tell me, ik dacht dat dat niks met elkaar te maken had; griep als virale infectie en een flinke verkoudheid als bacteriele infectie. Hoe zit dat?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier in de omgeving snottert en snift ook iedereen. Ik heb nog nergens last van, lang leve de griepprik!![]()
*klopt af*
Ja, eigenlijk zegt het niet zoveel mbt verkoudheid idd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:49 schreef senesta het volgende:
Ik heb ook de griepprik gehad en Samara ook maar daar trekt deze verkoudheid zich niets van aan
Een bloedbad?!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:09 schreef Elseetje het volgende:
Kom je de slaapkamer uit, tref je een bloedbad aan op de overloop.
Ik snotter al 2 maanden, maar echt verkouden (afgezien van een flink verstopte neus een paar weken geleden) ben ik verder gelukkig nog niet geweest.
* klopt ook af
Oh, en griepprikken geloof ik niet in.
Ja. De vloer, de muren, het speeltoestel, de trapleuning: overal zaten vegen bloed op.quote:
Oh, ik denk dat ze NU wel werken (vooral voor ouderen en andere zwakkeren), maar ik denk dat het massaal gebruiken van een griepprik op den duur leidt tot een zwaarder virus, en dus zwaardere middelen om die weer te lijf te gaan.quote:Ik weet niet of de griepprikken echt helpen, ik heb ze maar gewoon gehaald toen we opgeroepen werden.
jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach goss...dus dat arme kind ligt nu ziek te wezen op de bank, terwijl tante Qwea heerlijk onder de douche poedelt met haar kleimasker?![]()
ik heb een fucking spuugbakje gepaktquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja...is ook zo.
Vooral geen poot uitsteken he?
Joey is ook thuis met hevige hoofdpijn en hij is misselijk en Samara hoest de hele dag de longen uit haar lijfjequote:Op vrijdag 30 november 2007 12:11 schreef Qwea het volgende:
het kindje van mn zus is hier, die doet niks anders dan overgeven, ze is kei warm en ligt enkel op de bank
Okeeej! Dacht al dat ik gestalkt werdquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:39 schreef Morretje het volgende:
Ingetje: ik wilde het maar niet in het radioheadtopic gooien maarre: ik ben geen fan.. Ravage = meneer Morretje daarentegen is een heule grote fan!
bijna 2. God wat si die ziek zegquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Joey is ook thuis met hevige hoofdpijn en hij is misselijk en Samara hoest de hele dag de longen uit haar lijfje![]()
Hoe oud is het kindje van je zus?
Zieke kindjes zijn altijd zo zielig..
Harrie en Flipjequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:35 schreef Greys het volgende:
Hoi meiden!
Ik ga om 19.00 uur bellen voor twee tamme valkparkieten. We wilden eigenlijk jonkies, maar voor deze twee wordt dringend een goed huis gezocht en dan heb ik het idee dat we er toch iets heel goeds mee doen. Ook een soort asieldieren dusHet mannetje van die twee praat! Oh hemel, dat wordt een leuke kwetter-combi, die vogel en ik
Maar eerst maar eens bellen met de dame die ze tijdelijk opvangt, want we willen wel dat het van beide kanten klikt. Zij is de woordvoerder van de vogels danEn ze heten Harrie en Flipje
Dan hoop ik voor je dat het manneke de juiste taal geleerd heeftquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:35 schreef Greys het volgende:
Hoi meiden!
Ik ga om 19.00 uur bellen voor twee tamme valkparkieten. We wilden eigenlijk jonkies, maar voor deze twee wordt dringend een goed huis gezocht en dan heb ik het idee dat we er toch iets heel goeds mee doen. Ook een soort asieldieren dusHet mannetje van die twee praat! Oh hemel, dat wordt een leuke kwetter-combi, die vogel en ik
Maar eerst maar eens bellen met de dame die ze tijdelijk opvangt, want we willen wel dat het van beide kanten klikt. Zij is de woordvoerder van de vogels danEn ze heten Harrie en Flipje
En een beetje gezellige woordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het manneke de juiste taal geleerd heeft
zijquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:23 schreef senesta het volgende:
Wat zielig.., ik hoop maar dat hij voor sinterklaas weer beter is.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef Nonneke het volgende:
OwOwOw wat zal Ingetje lekker ruiken volgende week
*schrijft adres op doosje*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |