Oeh, klinkt Jammie!!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:25 schreef Greys het volgende:
Ze hadden wel iets heel lekkers bij de LidlEen stapel slagroomsoesjes waar dan weer een laag witte-chocolade-saus overheen zit en chocoladevlokken!
Uiteraard meegenomen
Haha Bartje!!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 is back!
Enne...ik bid dus niet veur bruune boon'n
M.a.w. 'klep alsjeblieft eens niet zo veel en snel?'quote:Op donderdag 29 november 2007 17:29 schreef Elseetje het volgende:
Ik heb van het vorige topic volgens mij nog geen 30 posts gelezen.
Jij bent er vanaaf ook weer? Kijken of we deeltje 74 gaan halenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
M.a.w. 'klep alsjeblieft eens niet zo veel en snel?'
Werkse en trusten alvastquote:Op donderdag 29 november 2007 18:14 schreef Morretje het volgende:
Morretje gaat werken!Tot morgen dames!
Wat heerlijk! Dus dan heb je met de "echte kerst" lekker een dag voor jezelf?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:21 schreef Greys het volgende:
En ik zit dat weekend bij mijn ouders Qwea, om alvast Kerst te vieren
(Mijn zus heeft dienst met Kerst en kan dan dus niet, dan maar het weekend er voor).
jeezzz, en je bent al zo'n reus.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:54 schreef Greys het volgende:
Ben je niet zo van de hakjes?![]()
Mijn hakken zijn allemaal minstens een centimeter of 8 geloof ik
Nee, als in: ik ben zo weinig thuis geweest dat ik twee keer een kwartiertje aan Fok heb kunnen zitten.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
M.a.w. 'klep alsjeblieft eens niet zo veel en snel?'
Doet je moeder niet aan koken ofzo?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:59 schreef Qwea het volgende:
ik heb honger. En ik heb al 3 bitterkoekjes en 5 knakworsten op
Ik ben zeker niet verhinderd, heb zelfs vrij gevraagd (en gekregenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:56 schreef Qwea het volgende:
ja
Kom jij nog wel mn kikkertjes brengen? of ben jij ook verhindert?
Doe es gewoon thuis blijven danquote:Op donderdag 29 november 2007 20:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, als in: ik ben zo weinig thuis geweest dat ik twee keer een kwartiertje aan Fok heb kunnen zitten.
Ow, en een hak noem ik pas een hak vanaf 7cm.
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet verhinderd, heb zelfs vrij gevraagd (en gekregen), maar als er hier (Swift en Z'naar) niks ingezameld wordt, voelt mn moedertje er weinig voor denk ik om "zomaar even" naar N-A te rijden (tenzij er natuurlijk niemand met je meewil/kan dan komen we gewoon ofcourse met of zonder spullen
Want dan is het niet zomaar meer, maar moeten we Fok! vertegenwoordigen
). Maar dan stuur ik ze natuurlijk op he !!! Je zult kikkertjes eten tot je erbij neervalt !
Ik ga morgen weer lekkere verse bestellen voor je
[ afbeelding ]
Waar moet je morgen heen dan als je vrij bent? Of mis ik hier iets?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:06 schreef Qwea het volgende:
ik ben morgen vrij. Ik heb last van mn oren en heb geen puf meer om heen te gaan.
Ik = stuk
Ik had morgen naar school gemoeten. Maar dat ga ik dus niet. Mn oren doen kei pijnquote:Op donderdag 29 november 2007 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar moet je morgen heen dan als je vrij bent? Of mis ik hier iets?
Bofferd ik mag gewoon werken de hele dag, met allemaal zeurende mensen of ze alsjeblieft dat luchtje mogen ruiken (alle luchtjes 50% kassakorting, en we hebben ze al voor de helft altijd van de normale winkelprijs) Lekker Boeiend als je voor 3 euro een flesje Puma of Bruno Banani of Davidoff koopt, als je het niks vind flikker je het toch wegquote:Op donderdag 29 november 2007 21:06 schreef Qwea het volgende:
ik ben morgen vrij. Ik heb last van mn oren en heb geen puf meer om heen te gaan.
Ik = stuk
nee 1x bellenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Bofferd ik mag gewoon werken de hele dag, met allemaal zeurende mensen of ze alsjeblieft dat luchtje mogen ruiken (alle luchtjes 50% kassakorting, en we hebben ze al voor de helft altijd van de normale winkelprijs) Lekker Boeiend als je voor 3 euro een flesje Puma of Bruno Banani of Davidoff koopt, als je het niks vind flikker je het toch weg![]()
Dus jij gaat morgen de hele dag de bank bellen om te luisteren hoeveel ze al gestort hebben ?
De roze banani is al op, ik had de laatste (en dies al over de helft leeg), vandaag de laatste blauwe meegenomen. Maar als je die erg graag wil wil ik die wel naar je opsturen.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm....de roze bruno banani?![]()
Kost dat dan morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |