Morgen ga ik mezelf wel voor de bol slaan denk ik.quote:
Meneer Morretje is nie hier..quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen ga ik mezelf wel voor de bol slaan denk ik.
Dus help ff snel vol lullen (oh jeetje...ik denk direct weer door)
Nachtkastje?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Meneer Morretje is nie hier..Geen voor mij dus
En voor mijquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
*proest* Die TT
Morgen een foto van mijn freggels voor Greys. Nu eerst
Ik heb er idd lang over zitten filosoferen, maar dit is um uiteindelijk geworden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:37 schreef nokwanda het volgende:
Goeie TT
Voor mij ook.. Zag hier vanmiddag nog iemand in het centrum met een fret... aan een tuigje..quote:
o, noem je dat zo?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er idd lang over zitten filosoferen, maar dit is um uiteindelijk geworden.
* Ingetje79 is trots
Trusten Morretjequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:48 schreef Morretje het volgende:
Dames, Morretje gaat ook bedje op zoeken.. Morgen om 7 uur gaat de wekker weer..![]()
Neu, ik zat te lezen en vergat fok. Inmiddels kind thuis en ik nu naar bedquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok ligt al om geloof ik![]()
Ik ga es kijken of ik m'n bedje nog kan vinden![]()
Trusten
Jij beseft ook wel dat je een aparte postgeschiedenis achterlaat?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:08 schreef Greys het volgende:
Ing, je beseft wel dat dit topic met die TT nu voor eeuwig en eeuwig in je geopende topics staat?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Net zo zeer als 42 cm in je strakke sterretje?
woeiquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:39 schreef Nonneke het volgende:de eerste spulletjes
![]()
En best een hoop ook gelijk![]()
Heb dr een berichtje terug gestuurt of ik het moet komen oppikken bij dr![]()
Ik heb 2 kattenmandjes (1 voor 1 kat en 1 voor 2 katten), 8 blikken kattenvoer (whiskas & gourmet ), aantal speeltjes, kattensnoepjes en zak brokjes voor de Jochem actie.
Ik doelde natuurlijk op onze nieuwe kloon eh, aanwinsten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:08 schreef Greys het volgende:![]()
Ing, je beseft wel dat dit topic met die TT nu voor eeuwig en eeuwig in je geopende topics staat?
Mogguh ladies!
Hahahaha Elseetje!![]()
Dizzy Miss Lizzy! Freggelfoto! Freggelfoto!
quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij beseft ook wel dat je een aparte postgeschiedenis achterlaat?
[..]
![]()
![]()
Ik was even gaan kijken naar je Harrie en Flipje, wat een mormelsHeerlijk
![]()
En wat een vunzige reeks is dit
Ah nee joh, af en toe even stout zijn moet kunnenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:02 schreef Elseetje het volgende:
Ik stel voor dat alle dames die zich kunnen gedragen met het toetsenbord, naar de SEX slowchat verhuizen.
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee joh, af en toe even stout zijn moet kunnen![]()
(En volgens mij mis je het woord 'niet' in je zin)
quote:John Gould was de eerste die valkparkieten beschreef. Hij vermeldde in zijn boek The birds of Australia (1839) dat de grond in Australië bezaaid was met valkparkieten en dat op takken van bomen nog eens honderden vogels zaten. Hij gaf de vogel de wetenschappelijke naam Palaeornis novae-hollandiae, oude vogel uit Nieuw-Holland. In 1850 werden de eerste Europese valkparkieten geboren in Duitsland. In Nederland werden in 1865 de eerste valkparkieten gekweekt, en in België in 1870. Pas in 1965 kreeg de valkparkiet zijn huidige wetenschappelijke naam: Nymphicus hollandicus. 'Nymphicus' betekent: gelijkend op een nimf, en 'hollandicus': van Holland (Nieuw Holland is een oude benaming voor een deel van Australië). Recent onderzoek van mitochondriaal DNA heeft aangetoond dat de valkparkiet een kleine kakatoe is, en het meest verwant met de donkergekleurde kakatoes van het geslacht Calyptorhynchus[1].
Ja, heb het al helemaal uitgedacht.. Meneer Morretje gluurt nu mee, dus ik hou me ff wijselijk stil.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:18 schreef Greys het volgende:
Hoi Morrie!!! Heb je al in je hoofd wat voor surprise het gaat worden? Of moet je dat allemaal nog bedenken?
Zie je, Elseetje, nu gaat het over heel iets anders
Ja maar ... eigenlijk moet ik hier ook niet op ingaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:24 schreef Elseetje het volgende:
Wikipedia gevonden?Ik zag daar niet staan of 'ie nu nog wild leeft.
Je kent de wet van vraag en aanbod hè?
Hoi Meneer Morretje!quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, heb het al helemaal uitgedacht.. Meneer Morretje gluurt nu mee, dus ik hou me ff wijselijk stil.
Meneer Morretje gaat trouwens naar een concert van Spinvis vanavond..
Hehehequote:Op zaterdag 1 december 2007 18:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was um al kwijt![]()
Grapje...vordat we weer opnieuw beginnen.
Zal vanavond het geld ff overmaken.![]()
Tnx
ja maar doosjes kunnen verschillend ruiken. Ik heb een doosje die ruikt naar zijde bloesem. Terwijl er vast ook doosjes zijn die naar haring ruikenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:01 schreef nokwanda het volgende:
gewoon naar doosje
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:09 schreef Qwea het volgende:
welke geur wierrook?![]()
Zit je doosje dan ook in zak en as? Of staat hij in vuur en vlam?
Joa! Met de staalborstel en dan ff weken in chloor...dan ist wel weer schoonquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef Qwea het volgende:
arm doosje. Ik zou hem bij elkaar vegen.
Douche ze ing. En niet je haringkar schoonschrobben he![]()
chloor? zoutzuur zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa! Met de staalborstel en dan ff weken in chloor...dan ist wel weer schoon
Greys leest altijd volledig bij, dus kom maar op met die foto'squote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:![]()
Ik wilde mijn freggels posten maar nu zie ik dat Greys er niet is dus dan hou ik ze nog even voor me.
postuhhhhhquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:![]()
Ik wilde mijn freggels posten maar nu zie ik dat Greys er niet is dus dan hou ik ze nog even voor me.
wat zul jij dan een verrimpeld doosje hebben zegquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys leest altijd volledig bij, dus kom maar op met die foto's![]()
En zoutzuur doek eens per jaar...werkt super!
Ja halloooo, alsof wij jouw freggels niet willen zienquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
FREGGELS![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, kwam er niet van verdorie deze week.. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog niet helemaal over uit ben of we het ons kunnen veroorloven.. Nog steeds aant denken dus..quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje? Ben jij nog wezen kijken bij die asielpoeks voor de verjaardag van meneer M.?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
abnormaal schattige freggels.
Wij (Electro-Worm en ik) zaten allebei te WHAAAAAAAAAHHHH -en hier
Gelijk heb je, het is ook duur maar als je eenmaal gaat kijken ben je verloren hoor. Ze zijn allemaal zo uber cutequote:Op zaterdag 1 december 2007 21:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, kwam er niet van verdorie deze week.. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog niet helemaal over uit ben of we het ons kunnen veroorloven.. Nog steeds aant denken dus..
Oh Q, ik bedoelde eig de freggels![]()
![]()
![]()
Hmmm, das dan wel weer wat minder lief..quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ze zijn nu bijna 10 weken. Alleen NIKS is veilig en het meneertje vind mijn dekbed erg zacht aan zijn billetjes om op te plassen
Vraag me af waarom ie dat doet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ze zijn nu bijna 10 weken. Alleen NIKS is veilig en het meneertje vind mijn dekbed erg zacht aan zijn billetjes om op te plassen
fucking bummerquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh Q, ik bedoelde eig de freggels![]()
![]()
![]()
Dan zeg je "succes ermee ik ga slapenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes Morretje![]()
Meneer Ingetje heeft 2 vriendjes uitgenodigd en ik geloof dat we vanavond gaan leren pokeren.
Oh oh oh....wat heb ik daar een zin in
he bah, naaktheidquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:35 schreef Morretje het volgende:
Strippoker? >:) ~O>
Met de kleren aan natuulk. Like duhquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:58 schreef Morretje het volgende:
Pffff, vorige week riep jij nog dat je tig keer sex wilde, hoe doe je dat dan zonder naaktheid??![]()
Mooiiiiiiiii zo! Weer een zorg minder!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:08 schreef Morretje het volgende:
Ja Greys, hij's af!! Ben nu moeoeoeoeee, gedicht is nog niet af, maar dat komt morgen wel goed.. (hoop ik)
nee maar daarom zijn klonen wel kutquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef Greys het volgende:
Maar ze is toch helemaal geen kloon?
Gezellig dat je nog ff blijft, Qwea!
om door te posten naar een banquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:08 schreef Morretje het volgende:
Waarom zou iemand een kloon aanmaken eig?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
Om ergens te kunnen posten waarvan je niet weet dat je vrienden/familie het weet.
In OUD bijvoorbeeld
KloonX "Ja hoi ik ben zwanger, ennu?"quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
Om ergens te kunnen posten waarvan je niet weet dat je vrienden/familie het weet.
In OUD bijvoorbeeld
Dan kan je net zo goed geen kloon aanmaken als je al zwanger bent.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
KloonX "Ja hoi ik ben zwanger, ennu?"
Meneer Greys zijn broer post ook op Fokquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:32 schreef Morretje het volgende:
ooh, stelletje mutsen...![]()
Heb alleen mien keer'l ook op Fok! zitten, volgens mij verder niemand...
ehm wie is dit dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:32 schreef Morretje het volgende:
ooh, stelletje mutsen...![]()
Heb alleen mien keer'l ook op Fok! zitten, volgens mij verder niemand...
ooh wacht, je bedoelt verder geen vrienden ofzo.quote:
Ik snapte het ook ff niet...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:37 schreef Greys het volgende:
Hahaha Qwea, ik wilde net gaan roepen 'dat is JOUW kerel, niet die van Morretje'
quote:Op zondag 2 december 2007 00:08 schreef Morretje het volgende:
Ben je al uit de kleren gespeeld Ing?
Ga nu gewoon slapen, hij komt er ook wel in zonder dat ik opblijf..
quote:Op zondag 2 december 2007 00:09 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys is een Jean Kloot van Damme film aan het kijken
Wil je een eerlijk antwoord of het politiek correcte antwoord?quote:Op zondag 2 december 2007 00:42 schreef Greys het volgende:
Weltrusten! Ik doe nog even een plaatje van een babyvalkparkiet als toetje.
Wat een beauty he?![]()
![]()
Ik vind het ook een lelijkerd hoorquote:Op zondag 2 december 2007 00:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord of het politiek correcte antwoord?
quote:Op zondag 2 december 2007 09:18 schreef Greys het volgende:
Kijk eens hoe vroeg ik op ben op zondag!
Ik ga nog even terug naar bedje
Pokeren is leukquote:Op zondag 2 december 2007 02:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Pokeren was geen succes, het is uiteindelijk Pesten geworden![]()
En nu donder ik haast om dus ik zoek m'n bedje op.
Trusten
* Morretje wil het ook weten..quote:Op zondag 2 december 2007 11:28 schreef nokwanda het volgende:
en de vraag is ook:mocht je die nieuwe kleertjes wel aanhouden terwijl je gepest werd?
Goed plan...ik moet hier insipratie kweken om de chaos beneden op te gaan ruimen en om te gaan leren.quote:Op zondag 2 december 2007 12:43 schreef Morretje het volgende:Gedicht is nog steeds niet af.. Ga nu eerst maar es douchen, misschien krijg ik dan inspiratie..
![]()
Ja! Al is meneer Ingetje het daar niet zo mee eensquote:Op zondag 2 december 2007 13:18 schreef Elseetje het volgende:
Wat denken jullie: is het tijd om op te staan?
Voor het lekkere weer buiten hoef je het niet te doen!quote:Op zondag 2 december 2007 13:18 schreef Elseetje het volgende:
Wat denken jullie: is het tijd om op te staan?
Neehoor, de meesten staan pas een paar maanden in de wacht.quote:Op zondag 2 december 2007 13:39 schreef Greys het volgende:
Oh, da's nog best wat!![]()
MOETEN ze allemaal persé vandaag?
Eens even kijken:quote:Ik zou als ik jou was oma wel even gaan bezoeken en de rest een beetje verdelen over de komende dagen.
Dat is heel fijn.quote:Nu weet ik zeker dat ik een eigen laptop wil, had ik vanmorgen lekker in bed kunnen computeren
Voor wie moest je een cadeautje kopen dan?quote:Op zondag 2 december 2007 13:53 schreef Morretje het volgende:
Morretje is weer schoon...
Tis hier idd ook k*tweer, gelukkig hoef ik er niet veel door.. Alleen ff naar m'n schoonouders rijden, en na het feest naar Zwolle terug.. Krijg het altijd zo koud van dit weer.
1 dagje ziekmelden zou ik doen als ik het over m'n hart kon verkrijgen: op allebei m'n banen is het hoogseizoen.quote:Op zondag 2 december 2007 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een schema Elseetje![]()
Alleen van de gedachte al zou ik in een hyperventilatie-aanval schieten![]()
Kun je je niet stiekem 1 dagje ziekmelden en dan vervolgens al die klusjes gaan doen?
Oh, en Greys...flink in de neus knijpen alsie snurkt, en vooral een tijdje vast houden ~O>
Ik heb tot twee maal toe een schoonzusje.quote:Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor wie moest je een cadeautje kopen dan?
Mijn schoonzusje gaat lootjes maken en stuurt ons allemaal eentje op. Lootjestrekkenpuntenel kan niet, want schoonzus 1 en 2 hebben geen internet![]()
Ik hoop altijd van harte dat ik m'n schoonvader niet heb.![]()
Wel gezellig dus!quote:Op zondag 2 december 2007 13:57 schreef Morretje het volgende:
Heb het broertje van meneer Morretje getrokken.. Ze zijn thuis met 5 kinderen, en ondertussen met 3 aanhang, dus het is altijd een groot feest..
Op zich is dat niet erg nee, ,maar meneer Ingetje weet nooit wat ie moet vragen en daarbij koopt ie altijd alles wat ie hebben wilquote:Op zondag 2 december 2007 14:04 schreef Morretje het volgende:
Heb bij ons thuis meneer Morretje getrokken, dat vinnik ook niet zo eig.. Moet je zo oppassen met gedichten enzo..![]()
5 kinderen is idd veel, maar wel gezellig! Er is er altijd wel eentje thuis..
quote:Op zondag 2 december 2007 14:18 schreef Morretje het volgende:
Hm, das niet zo handig.. Meneer Morretje heeft ook altijd moeite met lijstjes maken, zeker omdat ie over 2 weken ook nog jarig is..
Dichten gaat wel aardig nu, met een mooi groot lettertype zit ik nu op 3 blz..
Mijne :quote:Op zondag 2 december 2007 13:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Neehoor, de meesten staan pas een paar maanden in de wacht.
[..]
Eens even kijken:
maandag: 8.30-17.00 werk, 20.00-23.00 vergaderen
dinsdag: 8.30-17.00 werk, 18.00-hoelaatdanook Sinterklaas
woensdag: 8.30-18.00 werk, direct daarna verjaardag
donderdag: 8.30-14.00 werk, daarna verjaardag, 20.00-23.00 vergaderen
vrijdag: 12.00-17.00 werk, 20.00 tot laat musiceren.
zaterdag: vooralsnog open, maar dat gaat veel boodschappen doen worden
zondag: hele dag Sinterklaas.
En dan beginnen we maandagochtend weer met werken.
Vrijdagochtend heb ik dus wel wat tijd.
[..]
Dat is heel fijn.
Niks, ik moet er voor betalen.quote:Op zondag 2 december 2007 14:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat heb je gekregen van H&M Elseetje?
quote:
Krijgen is gratis.quote:Op zondag 2 december 2007 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Goed zo Morretje! Hoe laat begint het festijn?
Gaan eerst gourmetten, daarna klazen.. Maar we gaan al tegen 4en heen denk ik..quote:Op zondag 2 december 2007 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Goed zo Morretje! Hoe laat begint het festijn?
Wat een lieve naam, Doortjequote:Op zondag 2 december 2007 13:40 schreef ilsepielse het volgende:
Lekker he, al die klusjes voor in het weekend. Ik heb gelukkig al een hoop vrijdag gedaan. Nu alleen nog beetje werken (wat artikeltjes tikken), en de was ophangen.
Maar Doortje houdt me gezelschap op schoot. Ze vindt 't niet leuk dat ik tienvingerig kan typen; ik moet op z'n minst 5 vingers overhouden om haar te aaien. Foto's coming soon!
Oei, die had ik ook gemist...quote:Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Pssstt, Greys![]()
Meet: Doortje
Ik heb ook lekkere trek
Oeh, irritant is dat! Heb je er zo je best opgedaan, zelf al tig keer dubbel gelegen als je het las en dan wordt het zo verpest.quote:Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef Morretje het volgende:
Ja, ik heb er ook wel zin in! Ben trots op m'n surprise en gedicht, dus dat komt vast helemaal goed.. Zwagertje kan alleen niet zo goed voordragen..![]()
Ik durf met dit weer dus echt niet de Brienenoordbrug over in mijn Smart!quote:Op zondag 2 december 2007 15:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Ik heb net mijn leven gewaagd in dit snertweer. Yeah yeah what was I thinking maar mijn freggels hadden kattenbakgrind nodig.
Maar ik heb wel even met mijn nieuwe auto over de snelweg kunnen sjezen onder het genot van zware windstoten![]()
Doei Morretje! Have funquote:Op zondag 2 december 2007 15:46 schreef Morretje het volgende:
Morretje neemt afscheid voor vandaag en maakt zich klaar om sinterklaas te vieren...![]()
![]()
Ik zit aan de pepernotenquote:Op zondag 2 december 2007 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf met dit weer dus echt niet de Brienenoordbrug over in mijn Smart!![]()
Alhoewel ik nog nooit heb gehoord dat er een autootje van de brug af is gewaaid, zal je net zien dat ik de eerste ben die in de Maas ligt te spartelen![]()
Maar lief van je dat je toch even kattenspul bent gaan halen![]()
* Greys neemt nog een hand bolognese chips
Ing, heb je het filmpje van Achmed the dead terrorist al gezien?
Doeiii! Veel plezierquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:29 schreef Greys het volgende:
Oh da's wel minder, want dat is erg fijn, in bed film kijken! Met je kleine harige terroristjes er bij
Over terroristen gesproken... ik heb van de week (pas?) Achmed the Dead Terrorist ontdekt.
Silence!!! I kill joe!!! Kennen jullie die?
http://www.dumpert.nl/med(...)_dode_terrorist.html
Dit is een nachtmerriequote:Op zondag 2 december 2007 16:17 schreef senesta het volgende:
Ik kan het niet uitstaan dat ik het topic van die kat onder de keukenvloer niet meer kan vinden![]()
Weten jullie nog wie de TS was?
je bedoelt die ene die midden in de nacht eraan dacht zn drilboor ofzo te gaan pakken om die kat uit te boren? en dat die kat later gewoon weer boven kwam?quote:Op zondag 2 december 2007 16:17 schreef senesta het volgende:
Ik kan het niet uitstaan dat ik het topic van die kat onder de keukenvloer niet meer kan vinden![]()
Weten jullie nog wie de TS was?
Gezelligquote:
ik ben in de negeer modusquote:Op zondag 2 december 2007 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Doe maar flink kietelen terwijl je op een te lief toontje zegt dattie blij hoofdje moet doen![]()
Werkt hier altijd![]()
* Ingetje79 gaat lekker een dikke, vette calorie-rijke, cholesterolverhogende, dikmakende pizza bestellen voor meneer Ingetje en ikke
Ja ik heb een klein boompje op mn slaapkamer, maar in de woonkamer hebben we alleen wat lampjes en slingertjes her en der, en zo hoog dat er geen honden en katten bij kunnenquote:Op zondag 2 december 2007 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan neem je een kleiner boompie en zet je hem op een tafeltje![]()
Kerst zonder boom vinnik niks. Oma had ook nooit een boom, omdat opa op de 24e is overleden.
Ik vond dat altijd zooo saai
Kerst-sterren zijn hardstikke giftig, en aangezien de honden én katten de nare eigenschap hebben hier om de planten en bloemen op te vreten, lijkt me dat geen heel erg goed plan, tenzij ik van ze afwil natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2007 18:02 schreef Greys het volgende:
Wij eten hier ook pizza![]()
Non, wel een klein boompje nemen dan hoor, al is het maar een kerstster-plant met een lampje er inIng, heb je Achmed nu al gezien?
quote:Op zondag 2 december 2007 18:07 schreef Qwea het volgende:
wij hebben bonen, aardappels, kipschnitzel en dubbelvla gegeten. Ik heb nog steeds honger
quote:Op zondag 2 december 2007 18:02 schreef Greys het volgende:
Wij eten hier ook pizza![]()
Non, wel een klein boompje nemen dan hoor, al is het maar een kerstster-plant met een lampje er inIng, heb je Achmed nu al gezien?
Baby Qwea...dat belooft nog watquote:
Nee hoorquote:
puhlease, ik heb een hond, dat is al moeilijk genoegquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ze net besteld! Had eigenlijk willen laten bezorgen, maar dat wil het hele dorp geloof ik. Duurde dan meer dan een uur en ik heb hongerrr.
Dus ik ga ze zo maar ff gauw halen, weer een gegronde reden om ff te auto-crossen![]()
Ik heb Achmed gezien ja! Was grappig! "hey, I made a joke!"![]()
Ik vond trouwens laatst foto's van ons oude huisje en hoe ik dat destijds had versierd in de kerstsfeer.
Het leek meer op een hoerenkast met een boom erin
Jaaa! "how did you pass security?"quote:Op zondag 2 december 2007 18:16 schreef Greys het volgende:
Achmed: Helloooooooooooo, I am Lindsey Lohannnnnnn!
Non, Bink neemt geen hapjes van plantenGelukkig!
Ik ga vrijdagavond kijken voor een tweedehands laptopje voor mezelf, zijn we eindelijk van dat gemekker af wie er op de computer mag
waarom 2de hands als ik vragen mag? Ooh en wil je advies? neem geen HP/Packerd hellquote:Op zondag 2 december 2007 18:16 schreef Greys het volgende:
Achmed: Helloooooooooooo, I am Lindsey Lohannnnnnn!
Non, Bink neemt geen hapjes van plantenGelukkig!
Ik ga vrijdagavond kijken voor een tweedehands laptopje voor mezelf, zijn we eindelijk van dat gemekker af wie er op de computer mag
Of een siemensquote:Op zondag 2 december 2007 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
waarom 2de hands als ik vragen mag? Ooh en wil je advies? neem geen HP/Packerd hell
NIET WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 december 2007 18:39 schreef Elseetje het volgende:
Daar ben ik weer!Zo maar even koken, eerst de was ophangen.
Ik denk niet dat wij een kerstboom in huis halen. Wij zijn er mee gestopt toen we de kleintjes in huis kregen, en eigenlijk is dat ook helemaal niet erg: kerst is een stompzinnig feest.
Niks mis met een tweedehandsje. Ik zit nu aan m'n 3e vijfdehandsje.quote:Op zondag 2 december 2007 18:36 schreef Greys het volgende:
Een tweedehandsje omdat ik best moeite heb om daar zoveel geld aan uit te geven!
Heb jaaaarenlang heel zuunig gedaan (moest wel, in Rotterdam wonen is niet goedkoop...) toen ik alleen woonde. En nu ik wat meer kan uitgeven heb ik daar nog steeds moeite meeVooral omdat we al een laptop hebben...
Ik heb acer. En acer roeleert de pan uit. Niet zwaar, makkelijk te gebruiken. Enige minpunten zijn dat van deze serie de acu niet barre lang meegaat en de voor ingestalleerde rommel zoals norton antivirus erop zitquote:Op zondag 2 december 2007 18:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Of een siemens![]()
Ik heb hem 1,5 jaar en nu al houd de lijm hem bij elkaar
Mijn Dell ging dood toen ik er cola overheen liet pleurenquote:Op zondag 2 december 2007 18:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niks mis met een tweedehandsje. Ik zit nu aan m'n 3e vijfdehandsje.Laptops zijn veel te duur en veel te vluchtig om zoveel geld aan uit te geven.
Ik kan je van harte een Dell aanraden, die zijn erg goed.
quote:Op zondag 2 december 2007 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
NIET WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elke laptop gaat dood als je er cola overheen laat pleuren.quote:Op zondag 2 december 2007 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn Dell ging dood toen ik er cola overheen liet pleuren
maar als je dat uitrekend ; 3x heb je een 2de hands laptop gekocht. Ik ga er even vanuit dat die dingen rond de 200 euro kosten. Mn 2de handse dell was toen 300. Een simpel nieuw model heb je geloof ik voor 5 a 600 euro. Een uitgebreide zoals die ik heb kost 800.quote:Op zondag 2 december 2007 18:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niks mis met een tweedehandsje. Ik zit nu aan m'n 3e vijfdehandsje.Laptops zijn veel te duur en veel te vluchtig om zoveel geld aan uit te geven.
Ik kan je van harte een Dell aanraden, die zijn erg goed.
Pff en dat boeit me ook niet, het is een legitieme reden om mijn hele huis vol te hangen met glimdingen en ander walgelijke kitchquote:Op zondag 2 december 2007 18:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eén van de domste feesten van het jaar.![]()
![]()
![]()
En dan vooral omdat zoveel mensen eraan meedoen terwijl ze vaak niet eens weten waar het feest vandaan komt.
ik praat niet meer met jouquote:Op zondag 2 december 2007 18:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eén van de domste feesten van het jaar.![]()
![]()
![]()
En dan vooral omdat zoveel mensen eraan meedoen terwijl ze vaak niet eens weten waar het feest vandaan komt.
ik zit ook in de IT. En er is helemaal niks mis met Acer behalve de 2 punten die ik opnoemde.quote:Op zondag 2 december 2007 18:42 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Elke laptop gaat dood als je er cola overheen laat pleuren.
En dan met Acer aankomen!Ik dacht dat jij in de IT zat?
I'm with die briljante F&F modquote:Op zondag 2 december 2007 18:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Pff en dat boeit me ook niet, het is een legitieme reden om mijn hele huis vol te hangen met glimdingen en ander walgelijke kitch
Ah nee gekkie, ik koop m'n laptops niet!quote:Op zondag 2 december 2007 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar als je dat uitrekend ; 3x heb je een 2de hands laptop gekocht. Ik ga er even vanuit dat die dingen rond de 200 euro kosten. Mn 2de handse dell was toen 300. Een simpel nieuw model heb je geloof ik voor 5 a 600 euro. Een uitgebreide zoals die ik heb kost 800.
Ik vind het nog best mee vallen eigenlijk. Oke het is duurder dan een desktop, maar een desktop kun je ook niet meenemen.
Als ik dat wil dan is het willen wel reden genoeg.quote:Op zondag 2 december 2007 18:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Pff en dat boeit me ook niet, het is een legitieme reden om mijn hele huis vol te hangen met glimdingen en ander walgelijke kitch
MiM noemt die serie TIeTie. Elke TIEN minuten TIETEN.quote:Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik er rond de 250 euro aan wil uitgeven, is dat realistisch?
Als Photoshop er maar goed op kan draaien zodat ik lekker met mijn foto's in de weer kan en ik lekker kan internetten enzo, ben ik tevreden. En dat vind ik dus ook, Elseetje, dat ik hem niet 'hard genoeg nodig heb' om veel geld aan uit te geven. Ik wilde een nieuwe fotocamera en Meneer Greys heeft me uiteindelijk haast de winkel in moeten trappen om daadwerkelijk 180 euro voor de Fuji Finepix neer te leggen. Ik HEB het geld wel, maar ik kan er zo moeilijk afstand van doen voor dat soort materialistische dingen![]()
Californication is leuk he, Qwea? Vrij expliciet en grof soms, maar wel erg vermakelijk
mijne was 800quote:Op zondag 2 december 2007 18:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ah nee gekkie, ik koop m'n laptops niet!
En een fatsoenlijke nieuwe Dell is wel wat duurder. Zo'n 1000 euro. Kan je beter een nieuwe Acer kopen, die heb je bij het kruidvat voor 400 euro.
250 is wel heel weinig als je wilt dat zoiets als photoshop erop kan draaien... Ik zou het iets omhoog bijschroeven en dan een nieuwe, goedkope laptop kopen. Mijn tweedehandsjes zijn toevallig heel goed, maar ik woon samen met een top-ICT'er, en dat geluk heeft niet iedereen.quote:Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik er rond de 250 euro aan wil uitgeven, is dat realistisch?
Als Photoshop er maar goed op kan draaien zodat ik lekker met mijn foto's in de weer kan en ik lekker kan internetten enzo, ben ik tevreden. En dat vind ik dus ook, Elseetje, dat ik hem niet 'hard genoeg nodig heb' om veel geld aan uit te geven. Ik wilde een nieuwe fotocamera en Meneer Greys heeft me uiteindelijk haast de winkel in moeten trappen om daadwerkelijk 180 euro voor de Fuji Finepix neer te leggen. Ik HEB het geld wel, maar ik kan er zo moeilijk afstand van doen voor dat soort materialistische dingen![]()
Californication is leuk he, Qwea? Vrij expliciet en grof soms, maar wel erg vermakelijk
Nee tuurlijk niet bij het kruidvatquote:Op zondag 2 december 2007 18:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nergens een nieuwe Acer voor 400 euro kunnen vinden, hebben ze die echt bij het Kruidvat?Want dat zou ik dan nog NET willen overwegen, voor een nieuwe
Eh, jawel.quote:Op zondag 2 december 2007 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet bij het kruidvatjij gelooft ook alles
Doe jezelf een plezier en koop geen medion troepquote:Op zondag 2 december 2007 18:53 schreef Greys het volgende:
Nou ehm... deze site is van het Kruidvat.... kijk eens hier...
http://www.internetvoorde(...)top_zwart-18207.html
Ubuntu FTW!quote:Op zondag 2 december 2007 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Californication hoor ik meer mensen over. Wanneer en op welke zender is dat?
De meuk is wat kerst leuk maakt. Voor de rest is het verplichte zooi waar ik het liefst niet aan mee doe.
En al die kerstpakketten met troep die je een jaar laten nog in de kelder hebt staanWeet je wel hoeveel werk het is om die zooi mee te nemen in de salarisadministratie? Alleen daarom al moet ik overwerken.
Ik zou iets nemen waar geen Windows op zit Greys
Kijk, we kunnen het wel eens zijn met elkaar.quote:Op zondag 2 december 2007 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en koop geen medion troep
quote:Op zondag 2 december 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Kijk, we kunnen het wel eens zijn met elkaar.
Als je niet beter weet is linux voor iedereen geschikt.quote:Op zondag 2 december 2007 18:57 schreef Qwea het volgende:
Greys ; ik zou geen laptop nemen met windows vista erop.
En elseetje ; ik denk niet dat linux zo geschikt is voor Greys.
Dat wordt er bij mij binnenkort op gezet. Met mijn verjaardag komt er een knettergoede ICT-er langs die dat wel even gaat fixen hoop ikquote:
Ik doelde meer op dizzyquote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als je niet beter weet is linux voor iedereen geschikt.Je moet alleen niet vastgebakken zitten in windows, want dan snap je er niks van.
Overigens zie ik nergens waar ik Greys aanraad linux te gaan gebruiken.
MM heeft hier ook een apple staan. Het werkt erg lekker, maar ik snap iets meer van windowsquote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat wordt er bij mij binnenkort op gezet. Met mijn verjaardag komt er een knettergoede ICT-er langs die dat wel even gaat fixen hoop ik![]()
Het liefst zou ik een Apple kopen. Volgende desktop wordt dat ook wel maar eerst even centjes kweken.
Medion is de ergste crap die je kan kopen. En zeker voor nog een dure 900 euro ook nogquote:Op zondag 2 december 2007 19:00 schreef Greys het volgende:
Dank jullie voor alle adviezen so far! Ik ga het allemaal even op een rijtje zetten en goed kijken
Qwea, volgens mij is degene die ik gezien had hetzelfde als jouw tweede linkje! En is Medion erg slecht?
Dizzy, het komt op Comedy Central (dat is Nickelodeon die na een bepaalde tijd elke avond Comedy Central wordt!). Het is elke maandagavond, maar dezelfde aflevering wordt per week nog eens 3 keer herhaald ofzo
ASUS is idd ook niet slecht.quote:Op zondag 2 december 2007 19:02 schreef Elseetje het volgende:
Asus
Pricewatch
Tweakers op Fok spammen FTW!
We zijn ook zo inwisselbaar.quote:
Ik heb nu ongeveer een ruime maand ubuntu, en ik vind er steeds meer in.quote:Verkeerde quote. En idd, windows is appel ei voor mij, linux heb ik me weken in verdiept en ik snap er geen fuck van![]()
OS X begint nou wel te wennen.
quote:Op zondag 2 december 2007 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dizzy
![]()
Verkeerde quote. En idd, windows is appel ei voor mij, linux heb ik me weken in verdiept en ik snap er geen fuck van![]()
OS X begint nou wel te wennen.
Het grootste gedeelte wel ja.quote:Op zondag 2 december 2007 19:13 schreef Greys het volgende:
Op elke nieuwe laptop die ik met Windows koop zit toch Vista?
Dan kan je Ubuntu ook wel aan, want de overstap van XP naar Vista is even groot als de overstap van windows naar linux.quote:Op zondag 2 december 2007 19:17 schreef Greys het volgende:
Oh ik heb het gister gezien (Vista dus) bij Meneer Greys zijn tante, waar we haar nieuwe laptop aan het installeren waren. Ik vond het er best grappig uitzien eigenlijk en ik ben daar snel in thuis, denk ik. Ik ben niet bang voor nieuwe dingen
Ik niet, ik druk mij graag als het op nieuwe topics openen aankomt.quote:Heeft er al iemand een nieuw topic klaarstaan?
Ik zei alleen dat ie in gebruik voor het werk deed wat ie moest doen hè? Dat we elkaar wel even begrijpenquote:Op zondag 2 december 2007 19:18 schreef Elseetje het volgende:
Windows Vista is ZO slecht, dat Windows nu al heeft aangekondigd wat hun volgende OS gaat zijn: compleet anders dan Vista, en helemaal uitgekleed, nog simpeler dan XP waarschijnlijk.
Klopt. Is niet helemaal ideaal (ik werd er geschift van), maar is een rustig OS.quote:Op zondag 2 december 2007 19:19 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys zegt dat hij dan Windows 2000 er voor me op zet. Die schijnt licht en stabiel te zijn?
Ondergetekende verklaart dat de door hierboven geciteerde user geciteerde post een geheel losstaande observatie is.quote:Op zondag 2 december 2007 19:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ie in gebruik voor het werk deed wat ie moest doen hè? Dat we elkaar wel even begrijpen
Of 3.1quote:Op zondag 2 december 2007 19:19 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys zegt dat hij dan Windows 2000 er voor me op zet. Die schijnt licht en stabiel te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |