Ja en mijn hersenpan ookquote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef alki het volgende:
Lorena moet Blijven het oog wil ook wat
Hoezo je hersenpan? sinds wanneer word je slimmer van soaps kijken ?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en mijn hersenpan ook![]()
Maar Lorena wil ik op zich best nog wel een kans geven, Kim en Hedwig waren in het begin ook niet zo geweldig.
Dat zeg ik niet, maar je wordt er doorgaans ook niet dommer van, zo iemand als Lorena kan daar verandering in brengen volgens mijquote:Op woensdag 21 november 2007 13:56 schreef alki het volgende:
[..]
Hoezo je hersenpan? sinds wanneer word je slimmer van soaps kijken ?![]()
Zie de aflevering van gisteravond, waar Sjors en Bing staan te ruziën terwijl Janine zachtjes binnenkomt... zodra ze wil doorlopen gaat haar telefoon...quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef alki het volgende:
Lorena moet Blijven het oog wil ook wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bob Saget misschienquote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef Otmed het volgende:
Aydins zoon? Maar die zou geen Bob heten denk ik.
Misschien hoorde dat rondsnuffelen wel bij het type: 'overijverige agent' en had het op zich niet zoveel te betekenen....quote:Op donderdag 22 november 2007 12:26 schreef heaven7 het volgende:
Zal die rare rechercheur wel zijn, in GTST gebeurt nooit iets zomaar dus dat die gast rondsnuffelde op die hotelkamer zal wel een betekenis hebben.
Alsie nou iets had neergelegd wat Rik verdacht had gemaakt.. dan wast iets.. dit niet echt...quote:Op donderdag 22 november 2007 12:26 schreef heaven7 het volgende:
Zal die rare rechercheur wel zijn, in GTST gebeurt nooit iets zomaar dus dat die gast rondsnuffelde op die hotelkamer zal wel een betekenis hebben.
Helemaal mee eens. Twee slechte afleveringen op een rij nog wel.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vanavond was het weer uitermate saai zeg, er gebeurde letterlijk niets, slechtste aflevering van het seizoen tot nu toe.
Dat lijkt me ook wel leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:36 schreef James1988 het volgende:
Ik hoop zo dat Bing Sjors alsnog laat vallen, en dat Jack dan z'n dreigementen uitvoert. Jack 14.gif
Slaat ook nergen op dat Ludo het zo laat doorhad, ik had het zelfs meteen doorquote:
Ludo was van slag door Bloemers.quote:Op zondag 25 november 2007 18:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slaat ook nergen op dat Ludo het zo laat doorhad, ik had het zelfs meteen door
Ja, omdat wij denken van "Oh, GTST laat Dian niet zomaar de hele tijd de andere kant op kijken. Het zal wel een pop zijn."quote:Op zondag 25 november 2007 18:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slaat ook nergen op dat Ludo het zo laat doorhad, ik had het zelfs meteen door
Nou als het ooit in het echt zo is zoals gepotreteerd werd in die scene zou ik toch wel denken dat er iets niet klopt hoorquote:Op zondag 25 november 2007 18:55 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ja, omdat wij denken van "Oh, GTST laat Dian niet zomaar de hele tijd de andere kant op kijken. Het zal wel een pop zijn."
En ik denk niet dat Ludo daaraan gedacht had.
Bloemers was er zelfs al eerder dan Tim, al heette hij in 2005 nog Busman ofzo.quote:Op zondag 25 november 2007 22:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ook, eerst Tim, nu Bloemers...hopelijk hersteld hij weer.
DE Tim! (het mannetje dat alles kon regelen voor Jackieboy.)quote:Op maandag 26 november 2007 11:40 schreef Canisfire het volgende:
Tim ? welke tim.
Nou Tim was de secondant van Jack en die is nu dood, Bloemers die van Ludo en zijn leven staat ook op het spelquote:Op maandag 26 november 2007 18:37 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja maar wat heeft Tim met Ludo te maken?
Hoezo zou Ludo er weer boven op moeten komen ?
Maar dat zal de stalker toch niet zijn hoop ik, dan zou die haar allang gegrepen hebben, hij en Dian matchen wel goed bij elkaar moet ik zeggen...quote:
Mja, Dian zei ook expliciet: ''De bouwvakkers zijn net weg''.quote:Op maandag 26 november 2007 21:12 schreef nWo4Life het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar is de Rozenboom weer recentelijk verandert? Het behang is nu veel lichter en fleuriger overal. Dat gaat wel snel overigens. Elke kamer is alweer behangen.
Ik was echt aan het wachten op het moment dat hij haar zo grijpen of zijn ogen ineens veranderden in die van een psycho.quote:Op maandag 26 november 2007 21:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar dat zal de stalker toch niet zijn hoop ik, dan zou die haar allang gegrepen hebben, hij en Dian matchen wel goed bij elkaar moet ik zeggen...
Maar Ludo neemt wraak om Bloemers en Bob verdwijnt. Helaas pindakaas voor Dian.quote:Op maandag 26 november 2007 23:00 schreef Heleen17 het volgende:
Ja en dan ontdekt Dian dat hij de stalker is en dan wordt ze kwaad en hij heeft spijt van wat hij allemaal gedaan heeft, want nu heeft hij Dian beter leren kennen en dan krijg je dat gezeik tussen hen en uiteindelijk overwint de liefde en krijgen ze wat met elkaar.
Nee joh, hij gaat haar eerst neuken en dan komt ze erachter.quote:Op maandag 26 november 2007 21:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar dat zal de stalker toch niet zijn hoop ik, dan zou die haar allang gegrepen hebben.
Net zoals bij Hans van Houten bedoel je?quote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee joh, hij gaat haar eerst neuken en dan komt ze erachter.Ofzo.
![]()
Eh nee dat weet ik niet meer. Ik heb dit daarstraks zo ff verzonnen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Net zoals bij Hans van Houten bedoel je?
Hij kan niet oppassen omdat ie meegaat naar Zwiterland.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:57 schreef countergirl het volgende:
En wat was Rik nu zo geheimzinnig aan het doen toen Anita Rikkie kwam droppen?? Heb ik iets gemist??
Ik ga pas morgenochtend even kijken (tegenwoordig zonder belspelletjes!!) want ik mag lekker uitslapen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Die van die politie is het! Ik weet het zeker nu!
Je vergeet wel ff Bloemersquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:04 schreef ggiirrll het volgende:
En dan gaatie met Anita op een berg praten over dat ze een verkeerde keuze maakt.. en dan maakt anita een verkeerde manouvre en slaat Rik achterover van de berg..
Er ligt nl al een tijdje niemand in coma.. wordt hoog tijd...
quote:
Nah...quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:36 schreef tudelfino het volgende:
Dus het is toch Rik... :|
Nu is het dus echt niet meer te voorspellen wie het is. Ik ben echt benieuwd vrijdag.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Shit.. niet die van de politie en ook niet Rik, nu weet ik het niet meer hoor!
Vrijdag ben ik er niet.. huilen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu is het dus echt niet meer te voorspellen wie het is. Ik ben echt benieuwd vrijdag.
Dan is degene die dat hoofd erop plakte toch nog niet Rik?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:47 schreef tudelfino het volgende:
Maar dat hoofdje op de foto was toch Rik?
Het zal wel weer naar Rik moeten wijzen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:47 schreef tudelfino het volgende:
Maar dat hoofdje op de foto was toch Rik?
Ik dacht aan een rekenmachinequote:Op dinsdag 27 november 2007 20:24 schreef heaven7 het volgende:
Die afstandsbediening waar Ludo mee belde
Martine Hafkamp!quote:
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:30 schreef Ticootje het volgende:
Wat denken jullie, zal anita trouwen met dennis?
Het zou goed een eind in die richting kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:56 schreef roooosje het volgende:
Ik denk dat ze het a la GTST zo gaan doen:
De stalker slaat Rik knock-out, trekt hem iets stalkerigs aan en zorgt ervoor dat ie wordt betrapt ergens. Zodat heel Meerdijk denkt dat Rik de stalker is. En dat we dus tot de zomerstop (okee, heel pessimistisch) aan de stalkerlijn vast zitten.
Theorietje he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.
Volgens mij is het toch de zoon van Aydin, die denkt dat Dian iets met Rik heeft en dat niet kan verkroppen omdat ie dat niet respectvol vindt tegenover zijn overleden vader, daarom stalkt-ie Dian en maakt Rik zwartquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Shit.. niet die van de politie en ook niet Rik, nu weet ik het niet meer hoor!
En Bob helpt daarbij.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch de zoon van Aydin, die denkt dat Dian iets met Rik heeft en dat niet kan verkroppen omdat ie dat niet respectvol vindt tegenover zijn overleden vader, daarom stalkt-ie Dian en maakt Rik zwart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:57 schreef Tammymara het volgende:oh ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pretentieus geneuzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |