Ik ga er ook eens goed voor zitten.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:49 schreef Dizer het volgende:
Ik ga vandaag (als ik niet gebeld word of zo) een hele aflevering kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt gezellig tussen Dian en Bob![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:08 schreef GSMboy het volgende:dat klinkt wel heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt gezellig tussen Dian en Bob![]()
dat was echt zo overduidelijk een popquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:53 schreef James1988 het volgende:
De scene dat Nick Sjors zag rondlopen met wat zijn kind zou zijn vond ik ook wel mooi...
Johquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:22 schreef janimie het volgende:
[..]
dat was echt zo overduidelijk een pop
Ik kijk altijd online, en zit dan ook altijd andere dingen te doen. Behalve als Ludo komt ja, dan kijk ik echt welquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef suus21 het volgende:
ik zap steeds weg als het over die lovetree gaat en over vicky![]()
ja dan blijft er nog weinig over om te kijken..maar Ludo maakt altijd alles goed
Ik ben benieuwd naar "Dorrie"'s reactie op wat Jef zei: "Je zit in een of andere sekte!"quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:22 schreef Frey het volgende:
Hopelijk is die Lovetree inderdaad een levensgevaarlijke sekte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:09 schreef NrSiX het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Pretentieus geneuzel.
Dacht ik ook direct aan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:30 schreef heaven7 het volgende:
Oh jee, Janine Sofia (hoe heet ze ookweer?) gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |