Hehehequote:Op zaterdag 1 december 2007 18:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was um al kwijt![]()
Grapje...vordat we weer opnieuw beginnen.
Zal vanavond het geld ff overmaken.![]()
Tnx
ja maar doosjes kunnen verschillend ruiken. Ik heb een doosje die ruikt naar zijde bloesem. Terwijl er vast ook doosjes zijn die naar haring ruikenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:01 schreef nokwanda het volgende:
gewoon naar doosje
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:09 schreef Qwea het volgende:
welke geur wierrook?![]()
Zit je doosje dan ook in zak en as? Of staat hij in vuur en vlam?
Joa! Met de staalborstel en dan ff weken in chloor...dan ist wel weer schoonquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef Qwea het volgende:
arm doosje. Ik zou hem bij elkaar vegen.
Douche ze ing. En niet je haringkar schoonschrobben he![]()
chloor? zoutzuur zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa! Met de staalborstel en dan ff weken in chloor...dan ist wel weer schoon
Greys leest altijd volledig bij, dus kom maar op met die foto'squote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:![]()
Ik wilde mijn freggels posten maar nu zie ik dat Greys er niet is dus dan hou ik ze nog even voor me.
postuhhhhhquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:![]()
Ik wilde mijn freggels posten maar nu zie ik dat Greys er niet is dus dan hou ik ze nog even voor me.
wat zul jij dan een verrimpeld doosje hebben zegquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys leest altijd volledig bij, dus kom maar op met die foto's![]()
En zoutzuur doek eens per jaar...werkt super!
Ja halloooo, alsof wij jouw freggels niet willen zienquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
FREGGELS![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, kwam er niet van verdorie deze week.. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog niet helemaal over uit ben of we het ons kunnen veroorloven.. Nog steeds aant denken dus..quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje? Ben jij nog wezen kijken bij die asielpoeks voor de verjaardag van meneer M.?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
abnormaal schattige freggels.
Wij (Electro-Worm en ik) zaten allebei te WHAAAAAAAAAHHHH -en hier
Gelijk heb je, het is ook duur maar als je eenmaal gaat kijken ben je verloren hoor. Ze zijn allemaal zo uber cutequote:Op zaterdag 1 december 2007 21:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, kwam er niet van verdorie deze week.. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog niet helemaal over uit ben of we het ons kunnen veroorloven.. Nog steeds aant denken dus..
Oh Q, ik bedoelde eig de freggels![]()
![]()
![]()
Hmmm, das dan wel weer wat minder lief..quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ze zijn nu bijna 10 weken. Alleen NIKS is veilig en het meneertje vind mijn dekbed erg zacht aan zijn billetjes om op te plassen
Vraag me af waarom ie dat doet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ze zijn nu bijna 10 weken. Alleen NIKS is veilig en het meneertje vind mijn dekbed erg zacht aan zijn billetjes om op te plassen
fucking bummerquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh Q, ik bedoelde eig de freggels![]()
![]()
![]()
Dan zeg je "succes ermee ik ga slapenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes Morretje![]()
Meneer Ingetje heeft 2 vriendjes uitgenodigd en ik geloof dat we vanavond gaan leren pokeren.
Oh oh oh....wat heb ik daar een zin in
he bah, naaktheidquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:35 schreef Morretje het volgende:
Strippoker? >:) ~O>
Met de kleren aan natuulk. Like duhquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:58 schreef Morretje het volgende:
Pffff, vorige week riep jij nog dat je tig keer sex wilde, hoe doe je dat dan zonder naaktheid??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |