Dat dus.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, wat ontzettend naar.
Ik zou het gewoon doen hoor, je krijgt veel teveel spijt als je het niet doet en het beestje blijkt inderdaad te zijn gestorven morgen. Je kan desnoods de buren morgen even uitleggen waarom je zo'n lawaai maakte.
Ik denk dat er weinig anders op zit, ik kan dit echt niet zo laten tot morgen. Hij reageerde net nog wel op m'n stem en hij zit niet al te ver weg zo te horen. De buren zijn niet thuis, dus geen gezeur van die kant, maar de herrie van het zagen zal hem misschien nog verder onder de vloer jagenquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:52 schreef Juup© het volgende:
ZAGEN!!!! Althans dat zou ik doen. Al moet ik mijn hele keuken slopen.
Hmmm daar zit ook weer wat in m.b.t. het lawaai van het zagen, maar is er echt geen andere manier (iets wegbreken of zo) om hem te bereiken?quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig anders op zit, ik kan dit echt niet zo laten tot morgen. Hij reageerde net nog wel op m'n stem en hij zit niet al te ver weg zo te horen. De buren zijn niet thuis, dus geen gezeur van die kant, maar de herrie van het zagen zal hem misschien nog verder onder de vloer jagenPfff, ik weet het ff niet meer hoor.
heeft devil al weggehaald.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:09 schreef zhe-devilll het volgende:
...
Uiteraard, maar dat kan dan beter morgen in alle rust lijkt me, dat is nu even zorg voor laterquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:15 schreef Jegorex het volgende:
Misschien wil je dit niet horen, maar als hij daar wel sterft moet je hem in elk geval wel weghalen.
Doden dieren ruiken niet fris![]()
Ik zie alleen maar hart-onder-de-riem-stekende posts hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:13 schreef Juup© het volgende:
Kunnen de zieke opmerking weg uit dit topic?
Kijk het nog even aan inderdaad, en nogmaals veel sterkte!quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar hart-onder-de-riem-stekende posts hoorBehalve zhe-devill dan, maar die is waarschijnlijk zo dronken dat ze niet heeft meegekregen dat de kat in kwestie NIET MEER EET!
![]()
Ik kijk het nog een half uurtje aan en ga dan toch slopen, anders slaap ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |