Kan ik inkomen ja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Was super moe. Toelatingsexamen (assessment) gehad op Nyenrode. Ging geweldig maar was daarna een beetje leeg.
82cm buikomtrek..quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Man jij moet al zo schraal als een lat zijn! Ik ben zelf zeer ecto (was) en ben 1,80 en ook 75 kilo. Zit geen gram (nou ja enkele) teveel aan. Heb jij echt reden om af te vallen??
same herequote:Op dinsdag 18 december 2007 23:26 schreef ivosnivo het volgende:
Ik snap niks van al die technische termen
Hey dat waren mijn stats ook op die leeftijd, alleen je bent 1cm langer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:37 schreef Huppelei het volgende:
Maargoed, ik ben 15 jaar, 1.92 m lang, 75 kilo (iets minder). En heb een buikomtrek van ongeveer 82 cm.
Als ik me spierenspan zit er nog ongeveer 1 cm vet voor me spieren. Niet echt veel meer maar dat wil ik toch ook nog af (ben al een tijdje aant afvallen) want anders kun je niet echt resultaat zien.
Jij hebt dan ook geen buik...quote:
Mijn buik begint de laatste tijd ook een beetje uit te puilen, teveel hamburgers en chicken wings denk ik.quote:
die "technische termen" zijn gewoon nederlandse benamingen voor cleans, cleans and jerk, pistols en bells etc. La-Je-Nie-Gek-Maken1quote:Op woensdag 19 december 2007 08:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
same here
overigens om even in te haken op wat baffer zegt over circuittraining; ik superset eigelijk de meeste tijd in de gym om mijn krankzinnige schema binnen in 60 minuten uit te voeren en dat bevalt erg goed.
Gewoon lekker hard doortrainen zonder elke keer weer 2 minuten te moeten wachten ofzo. Nadeel is dat ik soms de pomp wat mis maar ik ben niet zoals arnie en dat boeit me niet zo
En als je 1.90 bent en 75 kg moet je echt _niet_ afvallen. Volgens mij zit je dan net aan een 'gezond' gewicht en is juist veel eten belangrijker bovendien ben je nog niet uitgegroeid dus is het sowieso wel verstandig om goed te blijven eten. Op je 15de druk maken over je gewicht is volgens mij niet echt nuttig![]()
Ik weeg momenteel ook weer meer dan 100kg. Na mijn cutperiode was het rond de 93 kg maar daar voelde ik me niet zo lekker bij. Momenteel begin ik wel te vervetten dus daar moet ik wel iets aan veranderen.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef Huppelei het volgende:
Het is trouwens nog erger. Vanochtend gaf de weegschaal 71.2 kg aan.
Maar ik moet dus gewoon gaan sporten en gewoon normaal eten.
Heb je niet gewoon zo'n opgezet afrikaans hongerbuikje van al dat diëten ?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef Huppelei het volgende:
Het is trouwens nog erger. Vanochtend gaf de weegschaal 71.2 kg aan.
Maar ik moet dus gewoon gaan sporten en gewoon normaal eten.
75 kgquote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Baffer het volgende:
@ ledzep
Wat was je lichaamsgewicht bij die bw krachtdiefstal?
wat is er met je gruwelijke kut gebeurd?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mijn buik begint de laatste tijd ook een beetje uit te puilen, teveel hamburgers en chicken wings denk ik.
Ik train ook als een vaatdoek nu, beetje een uit de hand gelopen feestje gehad en een beetje gammel nog
Waarom paar jaar wachten? Als je trainen leuk vindt moet je het vooral doen!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:53 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
die "technische termen" zijn gewoon nederlandse benamingen voor cleans, cleans and jerk, pistols en bells etc. La-Je-Nie-Gek-Maken1![]()
En die knul die pas 15 is en nu al zijn buikje kwijt wil moet gewoon gaan voetballen judoën of tennissen (oid) en ook meer eten, en over n paar jaar terug komen.
Evengoed aardig impressive mijn beste.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
75 kg
Dus die krachtsdiefstal was ook niet zo indrukwekkend qua gewicht. Desondanks had ik een brutal lack of sacroplasmische spiergroei, dus skinny as hell met toch nog een redelijke kracht.
je kan nu wel beginnen maar je moet gewoon niet dieten als je 15 bent en al zo skinny benquote:Op woensdag 19 december 2007 16:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
wat is er met je gruwelijke kut gebeurd?
[..]
Waarom paar jaar wachten? Als je trainen leuk vindt moet je het vooral doen!
Het is zeg maar dat gedeelte net onder me navel en een beetje erboven waar nog vet zit.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:42 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon zo'n opgezet afrikaans hongerbuikje van al dat diëten ?
Als je denkt dat je dik bent heb je teveel naar domme mensen geluisterdquote:Op woensdag 19 december 2007 19:03 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Het is zeg maar dat gedeelte net onder me navel en een beetje erboven waar nog vet zit.
Ik ben toegelaten. Ze wouden me graag hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kan ik inkomen ja.
Je gaat straks als je toegelaten wordt wel minder tijd om te trainen krijgen vrees ik.
Ik heb gehoord dat je aan het "jumpen" was in je sportschoolquote:Op woensdag 19 december 2007 21:08 schreef Fugie het volgende:
ik denk ik ga ff jumpsquats doen zodat ik strax brute ollies kan maken met me snowboard, zie ik mezelf in die spiegel en lijk ik net een kikker
pompende beats altijd daar, jeweetsquote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je aan het "jumpen" was in je sportschool
Dat zuigt wel een beetje rond deze dagen, al die min of meer verplichte feestjes en borrels. Om toch de 4x per week te halen train ik nu ook op zondag aan het begin van de middag.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
morgen pas weer trainen. vandaag weer een borrel.
ja ik hoop dat ik rond kerst nog ergens terecht kan komen.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat zuigt wel een beetje rond deze dagen, al die min of meer verplichte feestjes en borrels. Om toch de 4x per week te halen train ik nu ook op zondag aan het begin van de middag.
Vandaag en morgen trainenquote:Op donderdag 20 december 2007 08:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat zuigt wel een beetje rond deze dagen, al die min of meer verplichte feestjes en borrels. Om toch de 4x per week te halen train ik nu ook op zondag aan het begin van de middag.
Tsja, ieder nadeel heb z'n voordeelquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:05 schreef McGilles het volgende:
Damn, net een goede dag ziek geweest maar dan ook echt geheel naar de tering, heel m'n lijf vol spierpijn, knallende koppijn, niks binnen kunnen houden, echt nooit zo ellendig gevoeld.
Nu, een dag later, weer 75% de oude en iig 10x beter gevoel. 1 pluspunt, ik weet niet hoe het kan, maar die pens die ik had is grotendeels weer verdwenen
Ik heb dit jaar nog een keer 8x110 incline geduwd, nu zit dat er niet eens 2x in denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:46 schreef Baffer het volgende:
BOOMMMMMMM 3x110 en 1x120 incline bench, for brutal upper chest mass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb de laatste tijd echt ongeloofelijk last van mijn polsen. Ik wil er gewoon niet mee naar de fysio omdat ik bang ben dat hij dan zegt dat ik niet meer mag trainen. Deze week een weekje rust genomen, was tevens ontzettend verkouden dus dat kwam goed uit. Volgende week ga ik weer rustig beginnen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:43 schreef Frautie het volgende:
mweeh, ik heb een verwijskaart voor de fysio gekregen heb nog steeds last van mijn hand
Hopen dat ik begin januari weer aan de bak kan
het is natuurlijk verstandiger om een chronisch probleem met je polsen te krijgen, je gebruikt ze toch nooit...quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:31 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd echt ongeloofelijk last van mijn polsen. Ik wil er gewoon niet mee naar de fysio omdat ik bang ben dat hij dan zegt dat ik niet meer mag trainen. Deze week een weekje rust genomen, was tevens ontzettend verkouden dus dat kwam goed uit. Volgende week ga ik weer rustig beginnen.
Ff hard eten en je bent zo weer op niveau killer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:13 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog een keer 8x110 incline geduwd, nu zit dat er niet eens 2x in denk ik
wat de man zegt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:05 schreef Tommy_808 het volgende:
zeker weten
Duw je knieen naar buiten, vaak helpt het ook om je voeten iets te draaien, je knieen volgen zegmaar de richting waar je voet heen wijst.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:26 schreef no-look het volgende:
http://youtube.com/watch?v=2TPvXjSamCE
mijn squat-uitvoering heeft verbeteringen nodig. Tips aub.
Oke. Gaan we dat maar weer doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:05 schreef Tommy_808 het volgende:
zeker weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |