Ik zit ook in een andere fantasy league en daar spelen we met 7 defensive spelers. 5 daarvan mogen LB's zijn, dus als je een groep LB's hebt die elke wedstrijd een flink aantal tackles heeft dan scoor je toch al behoorlijk wat punten. Fletcher scoorde 14.50 punten voor me en dan moeten mijn andere LB' s zoals Beason,Sims en Peterson nog spelen.quote:
Tja onze fantasy players weigeren iets te doen tot nu toe...quote:Op zondag 7 september 2008 21:29 schreef popolon het volgende:
Low scoring match up so far Guard.
Ik begin net zoals vorig jaar met een nederlaag....quote:
33 punten, dat wordt spannend.quote:Op maandag 8 september 2008 15:52 schreef Sloppy het volgende:
Sta nu 30 punten achter en heb 4 spelers die hun game nog moeten spelen. Helaas zijn het 2 defensive spelers, een kicker en een TE.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:21 schreef Boe-man het volgende:
Hoe zit dat met waiver priority?
Loop ik royal mis
je kunt in de standings zien welke waiver priority je hebt, en iemand anders met een hogere priority heeft hem geclaimd, dus vis jij achter het net.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:21 schreef Boe-man het volgende:
Hoe zit dat met waiver priority?
Loop ik royal mis
Een rb kan ik altijd wel gebruiken, maar geen Morris, dan zou ik beter Hightower kunnen oppikkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:30 schreef popolon het volgende:
Of Henderson. Die gaat graag diep.
Zoek je nog een RB? Morris of Brown?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |