Heb de laatste tijd echt ongeloofelijk last van mijn polsen. Ik wil er gewoon niet mee naar de fysio omdat ik bang ben dat hij dan zegt dat ik niet meer mag trainen. Deze week een weekje rust genomen, was tevens ontzettend verkouden dus dat kwam goed uit. Volgende week ga ik weer rustig beginnen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:43 schreef Frautie het volgende:
mweeh, ik heb een verwijskaart voor de fysio gekregen heb nog steeds last van mijn hand
Hopen dat ik begin januari weer aan de bak kan
het is natuurlijk verstandiger om een chronisch probleem met je polsen te krijgen, je gebruikt ze toch nooit...quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:31 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd echt ongeloofelijk last van mijn polsen. Ik wil er gewoon niet mee naar de fysio omdat ik bang ben dat hij dan zegt dat ik niet meer mag trainen. Deze week een weekje rust genomen, was tevens ontzettend verkouden dus dat kwam goed uit. Volgende week ga ik weer rustig beginnen.
Ff hard eten en je bent zo weer op niveau killer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:13 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog een keer 8x110 incline geduwd, nu zit dat er niet eens 2x in denk ik
wat de man zegt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:05 schreef Tommy_808 het volgende:
zeker weten
Duw je knieen naar buiten, vaak helpt het ook om je voeten iets te draaien, je knieen volgen zegmaar de richting waar je voet heen wijst.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:26 schreef no-look het volgende:
http://youtube.com/watch?v=2TPvXjSamCE
mijn squat-uitvoering heeft verbeteringen nodig. Tips aub.
Oke. Gaan we dat maar weer doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:05 schreef Tommy_808 het volgende:
zeker weten
Minder naar achteren zakken, het is nu heel geforceerd en een rechte rug is op die manier in bottom positie onhoudbaar. Verder wat Baffer zegt. (Waarom geen full squats ?)quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:26 schreef no-look het volgende:
http://youtube.com/watch?v=2TPvXjSamCE
mijn squat-uitvoering heeft verbeteringen nodig. Tips aub.
3x per week op hoog niveau hockey traint je benen meer dan genoeg. Train alleen benen in het off-season.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef Tommy_808 het volgende:
geen benen??![]()
ik fiets elke dag 20km naar m'n school tegen hoog tempo, wat niet wil zeggen dat ik niet 2x per week beendag organiseer.
Denk dat een UB/LB split net iets lekkerder is, je weet nooit wanneer je kan trainen. Mocht je 2 dagen achter elkaar kunnen lijkt me het geen goed idee dat je weer dezelfde spiergroepen pakt (mits je standaard richting failure gaat).quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:51 schreef Den_Haag het volgende:
J, bij 2x in de week terug naar full-body trainingen?
Hockey is sprinten, geen duur. en laagzitten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:39 schreef Baffer het volgende:
Met hockey train je ook echt je type2b vezels he killer.
Daar is dat tabelletje voor volgens mij, kun je je max gewicht invullen. En van daaruit berekend ie het verder.quote:Op zondag 23 december 2007 13:22 schreef no-look het volgende:
zulke schema's vind ik altijd moeilijk. Ik ga altijd te zwaar in het begin, wat effect heeft op het eind van de training. Houd daar dus in ieder geval rekening mee, zou ik zeggen.
Vind je dat ik er al te veel aan verandert heb? Geen traps en onderrug oefeningen toevoegen dus?quote:Op zondag 23 december 2007 13:55 schreef LedZep het volgende:
Bill Starr is nice schema voor beginnende FB'ersGa vooral niet meer doen dan aangegeven wordt, het standaardschema werkt al super goed en extra dingen zijn allemaal maar contraproductief.
Toffe schoenen heb je (adidas rules). Volgens mij is je box veel te laag. Als ik mensen die oefening al zie doen doen ze hem met een bankje, en gaan rustig zitten en dan weer omhoog. Volgens mij heb je amper een rustmoment.quote:Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef no-look het volgende:
http://youtube.com/watch?v=znTQFDJextw
http://youtube.com/watch?v=hO203sJ8uDg
tips aub.
Barbell curl en een paar kuitoefeningen kunnen best. Dips hoeven niet per se, kan wel, maar doe het als assistance, paar redelijk makkelijke sets (voor jou zou dat bv 3x10xBW kunnen zijn). Traps is niet nodig, onderrug ook nietquote:Op zondag 23 december 2007 14:46 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Vind je dat ik er al te veel aan verandert heb? Geen traps en onderrug oefeningen toevoegen dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |