Hier ook!! En bij elkaar gluren bij actieve topics enzo..quote:
Ja, zoietsquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En dan met elkaar msnen terwijl je naast elkaar op de bank zit?
Kom op zeg! Een pc is allaaaaang geen status-symbool meer!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zoiets![]()
Ken je het?
Maar ik vind het zo decadent!
Oh en mocht het niets worden met Harrie en Flipje... wat vinden jullie dan van deze?
[ afbeelding ]
6 weken oud!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zoiets![]()
Ken je het?
Maar ik vind het zo decadent!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:31 schreef Morretje het volgende:
Wat zijn ze lelijk als ze klein zijn zeg!![]()
Ahhhhhh krijgen we een fotootje van je freggels?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vooral goed om onderwerpen als het avondeten maken of drinken pakken aan te snijden.
Maar alweer een tijdje single en nu heb ik alleen twee kleine freggels (kittens) die over mijn toetsenbord lopen en naar het scherm slaan.
Let op:quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:39 schreef Morretje het volgende:
Hmm, dat was toch nog iets te Nerdig Ing, want ik, computerleek, krijg het niet voor elkaar...
Ik ga voor Elizequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhh krijgen we een fotootje van je freggels?
Ik ben dol op de Freggels! Zo erg zelfs dat als ik ooit een dochter krijg, ze Jet gaat heten!
Ing, ik heb nu een half limonadeglas vol met Sheridans!![]()
Morretje... typ de volgende zin eens:quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:39 schreef Morretje het volgende:
Hmm, dat was toch nog iets te Nerdig Ing, want ik, computerleek, krijg het niet voor elkaar...
Nee joh, dat zijn zijn neusgatenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft ie een dikke puist op z'n snavel?
Oh jeetje...ik denk dat ik ff moet bijschenken, dan zie ik alles wat scherperquote:
* Ingetje79 buigt voor Morretjequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef Morretje het volgende:
* Morretje heeft het gesnapt, en dankt de dames Greys en Ingetje...![]()
*jaloers is*quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhh krijgen we een fotootje van je freggels?
Ik ben dol op de Freggels! Zo erg zelfs dat als ik ooit een dochter krijg, ze Jet gaat heten!
Ing, ik heb nu een half limonadeglas vol met Sheridans!![]()
Misschien is ze er toen over gestruikeld?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is Nok trouwens? Proberen of die 42 cm gaat passen?
Ik WEET dat dat niet past, schat. Ik heb ervaringquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is Nok trouwens? Proberen of die 42 cm gaat passen?
En toen precies met den bipsebaps er op gevallenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is ze er toen over gestruikeld?![]()
Klinkt romantischquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Oh, ik hoor net dat we in bed een film gaan kijken.
De ervaring leert dat Meneer Greys na 5 minuten film kijken spontaan er doorheen gaat liggen snurken, maar goed, we gaan een poging wagen
Tot morgen darrrrlings!
Ja, gezellig! En dan de webcam gericht op een snurkende meneer Greysquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Zal ik de laptop mee naar boven nemen maar anders?
Ik geloof niet dat dat op prijs gesteld gaat worden![]()
Wehehehe, bipsebaps
Dan moet ie nog goed mikken om mijn strakke sterretje te rakenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toen precies met den bipsebaps er op gevallen![]()
Hoi Nok
Ja, erg toch.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Zal ik de laptop mee naar boven nemen maar anders?
Ik geloof niet dat dat op prijs gesteld gaat worden![]()
Wehehehe, bipsebaps
Gang is allesquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moet ie nog goed mikken om mijn strakke sterretje te raken
Deze:quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:59 schreef Morretje het volgende:
Welke film gaat het worden eig?
Echt iets voor mij dusquote:Mercury rising - Actiethriller
Een negenjarige autistische jongen heeft onbewust een geheime code van het Amerikaanse leger gekraakt. Luitenant Nicholas Kudrow wil hem in het belang van de nationale veiligheid laten vermoorden. De jongen wordt echter geholpen door FBI-agent Art Jeffries.
Heb geloof ik ergens op Fok! ooit eens gelezen dat iemand dat per ongeluk was tijdens de sex.. Zo van *hoppa* en dan in het verkeerde gat..quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moet ie nog goed mikken om mijn strakke sterretje te raken
HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
het is net zo verschrikkelijk als chips roepen als je hartgrondig SHIT wil zeggen. Of potvolblomme ipv GVDquote:
Alsof dat jou nooit gebeurd isquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heb geloof ik ergens op Fok! ooit eens gelezen dat iemand dat per ongeluk was tijdens de sex.. Zo van *hoppa* en dan in het verkeerde gat..![]()
Hoei met een autist!! Morretje wil ook meekijken...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze:
[..]
Echt iets voor mij dusNok met d'r strakke sterretje! Ik stik haast in mijn drankje hier!
Auwquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heb geloof ik ergens op Fok! ooit eens gelezen dat iemand dat per ongeluk was tijdens de sex.. Zo van *hoppa* en dan in het verkeerde gat..![]()
Oh god, de wijn komt me letterlijk door de neus nuquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wat is er NIET mis met bipsebaps?![]()
![]()
Sorry Ing![]()
Poeh, mij?? Nee hoor, eenrichtingsverkeer is dat.. Ook niet per ongeluk de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alsof dat jou nooit gebeurd is![]()
Mercury rising is trouwens wel een goede film hoor. Heel aandoenlijk met dat kleine jochie
Klopt ja. Heb ik ook weleens gelezen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |