abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 oktober 2007 @ 01:49:24 #1
28033 Pek
je moet wat
pi_53919217
Het gaat al een tijdje slecht met m'n ouwe rooie kater, hij eet niet meer en valt dus enorm af. Volgens de dierenarts heeft hij astma/bronchitis. Ik geef hem nu 2 weken dwangvoeding en dat gaat gelukkig goed naar binnen, maar hij blijft vel over been. Ik heb de laatste dagen het idee dat het einde nadert

Hij wandelde net naar de keuken en verdween achter de wasmachine. Dat doet ie anders nooit, dus ik dacht dat het moment gekomen was. Katten verstoppen zich vaak als ze het einde voelen naderen, om in alle rust te sterven. Dus ik er achter aan, wurm mijn hoofd door de smalle opening tussen het aanrecht en de wasmachine, om te kijken wat er aan de hand was. Zit er dus een gat in vloer, achter het keukenblok, waar een magere kat makkelijk doorheen kan...weg.

Hij zit nu dus onder de keukenvloer waarschijnlijk dood te gaan, op een plek waar ik onmogelijk bij kan zonder m'n halve keuken te slopen maar ik kan hem daar natuurlijk ook niet laten liggen! Alleen al om te zien waar hij precies zit zal ik de zijwand van het keukenblok moeten slopen en het gat in de vloer wat groter maken.

Ik moet iets doen, ik kan niet gaan slapen met het idee dat die kat daar ligt, maar om om 02:00 's nachts met een reciprozaag aan de gang te gaan is ook zoiets. Wtf moet ik doen? Wachten tot morgen? Ik doe geen oog dicht
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_53919252
ZAGEN!!!! Althans dat zou ik doen. Al moet ik mijn hele keuken slopen.
pi_53919298
Klotesituatie zeg.

Ik zou zelf alle moeite om de kat bij me te halen.

Joh.. hoe meer ik me inleef, hoe rotter ik me voel.
Sterkte iig.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_53919316
Aan de andere kant zonderd een kat zich niet zomaar af als jij al aangaf. Als het beestje in rust wil sterven dan zou ik dat toelaten, maar kan ook wel begrijpen dat jij hem het liefst bij je hebt.
pi_53919322
Aww, wat ontzettend naar .

Ik zou het gewoon doen hoor, je krijgt veel teveel spijt als je het niet doet en het beestje blijkt inderdaad te zijn gestorven morgen. Je kan desnoods de buren morgen even uitleggen waarom je zo'n lawaai maakte.
pi_53919333
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, wat ontzettend naar .

Ik zou het gewoon doen hoor, je krijgt veel teveel spijt als je het niet doet en het beestje blijkt inderdaad te zijn gestorven morgen. Je kan desnoods de buren morgen even uitleggen waarom je zo'n lawaai maakte.
Dat dus.
  zondag 14 oktober 2007 @ 02:01:47 #7
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53919355
Sjeez... hoe raar kan iets lopen...
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zondag 14 oktober 2007 @ 02:02:01 #8
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53919357
Wow, dat is inderdaad een nachtmerrie zeg.
Mijn eerste reactie is inderdaad zagen, maar of dat nou het verstandigste is?
De kat kruipt niet voor niets naar zo'n afgelegen plekje, de kans is heel erg groot dat hij daar inderdaad heengaat omdat hij aanvoelt dat hij dood gaat. Hoe ontzettend naar het ook is, misschien moet je hem die laatste rust gunnen. Dieren sterven nu eenmaal liever alleen, om welke reden dan ook.
Als het inderdaad zijn laatste zucht is zal je hem niet kunnen redden door de vloer open te zagen, en bezorg je hem waarschijnijk alleen nog een paar stressvolle laatste minuten.
Nogmaals, hoe naar het ook is, ik ben bang dat je weinig voor hem kan betekenen. Als het vals alarm blijkt klimt hij vanzelf wel weer terug en heb jij niet midden in de nacht vol stress de vloer kapot staan zagen.

Wat je ook besluit te doen, heel erg veel sterkte! Ik moet er niet aan denken, ik zou ook geen oog dicht kunnen doen
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zondag 14 oktober 2007 @ 02:02:44 #9
28033 Pek
je moet wat
pi_53919364
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 01:52 schreef Juup© het volgende:
ZAGEN!!!! Althans dat zou ik doen. Al moet ik mijn hele keuken slopen.
Ik denk dat er weinig anders op zit, ik kan dit echt niet zo laten tot morgen. Hij reageerde net nog wel op m'n stem en hij zit niet al te ver weg zo te horen. De buren zijn niet thuis, dus geen gezeur van die kant, maar de herrie van het zagen zal hem misschien nog verder onder de vloer jagen Pfff, ik weet het ff niet meer hoor.
pi_53919389
Moeilijke situatie.Maar ik zou nu slopen.Dat zou mij belangrijker zijn dan de nachtrust van mijn buren.
pi_53919395
Moeilijk hoor, het lijkt me beter dat je hem zijn laatste uurtjes rust gunt en dan morgen rustig je keuken slopen.
(En als het vals alarm is komt ie vannacht wel weer boven)
pi_53919434
Ik was een beetje snel met mijn mening. Ik zou ook wachten en kijken wat er gebeurt.Anders kan je nog steeds morgen je keuken verbouwen.Is toch wat aardiger tegenover je buren.
pi_53919452
-ga ergens anders dronken zitten wezen -

[ Bericht 92% gewijzigd door Litso op 14-10-2007 02:13:45 ]
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53919485
Aaaah goffer dit is zo zielig
pi_53919491
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 02:02 schreef Pek het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig anders op zit, ik kan dit echt niet zo laten tot morgen. Hij reageerde net nog wel op m'n stem en hij zit niet al te ver weg zo te horen. De buren zijn niet thuis, dus geen gezeur van die kant, maar de herrie van het zagen zal hem misschien nog verder onder de vloer jagen Pfff, ik weet het ff niet meer hoor.
Hmmm daar zit ook weer wat in m.b.t. het lawaai van het zagen, maar is er echt geen andere manier (iets wegbreken of zo) om hem te bereiken?
pi_53919498
Kunnen de zieke opmerking weg uit dit topic?
pi_53919522
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 02:09 schreef zhe-devilll het volgende:
...
heeft devil al weggehaald.

Misschien wil je dit niet horen, maar als hij daar wel sterft moet je hem in elk geval wel weghalen.
Doden dieren ruiken niet fris
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  zondag 14 oktober 2007 @ 02:16:11 #18
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53919537
Dan maar respectloos mbt Poezz, maar die keuken werd gesloopt.
Hopelijk is het gewoon een typische kattenactie en kijkt ie je straks aan van "wat mot je?"
Sterkte met deze k*tsituatie
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 14 oktober 2007 @ 02:16:47 #19
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53919545
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 02:15 schreef Jegorex het volgende:

Misschien wil je dit niet horen, maar als hij daar wel sterft moet je hem in elk geval wel weghalen.
Doden dieren ruiken niet fris
Uiteraard, maar dat kan dan beter morgen in alle rust lijkt me, dat is nu even zorg voor later
  zondag 14 oktober 2007 @ 02:19:22 #20
28033 Pek
je moet wat
pi_53919576
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 02:13 schreef Juup© het volgende:
Kunnen de zieke opmerking weg uit dit topic?
Ik zie alleen maar hart-onder-de-riem-stekende posts hoor Behalve zhe-devill dan, maar die is waarschijnlijk zo dronken dat ze niet heeft meegekregen dat de kat in kwestie NIET MEER EET!

Ik kijk het nog een half uurtje aan en ga dan toch slopen, anders slaap ik niet.
  zondag 14 oktober 2007 @ 02:21:33 #21
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53919594
Reageert hij nog op je als je tegen hem praat? En wat lekkers door het gat houden oid?

Zo, ik dacht nog ff snel Fok! te lezen en dan het bed in te duiken, maar nu wil ik weten hoe dit afloopt
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_53919597
ehm wat schreef ik ook alweer?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 14 oktober 2007 @ 02:22:29 #23
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53919606
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 02:19 schreef Pek het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar hart-onder-de-riem-stekende posts hoor Behalve zhe-devill dan, maar die is waarschijnlijk zo dronken dat ze niet heeft meegekregen dat de kat in kwestie NIET MEER EET!

Ik kijk het nog een half uurtje aan en ga dan toch slopen, anders slaap ik niet.
Kijk het nog even aan inderdaad, en nogmaals veel sterkte!
Dat je niet bij haar kan zijn betekent niet dat je geen afscheid van haar kan nemen. Ik had er echt alles voor over gehad om nog een keertje hardop tegen mijn kat te zeggen hoeveel ik haar zou gaan missen, voordat ze overleed.
pi_53919622
Edit: wegwezen Zhe, of je gaat niet meer kunnen posten straks. Tweede waarschuwing dit, en laatste.

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2007 02:26:21 ]
pi_53919624
-flikker op-

[ Bericht 48% gewijzigd door Litso op 14-10-2007 02:25:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')