Wat lief van je, Nonnekequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef Nonneke het volgende:
OwOwOw wat zal Ingetje lekker ruiken volgende week
*schrijft adres op doosje*
Nee schat, ik ben meer van de olieparfums van echte bloemetjes enzo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Had je ook nog een luchtje willen hebben, Sam ?
Ik werk in een drogisterij outlet, wat onderdeel is van kruidvat en trekpleister (en ici paris), alles wat bij hun uit het assortiment gaat (of teveel hebben) krijgen wij, en verkopen we voor de helft, o.a de luchtjes nu dus voor de helft van de helftquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:52 schreef Morretje het volgende:![]()
![]()
Ik was gisteravond niet online, maar ik vroeg me wel af waar je werkt Non?
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:27 schreef nokwanda het volgende:
Tis hier echt ook net Sex and the City
Parfums en hakkenEn dan ben ik zeker Sam
Ditoquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben zeker weer ouderwets. Op mijn nachtkastje staat alleen een wekker en een lampie
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:04 schreef Greys het volgende:
Sam heeft een goodie-closet, ipv een goodie-drawer, meen ik me te herinneren!
Ze hebben nu een oude-inruil-actie op Fok he, Nok?![]()
OP mijn nachtkastje ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben zeker weer ouderwets. Op mijn nachtkastje staat alleen een wekker en een lampie
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb alleen een plankie, kan dus niets in.
En eronder ligt alleen katte-haar en stof
Heb je de Tarzan met roterende kop van 42 cm?quote:
Godskolere AUW, nee, natuurlijk niet. Meid, wat denk je. Ik ben zelf net 1.60 mquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je de Tarzan met roterende kop van 42 cm?
Een kop van 42 cm???? Waar laat je dat???quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je de Tarzan met roterende kop van 42 cm?
quote:
He jakkiebah......darmstelsel is hier alleen een uitgang en zeker geen ingangquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou...... de sites die ik weleens voorgeschoteld heb gekegen doen je verbazen over wat men allemaal kan doen met een darmstelsel, geloof me. Ik hield het zelf ook niet voor mogelijk en het zijn dat soort zaken die maken dat ik het af en toe verfoei dat ik een beelddenker ben.
Ja hallo...42 cm en roterende kop, dat heb ik niet he?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Maar hey Ing... je doet nou wel braaf en zo, maar je stak wel je tongetje verlekkerd uit by the mention of the Tarzan+ maten
aan jequote:Op vrijdag 30 november 2007 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja hallo...42 cm en roterende kop, dat heb ik niet he?
Jij doetquote:
Ik ben dan geen 1.60 maar 1.82 maar ik zou toch echt niet weten waar ik het laten moest heurquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
aan jete zien leek het je wel wat
Gewoon doordouwenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dan geen 1.60 maar 1.82 maar ik zou toch echt niet weten waar ik het laten moest heur
you too... you SUCKquote:
zie je wel... jouw duistere kantje. Stiekem ben je gewoon zo sadistisch en kinky als de pest.quote:
ah, daar prop je die roterende 42quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Je moet meneer Ingetje soms es horen jubelen
als ie vervelend doetquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah, daar prop je die roterende 42
Trusten Qquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:08 schreef Qwea het volgende:
ik ga mn bed maar eens opzoeken denk ik
Weltrusten![]()
Gebeurt hier wel es jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En dan met elkaar msnen terwijl je naast elkaar op de bank zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |