatuurlijk move na 2 jaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Bovendien is het belachelijk en nog enigszins smakeloos ook. Welke vrouw die verkracht is gaat een tijdje later met haar verkrachter staan zoenen? Beetje triest dit....
of dat ze wat met bing begintquote:Op woensdag 12 december 2007 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoop wel dat lorena nu doordraait en lekker evil gaat doen
Dan zie jij het anders dan het gros van de mensen ben ik bang.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef Canisfire het volgende:
ongeloofelijk is het wel...
Die gekke trien heeft die kerel van zijn mannelijkheid beroofd....
toch heel vreemd dat hij dan iets met haar wil toch...
Iedereen zit maar te zeuren dat het ongeloofelijk is dat ze iets doet met haar verkrachter maar ik zie het van af de andere kant.
Ja maar jij bent verliefd op Nick, das heel iets andersquote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef Canisfire het volgende:
ongeloofelijk is het wel...
Die gekke trien heeft die kerel van zijn mannelijkheid beroofd....
toch heel vreemd dat hij dan iets met haar wil toch...
Iedereen zit maar te zeuren dat het ongeloofelijk is dat ze iets doet met haar verkrachter maar ik zie het van af de andere kant.
dat is toch niet moeiijk ? 'Bobbie' is de stalkert en daar mag ze niet achterkomen anders loopt het niet goed voor haar af.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar jij bent verliefd op Nick, das heel iets anders.
Maar goed, wat verzwijgt Rick nou voor Anita???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |