pompende beats altijd daar, jeweetsquote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je aan het "jumpen" was in je sportschool
Dat zuigt wel een beetje rond deze dagen, al die min of meer verplichte feestjes en borrels. Om toch de 4x per week te halen train ik nu ook op zondag aan het begin van de middag.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
morgen pas weer trainen. vandaag weer een borrel.
ja ik hoop dat ik rond kerst nog ergens terecht kan komen.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat zuigt wel een beetje rond deze dagen, al die min of meer verplichte feestjes en borrels. Om toch de 4x per week te halen train ik nu ook op zondag aan het begin van de middag.
Vandaag en morgen trainenquote:Op donderdag 20 december 2007 08:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat zuigt wel een beetje rond deze dagen, al die min of meer verplichte feestjes en borrels. Om toch de 4x per week te halen train ik nu ook op zondag aan het begin van de middag.
Tsja, ieder nadeel heb z'n voordeelquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:05 schreef McGilles het volgende:
Damn, net een goede dag ziek geweest maar dan ook echt geheel naar de tering, heel m'n lijf vol spierpijn, knallende koppijn, niks binnen kunnen houden, echt nooit zo ellendig gevoeld.
Nu, een dag later, weer 75% de oude en iig 10x beter gevoel. 1 pluspunt, ik weet niet hoe het kan, maar die pens die ik had is grotendeels weer verdwenen
Ik heb dit jaar nog een keer 8x110 incline geduwd, nu zit dat er niet eens 2x in denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:46 schreef Baffer het volgende:
BOOMMMMMMM 3x110 en 1x120 incline bench, for brutal upper chest mass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb de laatste tijd echt ongeloofelijk last van mijn polsen. Ik wil er gewoon niet mee naar de fysio omdat ik bang ben dat hij dan zegt dat ik niet meer mag trainen. Deze week een weekje rust genomen, was tevens ontzettend verkouden dus dat kwam goed uit. Volgende week ga ik weer rustig beginnen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:43 schreef Frautie het volgende:
mweeh, ik heb een verwijskaart voor de fysio gekregen heb nog steeds last van mijn hand
Hopen dat ik begin januari weer aan de bak kan
het is natuurlijk verstandiger om een chronisch probleem met je polsen te krijgen, je gebruikt ze toch nooit...quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:31 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd echt ongeloofelijk last van mijn polsen. Ik wil er gewoon niet mee naar de fysio omdat ik bang ben dat hij dan zegt dat ik niet meer mag trainen. Deze week een weekje rust genomen, was tevens ontzettend verkouden dus dat kwam goed uit. Volgende week ga ik weer rustig beginnen.
Ff hard eten en je bent zo weer op niveau killer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:13 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog een keer 8x110 incline geduwd, nu zit dat er niet eens 2x in denk ik
wat de man zegt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:05 schreef Tommy_808 het volgende:
zeker weten
Duw je knieen naar buiten, vaak helpt het ook om je voeten iets te draaien, je knieen volgen zegmaar de richting waar je voet heen wijst.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:26 schreef no-look het volgende:
http://youtube.com/watch?v=2TPvXjSamCE
mijn squat-uitvoering heeft verbeteringen nodig. Tips aub.
Oke. Gaan we dat maar weer doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:05 schreef Tommy_808 het volgende:
zeker weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |