Mooiiiiiiiii zo! Weer een zorg minder!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:08 schreef Morretje het volgende:
Ja Greys, hij's af!! Ben nu moeoeoeoeee, gedicht is nog niet af, maar dat komt morgen wel goed.. (hoop ik)
nee maar daarom zijn klonen wel kutquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef Greys het volgende:
Maar ze is toch helemaal geen kloon?
Gezellig dat je nog ff blijft, Qwea!
om door te posten naar een banquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:08 schreef Morretje het volgende:
Waarom zou iemand een kloon aanmaken eig?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
Om ergens te kunnen posten waarvan je niet weet dat je vrienden/familie het weet.
In OUD bijvoorbeeld
KloonX "Ja hoi ik ben zwanger, ennu?"quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
Om ergens te kunnen posten waarvan je niet weet dat je vrienden/familie het weet.
In OUD bijvoorbeeld
Dan kan je net zo goed geen kloon aanmaken als je al zwanger bent.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
KloonX "Ja hoi ik ben zwanger, ennu?"
Meneer Greys zijn broer post ook op Fokquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:32 schreef Morretje het volgende:
ooh, stelletje mutsen...![]()
Heb alleen mien keer'l ook op Fok! zitten, volgens mij verder niemand...
ehm wie is dit dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:32 schreef Morretje het volgende:
ooh, stelletje mutsen...![]()
Heb alleen mien keer'l ook op Fok! zitten, volgens mij verder niemand...
ooh wacht, je bedoelt verder geen vrienden ofzo.quote:
Ik snapte het ook ff niet...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:37 schreef Greys het volgende:
Hahaha Qwea, ik wilde net gaan roepen 'dat is JOUW kerel, niet die van Morretje'
quote:Op zondag 2 december 2007 00:08 schreef Morretje het volgende:
Ben je al uit de kleren gespeeld Ing?
Ga nu gewoon slapen, hij komt er ook wel in zonder dat ik opblijf..
quote:Op zondag 2 december 2007 00:09 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys is een Jean Kloot van Damme film aan het kijken
Wil je een eerlijk antwoord of het politiek correcte antwoord?quote:Op zondag 2 december 2007 00:42 schreef Greys het volgende:
Weltrusten! Ik doe nog even een plaatje van een babyvalkparkiet als toetje.
Wat een beauty he?![]()
![]()
Ik vind het ook een lelijkerd hoorquote:Op zondag 2 december 2007 00:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord of het politiek correcte antwoord?
quote:Op zondag 2 december 2007 09:18 schreef Greys het volgende:
Kijk eens hoe vroeg ik op ben op zondag!
Ik ga nog even terug naar bedje
Pokeren is leukquote:Op zondag 2 december 2007 02:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Pokeren was geen succes, het is uiteindelijk Pesten geworden![]()
En nu donder ik haast om dus ik zoek m'n bedje op.
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |