Heb je niet gewoon zo'n opgezet afrikaans hongerbuikje van al dat diëten ?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef Huppelei het volgende:
Het is trouwens nog erger. Vanochtend gaf de weegschaal 71.2 kg aan.
Maar ik moet dus gewoon gaan sporten en gewoon normaal eten.
75 kgquote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Baffer het volgende:
@ ledzep
Wat was je lichaamsgewicht bij die bw krachtdiefstal?
wat is er met je gruwelijke kut gebeurd?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mijn buik begint de laatste tijd ook een beetje uit te puilen, teveel hamburgers en chicken wings denk ik.
Ik train ook als een vaatdoek nu, beetje een uit de hand gelopen feestje gehad en een beetje gammel nog
Waarom paar jaar wachten? Als je trainen leuk vindt moet je het vooral doen!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:53 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
die "technische termen" zijn gewoon nederlandse benamingen voor cleans, cleans and jerk, pistols en bells etc. La-Je-Nie-Gek-Maken1![]()
En die knul die pas 15 is en nu al zijn buikje kwijt wil moet gewoon gaan voetballen judoën of tennissen (oid) en ook meer eten, en over n paar jaar terug komen.
Evengoed aardig impressive mijn beste.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
75 kg
Dus die krachtsdiefstal was ook niet zo indrukwekkend qua gewicht. Desondanks had ik een brutal lack of sacroplasmische spiergroei, dus skinny as hell met toch nog een redelijke kracht.
je kan nu wel beginnen maar je moet gewoon niet dieten als je 15 bent en al zo skinny benquote:Op woensdag 19 december 2007 16:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
wat is er met je gruwelijke kut gebeurd?
[..]
Waarom paar jaar wachten? Als je trainen leuk vindt moet je het vooral doen!
Het is zeg maar dat gedeelte net onder me navel en een beetje erboven waar nog vet zit.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:42 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon zo'n opgezet afrikaans hongerbuikje van al dat diëten ?
Als je denkt dat je dik bent heb je teveel naar domme mensen geluisterdquote:Op woensdag 19 december 2007 19:03 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Het is zeg maar dat gedeelte net onder me navel en een beetje erboven waar nog vet zit.
Ik ben toegelaten. Ze wouden me graag hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kan ik inkomen ja.
Je gaat straks als je toegelaten wordt wel minder tijd om te trainen krijgen vrees ik.
Ik heb gehoord dat je aan het "jumpen" was in je sportschoolquote:Op woensdag 19 december 2007 21:08 schreef Fugie het volgende:
ik denk ik ga ff jumpsquats doen zodat ik strax brute ollies kan maken met me snowboard, zie ik mezelf in die spiegel en lijk ik net een kikker
pompende beats altijd daar, jeweetsquote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je aan het "jumpen" was in je sportschool
Dat zuigt wel een beetje rond deze dagen, al die min of meer verplichte feestjes en borrels. Om toch de 4x per week te halen train ik nu ook op zondag aan het begin van de middag.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
morgen pas weer trainen. vandaag weer een borrel.
ja ik hoop dat ik rond kerst nog ergens terecht kan komen.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat zuigt wel een beetje rond deze dagen, al die min of meer verplichte feestjes en borrels. Om toch de 4x per week te halen train ik nu ook op zondag aan het begin van de middag.
Vandaag en morgen trainenquote:Op donderdag 20 december 2007 08:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat zuigt wel een beetje rond deze dagen, al die min of meer verplichte feestjes en borrels. Om toch de 4x per week te halen train ik nu ook op zondag aan het begin van de middag.
Tsja, ieder nadeel heb z'n voordeelquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:05 schreef McGilles het volgende:
Damn, net een goede dag ziek geweest maar dan ook echt geheel naar de tering, heel m'n lijf vol spierpijn, knallende koppijn, niks binnen kunnen houden, echt nooit zo ellendig gevoeld.
Nu, een dag later, weer 75% de oude en iig 10x beter gevoel. 1 pluspunt, ik weet niet hoe het kan, maar die pens die ik had is grotendeels weer verdwenen
Ik heb dit jaar nog een keer 8x110 incline geduwd, nu zit dat er niet eens 2x in denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:46 schreef Baffer het volgende:
BOOMMMMMMM 3x110 en 1x120 incline bench, for brutal upper chest mass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |