Oh oh, ik moest ineens weer denken aan een user die laatst zijn keuken bijna moest slopen om bij zijn kat te kunnen komenquote:Op zondag 2 december 2007 15:07 schreef ilsepielse het volgende:
Ze is afgelopen woensdagavond door ons opgehaald. Ze was nog geen half uur binnen of ze zat al op de bank bij ons
Momenteel zit de theemuts op zolder, ze heeft een gaatje gevonden en zit nu vlak onder de dakpannen... lekker handig..
haha LOLquote:Op zondag 2 december 2007 15:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh oh, ik moest ineens weer denken aan een user die laatst zijn keuken bijna moest slopen om bij zijn kat te kunnen komen
Ja! Heeft me m'n slaap gekost die nachtquote:Op zondag 2 december 2007 15:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh oh, ik moest ineens weer denken aan een user die laatst zijn keuken bijna moest slopen om bij zijn kat te kunnen komen
Ja volgens mij ook, ik was al op zoek naar dat topic maar ik kan hem niet meer vinden.quote:Op zondag 2 december 2007 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja! Heeft me m'n slaap gekost die nacht![]()
Is die poezz toen later niet alsnog overleden?
En weer ontopic!
da's idd veel beter spul dan het goedkope voer, da's vaak niet zo gezond omdat er veel te veel zout in zitquote:Op zondag 2 december 2007 15:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Royal Canin is wel supergoed voer hoor.
Ze krijgen hier niet anders en ze doen het er goed op![]()
En ja, dat was idd dat topic met die 2 gipsenpootjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |