Ja en mijn hersenpan ookquote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef alki het volgende:
Lorena moet Blijven het oog wil ook wat
Hoezo je hersenpan? sinds wanneer word je slimmer van soaps kijken ?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en mijn hersenpan ook![]()
Maar Lorena wil ik op zich best nog wel een kans geven, Kim en Hedwig waren in het begin ook niet zo geweldig.
Dat zeg ik niet, maar je wordt er doorgaans ook niet dommer van, zo iemand als Lorena kan daar verandering in brengen volgens mijquote:Op woensdag 21 november 2007 13:56 schreef alki het volgende:
[..]
Hoezo je hersenpan? sinds wanneer word je slimmer van soaps kijken ?![]()
Zie de aflevering van gisteravond, waar Sjors en Bing staan te ruziën terwijl Janine zachtjes binnenkomt... zodra ze wil doorlopen gaat haar telefoon...quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef alki het volgende:
Lorena moet Blijven het oog wil ook wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bob Saget misschienquote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef Otmed het volgende:
Aydins zoon? Maar die zou geen Bob heten denk ik.
Misschien hoorde dat rondsnuffelen wel bij het type: 'overijverige agent' en had het op zich niet zoveel te betekenen....quote:Op donderdag 22 november 2007 12:26 schreef heaven7 het volgende:
Zal die rare rechercheur wel zijn, in GTST gebeurt nooit iets zomaar dus dat die gast rondsnuffelde op die hotelkamer zal wel een betekenis hebben.
Alsie nou iets had neergelegd wat Rik verdacht had gemaakt.. dan wast iets.. dit niet echt...quote:Op donderdag 22 november 2007 12:26 schreef heaven7 het volgende:
Zal die rare rechercheur wel zijn, in GTST gebeurt nooit iets zomaar dus dat die gast rondsnuffelde op die hotelkamer zal wel een betekenis hebben.
Helemaal mee eens. Twee slechte afleveringen op een rij nog wel.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vanavond was het weer uitermate saai zeg, er gebeurde letterlijk niets, slechtste aflevering van het seizoen tot nu toe.
Dat lijkt me ook wel leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:36 schreef James1988 het volgende:
Ik hoop zo dat Bing Sjors alsnog laat vallen, en dat Jack dan z'n dreigementen uitvoert. Jack 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |