Ja en altijd ook maar 1 donkerkleurige familie.. vink ook belachelijk..quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:32 schreef alors het volgende:
Hehe die Bob had wel een freaky blik in zn ogen![]()
En homo's in gtst vind ik prima, maar ze doen het altijd zo dat ze een tijdje homo zijn en daarna bi. Nog nooit iemand die echt homoseksueel was. Beetje jammer is dat wel dan.
Alsof er zoveel families zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:37 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ja en altijd ook maar 1 donkerkleurige familie.. vink ook belachelijk..
Robert had het een keer met een donkere vrouw kunnen doen... daar komt altijd een kind uit voort!quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Robert had het een keer met een donkere vrouw kunnen doen... daar komt altijd een kind uit voort!
Nog iemand om Alberts te noemen..quote:
Heb je een hekel aan alle Albertsen? Ik eigenlijk aan Dennis, Noud en Milan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:50 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Nog iemand om Alberts te noemen..
o nee hoor.. ik vind het prima.. hoe slecht het verhaal ook is, ik kijk wel.. ik kijk al 15 jaar...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan alle Albertsen? Ik eigenlijk aan Dennis, Noud en Milan.
Die oudjes zijn wel ok.Dian gaat ook nog wel.
Van zowel Gijs en Daniel zijn de ouders weleens in beeld geweest, bij Daniel heeft zijn moeder vooral nog een vrije lange rol gehad, het werden echter nooit vaste personages.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:56 schreef Canisfire het volgende:
Ik mis personages zonder een familie band,.
Vroeger had je Mathilde, Gijs , Daniel... (de aller eerste denk ik ) gewoon los staande personages.
Die van Donderdag komt maandag online.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:35 schreef James1988 het volgende:
WTF... de versie die online staat heeft geen geluid. En gisteren staat nog steeds niet online
ze kwamen elkaar voor huis op straat tegen... ze zag hem naar buiten komen..quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:07 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Die van Donderdag komt maandag online.
En ik viel gisteren in slaap tijdens GTST, dus heb alle van de reklame tot aan 20:24 gemist.
En dan nog dat ze nu een Karaoke-versie van GTST online hebben staan.
Naja, wie woont er tegenover Dian? Bob zeker? En hoe kwam DIan erachter?
het huis (het woonkamer decor) is wel mooi.. maar zou beter staan in een vila, die beelden van de woonwijk buiten.. vonk zo gewoon.. niet iets voor een steenrijke bitch, dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:52 schreef Otmed het volgende:
Ik vind het huis wel tof.
Ik zei ook al zoiets.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waarom wist ik nu al 2 weken geleden dat dit zou gebeuren met Dian en Bob?
quote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee joh, hij gaat haar eerst neuken en dan komt ze erachter.Ofzo.
![]()
Geen idee, maar het is wel een goed idee.quote:
nee, wanneer ze dat doen krijgen we geheid ook van die terug blikken te zien van de verkrachtingquote:Op zondag 9 december 2007 10:08 schreef Dizer het volgende:
Wanneer gaan Sjors en Nick neuken? Dat wil ik eens zien gebeuren!!!
Misschien met de kerstaflevering! Een jubileum of zo.
Ja gaaf!quote:Op zondag 9 december 2007 19:29 schreef fresta het volgende:
[..]
nee, wanneer ze dat doen krijgen we geheid ook van die terug blikken te zien van de verkrachting
jij bent sick.. wat is daar nou gaaf aan!quote:
Nou, dat hele verhaallijn. Dat ze dan wat met elkaar gaan doen en dat ze dat laten zien dat ze vroeger door hem verkracht werd. Wat is daar zo ziek aan. Als ik ziek ben, dan is al dat hele verhaalllijn de vorige keer van de verkrachting ziek.quote:Op zondag 9 december 2007 20:09 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
jij bent sick.. wat is daar nou gaaf aan!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |