kan wel zijn,. maar Sorgi haalt nooit zoveel punten als Manning, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat kan je van te voren aan zien komen, dan moet je die gasten gewoon dumpen en voor de back-ups gaan.
We hebben in ieder geval een rematch van de thanksgiving matchup tussen de Jones brothers...quote:Op woensdag 28 november 2007 00:41 schreef popolon het volgende:
I do have to spank joo ass Guard. Bring it on!
Het ziet er naar uit dat Henry gewoon start voor de Broncos.Zoals ik vorige week al zei:ik ben benieuwd wat Shanahan nu gaat doen,nu Henry(nog steeds niet geschorst) en Young weer beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:36 schreef Guard het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval een rematch van de thanksgiving matchup tussen de Jones brothers...
Even afwachten wie er start bij de Broncos, Young of Hall, is het de laatste dan gaat ie erin bij mij, tegen de Raiders rush D everybody can look like a pro.
And then my dear popo, it is your ass which gets spanked.
Belangrijk voor homefield-advantagequote:Op maandag 3 december 2007 14:50 schreef Playmaker het volgende:
Ik heb verloren,maar rblommers staat tot nu toe ook op verlies.Volgende week word dus beslist wie #1 en wie #2 word.....
Mooie win Guardquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:28 schreef Guard het volgende:
Ook mijn eerste 100+ game.
Revanche voor week 2 verlies tegen Popo
Lijkt me wel leuk om dit volgend jaar weer te doen.Alleen mag van mij IDP veranderd worden in team defense.Een keeper league is leuk,ik doe het ook met Fantasy Baseball.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:40 schreef Guard het volgende:
Ben trouwens met je eens dat het tot het einde een leuke en competatieve league was, met alleen Haantjedevoorste in het begin inactief en jdekok eigenlijk het hele seizoen...
Ik heb in leagues gespeeld waar je na 4 weken nog met zijn 4-en serieus bezig was...
Volgend jaar weer?
Als het dan weer zo lekker draait, kunnen we wellicht aan een keeper league gaan denken
IDP's vind ik juist een extra dimensie, en mag van mij zeker blijven.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:36 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om dit volgend jaar weer te doen.Alleen mag van mij IDP veranderd worden in team defense.Een keeper league is leuk,ik doe het ook met Fantasy Baseball.![]()
Het word in ieder geval een spanned slot van de competitie!
Moest 5x refreshen voordat ik de stattracker hadquote:Op zondag 9 december 2007 18:47 schreef Playmaker het volgende:
Pfff,ik heb ook lekkere matchups deze week voor mijn RB's....Nou ja,hopen maar dat Chester Taylor net zoals vorige week genoeg touches krijgt.Dan blijft over:Fargas vs GB of Fred Taylor vs Carolina...
Wat is yahoo trouwens langzaam vandaag!
Hoe typischquote:Op zondag 9 december 2007 17:49 schreef popolon het volgende:
en Kevin Jones, tja, dat wordt echt niks meer.
Was vergeten om Watson te wisselen voor Millerquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:04 schreef DaMayan het volgende:'ere we go 'ere we go 'ere we go..
Scheelde niet veel trouwens die andere wedstrijd, ging echt om Briggs vs Winfield tijdens MNF.
Nogmaals benadrukken dat we wel verwachten dat er tot het eind meegespeeld wordtquote:Op zondag 27 juli 2008 15:03 schreef zjroentje het volgende:
Enige wat er van je gevraagd wordt is commitment.
Dus ook al gaat het niet echt lekker met je fantasy team, houd het bij.
Is nog 1 plaats vrij volgens mij.
quote:Op zondag 27 juli 2008 15:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Nogmaals benadrukken dat we wel verwachten dat er tot het eind meegespeeld wordt
Dan zijn er veel nieuwe fans. Misschien helpt het dat NASN in een groot deel van Nederland op de kabel zitquote:Op zondag 27 juli 2008 17:35 schreef popolon het volgende:
rblommers en DayMayan nog niet gezien, hmmm.
Als ze zich melden kunnen we de league uitbreiden naar 14....quote:Op zondag 27 juli 2008 17:35 schreef popolon het volgende:
Ik heb geen bezwaar met de huidige drafttime,maar een later tijdstip maakt me ook niks uit.Als het maar niet vroeger is,ik heb niet veel zin om tijdens m'n vakantie vroeg uit m'n nest te komen.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ze zich melden kunnen we de league uitbreiden naar 14....
Drafttime kan later, als er niemand bezwaar heeft, heeft anders weinig zin om het te verzetten en dan iemand anders weer niet kan...
Dus iemand bezwaar als de draft twee uurtjes later plaatsvindt?
Gewoon 's avonds 19.00 u.quote:Your live online draft is set for Sun Aug 24 7:00pm CEST
Bij dezen, beetje laatquote:Op zondag 27 juli 2008 17:35 schreef popolon het volgende:
Had ie maar eerder moeten inschrijven, first-come first-served.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:18 schreef DaMayan het volgende:
Of heb ik nu rblommers' plaats ingenomen...
Pffft je gaat zeker alleen maar Lions draftenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:54 schreef popolon het volgende:
Ik tegen Guard in week 1. Mijn superteam gaat helemaal los.
FAVRE FAVRE FAVRE!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:05 schreef popolon het volgende:
That'll be the day. Vorig jaar had ik er wel een paar.
Ga nu wat serieuzer te werk.
Posities:quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef zjroentje het volgende:
Binnenkort ook maar eens m'n rankings gaan maken.
Hoe gaat de draft eigenlijk in zijn werk (heb nog niet echt de regels doorgenomen). Ben je gebonden aan bepaalde posities, dus bijvoorbeeld voor elke plek in het team 2 spelers (1 basis en 1 reserve)?
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als de fantasy league vol moet, wil ik het ook wel proberen hoor!
Gewoon Adrian Peterson overslaan als je pick 2 hebtquote:
Ik doe niet mee, dus snel editenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:10 schreef Fugie het volgende:
.... staat niet eens in mijn rankings geloof ik
of moet ik dat niet zeggen
Och dat maakt niet uit, ik denk niet dat mensen hun draft zo gaan inrichten dat ze express een andere speler gaan dwarszitten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:10 schreef Fugie het volgende:
peterson staat niet eens in mijn rankings geloof ik
Gewoon in de eerste ronde voor een LB gaan. Tweede ronde voor een CB. Derde ronde een DL/DT. Je wint met defense.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:10 schreef Fugie het volgende:
peterson staat niet eens in mijn rankings geloof ik
Mijn undrafted LB had vorig jaar anders wel meer fantasypoints dan mijn second round pick, maar ja ik had dan ook een dramatische draftquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:22 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Gewoon in de eerste ronde voor een LB gaan. Tweede ronde voor een CB. Derde ronde een DL/DT. Je wint met defense.
als het kan geen probleem, natuurlijk....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:22 schreef Michigan het volgende:
Draft kan ik (popolon) niet bij zijn, ik zit dan bij een baseball game.
Guard, kan ik jouw een klein lijstje mailen zodat je mijn volgorde (RB, WR etc.) kunt aanhouden? Gewoon best available op die positie dan, hoef ik tenminste niet te eindigen met 10 WR'sDie pre-settings gaan niet altijd even goed en jij kunt als commissionair dat wel doen denk ik.
Jammes maar helaas, 't is niet anders. Had er graag bij willen zijn.
Ik wil eventueel wel voor je draften, ik ben morgenavond wel online.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:14 schreef rblommers het volgende:
uh-oh, ik heb me nog amper verdiept in het komende seizoen. Dat gaat wat worden(al ben ik er waarschijnlijk niet, dus go yahoo auto-draft
)
Wat is nou de precieze tijd? Als het 7 uur 's avonds is (NL tijd) kan ik wel, als het half 9 is niet.quote:Draft Time: Sun Aug 24 1:00am CEST
Ow crap....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:34 schreef Guard het volgende:
Draft time verzet naar 20.30 cet, aangezien er geen bezwaren tegen een verandering kwamen.
Dag blijft gelijk; 24 aug.
Dat dacht ik dus al, hebben we het voor de een aangepast dat ie er bij kan zijn, kan er uiteindelijk weer iemand anders niet bij zijn...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat is nou de precieze tijd? Als het 7 uur 's avonds is (NL tijd) kan ik wel, als het half 9 is niet.
Ik heb ook een aardig draftlijstje in elkaar gedraaid, maar of er veel van overblijft in een 16-team league, ik betwijfel hetquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:29 schreef popolon het volgende:
Ja het is jammer omdat ik een aardig draftlijstje heb maar goed, die gebruik ik wel voor de league in de live draft die ik hier met vrienden heb.
Ik verwacht er niet veel van van de autopick maar het is nu eenmaal zo. Rant over.
clutch cardinalsquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:54 schreef Guard het volgende:
Hoe heet je fantasy team, weet je dat nog? dan kunnen wij zien welk yahoo account erbij hoort
ok bedanktquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:01 schreef popolon het volgende:
Dat is je baars..... hotmail account. Dus even 'forgot password' klikken op de yahoo pagina.
Ik heb me gisteravond even snel een paar Fantasy preview magazines gekocht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:14 schreef rblommers het volgende:
uh-oh, ik heb me nog amper verdiept in het komende seizoen. Dat gaat wat worden(al ben ik er waarschijnlijk niet, dus go yahoo auto-draft
)
True alleen weer een lage in round 3quote:
Zekers, met 16 teams komt het toch aan op goede sleepers picken in de late rounds en de hot players gedurende het seizoen van de waiverwire plukken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef DaMayan het volgende:
[..]
True alleen weer een lage in round 3
Boeie komt goed...
weet niet, dat ligt eraan of de mensen een beetje snel picken of niet, en dit is de eerste keer dat ik een draft met 16 teams heb, kan misschien wel twee uur duren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:13 schreef zjroentje het volgende:
Tot hoe laat gaat het eigenlijk duren?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:41 schreef popolon het volgende:
Kolere zeg, zjroentje heeft Drew Brees , Chad Johnson, Larry Johnson en Jason Witten
Hoe krijg je dat voor elkaar in een 16 teams league.
mooie compensatie poging door Benson te draften, jammer dat hem nu alweer gedumpt hebt....quote:
Dat was echt een black out idd. Wilde DaMarcus Ware pakken, omdat 2 DL in week 4 een bye hebben. Waarom ik in godsnaam Benson pakte?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:01 schreef Guard het volgende:
[..]
mooie compensatie poging door Benson te draften, jammer dat hem nu alweer gedumpt hebt....
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef Sloppy het volgende:
Je kunt wel merken dat de meesten(ik ook) zich niet voorbereid hebben op de defense.
En Popo, je weet dat Shaun Alexander nog geen onderdak heeft?
Net als vorig jaar had ik er niet echt rekening mee gehouden dat LBers ook als DL aangeduid werden, dus je niet een DL hoeft op te stellen maar beter af bent met een LB. Zeker een MLB heeft kans op veel tackles, en dus veel punten. Wil een DL dat overtreffen moet ie wel heel veel sacks hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef Sloppy het volgende:
Je kunt wel merken dat de meesten(ik ook) zich niet voorbereid hebben op de defense.
En Popo, je weet dat Shaun Alexander nog geen onderdak heeft?
Je hebt overigens wel vertouwen in Delhomme's arm, dat je geen backup QB hebt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:24 schreef popolon het volgende:
[..]Maar ik heb wat vrije plekken, gokjes zijn leuk.
Ik heb nu drie QB's, ik voel me al een beetje Grudenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef popolon het volgende:
Er is niks wat de moeite waard is. Wat betreft ben ik nu al de lul.
.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef popolon het volgende:
Er is niks wat de moeite waard is. Iemand ging er met Pennington vandoor, waiver priority. Wat betreft ben ik nu al de lul.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:16 schreef Fugie het volgende:
Eerste puntjes zijn binnen, Burress 10 receptions for 133 yards
Die had ik vorig jaar, echt een beest als idp!quote:
Ik zit ook in een andere fantasy league en daar spelen we met 7 defensive spelers. 5 daarvan mogen LB's zijn, dus als je een groep LB's hebt die elke wedstrijd een flink aantal tackles heeft dan scoor je toch al behoorlijk wat punten. Fletcher scoorde 14.50 punten voor me en dan moeten mijn andere LB' s zoals Beason,Sims en Peterson nog spelen.quote:
Tja onze fantasy players weigeren iets te doen tot nu toe...quote:Op zondag 7 september 2008 21:29 schreef popolon het volgende:
Low scoring match up so far Guard.
Ik begin net zoals vorig jaar met een nederlaag....quote:
33 punten, dat wordt spannend.quote:Op maandag 8 september 2008 15:52 schreef Sloppy het volgende:
Sta nu 30 punten achter en heb 4 spelers die hun game nog moeten spelen. Helaas zijn het 2 defensive spelers, een kicker en een TE.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:21 schreef Boe-man het volgende:
Hoe zit dat met waiver priority?
Loop ik royal mis
je kunt in de standings zien welke waiver priority je hebt, en iemand anders met een hogere priority heeft hem geclaimd, dus vis jij achter het net.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:21 schreef Boe-man het volgende:
Hoe zit dat met waiver priority?
Loop ik royal mis
Een rb kan ik altijd wel gebruiken, maar geen Morris, dan zou ik beter Hightower kunnen oppikkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:30 schreef popolon het volgende:
Of Henderson. Die gaat graag diep.
Zoek je nog een RB? Morris of Brown?
Ik moest ook even wat aanpassen idd, anders is het zonde van de punten.quote:Op zondag 14 september 2008 17:30 schreef popolon het volgende:
Ik heb een klein WR probleem vandaag met 2 WR's van Houston.
is wel handig jaquote:Op zondag 14 september 2008 19:05 schreef popolon het volgende:
En nu staren naar de stattracker.
Damn, de mijne doet het ook niet. Deze week maar eens aanschaffen dan.quote:Op zondag 14 september 2008 20:23 schreef Guard het volgende:
die stattracker doet bij mij trouwens niets meer alvorens ik betaal....
Thigpenquote:Op zondag 14 september 2008 21:50 schreef popolon het volgende:
Delhomme man.Ik heb een serieus QB probleem.
Ik heb hem je aangeboden, maar je hoefde hem niet........quote:
wat hield die trade in toen?quote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb hem je aangeboden, maar je hoefde hem niet........
Ja da's mijn 1st round pick.quote:
Tja vorig jaar scoorden ze even veel fantasy points, en dit jaar is Grant ook nog niet echt goed bezig...quote:Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja da's mijn 1st round pick.Hoe erg het ook is, een 1st rounder voor Kitna is net iets teveel van 't goede.
Wordt weer een close call idd, ik heb Witten nog.quote:Op maandag 15 september 2008 09:01 schreef Fugie het volgende:
hasselbeck -1.40
hopelijk kan westbrook genoeg punten halen voor de winst.
quote:Op maandag 15 september 2008 19:47 schreef Playmaker het volgende:
Zo, ik had die late TD van Royal dus echt nodig. Thnx to the referee!
close zei je ?quote:Op maandag 15 september 2008 19:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wordt weer een close call idd, ik heb Witten nog.
haha, ik zat net te kijken en ik dacht bij mij zelf: zo dat is ook lullig scoor je 88 punten, kom je er nog steeds 40 te kortquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:24 schreef Boe-man het volgende:
Weer de meest ongunstige matchup van de week
1, de eerste die je selecteert om van waivers te claimen, zorgt ervoor dat je waiver priority van 1 naar 16 gaat. Je kunt wel meerdere spelers claimen, maar na de eerste claim moet je maar hopen dat niemand anders ook die speler claimt terwijl hij on waivers is, want dan vis je achter het net.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
zeg, hoe zit dat met dat waiver gedoe... ik sta als eerste op te lijst he maar kan ik dan maar 1 pers. waiven of meerdere?
Als ik dan nou speler A selecteer en speler B voor mijn waiver shit en speler A wordt al door iemand uit mijn league voor mij gekozen... krijg ik dan niet automatisch speler B?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:09 schreef Guard het volgende:
[..]
1, de eerste die je selecteert om van waivers te claimen, zorgt ervoor dat je waiver priority van 1 naar 16 gaat. Je kunt wel meerdere spelers claimen, maar na de eerste claim moet je maar hopen dat niemand anders ook die speler claimt terwijl hij on waivers is, want dan vis je achter het net.
Het komt overigens in zo'n grote league niet echt voor dat je meerdere spelers claimt van waivers, de spoeling is erg dun.
Misschien in week 6 als er wat van de pup komen, maar daar zitten dit jaar ook niet echt veel grote namen in dacht ik.
Tis heel simpel, voor iedere speler die op de waivers komt geldt: diegene met de hoogste waiver priority die hem claimt krijgt hem, de waiver claim van die persoon valt meteen naar 16, de rest achter schuift dus een plaatsje op. Indien niemand een speler van de waivers claimt wordt ie een free agent en kan iedereen hem oppicken zonder dat dat gevolgen heeft voor de waiver priority.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als ik dan nou speler A selecteer en speler B voor mijn waiver shit en speler A wordt al door iemand uit mijn league voor mij gekozen... krijg ik dan niet automatisch speler B?
quote:Op woensdag 17 september 2008 02:32 schreef Boe-man het volgende:
Sta qua punten 5e, maar winnen ho maar
Op 2 na beste score deze week![]()
Ik 4e, maar ook verlorenquote:Op woensdag 17 september 2008 02:32 schreef Boe-man het volgende:
Sta qua punten 5e, maar winnen ho maar
Op 2 na beste score deze week![]()
Daarom heb ik ook Pittman gehaald, helemaal niet veel yards, maar wel de man in short yardage situations voor de Broncos, en met die offense kunnen ze dit jaar nog wel eens vaak in de redzone komen.quote:Op zondag 21 september 2008 05:12 schreef popolon het volgende:
We gaan Sammy Morrise (NE, RB) van de bank halen. 2 TD's tegen de Dolphins. Maroney is het gewoon net niet. Morris is de go to guy, zeker in de end zone.
Ocho Cinco krijgt nog 1 kans van mij.quote:Op zondag 21 september 2008 10:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook Pittman gehaald, helemaal niet veel yards, maar wel de man in short yardage situations voor de Broncos, en met die offense kunnen ze dit jaar nog wel eens vaak in de redzone komen.
Housmandzadeh gaat op de bank, de Bengals offense is dankzij Palmer klinisch dood dit jaar.
quote:Op zondag 21 september 2008 11:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ocho Cinco krijgt nog 1 kans van mij.
Weet je 't zeker?quote:Op zondag 21 september 2008 11:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ocho Cinco krijgt nog 1 kans van mij.
woensdagquote:Op zondag 21 september 2008 17:16 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik heb Ladamian gebenched. Aan een wrakke vedette heb ik niks. Wedden dattie woensdqg de sterren van de hemel speelt?
Mindere odds is een understatement, de Ravens zijn goed bezig op defensequote:Op zondag 21 september 2008 17:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat heb ik deze week met Jamal Lewis.. beetje geblesseerd en mindere odds.. zul je zien dat hij degene is die de punten binnen haalt
True.. ik heb hem dan ook maar vervangen met Drew-Jonesquote:Op zondag 21 september 2008 17:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Mindere odds is een understatement, de Ravens zijn goed bezig op defense
hehehe gratis, klinkt altijd goedquote:Op zondag 21 september 2008 21:26 schreef popolon het volgende:Ik heb een gratis stattracker online staan, werkt nog sneller dan die van yahoo.
http://4brothersit.com/statfink/ajax.php?league=fok
Have fun.
Yup ik zie al wat meer punten als net...quote:Op zondag 21 september 2008 21:44 schreef popolon het volgende:
Heb nog niet alles klaar maar het moet nu al een beetje werken.
lol.quote:Op zondag 21 september 2008 10:21 schreef Guard het volgende:
Housmandzadeh gaat op de bank, de Bengals offense is dankzij Palmer klinisch dood dit jaar.
Ik ga nu even alle krediet nemem voor het feit dat de Bengals offense weer levend is, dankzij mijn bulletin board materialquote:
Haha.quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef popolon het volgende:
Ronnie Brown 4 rushing TD's en 1 passing TD, en ik hem 'm op de bank.!
*zucht* I hate it when I'm right....quote:Op zondag 21 september 2008 20:36 schreef Guard het volgende:
och ik heb Anderson moeten benchen, omdat hij niets voor elkaar kreeg, nu kan ik straks naar de INT's van Kitna gaan kijken en maar hopen dat hij er ook een paar TD's bij gooit (liefst naar CJ)
in een andere league had ik hem wel in de basisquote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef popolon het volgende:
Ronnie Brown 4 rushing TD's en 1 passing TD, en ik hem 'm op de bank.!
Ik weet niet of je een direct snap naar de RB die vervolgens direct up the middle rusht een trickplay kan noemen, een halfback pass dat is dan wel weer een trickplayquote:Op maandag 22 september 2008 21:06 schreef rblommers het volgende:
[..]
in een andere league had ik hem wel in de basis41 punten
Wat voor freaking college playbook was dat trouwens? 5 td's waarvan 4 trickplays
Sterker nog, ze hebben 3 TD's gescoord met 3 keer dezelfde play.quote:Op maandag 22 september 2008 21:06 schreef rblommers het volgende:
[..]
in een andere league had ik hem wel in de basis41 punten
Wat voor freaking college playbook was dat trouwens? 5 td's waarvan 4 trickplays
nee ok, maar het is nou ook niet bepaald een 'common play'. Dus vandaar dat ik het onder trickplay had geschaard. Maar laten we het maar op een semi-trickplay houdenquote:Op maandag 22 september 2008 22:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een direct snap naar de RB die vervolgens direct up the middle rusht een trickplay kan noemen, een halfback pass dat is dan wel weer een trickplay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |