abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:35:28 #181
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_55366024
Why not?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_55366077
Vandaag voor het eerst geboxsquat onder parallel. Boven parallel op een bankje deed ik maanden terug al 70 kg maar dit was toch wel andere koek. Zeker voor herhaling vatbaar, al zijn de gewichten nogal gay
  dinsdag 18 december 2007 @ 18:14:34 #183
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55366826
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:37 schreef no-look het volgende:
Vandaag voor het eerst geboxsquat onder parallel. Boven parallel op een bankje deed ik maanden terug al 70 kg maar dit was toch wel andere koek. Zeker voor herhaling vatbaar, al zijn de gewichten nogal gay
boxsquat is toch dat je toch een bankje (40cm hoog ofzo ? )gaat en dan weer terug ?

Is dat niet gewoon fullsquat met een pauze onderin ?
pi_55367270
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 18:14 schreef Fugie het volgende:

[..]

boxsquat is toch dat je toch een bankje (40cm hoog ofzo ? )gaat en dan weer terug ?

Is dat niet gewoon fullsquat met een pauze onderin ?
Bij een boxsquat heb je geen spanning onderin en komt de concentric phase volledig uit spiercontractie. Bij een fullsquat met pauze staat er altijd spanning op de spieren en houd je altijd enige kinetische energie van de eccentric phase vast.
  dinsdag 18 december 2007 @ 19:11:19 #185
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55368238
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 18:32 schreef LedZep het volgende:

[..]

Bij een boxsquat heb je geen spanning onderin en komt de concentric phase volledig uit spiercontractie. Bij een fullsquat met pauze staat er altijd spanning op de spieren en houd je altijd enige kinetische energie van de eccentric phase vast.
true bij een box ga je stilzitten.

Moest je dat nou weer zo lekker simpel uitleggen led
pi_55369417
Wat zegt hij dat weer omslachtig idd.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  dinsdag 18 december 2007 @ 20:15:08 #187
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55370025
Toch wel knap van je dat je het zo weet te vertellen led!

moet toch even die veer in je kont stoppen anders doe je het voor nix
pi_55370362
165 volhurk.

Ziet er naar uit dat ik het doel van 170 dit jaar nog ga halen.

Nu nog 5kg op bench erbij voor een 130kg bench.

Btw, @ MrJ.

Ik ben niet "debie".

-hope this helps, je weet trouwens zelf ook wel wie debie is.
pi_55370419
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 20:26 schreef Baffer het volgende:
165 volhurk.

Ziet er naar uit dat ik het doel van 170 dit jaar nog ga halen.

Nu nog 5kg op bench erbij voor een 130kg bench.

Btw, @ MrJ.

Ik ben niet "debie".

Wat doe je momenteel op het schoonmaken met gespleten klootzak en de volle hurk diefstal? Zijn toch wel de brutaalste oefeningen, als je het mij vraagt.
pi_55370719
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 20:28 schreef LedZep het volgende:

[..]

Wat doe je momenteel op het schoonmaken met gespleten klootzak en de volle hurk diefstal? Zijn toch wel de brutaalste oefeningen, als je het mij vraagt.
zeer zeker mijn beste, van de volle hurk diefstal beheers ik de techniek helaas niet zo goed, maar een schoonmaak met gespleten klootzak van 90-100 zal er toch wel in moeten zitten.

Ik heb echter al tijden niet meer schoongemaakt, hoewel ik laatst wel nog 95 vanuit hang makkelijk schoonmaakte.
Pushpress = 100, maar mijn klootzak techniek is om te janken.

Ik ben laatst bij een vereniging voor gewichthufters geweest waar ik wel wat tips gekregen heb.

Ik zal er maar weer eens mee gaan beginnen, hopelijk kan ik een mooie gehurkte diefstal neerzetten.

Jij nog gepompt mijn beste?

Zo niet dan zou ik toch maar wat goede voornemens gaan maken.
pi_55371747
en ik was al happy met alleen een clean van 85 kg...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_55371907
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 20:40 schreef Baffer het volgende:

[..]

zeer zeker mijn beste, van de volle hurk diefstal beheers ik de techniek helaas niet zo goed, maar een schoonmaak met gespleten klootzak van 90-100 zal er toch wel in moeten zitten.

Ik heb echter al tijden niet meer schoongemaakt, hoewel ik laatst wel nog 95 vanuit hang makkelijk schoonmaakte.
Pushpress = 100, maar mijn klootzak techniek is om te janken.

Ik ben laatst bij een vereniging voor gewichthufters geweest waar ik wel wat tips gekregen heb.

Ik zal er maar weer eens mee gaan beginnen, hopelijk kan ik een mooie gehurkte diefstal neerzetten.

Jij nog gepompt mijn beste?

Zo niet dan zou ik toch maar wat goede voornemens gaan maken.
Ik kan u tot mijn grote vreugde mededelen dat ik een persoonlijk record heb neergezet op de stricte staande ketelklok druk. Tot mijn spijt moet ik u echter mededelen dat de massa van dit prachtvoorwerp vast staat en ik dus enkel voor een maximaal herhalingen kan gaan. Gisteren wist ik in een exotische bui vol hormonale impulsen vanuit mijn hypofyse, wiens belangrijkste functie wordt gekenmerkt door het aanzetten van de productie van testosteron in delen van de genitaliën, deze ketelklok die bestaat uit een homogene massa van 45 Engelse ponden 48 maal naar boven te drukken door de filamenten van mijn musculus triceps brachii en de voorste kop van de musculus deltoideus aan te spannen op een brutale wijze. Helaas werd er door mijn zwakzinnige lichaam dermate veel 2-hydroxypropaanzuur naar bovengenoemde motoreenheden gestuurd dat ik in de 49e herhaling moest falen, waarbij de sinusknop zoveel als 167 pulsen aan mijn rechterboezem doorgaf.
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:43:11 #193
19479 Mr.J
pi_55372367
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 20:26 schreef Baffer het volgende:
Btw, @ MrJ.

Ik ben niet "debie".

Ik hou me @ the moment helaas niet bezig met het kloonfestijn @ DBB. Beetje druk op werk, maybe volgende week dat ik wat meer in mijn tijd zit.
pi_55373075
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:27 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik kan u tot mijn grote vreugde mededelen dat ik een persoonlijk record heb neergezet op de stricte staande ketelklok druk. Tot mijn spijt moet ik u echter mededelen dat de massa van dit prachtvoorwerp vast staat en ik dus enkel voor een maximaal herhalingen kan gaan. Gisteren wist ik in een exotische bui vol hormonale impulsen vanuit mijn hypofyse, wiens belangrijkste functie wordt gekenmerkt door het aanzetten van de productie van testosteron in delen van de genitaliën, deze ketelklok die bestaat uit een homogene massa van 45 Engelse ponden 48 maal naar boven te drukken door de filamenten van mijn musculus triceps brachii en de voorste kop van de musculus deltoideus aan te spannen op een brutale wijze. Helaas werd er door mijn zwakzinnige lichaam dermate veel 2-hydroxypropaanzuur naar bovengenoemde motoreenheden gestuurd dat ik in de 49e herhaling moest falen, waarbij de sinusknop zoveel als 167 pulsen aan mijn rechterboezem doorgaf.
Is het misschien geen mogelijkheid om met zogenaamde ductape een extra massa aan die ketelklok te bevestigen, met als doel een hogere totale massa behalen?
Ik heb deze principes zelf ook toegepast op mijn home made dumbell, waar ik extra schijfjes opgeplakt heb omdat er anders te weinig schijven opgingen.
Ik kan helaas geen uitsluitsel geven over de betrouwbaarheid van zulke creaties.

Doe je nog meer dingen met die ketelklok?
Bijvoorbeeld revolvers, of kinnen met de ketelklok aan uw benen geattacheerd.

Verder geen vooruitzichten op het trainen met een cafeklok? Zodat je de techniek op de krachtdiefstal meester wordt.
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:43 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik hou me @ the moment helaas niet bezig met het kloonfestijn @ DBB. Beetje druk op werk, maybe volgende week dat ik wat meer in mijn tijd zit.
ok.
pi_55373636
[quote]Op dinsdag 18 december 2007 22:06 schreef Baffer het volgende:

[..]

Is het misschien geen mogelijkheid om met zogenaamde ductape een extra massa aan die ketelklok te bevestigen, met als doel een hogere totale massa behalen?
Ik heb deze principes zelf ook toegepast op mijn home made dumbell, waar ik extra schijfjes opgeplakt heb omdat er anders te weinig schijven opgingen.
Ik kan helaas geen uitsluitsel geven over de betrouwbaarheid van zulke creaties.

Doe je nog meer dingen met die ketelklok?
Bijvoorbeeld revolvers, of kinnen met de ketelklok aan uw benen geattacheerd.

Verder geen vooruitzichten op het trainen met een cafeklok? Zodat je de techniek op de krachtdiefstal meester wordt.
[..]

Revolvers behoren tot mijn dagelijkse bezigheden, zowel met lichaamsgewicht, tussen het tandenpoetsen door, als met mijn ketelklok, voor een ietwat inspannender gevoel. Kinnen doe ik de hele dag door, ik denk toch wel zo'n 50 herhalingen elke dag.

De cafeklok komt naar verwachting rond september 2008 weer in zicht, dan woon ik in het midden des Lands en ga ik beginnen met een nieuwe start. Overigens heb ik voorheen, in mijn jonge jaren, vele uren besteed aan de krachtsdiefstal. Mijn techniek was en is niet perfect, maar genoeg voor een takel gelijk zijnde aan het lichaamsgewicht destijds.
pi_55373976
Eigen gewicht op de diefstal is aardig indrukwekkend te noemen, daar ben ik nog wel even zoet mee.

De hele dag door kinnen heeft mij destijds uiterst mooie resultaten opgeleverd, ik deed per dag 20 singles ofzo, soms singles met een dommeklok van 10-20 kilo's aan mijn riem bevestigd.
De routine in chins die je dan krijgt is werkelijkwaar verbluffend, zelfs een vetzak als ik kan dat makkelijk optrekken met extra kilo's.
Als ik ooit mijn eigen gym heb dan ga ik ook hoogfrequent in cirquitvorm trainen, daar dit veel tijd bespaart, zeer goed is voor de conditie en waarschijnlijk uiterst mooie resultaten oplevert.
pi_55374087
Ik wil even wat vragen. Ik hoop dat ik in het goede topic zit en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Zo een lichaam als in de OP hoef ik niet. Ik wil gewoon dat ik een wat strakker lichaam heb voor straks in de zomer. Ik weet ook wel dat je in 4 maanden geen sixpack kan creeeren (toch?).

Maargoed, ik ben 15 jaar, 1.92 m lang, 75 kilo (iets minder). En heb een buikomtrek van ongeveer 82 cm.
Als ik me spierenspan zit er nog ongeveer 1 cm vet voor me spieren. Niet echt veel meer maar dat wil ik toch ook nog af (ben al een tijdje aant afvallen) want anders kun je niet echt resultaat zien.

Dus ik wil tegelijk dat vet kwijt. En toch spieren trainen.
Qua eten eet ik op een dag:

- 2/3 boterhammen met lichtbeleg (ochtend) (smeerkaas20+, rosbief, ossenhaas, rookvlees, kipfilet, enz.)
- Fruit
- 2/3 botterhammen met lichtbeleg (middag)
- Fruit
- Eten wat de pot schaft. (van vette dingen niet te veel.)

Voor de rest water. Dus qua eten zit het met afvallen wel goed, lijkt mij.

Nou ga ik ook nog 3/4 keer per week anderhalf uur naar de sportschool:

- 15 minuten fietsen
- 45 minuten krachttraining (armen, rug, borst, buik, billen, onderbenen, voorkant bovenbenen)
- 30 minuten cardio

Dit dus 3/4 keer per week.

Nou vraag ik me af of ik goed bezig ben en of dit effect gaat hebben. Of dat ik niet zal afvallen, of geen spieren zal trainen ofzo. Dus eigenlijk zou ik willen vragen of jullie mijn doen kunnen beoordelen en tips en aanpassingen kunnen geven.

Als het niet teveel gevraagd is.
pi_55374424
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:35 schreef Mr.J het volgende:
Why not?
Was super moe. Toelatingsexamen (assessment) gehad op Nyenrode. Ging geweldig maar was daarna een beetje leeg.
pi_55374588
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:37 schreef Huppelei het volgende:
Ik wil even wat vragen. Ik hoop dat ik in het goede topic zit en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Zo een lichaam als in de OP hoef ik niet. Ik wil gewoon dat ik een wat strakker lichaam heb voor straks in de zomer. Ik weet ook wel dat je in 4 maanden geen sixpack kan creeeren (toch?).

Maargoed, ik ben 15 jaar, 1.92 m lang, 75 kilo (iets minder). En heb een buikomtrek van ongeveer 82 cm.
Als ik me spierenspan zit er nog ongeveer 1 cm vet voor me spieren. Niet echt veel meer maar dat wil ik toch ook nog af (ben al een tijdje aant afvallen) want anders kun je niet echt resultaat zien.

Dus ik wil tegelijk dat vet kwijt. En toch spieren trainen.
Qua eten eet ik op een dag:

- 2/3 boterhammen met lichtbeleg (ochtend) (smeerkaas20+, rosbief, ossenhaas, rookvlees, kipfilet, enz.)
- Fruit
- 2/3 botterhammen met lichtbeleg (middag)
- Fruit
- Eten wat de pot schaft. (van vette dingen niet te veel.)

Voor de rest water. Dus qua eten zit het met afvallen wel goed, lijkt mij.

Nou ga ik ook nog 3/4 keer per week anderhalf uur naar de sportschool:

- 15 minuten fietsen
- 45 minuten krachttraining (armen, rug, borst, buik, billen, onderbenen, voorkant bovenbenen)
- 30 minuten cardio

Dit dus 3/4 keer per week.

Nou vraag ik me af of ik goed bezig ben en of dit effect gaat hebben. Of dat ik niet zal afvallen, of geen spieren zal trainen ofzo. Dus eigenlijk zou ik willen vragen of jullie mijn doen kunnen beoordelen en tips en aanpassingen kunnen geven.

Als het niet teveel gevraagd is.
Man jij moet al zo schraal als een lat zijn! Ik ben zelf zeer ecto (was) en ben 1,80 en ook 75 kilo. Zit geen gram (nou ja enkele) teveel aan. Heb jij echt reden om af te vallen??
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_55374710
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Man jij moet al zo schraal als een lat zijn! Ik ben zelf zeer ecto (was) en ben 1,80 en ook 75 kilo. Zit geen gram (nou ja enkele) teveel aan. Heb jij echt reden om af te vallen??
Ik weet dan ook niet wat er aan de hand is. Ik zal er eens foto's van maken. Of mijn weegschaal klopt opeens niet meer...

O en Den Haag. Waar train jij?
  dinsdag 18 december 2007 @ 23:26:41 #201
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_55375783
Ik snap niks van al die technische termen
  dinsdag 18 december 2007 @ 23:37:45 #202
19479 Mr.J
pi_55376117
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:47 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Was super moe. Toelatingsexamen (assessment) gehad op Nyenrode. Ging geweldig maar was daarna een beetje leeg.
Kan ik inkomen ja.

Je gaat straks als je toegelaten wordt wel minder tijd om te trainen krijgen vrees ik.
pi_55376772
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

82cm buikomtrek..

ik zit aan 69
Only when close to death, you really feel alive
pi_55376881
Welja geef hem nog wat meer anorexia.

Vergeet niet dat die killer 1.90+ is he.

Op 75kg moet je gewoon vreten, zeker bij jouw lengte.
  woensdag 19 december 2007 @ 08:35:30 #205
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55379825
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:26 schreef ivosnivo het volgende:
Ik snap niks van al die technische termen
same here

overigens om even in te haken op wat baffer zegt over circuittraining; ik superset eigelijk de meeste tijd in de gym om mijn krankzinnige schema binnen in 60 minuten uit te voeren en dat bevalt erg goed.
Gewoon lekker hard doortrainen zonder elke keer weer 2 minuten te moeten wachten ofzo. Nadeel is dat ik soms de pomp wat mis maar ik ben niet zoals arnie en dat boeit me niet zo

En als je 1.90 bent en 75 kg moet je echt _niet_ afvallen. Volgens mij zit je dan net aan een 'gezond' gewicht en is juist veel eten belangrijker bovendien ben je nog niet uitgegroeid dus is het sowieso wel verstandig om goed te blijven eten. Op je 15de druk maken over je gewicht is volgens mij niet echt nuttig
  woensdag 19 december 2007 @ 08:40:19 #206
140141 ivosnivo
pi_55379875
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:37 schreef Huppelei het volgende:
Hey dat waren mijn stats ook op die leeftijd, alleen je bent 1cm langer.
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:58 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

82cm buikomtrek..

ik zit aan 69
Jij hebt dan ook geen buik...
pi_55380629
quote:
Op woensdag 19 december 2007 08:40 schreef ivosnivo het volgende:

Jij hebt dan ook geen buik...
Mijn buik begint de laatste tijd ook een beetje uit te puilen, teveel hamburgers en chicken wings denk ik.
Ik train ook als een vaatdoek nu, beetje een uit de hand gelopen feestje gehad en een beetje gammel nog
pi_55380906
quote:
Op woensdag 19 december 2007 08:35 schreef Fugie het volgende:

[..]

same here

overigens om even in te haken op wat baffer zegt over circuittraining; ik superset eigelijk de meeste tijd in de gym om mijn krankzinnige schema binnen in 60 minuten uit te voeren en dat bevalt erg goed.
Gewoon lekker hard doortrainen zonder elke keer weer 2 minuten te moeten wachten ofzo. Nadeel is dat ik soms de pomp wat mis maar ik ben niet zoals arnie en dat boeit me niet zo

En als je 1.90 bent en 75 kg moet je echt _niet_ afvallen. Volgens mij zit je dan net aan een 'gezond' gewicht en is juist veel eten belangrijker bovendien ben je nog niet uitgegroeid dus is het sowieso wel verstandig om goed te blijven eten. Op je 15de druk maken over je gewicht is volgens mij niet echt nuttig
die "technische termen" zijn gewoon nederlandse benamingen voor cleans, cleans and jerk, pistols en bells etc. La-Je-Nie-Gek-Maken1

En die knul die pas 15 is en nu al zijn buikje kwijt wil moet gewoon gaan voetballen judoën of tennissen (oid) en ook meer eten, en over n paar jaar terug komen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_55381382
Het is trouwens nog erger. Vanochtend gaf de weegschaal 71.2 kg aan.
Maar ik moet dus gewoon gaan sporten en gewoon normaal eten.
pi_55381507
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef Huppelei het volgende:
Het is trouwens nog erger. Vanochtend gaf de weegschaal 71.2 kg aan.
Maar ik moet dus gewoon gaan sporten en gewoon normaal eten.
Ik weeg momenteel ook weer meer dan 100kg. Na mijn cutperiode was het rond de 93 kg maar daar voelde ik me niet zo lekker bij. Momenteel begin ik wel te vervetten dus daar moet ik wel iets aan veranderen.

2x in de week sporten, wat ik momenteel doe, is ook te weinig natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')