* Morretje wil het ook weten..quote:Op zondag 2 december 2007 11:28 schreef nokwanda het volgende:
en de vraag is ook:mocht je die nieuwe kleertjes wel aanhouden terwijl je gepest werd?
Goed plan...ik moet hier insipratie kweken om de chaos beneden op te gaan ruimen en om te gaan leren.quote:Op zondag 2 december 2007 12:43 schreef Morretje het volgende:Gedicht is nog steeds niet af.. Ga nu eerst maar es douchen, misschien krijg ik dan inspiratie..
![]()
Ja! Al is meneer Ingetje het daar niet zo mee eensquote:Op zondag 2 december 2007 13:18 schreef Elseetje het volgende:
Wat denken jullie: is het tijd om op te staan?
Voor het lekkere weer buiten hoef je het niet te doen!quote:Op zondag 2 december 2007 13:18 schreef Elseetje het volgende:
Wat denken jullie: is het tijd om op te staan?
Neehoor, de meesten staan pas een paar maanden in de wacht.quote:Op zondag 2 december 2007 13:39 schreef Greys het volgende:
Oh, da's nog best wat!![]()
MOETEN ze allemaal persé vandaag?
Eens even kijken:quote:Ik zou als ik jou was oma wel even gaan bezoeken en de rest een beetje verdelen over de komende dagen.
Dat is heel fijn.quote:Nu weet ik zeker dat ik een eigen laptop wil, had ik vanmorgen lekker in bed kunnen computeren
Voor wie moest je een cadeautje kopen dan?quote:Op zondag 2 december 2007 13:53 schreef Morretje het volgende:
Morretje is weer schoon...
Tis hier idd ook k*tweer, gelukkig hoef ik er niet veel door.. Alleen ff naar m'n schoonouders rijden, en na het feest naar Zwolle terug.. Krijg het altijd zo koud van dit weer.
1 dagje ziekmelden zou ik doen als ik het over m'n hart kon verkrijgen: op allebei m'n banen is het hoogseizoen.quote:Op zondag 2 december 2007 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een schema Elseetje![]()
Alleen van de gedachte al zou ik in een hyperventilatie-aanval schieten![]()
Kun je je niet stiekem 1 dagje ziekmelden en dan vervolgens al die klusjes gaan doen?
Oh, en Greys...flink in de neus knijpen alsie snurkt, en vooral een tijdje vast houden ~O>
Ik heb tot twee maal toe een schoonzusje.quote:Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor wie moest je een cadeautje kopen dan?
Mijn schoonzusje gaat lootjes maken en stuurt ons allemaal eentje op. Lootjestrekkenpuntenel kan niet, want schoonzus 1 en 2 hebben geen internet![]()
Ik hoop altijd van harte dat ik m'n schoonvader niet heb.![]()
Wel gezellig dus!quote:Op zondag 2 december 2007 13:57 schreef Morretje het volgende:
Heb het broertje van meneer Morretje getrokken.. Ze zijn thuis met 5 kinderen, en ondertussen met 3 aanhang, dus het is altijd een groot feest..
Op zich is dat niet erg nee, ,maar meneer Ingetje weet nooit wat ie moet vragen en daarbij koopt ie altijd alles wat ie hebben wilquote:Op zondag 2 december 2007 14:04 schreef Morretje het volgende:
Heb bij ons thuis meneer Morretje getrokken, dat vinnik ook niet zo eig.. Moet je zo oppassen met gedichten enzo..![]()
5 kinderen is idd veel, maar wel gezellig! Er is er altijd wel eentje thuis..
quote:Op zondag 2 december 2007 14:18 schreef Morretje het volgende:
Hm, das niet zo handig.. Meneer Morretje heeft ook altijd moeite met lijstjes maken, zeker omdat ie over 2 weken ook nog jarig is..
Dichten gaat wel aardig nu, met een mooi groot lettertype zit ik nu op 3 blz..
Mijne :quote:Op zondag 2 december 2007 13:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Neehoor, de meesten staan pas een paar maanden in de wacht.
[..]
Eens even kijken:
maandag: 8.30-17.00 werk, 20.00-23.00 vergaderen
dinsdag: 8.30-17.00 werk, 18.00-hoelaatdanook Sinterklaas
woensdag: 8.30-18.00 werk, direct daarna verjaardag
donderdag: 8.30-14.00 werk, daarna verjaardag, 20.00-23.00 vergaderen
vrijdag: 12.00-17.00 werk, 20.00 tot laat musiceren.
zaterdag: vooralsnog open, maar dat gaat veel boodschappen doen worden
zondag: hele dag Sinterklaas.
En dan beginnen we maandagochtend weer met werken.
Vrijdagochtend heb ik dus wel wat tijd.
[..]
Dat is heel fijn.
Niks, ik moet er voor betalen.quote:Op zondag 2 december 2007 14:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat heb je gekregen van H&M Elseetje?
quote:
Krijgen is gratis.quote:Op zondag 2 december 2007 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Goed zo Morretje! Hoe laat begint het festijn?
Gaan eerst gourmetten, daarna klazen.. Maar we gaan al tegen 4en heen denk ik..quote:Op zondag 2 december 2007 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Goed zo Morretje! Hoe laat begint het festijn?
Wat een lieve naam, Doortjequote:Op zondag 2 december 2007 13:40 schreef ilsepielse het volgende:
Lekker he, al die klusjes voor in het weekend. Ik heb gelukkig al een hoop vrijdag gedaan. Nu alleen nog beetje werken (wat artikeltjes tikken), en de was ophangen.
Maar Doortje houdt me gezelschap op schoot. Ze vindt 't niet leuk dat ik tienvingerig kan typen; ik moet op z'n minst 5 vingers overhouden om haar te aaien. Foto's coming soon!
Oei, die had ik ook gemist...quote:Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Pssstt, Greys![]()
Meet: Doortje
Ik heb ook lekkere trek
Oeh, irritant is dat! Heb je er zo je best opgedaan, zelf al tig keer dubbel gelegen als je het las en dan wordt het zo verpest.quote:Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef Morretje het volgende:
Ja, ik heb er ook wel zin in! Ben trots op m'n surprise en gedicht, dus dat komt vast helemaal goed.. Zwagertje kan alleen niet zo goed voordragen..![]()
Ik durf met dit weer dus echt niet de Brienenoordbrug over in mijn Smart!quote:Op zondag 2 december 2007 15:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Ik heb net mijn leven gewaagd in dit snertweer. Yeah yeah what was I thinking maar mijn freggels hadden kattenbakgrind nodig.
Maar ik heb wel even met mijn nieuwe auto over de snelweg kunnen sjezen onder het genot van zware windstoten![]()
Doei Morretje! Have funquote:Op zondag 2 december 2007 15:46 schreef Morretje het volgende:
Morretje neemt afscheid voor vandaag en maakt zich klaar om sinterklaas te vieren...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |