Ik zit aan de pepernotenquote:Op zondag 2 december 2007 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf met dit weer dus echt niet de Brienenoordbrug over in mijn Smart!![]()
Alhoewel ik nog nooit heb gehoord dat er een autootje van de brug af is gewaaid, zal je net zien dat ik de eerste ben die in de Maas ligt te spartelen![]()
Maar lief van je dat je toch even kattenspul bent gaan halen![]()
* Greys neemt nog een hand bolognese chips
Ing, heb je het filmpje van Achmed the dead terrorist al gezien?
Doeiii! Veel plezierquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:29 schreef Greys het volgende:
Oh da's wel minder, want dat is erg fijn, in bed film kijken! Met je kleine harige terroristjes er bij
Over terroristen gesproken... ik heb van de week (pas?) Achmed the Dead Terrorist ontdekt.
Silence!!! I kill joe!!! Kennen jullie die?
http://www.dumpert.nl/med(...)_dode_terrorist.html
Dit is een nachtmerriequote:Op zondag 2 december 2007 16:17 schreef senesta het volgende:
Ik kan het niet uitstaan dat ik het topic van die kat onder de keukenvloer niet meer kan vinden![]()
Weten jullie nog wie de TS was?
je bedoelt die ene die midden in de nacht eraan dacht zn drilboor ofzo te gaan pakken om die kat uit te boren? en dat die kat later gewoon weer boven kwam?quote:Op zondag 2 december 2007 16:17 schreef senesta het volgende:
Ik kan het niet uitstaan dat ik het topic van die kat onder de keukenvloer niet meer kan vinden![]()
Weten jullie nog wie de TS was?
Gezelligquote:
ik ben in de negeer modusquote:Op zondag 2 december 2007 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Doe maar flink kietelen terwijl je op een te lief toontje zegt dattie blij hoofdje moet doen![]()
Werkt hier altijd![]()
* Ingetje79 gaat lekker een dikke, vette calorie-rijke, cholesterolverhogende, dikmakende pizza bestellen voor meneer Ingetje en ikke
Ja ik heb een klein boompje op mn slaapkamer, maar in de woonkamer hebben we alleen wat lampjes en slingertjes her en der, en zo hoog dat er geen honden en katten bij kunnenquote:Op zondag 2 december 2007 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan neem je een kleiner boompie en zet je hem op een tafeltje![]()
Kerst zonder boom vinnik niks. Oma had ook nooit een boom, omdat opa op de 24e is overleden.
Ik vond dat altijd zooo saai
Kerst-sterren zijn hardstikke giftig, en aangezien de honden én katten de nare eigenschap hebben hier om de planten en bloemen op te vreten, lijkt me dat geen heel erg goed plan, tenzij ik van ze afwil natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2007 18:02 schreef Greys het volgende:
Wij eten hier ook pizza![]()
Non, wel een klein boompje nemen dan hoor, al is het maar een kerstster-plant met een lampje er inIng, heb je Achmed nu al gezien?
quote:Op zondag 2 december 2007 18:07 schreef Qwea het volgende:
wij hebben bonen, aardappels, kipschnitzel en dubbelvla gegeten. Ik heb nog steeds honger
quote:Op zondag 2 december 2007 18:02 schreef Greys het volgende:
Wij eten hier ook pizza![]()
Non, wel een klein boompje nemen dan hoor, al is het maar een kerstster-plant met een lampje er inIng, heb je Achmed nu al gezien?
Baby Qwea...dat belooft nog watquote:
Nee hoorquote:
puhlease, ik heb een hond, dat is al moeilijk genoegquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ze net besteld! Had eigenlijk willen laten bezorgen, maar dat wil het hele dorp geloof ik. Duurde dan meer dan een uur en ik heb hongerrr.
Dus ik ga ze zo maar ff gauw halen, weer een gegronde reden om ff te auto-crossen![]()
Ik heb Achmed gezien ja! Was grappig! "hey, I made a joke!"![]()
Ik vond trouwens laatst foto's van ons oude huisje en hoe ik dat destijds had versierd in de kerstsfeer.
Het leek meer op een hoerenkast met een boom erin
Jaaa! "how did you pass security?"quote:Op zondag 2 december 2007 18:16 schreef Greys het volgende:
Achmed: Helloooooooooooo, I am Lindsey Lohannnnnnn!
Non, Bink neemt geen hapjes van plantenGelukkig!
Ik ga vrijdagavond kijken voor een tweedehands laptopje voor mezelf, zijn we eindelijk van dat gemekker af wie er op de computer mag
waarom 2de hands als ik vragen mag? Ooh en wil je advies? neem geen HP/Packerd hellquote:Op zondag 2 december 2007 18:16 schreef Greys het volgende:
Achmed: Helloooooooooooo, I am Lindsey Lohannnnnnn!
Non, Bink neemt geen hapjes van plantenGelukkig!
Ik ga vrijdagavond kijken voor een tweedehands laptopje voor mezelf, zijn we eindelijk van dat gemekker af wie er op de computer mag
Of een siemensquote:Op zondag 2 december 2007 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
waarom 2de hands als ik vragen mag? Ooh en wil je advies? neem geen HP/Packerd hell
NIET WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 december 2007 18:39 schreef Elseetje het volgende:
Daar ben ik weer!Zo maar even koken, eerst de was ophangen.
Ik denk niet dat wij een kerstboom in huis halen. Wij zijn er mee gestopt toen we de kleintjes in huis kregen, en eigenlijk is dat ook helemaal niet erg: kerst is een stompzinnig feest.
Niks mis met een tweedehandsje. Ik zit nu aan m'n 3e vijfdehandsje.quote:Op zondag 2 december 2007 18:36 schreef Greys het volgende:
Een tweedehandsje omdat ik best moeite heb om daar zoveel geld aan uit te geven!
Heb jaaaarenlang heel zuunig gedaan (moest wel, in Rotterdam wonen is niet goedkoop...) toen ik alleen woonde. En nu ik wat meer kan uitgeven heb ik daar nog steeds moeite meeVooral omdat we al een laptop hebben...
Ik heb acer. En acer roeleert de pan uit. Niet zwaar, makkelijk te gebruiken. Enige minpunten zijn dat van deze serie de acu niet barre lang meegaat en de voor ingestalleerde rommel zoals norton antivirus erop zitquote:Op zondag 2 december 2007 18:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Of een siemens![]()
Ik heb hem 1,5 jaar en nu al houd de lijm hem bij elkaar
Mijn Dell ging dood toen ik er cola overheen liet pleurenquote:Op zondag 2 december 2007 18:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niks mis met een tweedehandsje. Ik zit nu aan m'n 3e vijfdehandsje.Laptops zijn veel te duur en veel te vluchtig om zoveel geld aan uit te geven.
Ik kan je van harte een Dell aanraden, die zijn erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |